Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä sopivaa miestä

Vierailija
23.02.2025 |

Kokemuksiani parisuhteista: jätetyksi tuleminen tekstarilla, pettäminen pitkässä suhteessa, en miellytä ulkonäöllisesti vaikken ole pahasti ylipainoinen tms.

Seuraavaksi nunnaluostari, lesbot vai loppuelämä sinkkuna? 

Olkaa yksin ja juoskaa karkuun.

N32

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti vähättelet omaa ylipainoa ja sille kannattaisi jotain tehdä? Itselle oli oikea järkytys miten suhtautuminen minuun muuttui kun sain laihdutettua parikymmentä kiloa Ennen kelpasin lähinnä paremman puutteessa miehille, mutta nyt minua aktiivisesti lähestytäänkin. Lisäksi lihavuus vaikuttaa usein myös itsetuntoon.

Toisaalta olen se ihan sama ihminen kuin ennekin vaikkain hoikempi, joten tuntuu nyt todella pinnalliselta saada huomiota ja kehuja miehiltä jotka eivät ennen minua huomanneetkaan. En siksi enää pyri ollenkaan parisuhteeseen vaan elelen rauhassa koirieni kanssa. n36

Mulla ei ole mitenkään merkittävästi ylipainoa. Varmaan 5kg päässä normaali painosta. Mutta sekin on ilmeisesti liikaa. Mutta joo ihan oman itseni takia haluaisin 10kg pois. 

N32

Lisään vielä että mu

En mitenkään haluaisi väheksyä ongelmia ja tuskaasi, mutta en ymmärrä miten olet kokenut että miehet haluavat vain seksiä ja samaan aikaan sanot ettei sinua ole koskaan lähestytty?

Elämäni aikana minua on Suomessa lähestynyt kaksi naista ja yksi mies, en tiedä mitä seurusteleminen tai muu parisuhde tarkoittaa Suomessa. Minulla ei ole mitään kokemusta läheisyydestä suomalaisten naisten kanssa. Olen ollut lyhyissä ja pidemmissä suhteissa vasta aikuisiällä ja vain ulkomailla (36+). M51

Vierailija
82/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselkaa täältä. Google translate kääntää: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guyshttps://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist ja yyhoille: https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega +jäänmurtaja: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…

Ps. Älä mielellään kerro uudelle edellisten jättämistä traumoista. Kato ekana onko mies sen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en löydä edes sopimatonta miestä. Olisi kiva saada edes seksiä joskus.

Mä oon saanut hyvää seksiä mutta siinäkin rikkoo itsensä kun on tunteita mukana ja vastapuolelle en ulkonäöllisesti täysin kelpaa. 

Ap

Siis mitä tämä tarkoittaa? Et kelpaa ulkonäöllisesti, mutta silti kanssasi voi harrastaa seksiä? Sanooko mies, että muuten voisi seurustella kanssasi, mutta ulkonäkö ei miellytä? Järkyttävää käytöstä.

T. Deittailun maailmasta tipahtanut täti

Panoksia kelpaa rumakin akka. Seurusteluun huolitaan vain kaunotar. 

Voi olla, mutta onko se tapana sanoa päin naamaa?

Vierailija
84/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Eikö 164 cm ja 82 kg ole ihan normaalipainon rajoissa?

Ap

60 kg olisi. Eli olet n. 20 kg ylipainoinen.

Olen itse 167 cm, paino 60 kg. En näytä erityisen hoikalta vaan normaalipainoiselta. Yhtään lihavampana vyötärö katoaisi, se on nähty.

Tuskin tuo on oikea ap

Vierailija
85/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään löytänyt. Nyt ikää jo 50 enkä enää edes halua. Mutta oli se siinä neljänkympin kohdalla kova paikka tajuta, että jään vaille perhettä, vaikka se oli oikeastaan ainoa haave elämässäni, että haluaisin miehen ja pari lasta. Nyt se suru on jo surtu, ja elämä on ihan mukavaa.

Mutta noihin laihduta kommentteihin, itse ainakin olen aina ollut hoikka. Ja kyllä mulle miehiä olisi ollut tarjolla, siis lähinnä seksiä haluavia, vaan ei niitä SOPIVIA. Mä olen esim. kasvissyöjä, vihervasemmistolainen arvoiltani, ja henkisyydestä kiinnostunut, ja vaikka aen oleta miehen olevan kaikkia näitä, niin jonkinlainen kunnioitus minun valintojani kohtaan pitäisi olla. Ja toisaalta kaipaan suhteelta enemmän henkistä syvyyttä kuin pelkkä seksi ja se että asutaan yhdessä kämppäkavereina. Olen mä ollut sellaisissa suhteissa muutaman kerran, jossa ollaan vaan yhdessä ilman sen suurempaa sielunkumppanuutta, ja nille miehille se on tuntunut olevan riittävästi, mulle ei. Mulla on yksi sielunkumppani parhaana ystävänä, mies, mutta hän on naimisissa toisen kanssa, joten me on aina oltu vaan platonisesti parhaat ystävät. 

Vierailija
86/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla sentään on ollut parisuhteita. Kuvittele ettei kukaan olisi ikinä ollut kiinnostunut sinusta millään tavalla? Olisit ihan pelkää ilmaa vastakaiselle sukupuolelle, sillä sitä meidän monen miehen elämä on. Ensisuudelmat jää kokematta, eikä kukaan ole pitänyt edes kädestä kiinni saati halannut. m34

Kertokaa nyt kaikki kunnolliset raittiit lojaalit 20-35v vähäkompleksiset sinkut, missä vietätte aikaanne, mistä teidät voi bongata?

Omat vastaavat kaverit käy uimahalleissa, hengellisissä tapahtumissa, julkisissa saunoissa, museoissa.   

Miten rohkaistua kohtaamaan teitä kolleegat?

Mä uskon että paras on perinteiset liian pitkät katseet. Se kertoo että olen available.

Vierailija
87/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla sentään on ollut parisuhteita. Kuvittele ettei kukaan olisi ikinä ollut kiinnostunut sinusta millään tavalla? Olisit ihan pelkää ilmaa vastakaiselle sukupuolelle, sillä sitä meidän monen miehen elämä on. Ensisuudelmat jää kokematta, eikä kukaan ole pitänyt edes kädestä kiinni saati halannut. m34

Kertokaa nyt kaikki kunnolliset raittiit lojaalit 20-35v vähäkompleksiset sinkut, missä vietätte aikaanne, mistä teidät voi bongata?

Omat vastaavat kaverit käy uimahalleissa, hengellisissä tapahtumissa, julkisissa saunoissa, museoissa.   

Mä uskon että paras on perinteiset liian pitkät katseet. Se kertoo että olen available.

Julkisissa saunoissa kumppanin löytäminen sopinee lähinnä niille, jotka eivät ole heteroita. Joskin ei siinä mitään, kyllähän tätä palstaa muutkin kuin heterot lukee, ja itsekin olen bi.

Vierailija
88/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suoraan sanoen ihmettele että ne jotka pelailee varattujen kanssa löytäisi mitään muuta. Ensin moraali ja arvot kuntoon.

Vierailija
89/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä katseen (kesto yl 3 sekunttia)  nainen voi tulkita myös seksuaalisena ahdisteluna  joka taas ei ole hyvä asia miehenkään kannalta, jonka mielessä ennätti käydä vain, että olipa mukavan näköinen nainen...

Vierailija
90/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tää ei ollut mun kirjoittama viesti!! 

Ap

Vierailija
91/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en löydä edes sopimatonta miestä. Olisi kiva saada edes seksiä joskus.

Mä oon saanut hyvää seksiä mutta siinäkin rikkoo itsensä kun on tunteita mukana ja vastapuolelle en ulkonäöllisesti täysin kelpaa. 

Ap

Siis mitä tämä tarkoittaa? Et kelpaa ulkonäöllisesti, mutta silti kanssasi voi harrastaa seksiä? Sanooko mies, että muuten voisi seurustella kanssasi, mutta ulkonäkö ei miellytä? Järkyttävää käytöstä.

T. Deittailun maailmasta tipahtanut täti

Siis juuri näin. Minustakin aika mautonta.

Ap

Vierailija
92/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi minulla on vaukeuksia uskoa, että ylläolevan postauksen takana o  oikea Ap....

Joio. Tiedön kyllä ennestään, että "nirmaalipainosta" on aikas jostava käsite. 

Vierailija
93/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun todelliset mitat 165cm ja 73kg.

Ap

Vierailija
94/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo laihduta-ohjeet siinä mielessä menee harhaan, että onhan ap:lle ollut kysyntää, on vaan sattunut huonoja miehiä kumppaneiksi, tekstarilla jättäjiä ja pettäjiä. Niitä on valitettavan paljon nykyään.

Ainoa mikä liittyy painoon on tämä "en miellytä ulkonäöllisesti vaikken ole pahasti ylipainoinen tms.". Mun näkemys on, että näitä tämmöisiä miehiä kannattaa välttää joka tapauksessa. Mä olin kerran tällaisen kanssa. Hän siis vaikutti ihastuneen minuun ulkonäön perusteella, itse teki aloitteet jne. Sitten kun oltiin jo suhteessa, niin alkoi nillittää erilaisista ulkonäköasioista. Eka oli paino. Olen 167 cm pitkä ja painoin silloin 65 kg. Olin kuulemma hänen makuunsa vähän liiankin kurvikas, ja 10 kiloa laihduttamalla olisin paljon paremman näköinen. No, minä laihdutin ne 10 kg. Seuraavaksi tuli uusia vaatimuksia, kuten että mun kannattaisi ottaa hampaisiin kuoret ja silikonitissit. Näihin jo sanoinkin sitten ei. Sitten jatkuvasti semmoista ihme nokkimista pömpöttävästä mahasta, riipputisseistä, kaksoisleuasta jne. Silti koko ajan halusi seksiä kanssani joka päivä. Minusta tuntui, että tuo oli joku ihme vallankäytön keino tuo ulkonäöstä pilkkaaminen, hän halusi pitää itsetuntoni alhaalla että olisin nöyrempi enkä lähtisi suhteesta - kun ajattelisin että kukaan tuskin huolisikaan. Mä tuosta kuviosta lähdin, ja sen jälkeen en ole yhtään katsellut tuollaista ulkonäkönillitystä, jos ei miellytä niin jatkakoon matkaa ja etsiköön sopivamman, mä en ala kenenkään takia itseäni leikkauttelemaan.

Vierailija
95/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo laihduta-ohjeet siinä mielessä menee harhaan, että onhan ap:lle ollut kysyntää, on vaan sattunut huonoja miehiä kumppaneiksi, tekstarilla jättäjiä ja pettäjiä. Niitä on valitettavan paljon nykyään.

Ainoa mikä liittyy painoon on tämä "en miellytä ulkonäöllisesti vaikken ole pahasti ylipainoinen tms.". Mun näkemys on, että näitä tämmöisiä miehiä kannattaa välttää joka tapauksessa. Mä olin kerran tällaisen kanssa. Hän siis vaikutti ihastuneen minuun ulkonäön perusteella, itse teki aloitteet jne. Sitten kun oltiin jo suhteessa, niin alkoi nillittää erilaisista ulkonäköasioista. Eka oli paino. Olen 167 cm pitkä ja painoin silloin 65 kg. Olin kuulemma hänen makuunsa vähän liiankin kurvikas, ja 10 kiloa laihduttamalla olisin paljon paremman näköinen. No, minä laihdutin ne 10 kg. Seuraavaksi tuli uusia vaatimuksia, kuten että mun kannattaisi ottaa hampaisiin kuoret ja silikonitissit. Näihin jo sanoinkin sitten ei. Sitten jatkuva

Kiitos hyvästä kommentista. Ajattelen myös että jos laihdutan tai muuten teen muutoksia ulkonäköön niin teen sen itseni takia. En miehen/miesten. Koen olevani ihan perusnätti typykkä. En mikään kaunotar mutta en kyllä rumakaan. Ja mitä painoon tulee niin väitän että en oo kovin kaukana siitä mitä mun ikäiset naiset keskimäärin painaa.

Ap

Vierailija
96/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nirso

Vierailija
97/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt vain yhden sopivan miehen. Mutta hän ei halunnut minua.

Vierailija
98/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tasoisiin miehiin tyydytte. Kannattaa muistaa että ulkonäkö eii kulje luonteen kanssa samaa matkaa. Komea mies on usein pettäjä narsisti joka kohtelee naista huonosti.

Vierailija
99/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti vähättelet omaa ylipainoa ja sille kannattaisi jotain tehdä? Itselle oli oikea järkytys miten suhtautuminen minuun muuttui kun sain laihdutettua parikymmentä kiloa Ennen kelpasin lähinnä paremman puutteessa miehille, mutta nyt minua aktiivisesti lähestytäänkin. Lisäksi lihavuus vaikuttaa usein myös itsetuntoon.

Toisaalta olen se ihan sama ihminen kuin ennekin vaikkain hoikempi, joten tuntuu nyt todella pinnalliselta saada huomiota ja kehuja miehiltä jotka eivät ennen minua huomanneetkaan. En siksi enää pyri ollenkaan parisuhteeseen vaan elelen rauhassa koirieni kanssa. n36

Mulla ei ole mitenkään merkittävästi ylipainoa. Varmaan 5kg päässä normaali painosta. Mutta sekin on ilmeisesti liikaa. Mutta joo ihan oman itseni takia haluaisin 10kg pois. 

N

Mua on lähestytty :

1. Tanssilattialla opiskelijabileissä mua suudeltiin todella epämääräisesti suulle vaikken edes tuntenut tyyppiä. Oli joku kaverin kaveri ja satuttiin tanssimaan hetki vierekkäin. Kesti hetken tajuta että mua suudeltiin kun oli niin alkeelliset suutelutaidot hänellä. Meni kyllä seksuaalisen häirinnän puolelle mutta ei onneksi yrittänyt muuta.

2. Pettänyt exäni halusi tehdä muhun vaikutuksen kyllä. Hän taitaa olla ainoa mies jolla ei oo ollut ykkösenä mielessä päästä lakanoihin. Myöhemmin päätyi muiden naisten lakanoihin itse.

3. Ylioppilaspäivänä sain halauksen joltain tutulta mieheltä baarissa mutta en laske lähestymisyritykseksi.

4. Joskus kauan sitten baarissa eräs mies halusi kovasti suudella mua. No pussailtiin sit ihan kunnolla. Myöhemmin jätti kun en heti antanut.

Tällasia lähestymisyrityksiä mun kohdalle on sattunut. Paria miestä oon itse yrittänyt lähestyä kun ovat kiinnostaneet mutta ei niistä oo muodostunut parisuhteita. Nykyään en baarista edes etsi seuraa, nuorempana joskus. En pidä ajatuksesta että lähestymisyritys tehdään alkoholin vaikutuksen alaisena kun itse käytän tosi vähän.

Ap

Vierailija
100/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yliarvioitko kenties oman tasosi? Minkä näköinen olet? Paljonko painat ja onko sinulla mt ongelmia? 

Jos olet alhaista tasoa tai juuri ja juuri keskitasoa niin et sä voi etsiä itsellesi lentäjälääkäriä joka on sen 2m pitkä komealla keholla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi