Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)
Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍
Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?
Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.
Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃
Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.
Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan!
Mies: Kyllä.
Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.
No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"
Kommentit (647)
Mies: onks lapsia
minä: kolme
mies: kaikki poikia?
minä: ei, yksi poika ja kaksi tyttöä
mies: isä ei kuvioissa?
minä: on toki. Sulla taitaa olla koira? Söpö..
mies: allerginen?
Sama, mutta minä kirjoitan kaksi näytön mittaa tekstiä ja nainen vastaa
Joo
Taas pitkä teksti ja nainen
Joo
Mikä keskustelu ikinä päässy pisteeseen missä pääsisi keskuatelemaa
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä et jatka keskustelua, vaan lopetat, kun mies vastaa lyhyesti. Ei ihme, että ei löydy seuraa. Sinä olet kiinnostunut koirasta eikä mies nähtävästi aio sitä myydä.
Olet samanlainen typerä taulukko, kuin tuon Tinderkeskustelun mies, eli perässävedettävä perunasäkki. Olisitte samanlaisia myös parisuhteessa. Hyvä, että paljastusten samantien, niin meidän naisten ei tarvitse tuhlata aikaamme kaltaisiinne. Meille naisille onneksi riittää valintaa Tinderissä😘
Vierailija kirjoitti:
Joo
Joo
Ei kukaan jaksa lukea toisen loputtomia monologeja 🙄🥱 sinun pitää oppia, että mikä ero on keskustelulla ja monologilla. Ja kuunteleminen on aina tärkeämpää, kuin puhuminen. Sama pätee nettideittikeskusteluohin.
Vierailija kirjoitti:
Joo
Joo
Etkö tajunnut että hänellä on muitakin viestittelijöitä?
En ole koskaan ollut tinderissä, mutta kokeilin vuosien jälkeen s24 treffipalstaa. (Olen viisikymppinen.) Jaksoin sitä viikon. Se loputon flirttitulva kuvattomista ja tekstittömistä profiileista..
Varattujen miesten häiriköinti ja massapostitus on pilannut kaiken. Varmasti siellä on paljon asiallisiakin miehiä. He jäävät vaan harmillisesti massapostittajien jalkoihin.
Eräs mies sanoi minulle, että moni nainen on valitellut samaa. Jos mulla on siellä profiilikuva, niin ei todellakaan kiinnosta yhteydenotto kuvattomalta ja tekstittömältä. En ala arpoa, että kuka siellä mahtaa olla.
Treffipalstoilla tulee jotenkin vaan vihaiseksi. Jos ei oikeasta elämästä löydy, niin olen yksin.