Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä sopivaa miestä

Vierailija
23.02.2025 |

Kokemuksiani parisuhteista: jätetyksi tuleminen tekstarilla, pettäminen pitkässä suhteessa, en miellytä ulkonäöllisesti vaikken ole pahasti ylipainoinen tms.

Seuraavaksi nunnaluostari, lesbot vai loppuelämä sinkkuna? 

Olkaa yksin ja juoskaa karkuun.

N32

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko keskustelu tiivistettynä = Nönnönnööö kaikki vika miehissä Nönnönnöö

Tämä taitaa olla yksi ja sama mies, joka näitä kirjoittelee. Mutta eipä siinä mitään, ne on kaikki tällaisia samanlaisia "valioyksilöitä".

Niin katkeraa :D

Vierailija
42/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta , piti olla korkeakoulu tutkinto.

Ei ole sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki naiset saavat halutessaan laumoittain miehiä.

nirsous on sitten taas ihan eri juttu.

Onko nirsoutta että olisi kumppani jolla terveet elintavat, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kyky keskustella vaikeistakin asioista, ihan ok ulkonäkö, normaali painoinen tai ainakin lähelle, korkeakoulututkinto ja työkykyä. Perusasioita?

Ap

Nirsoutta, pitää olla joku korkeakoulututkinto, eli menestynyt rikas mies.

Vierailija
44/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nirsoutta että olisi kumppani jolla terveet elintavat, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kyky keskustella vaikeistakin asioista, ihan ok ulkonäkö, normaali painoinen tai ainakin lähelle, korkeakoulututkinto ja työkykyä. Perusasioita?

Ap

Hitto jäin korkeakoulututkinnon verran vajaaksi. No toivottavasti löydät mitä kaipaat. Mieti missä se unelmiesi prinssi viettää vapaa-aikaansa ja mene paikan päälle, murra jää vaikka komentoimalla säätä. Kyllä se siitä lähtee!

Vierailija
45/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole nirsoutta, vaan ihan perusasioita. Itse esim. olen tuollainen kuvaamasi mies. 

Missä te tällaiset sinkut miehet oikein ootte? Omalle kohdalle on osunut miehiä jotka ei näihin kriteereihin taivu + olisi vielä sitä jotain kemiaa joka saa ylipäätään kiinnostumaan.

Ap

Entä te naiset (tai no mulle riittäsi yksikin) mutta joo. Minut olisit tänään "löytää" tai ainakin nähdä niin lenkkipolulla, kirjaston omatoimiajalla kirjaston hyllyjen välissä. - Sen sijaan et olisi löytänyt minua tänään(kään) tinderistä tai vastaavalta alustalta / paikasta. - Eilen olisit voinut nähdä minut vaikka punnitsemassa appelsiineja. Perjantai illalla kävin itsekseni katsomassa Conclave....    

"6"

Vierailija
46/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse joskus tein tällaisen aloituksen miehenä, niin minut haukuttiin ihan täysin. Epäiltiin pelkäksi seksin vonkaajaksi ja äidinkorvikkeen etsijäksi. Muistutettiin että parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus ja ettei kaikki miehet ansaitsekkaan ketään.

Vierailija
47/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina samat naisten itkut päivästä toiseen

Vierailija
48/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hitto jäin korkeakoulututkinnon verran vajaaksi. No toivottavasti löydät mitä kaipaat. Mieti missä se unelmiesi prinssi viettää vapaa-aikaansa ja mene paikan päälle, murra jää vaikka komentoimalla säätä. Kyllä se siitä lähtee!

Ap ilmoitti kriteeriksi "kykyä keskustella vaikeistakin asioista" ja tämä ukkeli kuvittelee osuvansa siihen kategoriaan kirjoittamalla "mieti missä se unelmiesi prinssi viettää vapaa-aikaansa" :D :D Korkeakoulututkinnon vajaaksi jääminen ei nähtävästi ole ainoa, mikä jäi puuttumaan.

Vierailija
49/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain siitä, että parisuhdetta kaipaavat eivät enää kohtaa toisiaan.

Vierailija
50/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse joskus tein tällaisen aloituksen miehenä, niin minut haukuttiin ihan täysin. Epäiltiin pelkäksi seksin vonkaajaksi ja äidinkorvikkeen etsijäksi. Muistutettiin että parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus ja ettei kaikki miehet ansaitsekkaan ketään.

Et ole ensimmäinen joka huomauttaa tästä, onko oikea ilmaus sitten kaksois-standardista. - Mutta luulen (miehenä) että hirttäytymällä tähän standardiin ja alkamalla vain syyllistämään naisia (tai muita miehiä) sen johdosta tai uhriutumalla emme paranne mahdollisuuksiamme löytää itsellemme kumppani.

Vierailija
51/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole nirsoutta, vaan ihan perusasioita. Itse esim. olen tuollainen kuvaamasi mies. 

Missä te tällaiset sinkut miehet oikein ootte? Omalle kohdalle on osunut miehiä jotka ei näihin kriteereihin taivu + olisi vielä sitä jotain kemiaa joka saa ylipäätään kiinnostumaan.

Ap

Kotona, töissä, talvella hiihtämässä, kesällä lenkkipolulla, keikoilla, kesällä joskus terassilla, talvella joskus baarissa, kansallispuistoissa, lomilla yleensä ulkomailla, jääkiekkopeleissä.

Mulla menee naisten kanssa puihin varmaankin siksi, että pidän moottoriurheilusta, syön lihaa ja olen sitä mieltä, että metsää pitää välillä avohakata eikä jättää sitä hoitamatta.

Vierailija
52/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopiva mies. Eli olen rumahko lihava mies mut rikas.

Vierailija
53/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sopiva mies. Eli olen rumahko lihava mies mut rikas.

Sopiva mihin?

Vierailija
54/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipoosta? Töölöstä?

Vierailija
55/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vain siitä, että parisuhdetta kaipaavat eivät enää kohtaa toisiaan.

Kyllähän kohtaa ja entistä enemmän aina vaan. Kukaan ei sitoudu.

Vierailija
56/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ihan lupaavalta. Lihansyönti ja puiden kaataminen on ihan ok kunhan edes jossain muussa asiassa yrittää miettiä ympäristönäkökulmia. Moottoriurheilu ei tällasta vähän herkempää naista niin kiinnosta, kartingia lähtisin ajamaan kyllä :)

Ap

Vierailija
57/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^vastaus oli nrolle 51

Vierailija
58/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap ilmoitti kriteeriksi "kykyä keskustella vaikeistakin asioista" ja tämä ukkeli kuvittelee osuvansa siihen kategoriaan kirjoittamalla "mieti missä se unelmi

Olin siis väärässä, no sellaista sattuu paljon paremmissakin piireissä.

Vierailija
59/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitkä ovat yhteiset kiinnostuksen kohteet? Asuinpaikka? sähköposti?

Vierailija
60/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös ulkomaalaisia miehiä. Suomi mies on 50/50 niin kauan kun se palvelee miehen etua. Toki lasten saaminen on 100% isku naisen talouteen muttei tietenkään yhtään miehen.

Aika monessa muussa kulttuurissa naista arvostetaan ja hänen eteensä tehdään vapaaehtoisesti ja valittamatta asioita, ja lapset ovat lahjoja, eikä mitään rasitteita. Naisen ei myöskään kuulu äitiyslomalla elättää itseään ja omaa lastaan kun se on miehen tehtävä automaattisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän