Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (449)
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26
Sama, en koskaan koskisi mieheen jolla ei ole kunnon tukkaa. Kaljuuntuminen kertoo että miehellä on huonot geenit.
Vierailija kirjoitti:
Mullahan tuli joku kutina päähän ja sitä myöten alkoi pikkuhiljaa raapiessa katoamaan hiukset. Aluksi ei vuosiin huomannut mutta se kutina aiheutti sen. Päänahka oli myös usein ruvella. Niitä irtoili harvakseltaan ja lopulta ei enää ollut niin paljoa. Eteneminen oli niin hidasta etten kerinnyt huolestumaan. Kokeilin kaikenlaisia hilsesamppoita ja muita tuotteita.
Kuulostaa mahdollisesti hoidettavissa olevalta sairaudelta.Kannattaisi tällaisessa tapauksessa käydä lääkärissä
Ei hätää, ne hiukset on vaan alkaneet kasvaa alaspäin ja perskarvotus rehottaa.
Mikään ei auta. Kyllä se siitä iän myötä tasoittuuu, kun alkaa muillakin ikätovereilla ikääntymisen merkkejä ilmetä. Mutta älä hanki sitä kaljamahaa, kaljuna ei pidä muille turhaa tasoitusta antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26
Sama, en koskaan koskisi mieheen jolla ei ole kunnon tukkaa. Kaljuuntuminen kertoo että miehellä on huonot geenit.
Muistakaa nuo sanat sitten, kun se teidän oma mies keski-iässä alkaa kaljuuntua. On meinaa tosi yleistä.
Vierailija kirjoitti:
mikään ei auta! ihan turha kuormittaa itseensä kemikaaleilla tämän takia.
T: kalju setämies
Ainoa oikea vastaus! Terveelliset elämäntavat ja mahd. muiden sairauksien hoito, mutta jos sekään ei auta niin siinä tapauksessa c'est la vie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on sitten timmi vartalo, nätillä naamalla ja isoilla tisseillä ja pepulla
Onko sulla ap autoimmuuni-, sydän-, suolisto- taikka muita tulehdussairauksia. Pahentavat hiustenlähtöä, joten ne kuntoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullahan tuli joku kutina päähän ja sitä myöten alkoi pikkuhiljaa raapiessa katoamaan hiukset. Aluksi ei vuosiin huomannut mutta se kutina aiheutti sen. Päänahka oli myös usein ruvella. Niitä irtoili harvakseltaan ja lopulta ei enää ollut niin paljoa. Eteneminen oli niin hidasta etten kerinnyt huolestumaan. Kokeilin kaikenlaisia hilsesamppoita ja muita tuotteita.
Kuulostaa mahdollisesti hoidettavissa olevalta sairaudelta.Kannattaisi tällaisessa tapauksessa käydä lääkärissä
Hiiva. Hiuspohjaan voi pesiytyä haitallinen sieni joka kaljuunnuttaa tappamalla hiustupet.
Sama tekee tuhoa myös naisilla. Hiiva voi villiintyä liiallisesta markettishampoiden pesusta.
Meidän miehelle iski nuorena armeijassa sieni-ihottuma hiuksiin ja hän kaluuntui vasemmalta ohimosta kokonaan. Lääkäri kertoi että jos ei olisi ajoissa hakenut apua vaivaan, niin olisi kaljuuntunut pian kokonaan. Muistona on tuo vasemman puolen kalju ja osittain ihan keskeltä lähti iso laikku pois, niin että otsa näyttää pitkältä.
Jos olisi heti hakenut apua, niin ei olisi kalju. Sai erikoisshampoon vaivaan.
Läheskään kaikki kaljuus ei ole perinnöllistä. Moni sieni tuhoaa hiustuppia ja kajuunnuttaa naisiakin. Esim mieheni vaiva olisi voinut tarttua joihinkin hänen aikaisiin tyttöystäviin tai kavereihin jotka olisi lainannut samaa lakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten tutkia miehen isän ja isänisän, veljien ja setien pääkuontalo ennenkuin alat hiplata, jos geeneihin vetoat.
Amatööri. Minä kaljuunnuin jo 22-vuotiaana. Eipä kyllä haittaa kun on pitkä, lihaksikas ja komea, heikommalla karismalla olis varmaan menny itselläkin sormi suuhun.
Vastauksena ketjun kysymykseen, eipä siihen oikein mikään muu auta kuin hiustensiirto. Finasteridi heikentää miehen testosteronintuotantoa ja tämä näkyy mm. parrankasvun heikentymisenä, lihasmassan vähenemisenä, rasvan lisääntymisenä, erektiohäiriöinä, mielialan laskuna jne.
Minoksidiililla on marginaalinen määrä haittavaikutuksia, mutta mitä nyt vierestä olen tuttujen touhua seurannut, niin melko vaivalloiselta sen mähmän lääppiminen päähän vaikuttaa + päänahka ja hiukset on koko ajan likaisen ja rasvaisen näköiset.
Summa: hiustensiirto tai kaljuksi ajaminen.
Mitä jos ap vaan hyväksyisit tilanteen? Ajelisit vaan reteesti loputkin pois. Kaljussa ei ole yhtään mitään vikaa.
Ehdottomasti kampaat kaljuasi piiloon ja luulet ettei kukaan nää sun peittelyprojektia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. En minäkään miehenä koskisi lyhyeen naiseen, jolla ei ole tiimalasivartaloa, paksua vaaleaa kuontaloa ja korkeita poskipäitä kauniissa kasvoissa. Yli 99% suomalaisista naisista on kelvottomia, huonogeenisiä perunasäkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Spede-tukka on seksikäs!
Suoraan vaan Juice Leskisen sulkapallotukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on sitten timmi vartalo, nätillä naamalla ja isoilla tisseillä ja pepulla
Jep, sama timmi ja hyvinmuodostunut vartalo vielä keski-iän jälkeenkin. Kannattaa tutkia neitosen äidin ja sisarusten ja mummon ulkoasu tarkkaan ennenkuin sopii treffejä. Ne geenit nääs vaikuttaa onko itsekuria pitää kroppa kunnossa.
Vai miten se meni :D
Ei se elämä ole pelkkää pullaa, paitsi sun kohdallasi ehkä.
Ketokonatsolia kaytetaan myos naisilla talikohnaihottuman hoidossa. Mita se tekee naisen hormoneille?