Varoitus! Älä katso Smile- leffaa!!
Haluan varoittaa teitä, ettette katso Smile nimistä kauhuleffaa! On oikeasti s tanasta :(
Kun menin katsomaan sen (netflix) henkimaailmasta kiinnostuneena--- Ja varsinkin tosipohjaiset jo katsoneena luulin voivani kats help osti tämän...
Mutta ei. Katsoin osissa ja osaksi katse pois päin ilman ääntä. Tiesin, ettei tää ole nyt ihan normimättöä---
Ja sen jälk alkoi myös tapahtua jotain inhottavia juttuja... Asun arjet yksin.
Toiv suojaukset ovat kunnossa??
Kommentit (14)
Täh? Mä kauhufanina tykkäsin, ihan kiva elokuva. Tietty jos on yliherkkä, niin ei kannata kiusata itseään.
Katsoin sen. Oli kyllä vastenmielinen leffa. Kakkososa näyttää tulevan loppuvuodesta ja jatkaa sen miehen tarinaa. Vie ilmeisesti sen olennon alkulähteille tms. Se itse otushan oli naurettava, näytti joltain jättikokoiseltatransulta.
No ei tuo kyllä mikään hirveän pelottava leffa ollut. Tosin olen kyllä niin paljon kauhuleffoja katsellut, että olen karaistunut niitten osalta.
Oletko muistanut ottaa lääkkeet? Käypäs katsomassa dosetista.
Keskinkertainen oli. Ei pelottava.
Mitä alkoi tapahtua? Oli ihan hyvä leffa paatuneelle kauhuleffojen seuraajalle. Täytyy myöntää että oli hieman sairas ja todella raaka. Kaikkia leffoja en minäkään kykene katsomaan kuten saw sarjaa. Nun sarja myös yhden nähneenä outoja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko muistanut ottaa lääkkeet? Käypäs katsomassa dosetista.
Sori, olin unohtanut...
Alku oli hyvä ja oikeasti jännä ja ainekset hyvään kauhuleffaan... Loppu p askaa örkkeilyä.
Peräsuolenlaskeumani ei erityisesti innostunut tai pelästynyt kun katsoimme tuon, mutta makuasioita. Jokaiselle jotakin.
Niin.
Nimen perusteella olisin luullut, että kyseessä on Chaplinin elämästä kertova elokuva. Chaplinhan sävelsi kappaleen Smile elokuvaansa Nykyaika.
Vierailija kirjoitti:
Peräsuolenlaskeumani ei erityisesti innostunut tai pelästynyt kun katsoimme tuon, mutta makuasioita. Jokaiselle jotakin.
Niin.
Puhut monikossa teistä, herttaista :D
Olet liian herkkä katsomaan kauhuja. Itseään pitää suojella.
Itse kys elokuva on vain elokuva ja tehty pelkästään viihteeksi.