Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä sopivaa miestä

Vierailija
23.02.2025 |

Kokemuksiani parisuhteista: jätetyksi tuleminen tekstarilla, pettäminen pitkässä suhteessa, en miellytä ulkonäöllisesti vaikken ole pahasti ylipainoinen tms.

Seuraavaksi nunnaluostari, lesbot vai loppuelämä sinkkuna? 

Olkaa yksin ja juoskaa karkuun.

N32

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki naiset saavat halutessaan laumoittain miehiä.

nirsous on sitten taas ihan eri juttu.

Onko nirsoutta että olisi kumppani jolla terveet elintavat, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kyky keskustella vaikeistakin asioista, ihan ok ulkonäkö, normaali painoinen tai ainakin lähelle, korkeakoulututkinto ja työkykyä. Perusasioita?

Ap

Hitto jäin korkeakoulututkinnon verran vajaaksi. No toivottavasti löydät mitä kaipaat. Mieti missä se unelmiesi prinssi viettää vapaa-aikaansa ja mene paikan päälle, murra jää vaikka komentoimalla säätä. Kyllä se siitä lähtee!

Oon itse käynyt ylemmän korkeakoulututkinnon joten on varmaan molempien osapuolten etu että on suunnilleen sama koulutustaso. Ei siis mitään kettuilua tai nirsoilua ammattikoulun käyneitä kohtaan. 

Ap

Vierailija
62/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen myös ulkomaalaisia miehiä. Suomi mies on 50/50 niin kauan kun se palvelee miehen etua. Toki lasten saaminen on 100% isku naisen talouteen muttei tietenkään yhtään miehen.

Aika monessa muussa kulttuurissa naista arvostetaan ja hänen eteensä tehdään vapaaehtoisesti ja valittamatta asioita, ja lapset ovat lahjoja, eikä mitään rasitteita. Naisen ei myöskään kuulu äitiyslomalla elättää itseään ja omaa lastaan kun se on miehen tehtävä automaattisesti.

Hmm. Olsi mielenkiintoista tietää, että mistähän maasta puhut?   Erityisesti vähän särähti korvaani tuo, että [suora lainaus] hänen eteensä tehdään vapaaehtosesti ja valittamatta asioita. - Ja oletko oikeasti siinä käsityksessä oikeasti, että sinusta Suomessa lapsen elättäminen olisi jotenkin erityisesti naisten tehtävä? - Juridisesti lapsen elatus (Suomessa) kuuluu lapsen molemmille vanhemmille. Ja tuokin kertoo, jotain olennaista maan kulttuuristam jos ajatksena on, että vain miehen nähdään elättävän automaatisesti äitiyslomalla olevan kumppaninsa vs. Suomi, jossa lapsiperhe arki on lähtökohdiltaan rakentumut paljossa -hyvässä ja pahassa- kahden tulonsaajan mallin mukaan,   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille sopii vain pitkä komea ja rikas mies.

Vierailija
64/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille sopii vain pitkä komea ja rikas mies.

Kerroin kriteerini keskustelussa aiemmin. Pituus, komeus tai rikkaus eivät olleet listalla. Ok ulkonäkö ja työkykyisyys riittäisi.

Ap

Vierailija
65/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en löydä edes sopimatonta miestä. Olisi kiva saada edes seksiä joskus.

Mä oon saanut hyvää seksiä mutta siinäkin rikkoo itsensä kun on tunteita mukana ja vastapuolelle en ulkonäöllisesti täysin kelpaa. 

Ap

Siis mitä tämä tarkoittaa? Et kelpaa ulkonäöllisesti, mutta silti kanssasi voi harrastaa seksiä? Sanooko mies, että muuten voisi seurustella kanssasi, mutta ulkonäkö ei miellytä? Järkyttävää käytöstä.

T. Deittailun maailmasta tipahtanut täti

Vierailija
66/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
67/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Eikö 164 cm ja 82 kg ole ihan normaalipainon rajoissa?

Ap

Vierailija
68/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa meillä nyt toki on liki 30 v mutta kyllä minä sinut ruokkisin, ylöspitäisin ja tarvittaessa kustantaisin koulutuksenkin yliopistossa. Urapolku sinulla olisi siis edustusrouvaksi residenssiini. 

Vierailija
69/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nirsoutta että olisi kumppani jolla terveet elintavat, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kyky keskustella vaikeistakin asioista, ihan ok ulkonäkö, normaali painoinen tai ainakin lähelle, korkeakoulututkinto ja työkykyä. Perusasioita?

Ap

Hitto jäin korkeakoulututkinnon verran vajaaksi. No toivottavasti löydät mitä kaipaat. Mieti missä se unelmiesi prinssi viettää vapaa-aikaansa ja mene paikan päälle, murra jää vaikka komentoimalla säätä. Kyllä se siitä lähtee!

Oon itse käynyt ylemmän korkeakoulututkinnon joten on varmaan molempien osapuolten etu että on suunnilleen sama koulutustaso. Ei siis mitään kettuilua tai n

Ei sillä välttämättä ole väliä, jos muuten toimii. 

Vierailija
70/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen mies oli Ressu Redford 😍😘

Vierailija
71/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kaikki miehet ovat. Vaikka kaverisi ovatkin lapsellisia ja naimisissa, niin miehet pettävät silti. Kaverisi eivät edes voi lähteä pois huonosta suhteesta lasten takia. Ja miehet ovat aina valmiina jättämään vaimonkin tekstarilla, jos nuorempi, kauniimpi, hoikempi nainen ilmaantuu tyrkylle. Parempi olla ikisinkku loppuikänsä. 

Vierailija
72/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Normaalipaino sinulle olisi 50-65kg. 

Vierailija
73/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ne astronauttilaatikkoleukalääkärit ovat kieltämättä harvassa.

M

Vierailija
74/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oon itse käynyt ylemmän korkeakoulututkinnon joten on varmaan molempien osapuolten etu että on suunnilleen sama koulutustaso. Ei siis mitään kettuilua tai n

Nyt sitten tarkkuutta! Ylempi korkeakoulututkinto on eri asia kuin ylempi ammattikorkeakoulututkinto. Ei mulla muuta. 

Vierailija
75/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en löydä edes sopimatonta miestä. Olisi kiva saada edes seksiä joskus.

Mä oon saanut hyvää seksiä mutta siinäkin rikkoo itsensä kun on tunteita mukana ja vastapuolelle en ulkonäöllisesti täysin kelpaa. 

Ap

Siis mitä tämä tarkoittaa? Et kelpaa ulkonäöllisesti, mutta silti kanssasi voi harrastaa seksiä? Sanooko mies, että muuten voisi seurustella kanssasi, mutta ulkonäkö ei miellytä? Järkyttävää käytöstä.

T. Deittailun maailmasta tipahtanut täti

Panoksia kelpaa rumakin akka. Seurusteluun huolitaan vain kaunotar. 

Vierailija
76/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en ole pahasti ylipainoinen"

==> 20 kg ylimääräistä läskiä

Vierailija
77/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi ajattelet sinulla olevan ihan hirveästi varaa nirsoilla? Jos on jo nyt vaikea löytää parisuhdetta. Toki sinulla on oikeus keksiä kaikenlaisia kriteereitä tulevalle kumppanille. Kannattaa kuitenkin ymmärtää, että jokainen ehto jonka asetat puolittaa mahdollisten kumppaniehdokkaiden määrän.

Vierailija
78/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tykkäsi siitä tai ei, tosiasia on että ulkonäöllä on parinvalinnassa merkitystä. Miehiä pääsääntöisesti miellyttää hoikat naiset. Jos jonkin verran vähentäisit painoa, sinulla olisi valtavan paljon enemmän kysyntää miesten taholta ja olosi olisi muutenkin paljon parempi ja kevyempi ja itsetunto parempi. Sokerit pois, raejuustoa ja hedelmiä tilalle ja kuntopyörää ahkerasti, tunti joka ilta ja vähän punttien nostelua  niin siitä se lähtee. 

Vierailija
79/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä hittoa?

Olen saman painoinen vaikka olen 20 cm pidempi. Kyllä tuossa on aika runsaasti ylimääräistä.

Vierailija
80/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

60 kg olisi. Eli olet n. 20 kg ylipainoinen.

Olen itse 167 cm, paino 60 kg. En näytä erityisen hoikalta vaan normaalipainoiselta. Yhtään lihavampana vyötärö katoaisi, se on nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi