Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (682)
Olettepa te itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne.
Negatiivinen asenne. Alapeukut.
Ylimielistä lässytystä ei kukaan jaksa kuunnella.
Oliko sinulla huono päivä vai miksi olet tuollainen?
Ei pysytä keskustelun aiheessa ja lytätään muita
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
Mulla ei ole aavistustakaan asiasta
Vierailija kirjoitti:
Ikää vasta 30 ja hiukset lähtee jo päästä. Kohta peilin takana odottaa Bruce WIllis ilman karismaa 😆😆
Hiustensiirto Turkeissa.
mistä ovat peräisin nämä hörhöt
Itselläni rupesi tukka harvenemasn ensin tuolta päälaelta, siltä alueelta jota ei itse peiliin katsoessa oikein näe. Sitten se tuli koko ykäkallon alueelle ja sellaista sr on sitten ollut noin 10 viimeistä vuotta. Ensin vähän järkytti, sitten totuin, nyt pidän! Kun ajaa jäljelle jääneen tukan koneella ihan lyhyeksi, niin tämä on parempi kuin se ohut, helpohkosti rasvoittuva tukka mikä mulla aiemmin oli.
Anteeksi edellisen kommentin kirjoitusvirheet (inhoan kännykällä kirjoittamista)
Miehen kaljuuntuminen on sama asia kuin naisen lihominen. Sitä ei voi välttää ja muilla ei ole mitään oikeutta puuttua miehen asioihin
Vierailija kirjoitti:
Finasteridilla ja minoksidiilillä on aika yleisiä haittavaikutukset niin itse olisin mieluummin kalju kuin käyttäisin niitä
Luit tämän jostain vaan netistä, et tarkistanut lainkaan väitteen todenperäisyyttä.
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta