Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Jos mun miehellä lähtis tukka niin lähtisin kans samalla 🤷🏼
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali asia, miksi siitä stressaat? Ei se aivotoimintaan mitään vaikuta, sen sijaan nuo lääkkeet voi vaikuttaa kyllä terveyteesi negatiivisesti. Aito rakkaus ei sitä paitsi piittaa toisen ulkonäöstä juurikaan, kaikki tässä vanhetaan.
Omalla mielellä tuli lapsena alopecia, ei ollut mulle mikään kynnyskysymys.
Aja siiliksi.
Ulkonäkö vaikuttaa tutkitusti lähes kaikkeen elämässä. Eikä kaikkein vähiten siihen, miten muut ihmiset kohtelevat sinua tai miten he suhtautuvat sinuun. Stressaaminen ei auta mitään minkään ongelman suhteen, ainoastaan ongelman ratkaisulla on merkitystä, ja siihen ap juuri neuvoja pyytääkin. Mutta on älyllisesti epärehellistä yrittää väittää, ettei kaljuuntumisella olisi mitään merkitystä.
Rohkeasti kaljulla miehellä on yleensä hyvä itsetunto, mikä on vain positiivinen piirre ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Kaljut on rumia. Turha puhua paskaa täällä, että naisten mielestä hyvä juttu. Vertautuu läskifetisisimiin eli yksittäistapaukset tykkää piirteestä.
Naiset tykkää, pikkutytöt ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26
Sama, en koskaan koskisi mieheen jolla ei ole kunnon tukkaa. Kaljuuntuminen kertoo että miehellä on huonot geenit.
Mitä sinulla on itselläsi antaa geenien puolesta miehelle. Onko kauneutta ja älykkyyttä?
Älykkyyttä ei ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks että sanon näin mut kaljuuntuvat miehet iljettää mua. Samoin ylipainoset ja lyhyet.
Minua iljettää naisena tyhmät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan tykkää kaljuista. Mitä sitä piilottelemaan, kaikki puliksi vaan heti. Älä vaan ala pelleilemään minkään tupeiden kanssa, se vasta epäseksikästä on.
No hyi helvetti. Kalju vanhentaa vaikutelmaa ihmisen iästä. Joku kalju työtön luuseri aiheuttaa lähinnä oksennusreaktion
Jeff Bezos esimerkiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että naiset kaikkialla vaativat että miesten pitää hyväksyä naisen ulkonäkö semmoisena kuin nainen haluaa eikä miehellä ole mitään oikeutta puuttua naisen ulkonäköön mutta samaan aikaan yksikään nainen ei hyväksy miestä sellaisena kuin mies itse on vaan ihan jokainen nainen vaatii jatkuvasti että miesten on muutettava ulkonäkönsä miellyttämään naista? Miksi naiset ei itse noudata sitä samaa ajattelu mallia mitä itse miehiltä vaatik että kaikki on hyväksyttävää semmoisena kuin se itse haluaa olla eikä muilla ole mitäön oikeutta puuttua muiden ulkonäköön?
En minä ainakaan ole koskaan puuttunut miesten ulkonäköön. Ei ole minun asiani, niin kuin ei myöskään ole miesten asia puuttua minun ulkonäkööni. Olen mitä olen, ja jos ei miellytä, niin voi lähteä.
Tilalle otetaan sitten jotain muuta
Alapeukkukin tuli melkein reaaliajassa :D
Ja monelle miehelle kaltaisesi nainen on iso punainen vaate.