Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (449)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali asia, miksi siitä stressaat? Ei se aivotoimintaan mitään vaikuta, sen sijaan nuo lääkkeet voi vaikuttaa kyllä terveyteesi negatiivisesti. Aito rakkaus ei sitä paitsi piittaa toisen ulkonäöstä juurikaan, kaikki tässä vanhetaan.
Omalla mielellä tuli lapsena alopecia, ei ollut mulle mikään kynnyskysymys.
Aja siiliksi.
Ulkonäkö vaikuttaa tutkitusti lähes kaikkeen elämässä. Eikä kaikkein vähiten siihen, miten muut ihmiset kohtelevat sinua tai miten he suhtautuvat sinuun. Stressaaminen ei auta mitään minkään ongelman suhteen, ainoastaan ongelman ratkaisulla on merkitystä, ja siihen ap juuri neuvoja pyytääkin. Mutta on älyllisesti epärehellistä yrittää väittää, ettei kaljuuntumisella olisi mitään merkitystä.
Miesten kaljuuntuminen aikaisin on tosi yleistä suomalaisilla geneettisistä syistä, eikä siihen täällä liity mitään stigmaa, eikä ihmisiä pidetä sen takia epäviehättävänä. Oma mieskin alkoi kaljuuntua jo 25 v:nä, kolmekymppisenä oli jo koko päälaki kalju ja hiuksia vain sivuilla. Ajeli sitten koko hiukset pois. Ei ole mitään vaikuttanut siihen miten kohdellaan.
Kaikkien hiusten pois ajaminen sopii vain tietynmallisille pään muodoille. Itse näyttäisin täysin kaljuksi ajeltuna joltain tikkarilta tai syöpäpotilaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun miehellä lähtis tukka niin lähtisin kans samalla 🤷🏼
Naisen rakkaus
No rehellisyyden nimessä täältä saa lukea myös kommentteja, kuinka mies lähtee naisen vanhenemisen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26
Sulle tulee vähän vaikeaa kun ikää tulee, ainakin jos suomalaista miestä haluat. 25-vuotiaista miehistä 16 prosentilla on reilusti hiustenlähtöä, kun taas 40-vuotiaista sitä on jo yli puolella. Ehkä sun sitten täytyy katsella karvaisempien kansojen edustajia, kuten vaikka jotain arabeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun miehellä lähtis tukka niin lähtisin kans samalla 🤷🏼
Naisen rakkaus
No rehellisyyden nimessä täältä saa lukea myös kommentteja, kuinka mies lähtee naisen vanhenemisen myötä.
Jaa, valtaosan avioeroista ottaa nainen.
Moni nuorikin mies ajaa päänsä kaljuksi, ei siis kannata panikoida.
"
Kaikkien hiusten pois ajaminen sopii vain tietynmallisille pään muodoille. Itse näyttäisin täysin kaljuksi ajeltuna joltain tikkarilta tai syöpäpotilaalta."
Varmaan totta. Moni ehkä siksi pitääkin sitä kaljua päälakea ja sivutukkaa. Ei ole mitenkään huonon näköinen todellakaan sekään.
Ite tilasin tälläset. Tosi aidon näköiset, kukaan ei ole huomannut mitään.
https://www.punanaamio.fi/steve-xtpro-peruukki-ja-viikset.html
Kaljut on rumia. Turha puhua paskaa täällä, että naisten mielestä hyvä juttu. Vertautuu läskifetisisimiin eli yksittäistapaukset tykkää piirteestä.
Siihen auttaa semmoinen että lopetat olemasta ulkonäkökeskeinen nainen sekä ryhdyt olemaan mies ja hyväksyt itsesi semmoisena kuin olet niin kuin muutkin miehet
T. 27 vuotiaana kaljuuntunut mies
Puoliso kokeilia näitä päähän laitettavia "mitä lie litkuja". Ei mitään vaikutusta hänelle, rahan haaskausta. Kun harvennus oli riittävän pitkälle edennyt, hän toi minulle leikkuukoneen ja pyysi ajamaan kaikki pois.
Se Teollisuusliiton Hemmo olisi paljon tyylikkäämpi josse vaan ajaisi pois ne hölmönnäköset haituvat .
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26
Niin se on valtaosalle hedelmällisessä iässä oleville naisille. Suurinosa heistä vain valehtelee, myös itselleen. Kummasti ei kumppaniksi koskaan kelpaa se 168cm puolikalju mies. Kaljuuntuva ja lyhyt on kaikista pahimmat mitä mies voi olla. Kolmas on köyhä. Tavis/ruma naama myös. Naisilla on nykyään järjettömän kovat vaatimukset, myös niillä alemman tason naisilla. Koska Tinder ja Instagram nimisistä lihatiskeistä saa loputtomasti huomiota itseään huomattavasti laadukkaammilta miehiltä.
Muista hänet sellaisena kuin rakastuessasi ? Siis häneen😅
Pallit pois, niin hiuskato pysähtyy!
Mullahan tuli joku kutina päähän ja sitä myöten alkoi pikkuhiljaa raapiessa katoamaan hiukset. Aluksi ei vuosiin huomannut mutta se kutina aiheutti sen. Päänahka oli myös usein ruvella. Niitä irtoili harvakseltaan ja lopulta ei enää ollut niin paljoa. Eteneminen oli niin hidasta etten kerinnyt huolestumaan. Kokeilin kaikenlaisia hilsesamppoita ja muita tuotteita.
Itselleni ensisijaisesti tärkeintä oli se miten tulemme toimeen, onko yhteisiä mielenkiinnon kohteita jne. Itselleni täydellisesti sopiva mies sitten sattui sitten olemaan lyhyt ja kalju, enkä vaihtaisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finasteridilla ja minoksidiilillä on aika yleisiä haittavaikutukset niin itse olisin mieluummin kalju kuin käyttäisin niitä
Harvinaisia. Niiden yleisyys on mainittu kyseisissä lääkkeissä, kuten lääkkeissä yleensäkin.
Finaa en suosittele kenellekkään. Vei seisokin. Minosta taas tuli sydän ongelmia ja kun microneulauksen jälkeen laitoin minoa niin tuli kunnon huimaus. Mino toimii mutta ongelmia senkin edestä että kannattaa harkita tarkkaan kannattaako.
Minkälainen annostus sulla oli finan kanssa?
Ja heräät sitten joku yö siihen kun sydän hyppää rinnasta