Mitä pahaa feminismissä ja tasa-arvossa on?
Kommentit (853)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos feminismi on tasa-arvoa niin on sitten myös sovinismi. Feminismin ja sovinismin ainoa ero on etupuirin sukupuoli ja molemmat aatteet haluaa syrjiä sitä toista sukupuolta. Feminismi on puhdasta naisten etujen ajamista kaikessa muodossa miesten kustannuksella ja sovinismi on puhdasta miesten etujen ajamista naisten kustannuksella.
Todellisuudessa feminismi ei tarkoita naisten etujen ajamista miesten kustannuksella. Se tarkoittaa sukupuolten tasa-arvoa, kaikkien etujen huomioimista ja syrjinnän vähentämistä. Sovinismi taas on yksipuolinen etuoikeuden vaatiminen, feminismissa pyritään juuri siihen, että kukaan sukupuoli ei ole epäreilussa asemassa.
Kerro sitten yksiki
"Hohhoijaa ja juupajoo. Tätähän me naiset juurikin haluamme, voitit. Meetkö nyt imuroimaan sen olkkarin kun oot sitä päivätolkulla lykännyt. Ja kerää ne paskaset sukkasi samalla lattialta"
En toivonut voittoa kun en semmoista edes etsinyt pyysin perusteluita väitteeseen kuinka feminismi ajaa tasa-arvoa sukupuolesta välittämättä. Kun kaikki me tiedämme mietä hyötyjä feminismi on tuonut naisille ja haluaisin tietää teidän feministien mielestä mitä hyötyjä feminismi on tuonut miehille ilman että taustalla on naisten etu.
Sori nyt vaan mutta itse pidän siivouspäivän joka perjantai jolloin imuroin ja pesin lattiat ja puuhin pölyt ja keräsin sekä pesin samalla kaikki likapyykit.
Milloin itse meinaat mennä keittiöön tekemään voileipää ja tiskaamaan mitä olet lykännyt jo päivätölkulle?
Ihan vaan kun selvästikin tämmöisiin kivikautisiin stereotyypisiin sukupuoliroolien mauttomiin loukkauksiin ryhdyttiin sinun toimesta
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku ihmettelee miksi feministit tulee tappaa?
Syö paskaa inkkeli!!!
En toivonut voittoa kun en semmoista edes etsinyt pyysin perusteluita väitteeseen kuinka feminismi ajaa tasa-arvoa sukupuolesta välittämättä. Kun kaikki me tiedämme mietä hyötyjä feminismi on tuonut naisille ja haluaisin tietää teidän feministien mielestä mitä hyötyjä feminismi on tuonut miehille ilman että taustalla on naisten etu.
Sori nyt vaan mutta itse pidän siivouspäivän joka perjantai jolloin imuroin ja pesin lattiat ja puuhin pölyt ja keräsin sekä pesin samalla kaikki likapyykit.
Milloin itse meinaat mennä keittiöön tekemään voileipää ja tiskaamaan mitä olet lykännyt jo päivätölkulle?
Ihan vaan kun selvästikin tämmöisiin kivikautisiin stereotyypisiin sukupuoliroolien mauttomiin loukkauksiin ryhdyttiin sinun toimesta
Koska koko pyyntösi on älytön, ja lisäksi vastaus oli täydellinen kuvastamaan sitä mitä edellinen kirjoitti. Täysin totuudenmukainen arkielämästä.
Tässä esimerkissä oli kyse Yhdysvaltain laeista. Eli maan jossa oikeusoppinut Kimberlé Crenshaw tekoälyn mukaan kehitti ajatuksen intersektionaalisesta feminismistä.
Tämä ketju on hyvä todiste feministi naisia avoimesti vihataan tässä yhteiskunnassa.
Harmi vaan kun mistään ei eroita kuka on feministi nainen ja kuka on normaali nainen niin me normaaliakin saadaan vihaa niskaamme.
Itse kannatan aitoa tasa-arvoa jossa naiset ja miehet on aidosti yhtä arvokkaita enkä tämmöistä feminististä tasa-arvoa missä naiset on kaikkein arvokkaampia ja miehet on vain arvottomia paskoja
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkissä oli kyse Yhdysvaltain laeista. Eli maan jossa oikeusoppinut Kimberlé Crenshaw tekoälyn mukaan kehitti ajatuksen intersektionaalisesta feminismistä.
En tiedä sen maan laista tarpeeksi, mutta täällä on ainakin kaikenlainen syrjintä tuomittavaa ja laissa kirjattua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on hyvä todiste feministi naisia avoimesti vihataan tässä yhteiskunnassa.
Harmi vaan kun mistään ei eroita kuka on feministi nainen ja kuka on normaali nainen niin me normaaliakin saadaan vihaa niskaamme.
Itse kannatan aitoa tasa-arvoa jossa naiset ja miehet on aidosti yhtä arvokkaita enkä tämmöistä feminististä tasa-arvoa missä naiset on kaikkein arvokkaampia ja miehet on vain arvottomia paskoja
Älä mene lankaan, nämä feminismin vastustajat ovat niitä jotka ovat deminisoineet koko termin, oikea feminismi ajaa juurikin niitä asioita joista kaikki hyöytyvät, eli tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Koska koko pyyntösi on älytön, ja lisäksi vastaus oli täydellinen kuvastamaan sitä mitä edellinen kirjoitti. Täysin totuudenmukainen arkieläm
Mikä siittä tekee äkyttömän? Te feministit itse sanotte että feminismi tuo etuja kaikille sukupuolesta riipoumatta niin kysyin vain mitä etuja se on tuonut miehille ilman että taustalla vaikutta naisem etu joka naamioidaan feministi naisten toimesta myös miesten eduksi vaikka miehen ei sitä edes halua.
Täysin totuudenmukainen ehkä sinun arkielämästä (en tiedä sitten kuinka sairas on sinun elämä) mutta minun arkielämää tuo ei kuvastanut ollenkaan.
Ihan mielenkiinnosta että kai sinä tiedät että kun sinun elämä on yhdenlaista niin se on vain sinun elämä eikä meidän kaikkien muidenkin elämää niin et voi oman elämäsi perusteella määritellä muidenkin elämää samanlaiseksi? Tai ainakaan itse en ole koskaan tavannut toista ihmistä jonka elämä menee täsmälleen samalla tavalla kun minun niin itse ainakin tiedostan että en voi oman elämän perusteella määritellä muiden elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene lankaan, nämä feminismin vastustajat ovat niitä jotka ovat deminisoineet koko termin, oikea feminismi ajaa juurikin niitä asioita joista kaikki hyöytyvät, eli tasa-arvoa.
Aivan kuten oikea kommunismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sen maan laista tarpeeksi, mutta täällä on ainakin kaikenlainen syrjintä tuomittavaa ja laissa kirjattua.
------------
Niin pitää ollakin.
Pitää varmaan jostakin lukea kommentointiohjeet. Luulin, että "vastaa"-nappia painamalla saa tekstinsä näkymään sen kysymyksen alla, johon on vastannut.
Mutta joo, tämä aihepiiri on minulle liian monimutkaista, joten parasta että siirryn pikavierailun jälkeen palstalta takaisin rakettitieteiden pariin. Sitä ennen testaan vielä tuota "lainaa"-nappia:
Mikä siittä tekee äkyttömän? Te feministit itse sanotte että feminismi tuo etuja kaikille sukupuolesta riipoumatta niin kysyin vain mitä etuja se on tuonut miehille ilman että taustalla vaikutta naisem etu joka naamioidaan feministi naisten toimesta myös miesten eduksi vaikka miehen ei sitä edes halua.
Täysin totuudenmukainen ehkä sinun arkielämästä (en tiedä sitten kuinka sairas on sinun elämä) mutta minun arkielämää tuo ei kuvastanut ollenkaan.
Ihan mielenkiinnosta että kai sinä tiedät että kun sinun elämä on yhdenlaista niin se on vain sinun elämä eikä meidän kaikkien muidenkin elämää niin et voi oman elämäsi perusteella määritellä muidenkin elämää samanlaiseksi? Tai ainakaan itse en ole koskaan tavannut toista ihmistä jonka elämä menee täsmälleen samalla tavalla kun minun niin itse ainakin tiedostan että en voi oman elämän perusteella määritellä muiden elämää
Koska feminismi ei aja etuja vaan naisten ja miesten välistä yhteiskunnallista tasa-arvoa. Se mitä itse yrität vääntää naisten eduksi miesten kustannuksella, ei tarkoita että sitä feminismi ajaisi. Joten pyyntösi on älytön, koska siihen ei voi vastata.
Ja kyllä elämässäni olen nähnyt ja kokenut itsekin sitä, ettei mies tee kotihommia. Kehtaavat vielä valittaa nalkuttamisesta. Sairaasta en tiedä, mutta aika monen naisen arkielämää on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi miesten syrjiminen!!! Vai onko jossain mula erikseen kirjattu että miesten syrjiminen on kiellettyä samalla tavalla kun on erikseen kirjattu että naisten syrjiminen on kiellettyä? Ihan sillä että tiedän kutsua itseäni ylpeänä rikolliseksi kun kutsun itseäni jo miestenvihaajaksi.
Olen ennenkin syrjinyt miehiä ja tulen tulevaisuudessakin syrjimään miehiä kun miehet on vain arvottomia paskoja joilla ei saisi olla edes ihmisoikeuskia eikönihmis arvoa.. Ainoa hyvä mies on kuollut mies!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten oikea kommunismi.
Niin tai sitten ihan vaan sitä normaalia tasa-arvoa, niitä samoja oikeuksia mitä miehet ovat nauttineet vuosituhansia. Ei ole liikaa pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi miesten syrjiminen!!! Vai onko jossain mula erikseen kirjattu että miesten syrjiminen on kiellettyä samalla tavalla kun on erikseen kirjattu että naisten syrjiminen on kiellettyä? Ihan sillä että tiedän kutsua itseäni ylpeänä rikolliseksi kun kutsun itseäni jo miestenvihaajaksi.
Olen ennenkin syrjinyt miehiä ja tulen tulevaisuudessakin syrjimään miehiä kun miehet on vain arvottomia paskoja joilla ei saisi olla edes ihmisoikeuskia eikönihmis arvoa.. Ainoa hyvä mies on kuollut mies!!
Kyllä on sukupuolen perusteella syrjiminen ihan lailla kielletty. Voit vaikka katsoa ne lakipykälät.
Vierailija kirjoitti:
Koska
Olen itse myt 43 vuotias ja minun elämässä miehet on aina tehnyt kotitöitä siinä missä naisetkin ka varmaan 90% ystävistäni on sinkku miehiä jotka hoitaa oman kotinsa kaikkineen kotoineen niin tuo sinun oman elämän määritelmä meidän muidenkin elämäksi ei oikein upooa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta että kai sinä tiedät että kun sinun elämä on yhdenlaista niin se on vain sinun elämä eikä meidän kaikkien muidenkin elämää niin et voi oman elämäsi perusteella määritellä muidenkin elämää samanlaiseksi? Tai ainakaan itse en ole koskaan tavannut toista ihmistä jonka elämä menee täsmälleen samalla tavalla kun minun niin itse ainakin tiedostan että en voi oman elämän perusteella määritel
Olen itse myt 43 vuotias ja minun elämässä miehet on aina tehnyt kotitöitä siinä missä naisetkin ka varmaan 90% ystävistäni on sinkku miehiä jotka hoitaa oman kotinsa kaikkineen kotoineen niin tuo sinun oman elämän määritelmä meidän muidenkin elämäksi ei oikein upooa
En ole niin väittänytkään, tainnut mennä ohi koko pointti.
Kaksi eri asiaa joilla on eri tavoitteet.
Mitä pahaa on sovinismissä ja miesten määrittelemässä tasa-arvossa? Eikö miehet saa pitää puoliaan?
Hyvä aloitus alkuun sotketaan feminismi ja tasa-arvo samaan lauseeseen jonka jälkeen aloittaja itsekin kumoaa tuon että feminismi olisi tasa-arvoinen ja sanoo itsekin että se on vain naisten puolien pitämistä jolla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa vaan se on puhtaasti naisten etujen ajamista
En nyt saanut oikein kiinni mitä haet, eli siis minkä maan lait?