Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)
Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍
Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?
Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.
Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃
Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.
Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan!
Mies: Kyllä.
Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.
No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"
Kommentit (649)
Kyseinen mies tätä keskustelua lukiessaan: 😳
Lol nyt se tietää että käytät vauva palstaa xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: Mitäs sun iltaan?
Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)
Mies: -
Seuraavana iltana kysyy uudestaan mitäs iltaan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Vierailija kirjoitti:
Nainen: Kiva profiili sinulla. Onko tuo kuvassa näkyvä pyörä sinun?
Mies: Joo.
Nainen: Harrastat siis pyöräilyä?
Nainen: Minä sen sijaan en erityisemmin välitä pyöräilystä enkä lenkkeilystä. Olen kuitenkin mielestäni hyväkuntoinen. Olen erikoistunut hyötyliikuntaan. Tykkään tehdä halko-, lumi- yms. -töitä. Viihdyn mökillä. Mökkini on Saimaan rannalla. Olen viettänyt kesät siellä jo kymmenen vuoden ajan.
Mies: Ok.
Nainen: Kerroit että viihdyt mökillä, joten meillä on jotain yhteistä. Missä sinun mökkisi on?
Mies: Maaseudulla.
Onpa yksipuolinen keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen: Minä sen sijaan en erityisemmin välitä pyöräilystä enkä lenkkeilystä. Olen kuitenkin mielestäni hyväkuntoinen. Olen erikoistunut hyötyliikuntaan. Tykkään tehdä halko-, lumi- yms. -töitä. Viihdyn mökillä. Mökkini on Saimaan rannalla. Olen viettänyt kesät siellä jo kymmenen vuoden ajan.
Nainen: Kerroit että viihdyt mökillä, joten meillä on jotain yhteistä. Missä sinun mökkisi on?
Nainen on aika kova jaarittelija. Ja tosi kuiva. Vähän huumoria ja flirttiä peliin.
Niin, mieheltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat tylsältä ja sosiaalisesti vajaalta henkilöltä. Pyydä mies treffeillä äläkä chättää jostain koirista ja muumeista. Luuletko miehen vastaavan jollain rakkausromaanilla takaisin?
Sä vaikutat pelkästään sosiaalisesti vajaalta.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä: Moi, sulla on mukavan olonen profiili ja kuvissakin näytät kivalta. Harrastatko kuvassa näkyvää [mielenkiintoinen asia jota itsekin harrastan]?
Nainen:
Minä: Miten sulla on viikko mennyt? Itse tässä juuri työt sain pakettiin ja loma alkamassa.
Nainen:
Kivan oloinen profiili?
No shit Sherlock, jos kerta tykkäsit.
Ja ei, en harrasta kuvissa näkyvää riippuliitoa, lavastin sen kuvan ihan vain tinderiä varten.
Vaikutat itsenstäänselvyyksien jankkaajalta.
No aloita itse keskustelu sitten paremmin tuntemattoman kanssa.
Näytä, miten "ei puhuta itsestäänselvyyksiä", mutta ei silti vaikuteta ihan oudolta ja sosiaalisesti kömpelöitä. HÄH!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä et jatka keskustelua, vaan lopetat, kun mies vastaa lyhyesti. Ei ihme, että ei löydy seuraa. Sinä olet kiinnostunut koirasta eikä mies nähtävästi aio sitä myydä.
No en minäkään eikä kukaan muukaan täysijärkinen jatkaisi keskustelua tuollaisessa tilanteessa. Jos ei vastapuoli osoita mitään mielenkiintoa niin miksi hakata päätään seinään?
Ap on selkeästi kiinnostuneempi koirasta kuin miehestä, miksi mies jatkaisi keskustelua?
Mitä hittoa? Koiraharrastajien on hyvin tyypillistä puhua koirista, mutta mies loukkaantuu tästä?
Mulla on koira, mutta en todellakaan ole mikään koiraharrastaja! Sellaiset fanaattiset koiraihmiset on mulle tosi turn of
Minä taas olen skitsoidi. Ei ole kiinnostusta puhua mistään. Ei edes omista harrastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua voisi vähempää kiinnostaa jonkun naisen ammatti. Minäkin käyn töissä vaan sen takia että saan leivän pöytään, muu on toissijaista. En ymmärrä mikä pakkomielle on heti udella työpaikasta, se tulee kyllä ilmi myöhemmin. Pidän tälläisia ihmisiä pinnallisina
Just tässä on yksi syy, miksi swaippaan duunarit vasemmalle. Itselleni työ ei ole vain "keino saada leipä pöytään", vaan minulle työni ja ammattini merkitsee enemmän. Nuorempana nykyinen työni oli itselleni rakas harrastus ja melkeinpä osa identiteettiäni - sittemmin siitä tuli ammatti, eli olen hyvin onnekas kun saan tehdä työkseni asiaa, jota olen aina rakastanut, ja jota tekisin muutenkin, vaikka en saisi siitä rahaa. Kumppaniksi en todellakaan halua miestä, joka ei tätä ymmärrä, vaan joka näkee oman työnikin vain rahan ansainnan kautta. Valitettavasti on todennäköisempää, että näin on juuri duunarimiehen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te toimistotyössä naiset yleensä karsitte nämä duunarit heti pois, päättelettekö pelkän teksti tai kuvien perusteella että kyseessä on duunari ja sitten vaan sivulle heti??
ja onko niin että jos duunarimies kirjottelee niin ette vaan vastaile mitään?
M43
Toisilla on ihan kuvia työvermeissään. Semmoinen p*skainen huomioväritakki, mikä päällä tulevat treffeillekin
ei voi tulla? kuka mies muka tulee työvaatteet päällä treffeille? ei varmaan tule!
Eräs kaikkein klassisimmista konsteista silloin kun lähdetään etsimään vakavasti otettavaa naista, on laittaa työvaatteet tai vastaavat päälle ja katsoa ketä kiinno
Ja itseäsi kiinnostaa ihan yhtä paljon nainen, joka tulee treffeille tukka likaisena ja harmaissa collareissa kuin nainen, jolla hiukset laitettu nätisti ja vaikka joku kiva mekko, ehkä korkkaritkin? Mikäli ei kiinnosta, niin mieti kaksi kertaa, saattaisiko naisen kohdalla myös rasvainen haalari vaikuttaa eri tavoin kuin siistit ja kivannäköiset vaatteet.
Minun puolestani nainen voi tulla treffeille vaikka hevostallilta suoraan. Minua kiinnostaa enemmän se miten hän käyttäytyy, miltä hän näyttää ja millaiset jutut hänellä on.
Yksille aivan h*lvetin hyville treffeille nainen tuli kp-tukkaisena ajopuku päällä (pyysin prätkän kyytiin).
Miehet voisivat vähän rajoittaa sitä tykkäysten antamista, jos panostus keskusteluun on luokkaa "täh", "häh", "oukei" tai ne seksivihjailut ennen ensimmäistäkään tapaamista. En ala keskustella mistään seksiasennoista ja tuhkaluukuista ihmisen kanssa, jota en ole koskaan tavannut. Joo, olen tylsä ja kuiva. Livenä sitten ihan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Noin pitkään ei kannata jankata, jos toisesta ei irtoa mitään. Tuon ekan yksisanaisen "joo"-vastauksen jälkeen kannattaa jo odottaa, että mies heittää pallon takaisin - korkeintaan vastata siihen "joo:hon" vain "Kiva :)" ja katsoa, alkaako mies itse kirjoitella. Joko tuo mies ei ollut tarpeeksi kiinnostunut tai sitten hän ei todellakaan osaa viestitellä - ja kummassakaan tapauksessa ei kannata jäädä itse yrittämään lypsää tästä jotain irti.
Nämä keskusteluesimerkit tässä ketjussa ovat kyllä monessa mielessä tosi ankeita. Toisaalta nuo yksisanaisesti vastailevat miehet, mutta toisaalta myös nuo keskustelunaiheet... Väkisin tulee mieleen, että onko teillä oikeasti MITÄÄN yhteistä niiden kanssa, joiden kanssa tulee match? Jos keskustelu on väkinäistä mökin sijainnista puhumista, niin vaikuttaa siltä, että puheenaiheita keksitään ihan tyhjästä.
Itselläni on ollut varsin hyviä keskusteluja, jotka ovat lähteneet yhteisistä kiinnostuksenkohteista ja olleet parhaimmillaan ihan kiinnostavia, mutta vähemmänkin hyvinä niissä kuitenkin on ollut sisältöä. Siitä huomaan aina, että keskustelu ei enää suju, kun ei keksi muuta sanottavaa/kysyttävää kuin jotain tiriviaalia ja tylsää.
Osittain tämän vuoksi olen hyvin niuha swaippaaja, ja laitan oikealle vain sellaisia, joilla oikeasti on kiinnostava profiili ja jotka vaikuttavat kiinnostavilta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean surullinen ajatus, että on ihmisiä, jotka kulkevat 40 vuotta elämästään 8 tuntia päivässä paikassa, joka heitä ei kiinnosta vähääkään. Eikö tunnu, että elämä on heitetty hukkaan? Miksi et opiskelisi sitten jotain, joka sinua kiinnostaa?
Kaikki ei voi olla lentäjiä. Kuinka se elämä on heitetty hukkaan kun rahan takia siellä ollaan? Sillä rahalla voin sitten vapaa-aikana tehdä mitä huvittaa. Sinun pitää vain ymmärtää että ihmiset on erilaisia.
Suurin osa ihmisistä ei ole lentäjiä, mutta pitää silti työstään, oli se sitten käytännön työtä tai tietokoneen ääressä istumista.
Aloituksen keskustelu tökkii paitsi siksi, että mies ei kysy mitään, myös siksi, että aloittaja ei vaikuta antavan keskusteluun itsestään yhtään mitään. Jos kysyy toisen koirasta, miksei samalla kertoisi jotakin omastaan tai jos ei ole koiraa, haaveileeko koirasta, jotain yleistä ko. koirarodusta tai mitä tahansa aiheeseen liittyvää. Mutta jos koko koira-aihe ei aidosti kiinnosta, keskustelu olisi kannattanut aloittaa jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työn kysyminen muutenkin ei vain Tinder vaan ihan livenä jos joku nainen kysyy sitä melkeen heti, Se on melkeen sama kun pitäisi antaa CV naiselle että katso siitä " mikä on arvoni " ja tulee aina tunne että ei ole riittävän kiinnosta enää sen jälkeen.
Vai onko tässä siitä kyse että pitäisi olla hienommassa toimistotyössä joku manager nimellä? ja keskutelussa kertoa " minulla on ihan uusi Tesla "
M44
Etkö usko, että Tanja Tavisnainen voisi tuntea olonsa epärennoksi jonkun korkeassa asemassa olevan teslamiehen rinnalla?
Mitä korkeampi on miehen asema, sen rakastuneempi on Tanja ja sen rennommin hän antautuu miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua.
No tuskin on edes etäisesti normaaleille miehille. Palstan syrjäytyneille ul eille varmaan, kun eivät halua sanoa etteivät ikinä ole töissä käväisseetkään.
Minä taas en ymmärrä miksi se pitää heti kysyä? Ilmeisesti naiset arvioi työpaikan perusteella onko mies tarpeeksi hyvä ja kiinnostava, ja sellaisen naisen kanssa mulla ei ole mitään yhteistä. Meillä on erilaiset arvot
Tosi moni mies kysyy seksimieltymyksistä heti kärkeen, vaikka nainen on vakavaa perisuhdetta etsimässä. Ilmeisesti mies haluaa tietää onko nainen tarpeeksi hyvä ja kiinnostava. Sellaisen miehen kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Meillä on erilaiset arvot. Ja win-win, että asia selviää heti, eikä tuhlata enemäpää molempien aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua.
No tuskin on edes etäisesti normaaleille miehille. Palstan syrjäytyneille ul eille varmaan, kun eivät halua sanoa etteivät ikinä ole töissä käväisseetkään.
Minä taas en ymmärrä miksi se pitää heti kysyä? Ilmeisesti naiset arvioi työpaikan perusteella onko mies tarpeeksi hyvä ja kiinnostava, ja sellaisen naisen kanssa mulla ei ole mitään yhteistä. Meillä on erilaiset arvot
Tosi moni mies kysyy seksimieltymyksistä heti kärkeen, vaikka nainen on vakavaa perisuhdetta etsimässä. Ilmeisesti mies haluaa tietää onko nainen tarpeeksi hyvä ja kiinnostava. Sellaisen miehen kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Meillä on erilaiset arvot. Ja win-win, että asia selviää heti, eikä tuhl
Seksimieltymykseksi vastaan, että kunhan mies on hyvä panemaan.
Täytyykö treffeillä olla just se arkiminä?