Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (682)
"Yleisiä haittavaikutuksia". Lähteeksi kelpaavat tiukasti valvotut tieteelliset julkaisut, ei satunnainen internet-kirjoitus.
Onhan se epäreilua mies kaljuunttu ja naisilla metrilettiä kilo molemmilla olkapäillä ;D
Kuinka ne sen tekee, pojat kysäiskää heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26
Sama, en koskaan koskisi mieheen jolla ei ole kunnon tukkaa. Kaljuuntuminen kertoo että miehellä on huonot geenit.
Muista sitten tutkia miehen isän ja isänisän, veljien ja setien pääkuontalo ennenkuin alat hiplata, jos geeneihin vetoat.
Ei vaan äidin isän. Kaljuus periytyy äidiltä.
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Miehenä oletetaan, että kaljuunnut ennemmin tai myöhemmin. On naisiakin, jotka kaljuuntuvat, joten ole tyytyväinen, että et ole kaljuuntuva nainen.
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
on kans hieno kello ..silti naisii ei kiinnosta..ei tuu juttelee..ärsyttää..
Älä laita kaikkia munia samaan koriin.