Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)

Vierailija
26.02.2025 |

Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍

Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?

Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.

Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃

Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.

Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan! 

Mies: Kyllä.

Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.

No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"

Kommentit (649)

Vierailija
561/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te toimistotyössä naiset yleensä karsitte nämä duunarit heti pois, päättelettekö pelkän teksti tai kuvien perusteella että kyseessä on duunari ja sitten vaan sivulle heti?? 

ja onko niin että jos duunarimies kirjottelee niin ette vaan vastaile mitään?

M43

Toisilla on ihan kuvia työvermeissään. Semmoinen p*skainen huomioväritakki, mikä päällä tulevat treffeillekin

ei voi tulla? kuka mies muka tulee työvaatteet päällä treffeille? ei varmaan tule!

Eräs kaikkein klassisimmista konsteista silloin kun lähdetään etsimään vakavasti otettavaa naista, on laittaa työvaatteet tai vastaavat päälle ja katsoa ketä kiinnostaa mies ja ketä puitteet. Kiinnostuvien naisten m

Melkoisen helmen sieltä varmasti löytääkin kun etsii naista, jota ei kiinnosta normaalit käytöstavat.

Vierailija
562/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te toimistotyössä naiset yleensä karsitte nämä duunarit heti pois, päättelettekö pelkän teksti tai kuvien perusteella että kyseessä on duunari ja sitten vaan sivulle heti?? 

M43

Toisilla on ihan kuvia työvermeissään. Semmoinen p*skainen huomioväritakki, mikä päällä tulevat treffeillekin

Se ei ole paskainen, vaan tunnearvolla pidetty kovan työntekijän takki :D uskollisena palvellut vuosia hyvinä sekä huonoina päivinä. Sitä ei raaski vaihtaa, eikä se kura lähde siitä pesussa.

Tämä on yksi asia, jota naisilla on monesti vaikea käsittää.

Kertakäyttökulttuuriin ja pinnallisuuteen mieltyvä mies ei välttämättä ole pitkässä suhteessa yhtä hyvä valinta kuin sellainen joka pitäytyy siinä mistä tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei akateemisena naisena haittaisi seurustella duunarin kanssa, jos miehellä on hyvä itsetunto ja arvostaa sekä omaa että myös minun koulutusta ja ammattia. Mutta kun kohdalle on osunut näitä, jotka jossain kohtaa alkavat lyttäämään, että kuvitteletko olevasi jotenkin parempi ihminen kun olet oikein maisteri. Ja kyllä, kysyn jatkossakin ammattia, jos vielä Tinderiin eksyn.

Naisen koulutuksella, ammatilla ja työpaikalla/työasemalla ei ole yhtään mitään merkitystä miehelle, seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla.

Mutta kummasti noista tulee sitten parisuhteessa ja etenkin sen päättyessä kynnyskysymys, jos nainen työskentelee matalapalkka-alalla.

Vierailija
564/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä silmä lepää työvaatteissa liikkuvissa miehissä. Heti tulee vaikutelma, että siinäpä mies, joka saa hommat hoitumaan eikä tarvitse ruinata, että kiristä nyt vihdoin ovenrivan ruuvit ja vaihda tuo rispaantunut silikonisauma. Silti pitää osata pukeutua tilanteen mukaan. Työvaatteet on ihan ok lounastaukotreffeille työpaikkaruokalassa, mutta ei vapaapäivänä ravintolassa.

Vierailija
565/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies: Mitäs sun iltaan?

Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)

Mies: -

Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua. 

No tuskin on edes etäisesti normaaleille miehille. Palstan syrjäytyneille ul eille varmaan, kun eivät halua sanoa etteivät ikinä ole töissä käväisseetkään.

Minä taas en ymmärrä miksi se pitää heti kysyä? Ilmeisesti naiset arvioi työpaikan perusteella onko mies tarpeeksi hyvä ja kiinnostava, ja sellaisen naisen kanssa mulla ei ole mitään yhteistä. Meillä on erilaiset e

Se millaiseen työhön on hakeutunut tai päätynyt, kertoo ihmisestä jotakin. Siksi sitä kysytään. Ja esim. kahden vuorotyöläisen voisi olla haastavaa sovittaa elämiään yhten.

Vierailija
566/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

ei voi tulla? kuka mies muka tulee työvaatteet päällä treffeille? ei varmaan tule!

Eräs kaikkein klassisimmista konsteista silloin kun lähdetään etsimään vakavasti otettavaa naista, on laittaa työvaatteet tai vastaavat päälle ja katsoa ketä kiinno

Melkoisen helmen sieltä varmasti löytääkin kun etsii naista, jota ei kiinnosta normaalit käytöstavat.

Kokeile, jos et usko. Kuten sanoin, niin monia naisia kiinnostaa ulkoiset seikat, mutta joihinkin vetovat sellaiset asiat kun hymy, katse, jutut, kehonkieli, jne., ja jos kiinnostus herää tätä kautta, eväät pysyvälle suhteelle ovat mielestäni paremmat.

Jos tavoitteena on saada mahdollisimman monelta, niin silloin menetelmä on tietysti väärä.

Vierailija
567/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua voisi vähempää kiinnostaa jonkun naisen ammatti. Minäkin käyn töissä vaan sen takia että saan leivän pöytään, muu on toissijaista. En ymmärrä mikä pakkomielle on heti udella työpaikasta, se tulee kyllä ilmi myöhemmin. Pidän tälläisia ihmisiä pinnallisina

Monille ihmisille nimenomaan työn sisällöllä on paljon merkitystä, ei vain palkalla. Olisihan siinäkin epäsuhta, jos toinen pariskunnasta olisi unelmiensa kutsumusammatissa, johon todella panostaa ja toinen olisi asenteella työ kuin työ, ei voisi vähempää kiinnostaa. Sellainen ihminen vähättelee toisenkin työtä, velvollisuuksia jne. Eli työstään pitävien ihmisten kannattaa tätä kysymystä esittää. Samanhenkiset löytäkööt toisensa.

Vierailija
568/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍

Aivan v i t u n lame teksti, samoin tää: 

Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi?

Ei ihme ettei natsaa miesten kanssa, jos jutut on noin helvetin lame ass! Tosin varmaan nuo miehet olleet yhtä lame. 

Vierailija
569/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua voisi vähempää kiinnostaa jonkun naisen ammatti. Minäkin käyn töissä vaan sen takia että saan leivän pöytään, muu on toissijaista. En ymmärrä mikä pakkomielle on heti udella työpaikasta, se tulee kyllä ilmi myöhemmin. Pidän tälläisia ihmisiä pinnallisina

Jonkun naisen? Puhutaan potentiaalisesta puolisosta, eikä mistään vastaantulijasta. Naiset yleisesti toivovat, että mies pitää heidän elämäänsä ja persoonaansa merkityksellisinä, tärkeinä ja mielenkiintoisina. Kukapa haluaisi olla yhdentekevä? 

Vierailija
570/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)

Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua. 

No karsiutuups työttömät pois. Muut voi vastata miten parhaaksi näkee. Eräs kertoi olevansa ulkomaankaupan alalla. Treffeillä selvisi tarkennus, että on ahtaaja

Ja päästit menemään?!  Niillähän on mielettömät liksat, kun pystyvät pistämään koska tahansa maan ulkomaan kaupan poikki.  Ennemmin sellainen kannattaa ottaa, kuin joku hintelä hiiren pyörittelijä.

Vierailija
571/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No karsiutuups työttömät pois. Muut voi vastata miten parhaaksi näkee. Eräs kertoi olevansa ulkomaankaupan alalla. Treffeillä selvisi tarkennus, että on ahtaaja

Ja päästit menemään?!  Niillähän on mielettömät liksat, kun pystyvät pistämään koska tahansa maan ulkomaan kaupan poikki.  Ennemmin sellainen kannattaa ottaa, kuin joku hintelä hiiren pyörittelijä.

En seurustele liksan kanssa, vaan ihmisen. 

Vierailija
572/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei akateemisena naisena haittaisi seurustella duunarin kanssa, jos miehellä on hyvä itsetunto ja arvostaa sekä omaa että myös minun koulutusta ja ammattia. Mutta kun kohdalle on osunut näitä, jotka jossain kohtaa alkavat lyttäämään, että kuvitteletko olevasi jotenkin parempi ihminen kun olet oikein maisteri. Ja kyllä, kysyn jatkossakin ammattia, jos vielä Tinderiin eksyn.

Naisen koulutuksella, ammatilla ja työpaikalla/työasemalla ei ole yhtään mitään merkitystä miehelle, seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla.

Muista tämä sitten niissäkin ketjuissa, joissa keskustellaan asumiskulujen jakamisesta. Moni tuntuu ajattelevan juuri noin, kuten sinäkin, siinä vaiheessa kun selaavat vasta Tinderissä profiilikuvia ja huiskivat oikealle etenkin hyvännäköisiä naisia - silloin millään muulla ei ole väliä kuin seksuaalisella vetovoimalla. Kummasti se vetovoima ei kannakaan sitten, kun osa-aikainen seksikäs koulunkäyntiavustaja ei pystykään osallistumaan yhteisen asunnon ostoon tai yhteen muuttaessa ei pystykään maksamaan 50% asunnon saati omakotitalon kuluista, puhumattakaan että voisi maksaa markkinaehtoista vuokraa avopuolisolleen, kuten monessa ketjussa miehetkin tuntuvat toivovan.

Vierailija
573/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta tästä tuli mieleen, mitä te oikein vastaatte noihin "mitä kuuluu" ja "mitäs sun iltaan" -tyyppisiin aloituksiin?"

No tuohon voisi vastata vaikka, että "swaippaan tinderiä ja kiroilen kun kukaan ei pyydä treffeille".

Vierailija
574/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Eräs kaikkein klassisimmista konsteista silloin kun lähdetään etsimään vakavasti otettavaa naista, on laittaa työvaatteet tai vastaavat päälle ja katsoa ketä kiinnostaa mies ja ketä puitteet. Kiinnostuvien naisten m

Lähinnä tuossa antaa itsestään sellaisen kuvan, että ei yhtään välitä panostaa treffien ja naisen vuoksi - edes sen vertaa, että pukeutuisi siististi. Silloin tuo on se käsitys, jonka annat naiselle - hän ajattelee, että olet sellainen mies, joka ei panosta. Et silloin saa pakkeja siksi, että olet duunari, vaan tuosta syystä. Osoitat välinpitämättömyyttä deittikumppaniasi kohtaan.

Vierailija
575/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Ja itseäsi kiinnostaa ihan yhtä paljon nainen, joka tulee treffeille tukka likaisena ja harmaissa collareissa kuin nainen, jolla hiukset laitettu nätisti ja vaikka joku kiva mekko, ehkä korkkaritkin? Mikäli ei kiinnosta, niin mieti kaksi kertaa, saattaisiko naisen kohdalla myös rasvainen haalari vaikuttaa eri tavoin kuin siistit ja kivannäköiset vaatteet.

Vierailija
576/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähinnä tuossa antaa itsestään sellaisen kuvan, että ei yhtään välitä panostaa treffien ja naisen vuoksi - edes sen vertaa, että pukeutuisi siististi. Silloin tuo on se käsitys, jonka annat naiselle - hän ajattelee, että olet sellainen mies, joka ei panosta. Et silloin saa pakkeja siksi, että olet duunari, vaan tuosta syystä. Osoitat välinpitämättömyyttä deittikumppaniasi kohtaan."

Naisena minä olisin ihan yhtä homssuisen näköinen kuin normaalisti olen. Jos tiedän, että treffeille tulee mies työvaatteissa, niin en minäkään mitään mekkoa laita päälle enkä meikkaa. Olen sellainen kuin arkena olen.

Vierailija
577/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle tärkeintä on miehen sosiaalinen status.

Niin kato kun " minun mieheni on sitä ja tätä " 

Eiköhän vähintään yhtä tärkeää ole, mitä se mies _ei_ ole: alkoholisti, rikollinen, vaimonhakkaaja, narkkari, lasten hyväksikäyttäjä, tappelija, häirikkö, mustasukkainen kontrolloija, holtiton hulttio, peliriippuvainen tai muuten hullu. Vaikeahan kaikkea on saada etukäteen selville, mutta jos tyyppi hoitaa jonkun normaalin työn hyvin, tuntuisi olevan suurempi todennäköisyys, että hän on muutenkin normaali.

Vierailija
578/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa muuten naiset, että minkälainen keskustelunavaus sammuttaa mielenkiintonne välittömästi? Olen uusi näissä Tinder-hommissa, ja ihan hyvin tykkäyksiä saan kyllä, mutta keskustelutaidoilla en sitten ilmeisesti ainakaan hurmaa. Ja kun olette jostain tykänneet, niin onko oletus aina se, että se tykätty aloittaa keskustelun. Sivistäkää tyhmää.

Yksinkertaiset avaukset kuten: "moi" on vihoviimeisiä.

Kysy vaikka jotain mitä nainen on kirjoittanut profiiliinsa, kuten että "minkä rotuinen ja niminen sun kissa on? Minullakin oli lapsena kissa."

Vierailija
579/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa muuten naiset, että minkälainen keskustelunavaus sammuttaa mielenkiintonne välittömästi? Olen uusi näissä Tinder-hommissa, ja ihan hyvin tykkäyksiä saan kyllä, mutta keskustelutaidoilla en sitten ilmeisesti ainakaan hurmaa. Ja kun olette jostain tykänneet, niin onko oletus aina se, että se tykätty aloittaa keskustelun. Sivistäkää tyhmää.

Tässä listaa: Pelkkä vilkutus. "Moi!" "Moi kaunis!" "Oletpa kaunis!" "Sulla on kyllä todella kauniit kuvat." "Moi, mitä kuuluu?" "Mitäs sun iltaan?" "Mitäs sun keskiviikkoon?"

Lisäksi kaikki seksiin liittyvät aloitukset, ja en kauheasti lämpene, jos kylmiltään kysytään treffeille ilman yhtään viestinvaihtoa - joskaan tämä treffikutsu nyt ei mielenkiintoa sammuta, mutta mieluummin hiukan viestinvaihtoa ensin. Lisäksi mielenkiinto loppuu muka-hauskoista ja muka-nokkelista aloituksista, joissa ei ole mitään pointtia ja jotka käsittelevät täysin triviaaleja asioita, kuten "kuuluuko sun mielestä ananas pizzaan?"

Fiksut ja kiinnostavat aloitukset koskevat jotain profiilissa esiin tullutta asiaa, josta myös vastapuoli on kiinnostunut, tai muuta vastaavaa.

Vierailija
580/649 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta tästä tuli mieleen, mitä te oikein vastaatte noihin "mitä kuuluu" ja "mitäs sun iltaan" -tyyppisiin aloituksiin?"

Itse en vastaa sellaisiin mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän