Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen hankkii hoikan Fitness kropan, niin miehistä ei ole pulaa

Vierailija
01.03.2025 |

Naiset itkevät sinkkuuttaan. Kannattaisi alkaa käydä salilla ja laihduttaa niin miehiä riittäisi. 99% miehistä katselee isotissisiä fitness misukoita. 

Kommentit (328)

Vierailija
181/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ohjesääntö että miehellä itsellään tulee olla rasvaprosentti n 10 prosenttiyksikköä vähemmän kuin vaatimallaan naisella. 

Miehillä on luonnostaan, ihan biologisista syistä, pienempi rasvaprosentti joten tämä tosiaan on ihan hyvä lähtökohta. Tosin eihän asiat noin yksinkertaisia ole. 

Vierailija
182/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kroppa on lähinnä sitä naista itseään varten. Hyvä jos se on toimintakykyinen, terve ja voimakas. Ikä iskee meihin kaikkiin, sairaudet, vaikeat elämäntilanteet. Geenilotto ei suosi kaikkia. Alituinen puhe naisen kropasta on harvinaisen tylsää.

Minusta se on kyllä minun ja mieheni yhteinen, kun rakastelemme. Naisen kroppa on ehkä enemmän yhteinen kuin miehen kroppa. Jollakin tavalla. 

Mistä alapeukut? Naisen kroppa on enemmän miehen ja myöhemmin lapsien käytettävissä. Olen hyvin perinteinen naisellinen nainen. Minusta tuntuu luonnottomalta, että jotkut naiset pirstovat itsensä treenalla jonkin kehon osan ylisuureksi. 

Minusta naiseus, söpöys, kukat jne. tuntuu tosi luonnolliselta itselleni. Kusettaisin itseäni, jos kuvittelisin olevani voimakas fyysisesti. 

Alapeukut tuosta itsearvostuksen puutteesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että sellainen nainen ei mitenkään voi olla onnellinen. 

Mulla on fitnesskroppa kun geenit ja urheilullisuus osuvat yksiin. En silti tiedä liittyykö se mitenkään onnellisuuteen. Urheilusta tulee lähinnä parempi mielenterveys.

Vierailija
184/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kroppa on lähinnä sitä naista itseään varten. Hyvä jos se on toimintakykyinen, terve ja voimakas. Ikä iskee meihin kaikkiin, sairaudet, vaikeat elämäntilanteet. Geenilotto ei suosi kaikkia. Alituinen puhe naisen kropasta on harvinaisen tylsää.

Minusta se on kyllä minun ja mieheni yhteinen, kun rakastelemme. Naisen kroppa on ehkä enemmän yhteinen kuin miehen kroppa. Jollakin tavalla. 

Mistä alapeukut? Naisen kroppa on enemmän miehen ja myöhemmin lapsien käytettävissä. Olen hyvin perinteinen naisellinen nainen. Minusta tuntuu luonnottomalta, että jotkut naiset pirstovat itsensä treenalla jonkin kehon osan ylisuureksi. 

Minusta naiseus, söpöys, kukat jne. tuntuu tosi luonnolliselta itselleni. Kusettaisin itseäni, jos kuvittelisin olevani voimakas fyysisesti. 

Mitä h*lvettiä? Minäkin koen olevani aika naisellinen nainen mielenkiinnonkohteiltani, mutta kyllä hitossa mun kroppa on minun ihan omani, ei miehen. Mies saa toki nauttia siitä kuten minäkin miehen kropasta, mutta ei se siitä hänelle kuuluvaa tee. Raskausaikana osa kropasta toki kuuluu sille lapselle ja tavallaan imettäessä myös, mutta silti se on minun oma vartaloni jota vaalin ja rakastan. Sellaisena kuin se on. 

Vierailija
185/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niillä kaikilla miehillä tekee kun ainut mitä itse haluaisi on löytää yhden joka pysyy rinnalla, tuli mitä tuli? 

Mun korteissa on ollut paljon hyviä asioita mutta rakkaudesta mulle on aina jäänyt käteen pelkkä mustapekka (sivuhuomautus: mikä olis muuten poliittisesti korrektimpi ilmaisu tuolle nykyään?) 

Jos treenaisin miesten huomion vuoksi, olisin lopettanut jo aikaa sitten.

Vierailija
186/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun opas naisen seksiwau-olemukseen. Ole epärationaalinen. Tee kävelylenkkejä intuition mukaan. Keräile kävelyretkiltäsi mielenkiintoisia asioita, sieniä, marjoja, kiviä, pudonneita esineitä, kadonneita asioita. Ole valpas. Tee pitkiä pyörälenkkejä hitaasti, katso maisemia. Tutki ympäristöä ja ihmisiä. 

Hyvää liikuntaa on esim. kivien kantaminen rannalta ja niistä jonkun asian muuraaminen. Esim. grilli. 

Olen lempeässä liikkeessä. Välillä poistu polulta jyrkempiin kohtiin, jotta syke nousee. 

Tämän lisäksi salia 2 x viikossa. 

Vierailija
187/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta naiseus, söpöys, kukat jne. tuntuu tosi luonnolliselta itselleni. Kusettaisin itseäni, jos kuvittelisin oleva

Minusta tuntuu tältä. Varsinkin kun on saanut lapsia, niin naisen kroppa on lasten hallitsema ainakin raskauden ja vuosia sen jälkeen. Samalla tietysti miehen, kun ollaan yhdessä köntässä. 

Tämä on vaikea asia, varsinkin tasa-arvon kannalta. 

Vierailija
188/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko?

Valta on naisilla. 

Miehet vikisevät ja syrjäytyvät. 

Niin. Mies on usein tyytyväinen, jos saa seksiä, hellyyttä ja ihailua. Tämän lisäksi vielä hyvää ruokaa ja kauniin kodin. Ongelma on, että harva on sen arvoinen. Jos mies on minua alempana, en ole kiinnostunut antamaan näitä asioita. 

En kyllä ymmärrä lähtökohtaisesti tuota ajatusmaailmaa. Minäkin tykkään seksistä, hellyydestä, ihailusta, siitä että joku tekee minulle ruokaa ja siivoaa puolestani. V i ttu kaikki tykkää tuosta. Miksi minä alkaisin toimittamaan tuota kaikkea jollekkin, oli hyvä tai huono mies? Miksi ihmeessä tekisin omasta elämästäni tuollaista että palvelen jotakin? On tässä nyt omiakin juttuja tehtävänä.

N44

Näinpä. Voin antaa noita asioita rakastamalleni miehelle, jos tämä antaa samoja asioita myös minulle. Kyllä odotan miehen olevan herrasmies joka haluaa pitää naistaan hyvänä kaikin tavoin, silloin sitä mieluusti pitää myös miestään hyvänä. Hyvä parisuhde perustuu vastavuoroisuuteen ja tasa-arvoon. 

Vierailija
189/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mistä tällaisen hoikan fitneskropan saa ostaa.  Voisin kyllä ottaa myös 15cm lisää pituutta.  Silikoneja en halua, ne ovat mieletäni niin teennäiset.  Enkä isoa persettä, mikä nykyisin tuntuu olevan myös muotia.  Miehistä minulla ei kyllä ole nykyisinkään pulaa, että ei sen vuoksi...

Vierailija
190/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta naiseus, söpöys, kukat jne. tuntuu tosi luonnolliselta its

Minusta tuntuu tältä. Varsinkin kun on saanut lapsia, niin naisen kroppa on lasten hallitsema ainakin raskauden ja vuosia sen jälkeen. Samalla tietysti miehen, kun ollaan yhdessä köntässä. 

Tämä on vaikea asia, varsinkin tasa-arvon kannalta. 

Luulen että sulle vaikea asia on oma identiteetti ja seksuaalisuus, kun pitää esiintyä naisena netissä. 

Vierailija
191/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Hyvä kroppa lisää todennäköisyyttä saada kumppani. Koskee sekä miehiä että naisia 

No jaa....

Hyvä sosiaalinen status (rikkaus) on miehissä  naiselle tärkeämpi kuin salikroppa.

Kts vaikka Hjallis tai Danny, Sauli Niinistö.

Raha puhuu. Sali on alaluokan harrastus.vetää puoleensa aggressiivista pullistelijasakkia.

Bodaajat on usein rikollisia esim vankilassa kaikilla on salikroppa mutta ei ne hyviä naisia saa. Väkivalta kun ei kiinnosta naisia. 

Fitnestypyt nyt on mitä on. Sofia Bölööörff, Tiina Jylhä. Juu, kyllä he miestä saa.

Vierailija
192/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitness-kroppa naisella on melko helppo suoritus. Laihduttaa normaalipainoon ja kuntosalitreeniä 1-2 vuotta niin näin on voitettu ihan bikinifitnesskisoja Suomessa. Ainakin 10v sitten kun instatsirpulat halus sm-mestaruuden tai mitalisijoituksia cv:seen niin bikinifitness oli tie. Jopa blörffi on bikinifitnessvoittaja 😂

Naisen on äärimmäisen vaikea savuttuttaa rasvaton vartalo. Se on täysin luonnotonta ja voi tuhota hedelmällisyyden jopa lopullisesti. Miehen kuuluu olla lihaksikas ja rasvaton, ei naisen. 

Vierailija
193/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fitness-kroppa naisella on melko helppo suoritus. Laihduttaa normaalipainoon ja kuntosalitreeniä 1-2 vuotta niin näin on voitettu ihan bikinifitnesskisoja Suomessa. Ainakin 10v sitten kun instatsirpulat halus sm-mestaruuden tai mitalisijoituksia cv:seen niin bikinifitness oli tie. Jopa blörffi on bikinifitnessvoittaja 😂

Unohdit sen, että pitää hommata tekotissit, -hiukset, -huulet ja -kynnet. Lisäksi sen pari vuotta pitää elää nälässä ruokavaliota kytäten ja treenata hulluna siellä salilla. 

Monelle bikinifitness on tie syömishäiriöön ja mielenterveysongelmiin (kuinka tervepäiselle se blörffikään vaikuttaa). 

Kyllä fitneksessä pitää kehon olla jo muodoltaan oikeanlainen, joku päärynävartaloinen ei välttämättä sovellu lajiin ikinä, jos ala- ja ylävartalo on eri paria vaikka kuinka laihduttaisi. Eli edelleenkään omaa genetiikkaa ei voi muuksi muuttaa. Toki steroideilla kropan kuin kropan vetää uuteen uskoon, nämä on todella yleisiä varsinkin näissä pikadieeteissä kisakuntoon ja nopeissa lihaskasvuissa.

Laihduttamisesta jää myös helposti löysää ihoa, eli pitäisi mennä vielä ihonkiristysleikkaukseenkin tekotissien ohella. Kaikki tämä vaiva jonkun idioottimiesten huomion takia?

Vierailija
194/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mistä tällaisen hoikan fitneskropan saa ostaa.  Voisin kyllä ottaa myös 15cm lisää pituutta.  Silikoneja en halua, ne ovat mieletäni niin teennäiset.  Enkä isoa persettä, mikä nykyisin tuntuu olevan myös muotia.  Miehistä minulla ei kyllä ole nykyisinkään pulaa, että ei sen vuoksi...

Minulla on sikäli hyvät geenit että hoikkuus ja urheilullisuus tulee ikään kuin luonnostaan (tosin ei niinkään fitness vaan ennemmin kestävyysjuoksija-tyyliin), mutta kyllä ne luonnolliset edes keskikokoiset kauniit rinnat kelpaisi. Isot olisi haitaksi urheillessa ja silikoneja tai muitakaan lisäkkeitä en halua, mutta vaikka sellaiset 70C-D-kokoiset. Ja viitisen senttiä lisää pituutta. 

No, ei onnistu joten näillä mennään. Tosin miehiä en silleen kaipaa kun yksi on jo. 

Vierailija
195/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, olen käynyt jo vuosikymmeniä punttisalilla ja voin vakuuttaa, etteivät miehet siellä minua katso. Ehkä se johtuu siitä,  että minulla on vain d-kupin rinnat.

N66

Vierailija
196/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta naiseus, söpöys, kukat jne. tuntuu tosi luonnolliselta itselleni. Kusettaisin itseäni, jos kuvittelisin oleva

Tasa-arvon aikana ei saisi sanoa tuota. Mutta näin minusta tuntuu. Nämä ovat vaarallisia sanoja. Taannuttavat yhteiskuntaa. Naisissa on voimaa. Koen voimakkaasti olevani vain kuvailemani kaltainen. Pitäisikö minun olla hiljaa? 

Vierailija
197/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta naiseus,

Itse asiassa ei ole. Olen mielestöni hyvin rehellinen oman seksuaalisuuteni kanssa. Tunnistan omia tuntemuksiani. Elän itseohjautuvasti. 

Vierailija
198/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta naiseus, söpöys, kukat jne. tuntuu tosi luonnolliselta its

Tasa-arvon aikana ei saisi sanoa tuota. Mutta näin minusta tuntuu. Nämä ovat vaarallisia sanoja. Taannuttavat yhteiskuntaa. Naisissa on voimaa. Koen voimakkaasti olevani vain kuvailemani kaltainen. Pitäisikö minun olla hiljaa? 

Minusta sinun pitäisi hankkia itsetunto ja oppia nauttimaan itse omasta kropastasi ja elämästäsi. Jos raskauksista on jäänyt vaivoja, yritä löytää niihin apua. Lapset ovat vain lainaa kuitenkin, he tarvitsee sinua aikansa ja sitten yhä vähemmän. Kyllä tuollaiset tuntemukset taitaa olla aika yleisiä ihan pienten lasten äideillä, kun se on aika kokonaisvaltaista se vanhemmuus silloin, mutta välillä tekisi hyvää jättää perhe miehen hoidettavaksi ja keskittyä omaan itseen. 

Vierailija
199/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kun minua eivät sellaiset miehet kiinnosta?

Totuus on, että kaikki miehet haluavat, vaikka eivät voi vaatia tuollaista.

Vierailija
200/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta naiseus,

Eikö tuo jo itsessään ole pakottamista? Yritä hankkia itsellesi apua? Apua mihin? Jos minusta on tuntunut täysin luonnolliselta ja hyvältä näin. Mihin minun pitäisi pakottaa itseni? Ja kenen takia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän