Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä sopivaa miestä

Vierailija
23.02.2025 |

Kokemuksiani parisuhteista: jätetyksi tuleminen tekstarilla, pettäminen pitkässä suhteessa, en miellytä ulkonäöllisesti vaikken ole pahasti ylipainoinen tms.

Seuraavaksi nunnaluostari, lesbot vai loppuelämä sinkkuna? 

Olkaa yksin ja juoskaa karkuun.

N32

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap yliarvioitko kenties oman tasosi? Minkä näköinen olet? Paljonko painat ja onko sinulla mt ongelmia? 

Jos olet alhaista tasoa tai juuri ja juuri keskitasoa niin et sä voi etsiä itsellesi lentäjälääkäriä joka on sen 2m pitkä komealla keholla. 

EIkös teikäläisille ole oma foorumi?

Vierailija
102/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden huonosti kelpaavien naisten kannattaisi lopettaa se seksin jakelu varatuille miehille jonka jälkeen kelpaa aino-jäätelöä ahmia niin aah, kroppa on tyydytetty ja voi pari päivää olla miettimättä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä tasoisiin miehiin tyydytte. Kannattaa muistaa että ulkonäkö eii kulje luonteen kanssa samaa matkaa. Komea mies on usein pettäjä narsisti joka kohtelee naista huonosti.

Mun parisuhteet ja säädöt on olleet aika tavallisia miehiä ulkonäöltään. Ihan hyvännäköisiä mielestäni mutta joku muu pitäisi ehkä jotain aika vaatimattomanakin. Yhdelläkään ei oo ollut erityisen lihaksikas vartalo. Kaikilla hiukset kaljuuntumassa ja/tai hiusraja karannut. Ei haitannut mua. 

Ap

Vierailija
104/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet minua etsinyt? Käyn usein Prismassa ostoksilla ja iltapäivisin kahvilla eri kuppiloissa. Suuntaapa johonkin näistä jos painoindeksisi on alle 29,9!

Vierailija
105/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap yliarvioitko kenties oman tasosi? Minkä näköinen olet? Paljonko painat ja onko sinulla mt ongelmia? 

Jos olet alhaista tasoa tai juuri ja juuri keskitasoa niin et sä voi etsiä itsellesi lentäjälääkäriä joka on sen 2m pitkä komealla keholla. 

Paino on aika tarkkaan jo käsitelty, kts. aiemmat kommentit. Myös ulkonäköä ja luonnetta on sivuttu, kts. aiemmat kommentit. Mt-ongelmia on mutta niitä on todella monilla muillakin ikäisilläni naisilla. Ei kuitenkaan mitään vakava-asteisia. Yksi keskeinen asia mikä on pistänyt mielen tosi matalaksi välillä on nää mies-kuviot ja perheettömyys.

Ap

Vierailija
106/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden huonosti kelpaavien naisten kannattaisi lopettaa se seksin jakelu varatuille miehille jonka jälkeen kelpaa aino-jäätelöä ahmia niin aah, kroppa on tyydytetty ja voi pari päivää olla miettimättä asiaa.

Harvinaisen tyhmä kommentti.

Ap

Vierailija
107/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että sulle on sattunut vain huonoja miehiä, mutta oletkos koskaan seurustellut kilttimiehen kanssa? 🤗 Heistä saat hyvän ja luotettavan kumppanin.

Vierailija
108/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pahempaa olisi olla ja kokea itsensä yksinäiseksi parisuhteessa. Paljonkohan niitäkin on. Nauti.

Vierailija
109/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta pahempaa olisi olla ja kokea itsensä yksinäiseksi parisuhteessa. Paljonkohan niitäkin on. Nauti.

Oon kokenut tätä exän kanssa ollessa. :( Ei sentään ollut mikään narsisti tai väkivaltainen. Mutta ei ollut mikään helppo suhde.

Ap

Vierailija
110/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunnaelämä yhteiskunnassa. Jeesuskin sanoi, että älkää käskekö syntisiä kirkkoon, vaan menkää heidän joukkoonsa.

Vierailija
111/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tasoisiin miehiin tyydytte. Kannattaa muistaa että ulkonäkö eii kulje luonteen kanssa samaa matkaa. Komea mies on usein pettäjä narsisti joka kohtelee naista huonosti.

Mun parisuhteet ja säädöt on olleet aika tavallisia miehiä ulkonäöltään. Ihan hyvännäköisiä mielestäni mutta joku muu pitäisi ehkä jotain aika vaatimattomanakin. Yhdelläkään ei oo ollut erityisen lihaksikas vartalo. Kaikilla hiukset kaljuuntumassa ja/tai hiusraja karannut. Ei haitannut mua. 

Ap

Ei ole ulkonäöstä kiinni. Päin vastoin, ruma saattaa pettää jopa todennäköisemmin, kun tilaisuuksia tulee harvoin. Naisen rakkaus saa miehen kuitenkin loistamaan, minkä vuoksi aina joku vamppi hännystelee, ja jos miehellä ei ole omaa moraalia niin se oli siinä sitten.

Vierailija
112/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällä hetkellä tuntuu että en jatkossa enää etsi suhdetta. Oon mielummin yksin ja lapseton. Yritän löytää elämään sisältöä muilla tavoilla. Ehkä alan matkustella yksin tms. Harmittaa kun ei onnistu tällasessa "elämän perusasiassa".

Ap

Vierailija
113/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin miesehdokas on viimeksi komentanut sinut kontilleen, jonka jälkeen löysä selluliittinen pyllysi on piiskattu punaiseksi ja kuumottavaksi. Milloin mies on viimeksi komentanut sinua, kun olet käyttäytynyt kuin vähäjärkinen hupakko. Mies on varmasti joskus sanonut sinulle, että pillusi kuuluu hänelle ja sinun on annettava sitä nyt. Jos vastaat kieltävästi, et ole vielä kohdannut oikeaa miestä, jolle pillusi kuuluu :)

Vierailija
114/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nunnaelämä yhteiskunnassa. Jeesuskin sanoi, että älkää käskekö syntisiä kirkkoon, vaan menkää heidän joukkoonsa.

Missä näitä nunnaluostareita on? :(

Ap

Vierailija
115/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ollut itse aktiivinen ja mennyt juttelemaan kiinnostavalle miehelle?

116/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä on tosi vaikeaa löytää kunnon kumppania.

Vierailija
117/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ollut itse aktiivinen ja mennyt juttelemaan kiinnostavalle miehelle?

Tääkin käsiteltiin aiemmissa kommenteissa mutta joo oon lähestynyt miehiä itsekin. 

Ap

Vierailija
118/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tällä hetkellä tuntuu että en jatkossa enää etsi suhdetta. Oon mielummin yksin ja lapseton. Yritän löytää elämään sisältöä muilla tavoilla. Ehkä alan matkustella yksin tms. Harmittaa kun ei onnistu tällasessa "elämän perusasiassa".

Ap

Elämässä on kovin vähän asioita joita voi saavuttaa anonyymisti netissä valittamalla ja kotisohvalla mököttämällä.

Vierailija
119/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Elämässä on kovin vähän asioita joita voi saavuttaa anonyymisti netissä valittamalla ja kotisohvalla mököttämällä.

Kiitos myötätunnosta. 

Ap

Vierailija
120/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki naiset saavat halutessaan laumoittain miehiä.

nirsous on sitten taas ihan eri juttu.

Onko nirsoutta että olisi kumppani jolla terveet elintavat, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kyky keskustella vaikeistakin asioista, ihan ok ulkonäkö, normaali painoinen tai ainakin lähelle, korkeakoulututkinto ja työkykyä. Perusasioita?

Ap

Hitto jäin korkeakoulututkinnon verran vajaaksi. No toivottavasti löydät mitä kaipaat. Mieti missä se unelmiesi prinssi viettää vapaa-aikaansa ja mene paikan päälle, murra jää vaikka komentoimalla säätä. Kyllä se siitä lähtee!

Oon itse käynyt ylemmän korkeakoulututkinnon joten on varmaan molempien osapuolten etu että on suunnilleen sama koulutustaso. Ei siis mitään kettuilua tai n

Tästä välittyy minulle sellainen kuva, että keskityt ihan vääriin asioihin. Enkä nyt tarkoita, että pitää tyytyä katselemaan jotain persvakoäijää joka ei ymmärrä maailman menosta mitään.

Ethän sinä äitiäsi, veljeäsi tai ystäviä arvota sen mukaan minkälainen CV heillä on sinulle esittää. Parisuhde asioissa olisi jotenkin tosi ensiarvoisen tärkeää onnistua kohtaamaan toiset aitoina ihmisinä. Jos treffeihin suhtautuu kuin työhaastatteluun niin aika vaikea siinä asetelmassa on mitään rakkauden kipinöitä syttyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän