Mitä pahaa feminismissä ja tasa-arvossa on?
Kommentit (1227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos feminismi on tasa-arvoa niin on sitten myös sovinismi. Feminismin ja sovinismin ainoa ero on etupuirin sukupuoli ja molemmat aatteet haluaa syrjiä sitä toista sukupuolta. Feminismi on puhdasta naisten etujen ajamista kaikessa muodossa miesten kustannuksella ja sovinismi on puhdasta miesten etujen ajamista naisten kustannuksella.
Todellisuudessa feminismi ei tarkoita naisten etujen ajamista miesten kustannuksella. Se tarkoittaa sukupuolten tasa-arvoa, kaikkien etujen huomioimista ja syrjinnän vähentämistä. Sovinismi taas on yksipuolinen etuoikeuden vaatiminen, feminismissa pyritään juuri siihen, että kukaan sukupuoli ei ole epäreilussa asemassa.
Kerro sitten yksikin positiivinen asia mitä feminismi on tuonut heteroille, valkoihoisille, tavallisille duunari miehille ilman että taustalla on etuja naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kerropa noin omin sanoin, mitä Intersektionaalinen feminismi tarkoittaa sun mielestä."
Tämä on jo todettu täysin hyödyttömäksi. Tanssi itse oman pillisi tahdissa.
Vastaa kysymykseen. Vai etkö osaa?
En, enkä ole sätkynukkesi. Millä oikeudella esität minulle mitään vaatimuksia?
Jep. Et kerro, mitä se susta tarkoittaa, koska sun harhainen käsitys voitaisiin heti näyttää vääräksi. Näinhän se menee. Ilmeisesti tiedät sen itsekin. Oudon paljon ja äänekkäästi jaksat silti mesota, vaikka jollain tasolla tiedät olevasi väärässä.
Vierailija kirjoitti:
"Selvästi et ole lukenut intersektionaalisesta feminismistä mitään, kun noin pintapuoliset ajatukset asiasta on. "
Ah, vanha kunnon "et ole kristitty, joten et voi kritisoida kristinuskoa".
Olen lukenut tarpeeksi nimenomaan feministiksi itseään kutsuvien minulle suosittelemia kirjoja, jotta huomaan, että kyseessä on idealismille ja relativismille pohjautuva uskomusjärjestelmä, joka sopii heikosti yhteen faktapohjaisen todellisuuden kanssa.
Samaa soopaa kuin takku-anarkistit suoltavat. Kritiikkiin vastataan hyökkäämällä kritiikin esittäjää vastaan, ja mitätöimällä kritiikki, koska ei käytä vaikkapa juuri feminismin tai anarkismin termistöä samalla tavalla kuin 10 vuotta aatteeseen aivopesty aktivisti.
Mten feminismi riitelee faktapohjaisen todellisuuden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos feminismi on tasa-arvoa niin on sitten myös sovinismi. Feminismin ja sovinismin ainoa ero on etupuirin sukupuoli ja molemmat aatteet haluaa syrjiä sitä toista sukupuolta. Feminismi on puhdasta naisten etujen ajamista kaikessa muodossa miesten kustannuksella ja sovinismi on puhdasta miesten etujen ajamista naisten kustannuksella.
Todellisuudessa feminismi ei tarkoita naisten etujen ajamista miesten kustannuksella. Se tarkoittaa sukupuolten tasa-arvoa, kaikkien etujen huomioimista ja syrjinnän vähentämistä. Sovinismi taas on yksipuolinen etuoikeuden vaatiminen, feminismissa pyritään juuri siihen, että kukaan sukupuoli ei ole epäreilussa asemassa.
Kerro sitten yksikin positiivinen asia mitä feminismi on tuonut heteroille, valkoihoisille, tavallisille duunari miehille ilman että taustalla on etuja naisille?
Feminismi on esimerkiksi taistellut isyyslomien ja perhevapaiden puolesta, mikä antaa miehille oikeuden viettää aikaa lasten kanssa. Lisäksi feminismi haastaa haitallisia sukupuolirooleja, kuten odotuksen, että miehen pitää aina olla kovana, vahvana ja yksin pärjäävä, mikä vähentää miehiin kohdistuvaa painetta ja parantaa mielenterveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin koko kysymyksesi lähtökohta on älytön. Feminismi ajaa sukupuolten välistä tasa-arvoa ja ihmisoikeuksia, ei etuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Selvästi et ole lukenut intersektionaalisesta feminismistä mitään, kun noin pintapuoliset ajatukset asiasta on. "
Olen lukenut tarpeeksi nimenomaan feministiksi itseään kutsuvien minulle suosittelemia kirjoja, jotta huomaan, että kyseessä on idealismille ja relativismille pohjautuva uskomusjärjestelmä, joka sopii heikosti yhteen faktapohjaisen todellisuuden kanssa.
Samaa soopaa kuin takku-anarkistit suoltavat. Kritiikkiin vastataan hyökkäämällä kritiikin esittäjää vastaan, ja mitätöimällä kritiikki, koska ei käytä vaikkapa juuri feminismin tai anarkismin termistöä samalla tavalla kuin 10 vuotta aatteeseen aivopesty aktivisti.
Mainitse kirjoja mitä olet lukenut ja mikä niissä on tämän ajatuksen synnyttänyt?
Kysyin ensin, vastaa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sitten yksikin positiivinen asia mitä feminismi on tuonut heteroille, valkoihoisille, tavallisille duunari miehille
"Mten feminismi riitelee faktapohjaisen todellisuuden kanssa?"
Täten:
"Lisäksi feminismi haastaa haitallisia sukupuolirooleja, kuten odotuksen, että miehen pitää aina olla kovana, vahvana ja yksin pärjäävä, mikä vähentää miehiin kohdistuvaa painetta ja parantaa mielenterveyttä."
Teitte tämän helpoksi. Hupsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kerropa noin omin sanoin, mitä Intersektionaalinen feminismi tarkoittaa sun mielestä."
Aina yhtä huvittavaa katsoa kuinka ensi uhmakkaana esitetään vastaväitteitä ja sitten kun tästä vasta väitteiden antajalta pyydetään perusteluita omalle väitteilleen alkaa tuo sama uhriutuminen ja loukkaantuminen kuinka
"minun ei tarvi kertoa sinulle mitään ja minun ei tarvi perustella mitään, mutta sinun pitää vain uskoa kaikki mitä sanon ja olla hiljaa. Et todellakaan saa esittää jatko kysymyksiä kun en niihin osaa vastata"
Tämän jälkeen alkaa sitten tämän lisäkysymysten kysyninen joihin vaaditaan vastausta ettei vaan vahingossakaan itse tarvi vastata itselle esitettyihin kysymyksiin. Ihan tyypillinen toiminta tapa ihmiseltä joka ei osaa perustella omia mielipiteitä mutta kuitenkin vaatii että muiden on vain hyväksyttävä se mielipide. Tuosta tunnistaa hyvin kykenemättömänä argumentoijan kun ei osaa perustella vastauksiaan ja alkaa vastaan kysymyksiin kysymyksillä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sitten yksikin positiivinen asia mitä feminismi on tuonut hetero
"Mten feminismi riitelee faktapohjaisen todellisuuden kanssa?"
Täten:
"Lisäksi feminismi haastaa haitallisia sukupuolirooleja, kuten odotuksen, että miehen pitää aina olla kovana, vahvana ja yksin pärjäävä, mikä vähentää miehiin kohdistuvaa painetta ja parantaa mielenterveyttä."
Teitte tämän helpoksi. Hupsista.
Avaa vähän, mitä tarkoitat tällä? Kai tiedät, että huono argumentti tai edes ajatus, on puoliargumentti tai ajatus. Vaikea oikein keskustella, kun on jotain arvausleikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä huvittavaa katsoa kuinka ensi uhmakkaana esitetään vastaväitteitä ja sitten kun tästä vasta väitteiden antajalta pyydetään perusteluita omalle väitteilleen alkaa tuo sama uhriutuminen ja loukkaantuminen kuinka
"minun ei tarvi kertoa sinulle mitään ja minun ei tarvi perustella mitään, mutta sinun pitää vain uskoa kaikki mitä sanon ja olla hiljaa. Et todellakaan saa esittää jatko kysymyks
Oletko valmis ottamaan vastaan ennakkokäsityksistäsi eroavia väitteitä?
Et tietenkään, et ole rehellinen keskustelija vaan julistat sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"minun ei tarvi kertoa sinulle mitään ja minun ei tarvi perustella mitään, mutta sinun pitää vain uskoa kaikki mitä sanon ja olla hiljaa. Et todellakaan saa esittää jatko kysymyks
Tämä johtuu siitä, etteivät oikeasti tiedä mistään mitään. Kuulleet vaan asiasta jostain, algorytmit tykittänyt vähän Tatea ruudulle.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan onkin itsessään ihan jäätävä red flag että feminismin arvostelu voi olla VAIN patriarkaatin säälittävää vastaiskua, konservatiivisten naisvihaajien vastaanvänkäämistä "vääjäämättömän kehityksen" edessä ja tuota rataa. Siis nämä höyrypäät ovat aivan harhoissaan omassa kaikkivoipuudessaan narratiivikuplansa sisällä toinen toistensa selkiä kiihkoissaan läpsien ja taistelumantrojaan karjahdellen.
Tälläiisen jopa surkuhupaisan kuplautumisen on voinut jo pitkään nähdä vaikkapa taidekriitikoiden ja heidän aatetoveri-suojattiensa keskinäisissä kuhertelusessioissa joista saamme säännöllisesti ja säännönmukaisesti lukea valtakunnan nk ykköslehden kulttuurisivuilta. Jos tuo ei ole sisäsiittoista kilpaimartelua niin mikä on? Mikään maallinen kurjuus tai muu puute ei näitä poikkeuseliittiä edes hipaise, eivätkä heidän mielenkiinnon aiheensa mihinkään tavallisen tallaajan elämään kohdistukaan. Sitäkin varmemmin kyllä jonkin suojattivähemmistön pohjattomiin kärsimyksiin, joita ei väsytä penkomaan ja joista ei hellytä osoitellen syyllistämään. Ja katsojan osaksi jää myhäillä tälle kaikelle lammasmaisen hyväksyvästi. Niin taitavan tunteisiinvetoavasti tämä sama asetelma toistetaan missä hyvä on aina yhtä lumivalkoista (rotu/seksuaalivähemmisöjen kärsimys) ja paha (kaikki konservatiivisuudeksi nimitetty viha&pelko) sysimustaa.
Aikuiset? Aikuiset.
Miten feministit ajavat pakollista asevelvollisuutta kummallekin sukupuolelle? Aivan, ei niin mitenkään. Ei heidän tarkoitus ole saada tasa-arvoista Suomea, vaan etuja suomalaisille naisille ja moniosaajamiehille. Moniosaajanaisten ja suomalaismiesten edut jäävät taka-alalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"minun ei tarvi kertoa sinulle mitään ja minun ei tarvi perustella mitään, mutta sinun pitää vain uskoa kaikki mitä sanon ja olla
Oletko valmis ottamaan vastaan ennakkokäsityksistäsi eroavia väitteitä?
Et tietenkään, et ole rehellinen keskustelija vaan julistat sanaa.
No vaikea se on edes saada kiinni niistä väitteistä, kun ei tule kunnon perusteluita tai niissä ei ole päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Miten feministit ajavat pakollista asevelvollisuutta kummallekin sukupuolelle? Aivan, ei niin mitenkään. Ei heidän tarkoitus ole saada tasa-arvoista Suomea, vaan etuja suomalaisille naisille ja moniosaajamiehille. Moniosaajanaisten ja suomalaismiesten edut jäävät taka-alalle.
Mitä? Eivätkö suomalaisfeministinaiset uskalla ajaa ulkomaalaisten naisten etuja? Onko ulkomaalaisten miesten edut tärkeämpiä (feministin mielestä)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sitten yksikin positiivinen asia mitä feminismi on tuonut heteroille, valkoihoisille, tavallisille duunari miehille
"Feminismi on esimerkiksi taistellut isyyslomien ja perhevapaiden puolesta, mikä antaa miehille oikeuden viettää aikaa lasten kanssa. Lisäksi feminismi haastaa haitallisia sukupuolirooleja, kuten odotuksen, että miehen pitää aina olla kovana, vahvana ja yksin pärjäävä, mikä vähentää miehiin kohdistuvaa painetta ja parantaa mielenterveyttä."
Pyysin kertomaan asian mistä on hyötyä miehelle missä ei ole taustalla naisten etu.
Tuo että naiset vaativat miehiä töistä kotiin on puhtaasti naisten halu kun naiset haluaa päästä itse kotona helpommalla kun voi teettä miehellä enemmän asioita kun mies ei ole töissä vaan kotona kuuntelemassa naisten käskyjä. Tämähän vaatimus että miehet olisi enemmän kotona johtuu ihan siittä että naiset itse tätä vaatii että mies olisi enemmän kotona tekemässä enemmän kotitöitä mitä yksin nainen haluaa tapahtuvan.
Tuo että feminismi haluaa muuttaa miehet enemmän feminiiniseksi kieltämällä miehiä olemasta semmoisia kuin itse haluaa ja vaatii miehiä muuttumaan feministi naisten haluamaksi joka ei sekään ole mieten etu vaan puhtaasti naisten etu koska vain naiset tätä haluaa.
Joten toistan kysymyksen kerro yksikin positiivinen asia mitä feminismi on tuonut miehille ilman että taustalla on naisten etu?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla näistä mahtavista eduista mitä naisilla kuulemma on. En ole nähnyt yhtäkään, päinvastoin. Ja toisekseen kyllä osa haluaa pakolliseksi asevelvollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku ihmettelee miksi feministit tulee tappaa?
Aika monikin, taidat olla ainoa sekopää tässä. Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sitten yksikin positiivinen asia mitä feminismi on tuonut hetero
Pyysin kertomaan asian mistä on hyötyä miehelle missä ei ole taustalla naisten etu.
Tuo että naiset vaativat miehiä töistä kotiin on puhtaasti naisten halu kun naiset haluaa päästä itse kotona helpommalla kun voi teettä miehellä enemmän asioita kun mies ei ole töissä vaan kotona kuuntelemassa naisten käskyjä. Tämähän vaatimus että miehet olisi enemmän kotona johtuu ihan siittä että naiset itse tätä vaatii että mies olisi enemmän kotona tekemässä enemmän kotitöitä mitä yksin nainen haluaa tapahtuvan.
Tuo että feminismi haluaa muuttaa miehet enemmän feminiiniseksi kieltämällä miehiä olemasta semmoisia kuin itse haluaa ja vaatii miehiä muuttumaan feministi naisten haluamaksi joka ei sekään ole mieten etu vaan puhtaasti naisten etu koska vain naiset tätä haluaa.
Joten toistan kysymyksen kerro yksikin positiivinen asia mitä feminismi on tuonut miehille ilman että taustalla on naisten etu?
Hohhoijaa ja juupajoo. Tätähän me naiset juurikin haluamme, voitit. Meetkö nyt imuroimaan sen olkkarin kun oot sitä päivätolkulla lykännyt. Ja kerää ne paskaset sukkasi samalla lattialta.
Mainitse itse mitkä ovat Oikeiden ajatustesi lähdeviitteet. Kuka oikein luulet olevasi?