Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (619)
Ainoastaan pitkät hiukset omaava mies saa minulta rakkautta.
Joskus opiskeluaikana vedin pään klaniksi, ja yksikin nainen tuli sanomaan että näytän tosi hyvältä (joskus myöhemmin yritti iskeäkin). Olin yllättynyt.
Vaimo ei puolestaan tykkää yhtään, kun sille olen välillä ehdotellut...
Ap kysyy, että mikä auttaa hänen miehensä kaljuuntumiseen. Siihen auttaa eniten se, että asiaan ei kiinnitä erityistä huomiota. Mieshän alkaa hävetä sellaista ulkonäköpiirrettä, jolle ei voi mitään. Oleellisempaa ulkonäön suhteen on se, että mies huolehtii terveydestään, kunnostaan ja hampaistaan. T. Kaljun miehen vaimo
Kiellät kaiken mitä juuri teit, ei kannata.
iha ok mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siihen mikään muu auta, kun hiustensiirto.
Tuota ei kannata tehdä ilman lääkkeitä, sillä se vasta tyhmältä näyttääkin, kun kaljuuntuminen etenee muualta kuin niistä hiussiirteistä. Mieti vaikka kun Halla-aholla olisi edessä pari tuhatta hiusta ja sen takana kilometrin pituinen kalju
Tuttu kaljupää siirteli hauraita ja ohuita hiuksia useampaan kertaan ja nyt hän on kalju ja päänahka täynnä pieniä pyöreitä jälkiä. Kannattaa siis miettiä 2 kertaa sitä siirtoakin.
Ehkä pitäisi mennä ulos kävelylle ja tuulettumaan.
Haluaisin vastata, mutta mulla ei ole sanoja.
Jokainen voi uskoa mihin haluaa.
Vai niin, hienoa keskustelun tasoa.
Näinkö just unta vai sanoitko sä tuon ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Eipä siihen mikään muu auta, kun hiustensiirto.
Tämä on ratkaisu, jos ei itsetunto kestä kaljuksi ajelemista. Kunhan ei ala kampauksilla peitellä orastavaa kaljuaan. Se on karseeta touhua.
M41
Älä rutise munapää.