Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram täyttyi tällä viikolla kammottavasta sisällöstä, mitä kaikkea olet nähnyt?

Vierailija
28.02.2025 |

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/607fe0eb-1b04-4e12-a354-4d11e9a6…

Syyksi arvellaan esim Metan sisältömoderaattorien lakkoa tai virhettä sisällönvalvontajärjestelmässä.

Itse nähnyt mm kidutusvideoita jotka usein afrikasta, koiraa lyötiin tiiliskivellä päähän ja heitettiin kiehuvaan veteen, synnytysvideon suoraan naisen alapäästä

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa päivänä tuli tunteja selattua instaa kun alkoi olla aika mielenkiintoista sisältöä :)

Vierailija
2/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä ennenkin ollut paljon liikennekuolemia, jalkojen napsahtamisia urheilussa, ammuskeluja, ihmisten tippumista korkealta jne.

Tällä viikolla kuitenkin pykälän pahempaa. Esim yksi oli sidottu ja kidutettiin kuumalla silitysraudalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä ennenkin ollut paljon liikennekuolemia, jalkojen napsahtamisia urheilussa, ammuskeluja, ihmisten tippumista korkealta jne.

Tällä viikolla kuitenkin pykälän pahempaa. Esim yksi oli sidottu ja kidutettiin kuumalla silitysraudalla.

Riippuu siitä, mitä sieltä on etsinyt. En ole ikinä itse nähnyt mitään tuollaista. Sisustusjuttuja, jumppaa, vauvavideoita... 

Vierailija
4/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapaus!!!! Sensuroidaan human rights mutta sallitaan tuollainen. Hienoa zuckkenburgeri! 

Vierailija
5/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nään lähinnä koiria, lapsia ja jotain huumori ideoita. Saa sitä mitä on katsellut.

Vierailija
6/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä sieltä on etsinyt. En ole ikinä itse nähnyt mitään tuollaista. Sisustusjuttuja, jumppaa, vauvavideoita... 

Voihan se olla että ennen joutunut enemmän etsimään, tällä viikolla alkoi näyttämään kaikille. Mutta kyllä se sisältökin tällä viikolla ollut pahempa kuin mitä ennen oikein etsimällä pystyi löytämään

Vierailija
7/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananvapaus!!!! Sensuroidaan human rights mutta sallitaan tuollainen. Hienoa zuckkenburgeri! 

Piti arvata että heti joku vasentunut alkaa öyhöttämään tuosta, vaikka aloituksesa jo sanotaan että vain tämän viikon ongelma lakon tai järjestelmävirheen takia.

Vasemmistohan haluaa ensuroida poliisinkin tilastot jos esim kiusallisia vasemmistolle.

Vierailija
8/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt mitään kamalaa. Mutta en yleensäkään etsi videoita missä vahingoitetaan ketään, ihmisiä taikka eläimiä.

Jos sinulla on matala mieli, heikko äly,  sosiopaattisia taipumuksia ja olemattomat standardit itsellesi, niin sitten tuollaista kuonaa varmaan keräätkin puoleesi.

Vierailija
9/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä joskus tulee sellaista sisältöä mitä ei ole koskaan etsinyt mistään.

Itse en onneksi ole nähnyt mitään väkivaltavideoita. Pahin mitä on tullut vastaan on jotkut teinien tekemät tanssivideot. Eivät olleet mitään tanssitaitoisia, vaan jotain ihme heilujia. Niitä videoita tuli ihan hirveästi, vaikka ilmoitin jokaisen kohdalla, että en halua nähdä tällaista sisältöä. Ne loppuivat vasta kun uhkasin lopettaa Instan käyttämisen niiden videoiden takia.

Olisi todella ahdistavaa jos samalla tavalla alkaisi tulemaan jotain kidutusvideoita.

Vierailija
10/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, onneksi minulla ei ole yhtäkään sosiaalisen median tiliä. 

Vierailija
11/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytätte aikaanne moiseen paskaan? Ei sinne ole pakko mennä. Some kiinni ja salille, sitten töihin. 

Vierailija
12/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee vain ihanien, tummaihoisten kaunottarien herutuskuvia. En seuraa mitään muuta og-tililläni, jolla anonyymisti taistelen feminismiä ja fasismia vastaan.

Vierailija
13/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisitte tekin instan selajaat jotain hyödyllistä ajallanne, vaikka töitä!

Vierailija
14/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee paljon videoita tekoälyllä tehdyistä laosista. Laoset ovat puetut aikuisen näköisiksi. On meikkiä ja koruja. Paljastavia toppeja. Tuo on *edofiilin unelma. 

Tulee videoita lapsiavioliitoista ja islamin ihailua. 

Vierailija
15/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee vain ihanien, tummaihoisten kaunottarien herutuskuvia. En seuraa mitään muuta og-tililläni, jolla anonyymisti taistelen feminismiä ja fasismia vastaan.

Voisit päästä Ina Mikkolan haastateltavaksi, varmasti innostuu.

Vierailija
16/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oo huomannu mitään muutosta aikaisempaan. Hassuja eläinvideoita ja nikkarointia kuten ennenkin. 

Vierailija
17/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Pu pan ja hattivatin! 😎🤯🥸

Vierailija
18/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä x:ään ja näet kaikenlaista mielenkiintoista jatkuvasti.

Vierailija
19/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, toivottavasti oli nainen🤣

Vierailija
20/22 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee paljon videoita tekoälyllä tehdyistä laosista. Laoset ovat puetut aikuisen näköisiksi. On meikkiä ja koruja. Paljastavia toppeja. Tuo on *edofiilin unelma. 

Tulee videoita lapsiavioliitoista ja islamin ihailua. 

Vihervassun elämä on vaikeaa...