Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)

Vierailija
26.02.2025 |

Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍

Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?

Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.

Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃

Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.

Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan! 

Mies: Kyllä.

Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.

No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"

Kommentit (647)

Vierailija
541/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheaa Sarjamasturboija iski metrossa

Vierailija
542/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheaa Sarjamasturboija iski metrossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kaikki muumit enää pentueessa

Kiitos päivän nauruista

Vierailija
544/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te toimistotyössä naiset yleensä karsitte nämä duunarit heti pois, päättelettekö pelkän teksti tai kuvien perusteella että kyseessä on duunari ja sitten vaan sivulle heti?? 

ja onko niin että jos duunarimies kirjottelee niin ette vaan vastaile mitään?

M43

Toisilla on ihan kuvia työvermeissään. Semmoinen p*skainen huomioväritakki, mikä päällä tulevat treffeillekin

Vierailija
545/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntemattomille kannata liikaa lörpötellä

Vierailija
546/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kai on jokin syy, miksi on juuri sen ihmisen swaipannut oikealle?

Miten tuo eroaa kohtaamisita vaikka baarissa? Ulkonäkö on se ensimmäinen. Sen peruteella mennään juttelemaan. Ei siellä baarissakaan taistaselvityksiä etukäteen tehdä. 

Mutta kun Tinderissä olisi mahdollisuus tietää enemmänkin. Se, että henkilöllä ei ole profiilitekstiä, kertoo jo jotain - hän ei ole kokenut tekstiä olennaiseksi, koska joko haluaa pelkkään ulkonäköön perustuvia matcheja tai ei edes etsi mitään henkistä kohtaavuutta - tai sitten hän on niin tylsä, ettei osaa kertoa itsestään mitään tai ei ole mitään kerrottavaa. 

Itselleni oli herättävä tekijä, kun yritin kirjoittaa deittisovellukseen profiilitekstiä. En tiennyt mitå kirjoittaa, siis minkälainen olen ja mistä pidän.

Se oli

On yllättävän vaikeaa analysoida itseään sanallisesti.

Vierailija
547/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te toimistotyössä naiset yleensä karsitte nämä duunarit heti pois, päättelettekö pelkän teksti tai kuvien perusteella että kyseessä on duunari ja sitten vaan sivulle heti?? 

M43

Toisilla on ihan kuvia työvermeissään. Semmoinen p*skainen huomioväritakki, mikä päällä tulevat treffeillekin

ei voi tulla? kuka mies muka tulee työvaatteet päällä treffeille? ei varmaan tule!

Vierailija
548/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan esimerkissä ja parissa seuraavassakin nainen jahtaa. Jos roolit ei lene luontevasti niin päin että mies jahtaa ja kyselee, ei siitä mitään tule.

Vierailija
549/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa muuten naiset, että minkälainen keskustelunavaus sammuttaa mielenkiintonne välittömästi? Olen uusi näissä Tinder-hommissa, ja ihan hyvin tykkäyksiä saan kyllä, mutta keskustelutaidoilla en sitten ilmeisesti ainakaan hurmaa. Ja kun olette jostain tykänneet, niin onko oletus aina se, että se tykätty aloittaa keskustelun. Sivistäkää tyhmää.

Vierailija
550/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

No sä et selkeesti karsi niitä sitten vaan ihan treffeille asti lähdet. 

Vierailija
551/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

treffeille piti silti mennä ja sit valittaa täällä

Vierailija
552/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Se ei ole paskainen, vaan tunnearvolla pidetty kovan työntekijän takki :D uskollisena palvellut vuosia hyvinä sekä huonoina päivinä. Sitä ei raaski vaihtaa, eikä se kura lähde siitä pesussa.

Vierailija
553/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Sanotaan niin, että jos miehellä on jokin ongelma oman ammattinsa (tai minkä tahansa) kanssa, niin se epävarmuus ja huono itsetunto tulee yleensä esille jo ensimmäisessä yhteydenotossa. Mitä luulet, onko se ongelma sun ammatti vai se, että huono itsetunto on todella epäviehättävää ja rasittavaa.

et vastannut ihan kunnolla kysymykseeni, onko niin että te toimistonaiset itse karsitte näillä perusteilla sivuun heti?? mä ymmärsin vastauksen muuten kyllä. 

Vastasin. Etkä ymmärtänyt. Minä karsin sillä perusteella, että jollakin on samanlainen asenne kuin sinulla. Ammatilla ei ole kovinkaan suurta merkitystä. Duunari voi olla kovapalkkainen ja fiksu, yliopistotyyppi ääliö ja rahaton. Mutta kun mies lähestyy itku silmässä, että vastaile mulle, jos sulle tämmöinen duunarityyppi kelpaa, niin sitten vasemmalle ja heti.

Vierailija
554/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

treffeille piti silti mennä ja sit valittaa täällä

Kerran erehdyin joo

Vierailija
555/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei akateemisena naisena haittaisi seurustella duunarin kanssa, jos miehellä on hyvä itsetunto ja arvostaa sekä omaa että myös minun koulutusta ja ammattia. Mutta kun kohdalle on osunut näitä, jotka jossain kohtaa alkavat lyttäämään, että kuvitteletko olevasi jotenkin parempi ihminen kun olet oikein maisteri. Ja kyllä, kysyn jatkossakin ammattia, jos vielä Tinderiin eksyn.

Vierailija
556/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei akateemisena naisena haittaisi seurustella duunarin kanssa, jos miehellä on hyvä itsetunto ja arvostaa sekä omaa että myös minun koulutusta ja ammattia. Mutta kun kohdalle on osunut näitä, jotka jossain kohtaa alkavat lyttäämään, että kuvitteletko olevasi jotenkin parempi ihminen kun olet oikein maisteri. Ja kyllä, kysyn jatkossakin ammattia, jos vielä Tinderiin eksyn.

Naisen koulutuksella, ammatilla ja työpaikalla/työasemalla ei ole yhtään mitään merkitystä miehelle, seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla.

Vierailija
557/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen koulutuksella, ammatilla ja työpaikalla/työasemalla ei ole yhtään mitään merkitystä miehelle, seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla.

Ei valintavaiheessa olekaan, mutta se huono itsetunto puskee sitten jossain vaiheessa (kännissä) esiin

Vierailija
558/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näitä tuppisuita naisissakin vaikka kuinka paljon. Yhtään vastakysymystä eivät kysy. Jatka siinä sitten keskustelua. 

Entäs jos kysyt: haluatko jatkaa keskustelua? 

Vierailija
559/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

ei voi tulla? kuka mies muka tulee työvaatteet päällä treffeille? ei varmaan tule!

Eräs kaikkein klassisimmista konsteista silloin kun lähdetään etsimään vakavasti otettavaa naista, on laittaa työvaatteet tai vastaavat päälle ja katsoa ketä kiinnostaa mies ja ketä puitteet. Kiinnostuvien naisten määrä romahtaa, mutta laatu raketoi. Tämä toimii tietysti vain sellaisilla miehillä joilla saanti on lähtökohtaisesti kohtuullisen hyvä.

Vierailija
560/647 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työn kysyminen muutenkin ei vain Tinder vaan ihan livenä jos joku nainen kysyy sitä melkeen heti, Se on melkeen sama kun pitäisi antaa CV naiselle että katso siitä " mikä on arvoni "  ja tulee aina tunne että ei ole riittävän kiinnosta enää sen jälkeen.

Vai onko tässä siitä kyse että pitäisi olla hienommassa toimistotyössä joku manager nimellä? ja keskutelussa kertoa " minulla on  ihan uusi Tesla " 

M44

Etkö usko, että Tanja Tavisnainen voisi tuntea olonsa epärennoksi jonkun korkeassa asemassa olevan teslamiehen rinnalla?