Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (449)
Miksi miehen kaljuuntuminen on ongelma? Minä tappppelin juuri oman kammotuspehkoni sen sileän tieksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26
Niin se on valtaosalle hedelmällisessä iässä oleville naisille. Suurinosa heistä vain valehtelee, myös itselleen. Kummasti ei kumppaniksi koskaan kelpaa se 168cm puolikalju mies. Kaljuuntuva ja lyhyt on kaikista pahimmat mitä mies voi olla. Kolmas on köyhä. Tavis/ruma naama myös. Naisilla on nykyään järjettömän kovat vaatimukset, myös niillä alemman tason naisilla. Koska Tinder ja Instagram nimisistä lihatiskeistä saa loputtomasti huomiota itseään huomattavasti laadukkaammilta miehiltä.
Olen tuota kaikkea, kalju, lyhyt, köyhä ja ruma, mutta naisia löytyisi, mutta olen varattu.
Minä olen astetta vielä huonompi ja joudun kutsumaan köökki-Kuningatartani Ladyksi!
Kas näin menee meillä maan matosilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26
Sama, en koskaan koskisi mieheen jolla ei ole kunnon tukkaa. Kaljuuntuminen kertoo että miehellä on huonot geenit.
Entä jos kaljuunnut itse? Naisillekin näin voi käydä, hiukset harvenee niin että näkyy enemmän päälakea mitä hiuksia. Tällaisiakin asioita kannattaa miettiä.
Hiustenlähtö voi myös johtua päänahan alueen huonosta verenkierrosta. Silloin hiustensiirto ei auta ikuisesti, mutta antaa toki muutamaksi vuodeksi kosmeettisen avun. Ainoa mahdollisuus on koettaa lisätä päänahan verenkiertoa, jotta hiustenjuuret saavat happea ja ravinteita.
t. kampaaja
Aloita kiitollisuusharjoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26-vuotias nainen käyttää sanaa "ick" epäironisesti? Teinin tasolle jämähtänyt naislapsi.
ick on trendisana nuorten keskuudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26-vuotias nainen käyttää sanaa "ick" epäironisesti? Teinin tasolle jämähtänyt naislapsi.
Ulkkareitten kanssa pyörivä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaljut on rumia. Turha puhua paskaa täällä, että naisten mielestä hyvä juttu. Vertautuu läskifetisisimiin eli yksittäistapaukset tykkää piirteestä.
Yksi riittää vallan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, en koskaan koskisi mieheen jolla ei ole kunnon tukkaa. Kaljuuntuminen kertoo että miehellä on huonot geenit.
Kaljut miehet ja lihavat naiset sopii yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se on valtaosalle hedelmällisessä iässä oleville naisille. Suurinosa heistä vain valehtelee, myös itselleen. Kummasti ei kumppaniksi koskaan kelpaa se 168cm puolikalju mies. Kaljuuntuva ja lyhyt on kaikista pahimmat mitä mies voi olla. Kolmas on köyhä. Tavis/ruma naama myös. Naisilla on nykyään järjettömän kovat vaatimukset, myös niillä alemman tason naisilla. Koska Tinder ja Instagram nimisistä lihatiskeistä saa loputtomasti huomiota itseään huomattavasti laadukkaammilta miehiltä.
Ruma naama on kyllä ekana. Oli millainen tukka tahansa tuota ei anneta anteeks.
Vierailija kirjoitti:
Ikää vasta 30 ja hiukset lähtee jo päästä. Kohta peilin takana odottaa Bruce WIllis ilman karismaa 😆😆
Paremminkin spede tai juice.
Vanha totuus ettei hiukset ja järki pysy samassa päässä.
Mitä väliä. Jos oot komea, niin kalju ei haittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää vasta 30 ja hiukset lähtee jo päästä. Kohta peilin takana odottaa Bruce WIllis ilman karismaa 😆😆
Paremminkin spede tai juice.
Spedellä ja Juidåcella taisi mennä vastakkaisen sukupuolen kanssa aika hyvin, ei ollut turnoffeja tai ickejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ick on trendisana nuorten keskuudessa
Nimenomaan nuorten. 26 vuotias ei ole nuori.
Olisit säilönyt sen ajatuksen purkkiin.
Olen tuota kaikkea, kalju, lyhyt, köyhä ja ruma, mutta naisia löytyisi, mutta olen varattu.