Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaljuuntuminen. HELP!

Vierailija
04.03.2025 |

Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä

Kommentit (449)

Vierailija
101/449 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26

Niin se on valtaosalle hedelmällisessä iässä oleville naisille. Suurinosa heistä vain valehtelee, myös itselleen. Kummasti ei kumppaniksi koskaan kelpaa se 168cm puolikalju mies. Kaljuuntuva ja lyhyt on kaikista pahimmat mitä mies voi olla. Kolmas on köyhä. Tavis/ruma naama myös. Naisilla on nykyään järjettömän kovat vaatimukset, myös niillä alemman tason naisilla. Koska Tinder ja Instagram nimisistä lihatiskeistä saa loputtomasti huomiota itseään huomattavasti laadukkaammilta miehiltä.

Olen tuota kaikkea, kalju, lyhyt, köyhä ja ruma, mutta naisia löytyisi, mutta olen varattu.

Vierailija
102/449 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen kaljuuntuminen on ongelma? Minä  tappppelin juuri oman kammotuspehkoni sen sileän tieksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/449 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26

Niin se on valtaosalle hedelmällisessä iässä oleville naisille. Suurinosa heistä vain valehtelee, myös itselleen. Kummasti ei kumppaniksi koskaan kelpaa se 168cm puolikalju mies. Kaljuuntuva ja lyhyt on kaikista pahimmat mitä mies voi olla. Kolmas on köyhä. Tavis/ruma naama myös. Naisilla on nykyään järjettömän kovat vaatimukset, myös niillä alemman tason naisilla. Koska Tinder ja Instagram nimisistä lihatiskeistä saa loputtomasti huomiota itseään huomattavasti laadukkaammilta miehiltä.

Olen tuota kaikkea, kalju, lyhyt, köyhä ja ruma, mutta naisia löytyisi, mutta olen varattu.

Minä olen astetta vielä huonompi ja joudun kutsumaan köökki-Kuningatartani Ladyksi! 

Kas näin menee meillä maan matosilla!

Vierailija
104/449 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, en koskaan koskisi mieheen jolla ei ole kunnon tukkaa. Kaljuuntuminen kertoo että miehellä on huonot geenit.

Entä jos kaljuunnut itse? Naisillekin näin voi käydä, hiukset harvenee niin että näkyy enemmän päälakea mitä hiuksia. Tällaisiakin asioita kannattaa miettiä. 

Vierailija
105/449 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkit ihan totta.

Vierailija
106/449 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlähtö voi myös johtua päänahan alueen huonosta verenkierrosta. Silloin hiustensiirto ei auta ikuisesti, mutta antaa toki muutamaksi vuodeksi kosmeettisen avun. Ainoa mahdollisuus on koettaa lisätä päänahan verenkiertoa, jotta hiustenjuuret saavat happea ja ravinteita.

t. kampaaja

Vierailija
107/449 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kiitollisuusharjoitukset.

Vierailija
108/449 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

26-vuotias nainen käyttää sanaa "ick" epäironisesti? Teinin tasolle jämähtänyt naislapsi.

ick on trendisana nuorten keskuudessa

Vierailija
109/449 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
110/449 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

26-vuotias nainen käyttää sanaa "ick" epäironisesti? Teinin tasolle jämähtänyt naislapsi.

Ulkkareitten kanssa pyörivä. Ei jatkoon.

Vierailija
111/449 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljut on rumia. Turha puhua paskaa täällä, että naisten mielestä hyvä juttu. Vertautuu läskifetisisimiin eli yksittäistapaukset tykkää piirteestä.

Yksi riittää vallan hyvin.

Vierailija
112/449 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, en koskaan koskisi mieheen jolla ei ole kunnon tukkaa. Kaljuuntuminen kertoo että miehellä on huonot geenit.

Kaljut miehet ja lihavat naiset sopii yhteen.

Vierailija
113/449 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma naama on kyllä ekana. Oli millainen tukka tahansa tuota ei anneta anteeks.

Vierailija
114/449 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää vasta 30 ja hiukset lähtee jo päästä. Kohta peilin takana odottaa Bruce WIllis ilman karismaa 😆😆

Paremminkin spede tai juice.

Vierailija
115/449 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha totuus ettei hiukset ja järki pysy samassa päässä.

Vierailija
116/449 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Jos oot komea, niin kalju ei haittaa

Vierailija
117/449 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää vasta 30 ja hiukset lähtee jo päästä. Kohta peilin takana odottaa Bruce WIllis ilman karismaa 😆😆

Paremminkin spede tai juice.

Spedellä ja Juidåcella taisi mennä vastakkaisen sukupuolen kanssa aika hyvin, ei ollut turnoffeja tai ickejä.

Vierailija
118/449 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ick on trendisana nuorten keskuudessa

Nimenomaan nuorten. 26 vuotias ei ole nuori.

Vierailija
119/449 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit säilönyt sen ajatuksen purkkiin.

Vierailija
120/449 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaahtokarkki=100% sokeria

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän