Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä sopivaa miestä

Vierailija
23.02.2025 |

Kokemuksiani parisuhteista: jätetyksi tuleminen tekstarilla, pettäminen pitkässä suhteessa, en miellytä ulkonäöllisesti vaikken ole pahasti ylipainoinen tms.

Seuraavaksi nunnaluostari, lesbot vai loppuelämä sinkkuna? 

Olkaa yksin ja juoskaa karkuun.

N32

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tällä hetkellä tuntuu että en jatkossa enää etsi suhdetta. Oon mielummin yksin ja lapseton. Yritän löytää elämään sisältöä muilla tavoilla. Ehkä alan matkustella yksin tms. Harmittaa kun ei onnistu tällasessa "elämän perusasiassa".

Ap

Elämässä on kovin vähän asioita joita voi saavuttaa anonyymisti netissä valittamalla ja kotisohvalla mököttämällä.

Kiitos myötätunnosta. 

Ap

Tarkoitus ei ollut lannistaa. Ennemminkin kannustaa rohkeasti eteenpäin! Treffipalstoilla roikkuminen ja uusien ihmisten tapaaminen on tosi kuluttavaa. Oli ainakin minulle itselleni. Onneksi muutaman vuoden aktiivisen etsimisen jälkeen onnistuin löytämään kumppanin jonka kanssa ollaan nyt vuosia eletty yhteistä elämään. Siitä olen ihan varma, että jossen olisi tietoisesti tutustunut uusiin ihmisiin ihan päämäärätietoisesti niin tuskin olisin löytänyt parisuhdetta. Kyllä se vaati ihan sellaista tavoitteelista vaivannäköä.

Vierailija
122/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen mies oli Ressu Redford 😍😘

AP ei olisi huolinut edes treffeille. Kun hän ei ole akateeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa että ylipainoiset naiset löytää aina hyvännäköisen ja lojaalin luotettavan miehen. Itse laihana en kelpaa kuin sänkyyn. Ylipainoiset naispuoliset kaverit on naimisissa tai kihloissa. 

Vierailija
124/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tasoisiin miehiin tyydytte. Kannattaa muistaa että ulkonäkö eii kulje luonteen kanssa samaa matkaa. Komea mies on usein pettäjä narsisti joka kohtelee naista huonosti.

Mun parisuhteet ja säädöt on olleet aika tavallisia miehiä ulkonäöltään. Ihan hyvännäköisiä mielestäni mutta joku muu pitäisi ehkä jotain aika vaatimattomanakin. Yhdelläkään ei oo ollut erityisen lihaksikas vartalo. Kaikilla hiukset kaljuuntumassa ja/tai hiusraja karannut. Ei haitannut mua. 

Ap

Tavikset on pahimpia pettäjiä ja juonittelijoita. Komea mies on usein uskollisempi ja lojaalimpi. 

Vierailija
125/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

annatko ap persettä?

Vierailija
126/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin miesehdokas on viimeksi komentanut sinut kontilleen, jonka jälkeen löysä selluliittinen pyllysi on piiskattu punaiseksi ja kuumottavaksi. Milloin mies on viimeksi komentanut sinua, kun olet käyttäytynyt kuin vähäjärkinen hupakko. Mies on varmasti joskus sanonut sinulle, että pillusi kuuluu hänelle ja sinun on annettava sitä nyt. Jos vastaat kieltävästi, et ole vielä kohdannut oikeaa miestä, jolle pillusi kuuluu :)

Maailma kyykyttää jo ihan tarpeeksi. Ei todellakaan kiinnosta olla kyykytettävänä kotioloissa. 

Kunnioittava ja huomaavainen kohtelu on kuumaa. Tuo vajaamielinen por no pelleily on totaalinen turn off. 

Vierailija
127/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tyttö sedän polvelle istumaan! T: M65+

Vierailija
128/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tasoisiin miehiin tyydytte. Kannattaa muistaa että ulkonäkö eii kulje luonteen kanssa samaa matkaa. Komea mies on usein pettäjä narsisti joka kohtelee naista huonosti.

Mun parisuhteet ja säädöt on olleet aika tavallisia miehiä ulkonäöltään. Ihan hyvännäköisiä mielestäni mutta joku muu pitäisi ehkä jotain aika vaatimattomanakin. Yhdelläkään ei oo ollut erityisen lihaksikas vartalo. Kaikilla hiukset kaljuuntumassa ja/tai hiusraja karannut. Ei haitannut mua. 

Ap

Ei ole ulkonäöstä kiinni. Päin vastoin, ruma saattaa pettää jopa todennäköisemmin, kun tilaisuuksia tulee harvoin. Naisen rakkaus saa miehen kuitenkin loistamaan, minkä vuoksi aina joku vamppi hännystelee, ja jos miehellä ei ole omaa moraalia niin se oli siinä sitten.

Tässä on kyllä perää

Vierailija
129/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin sanoa että ylipainoiset naiset löytää aina hyvännäköisen ja lojaalin luotettavan miehen. Itse laihana en kelpaa kuin sänkyyn. Ylipainoiset naispuoliset kaverit on naimisissa tai kihloissa. 

Näin on. Epävarmat miehet haluavat ruman vaimon, joka ei petä, kun ei sitä kukaan kuitenkaan huoli. 

Vierailija
130/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae mies Gambiasta. Ei tuossa muu auta. 

Vierailija
131/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa olisikin noin...

Vierailija
132/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki naiset saavat halutessaan laumoittain miehiä.

nirsous on sitten taas ihan eri juttu.

Onko nirsoutta että olisi kumppani jolla terveet elintavat, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kyky keskustella vaikeistakin asioista, ihan ok ulkonäkö, normaali painoinen tai ainakin lähelle, korkeakoulututkinto ja työkykyä. Perusasioita?

Ap

Hitto jäin korkeakoulututkinnon verran vajaaksi. No toivottavasti löydät mitä kaipaat. Mieti missä se unelmiesi prinssi viettää vapaa-aikaansa ja mene paikan päälle, murra jää vaikka komentoimalla säätä. Kyllä se siitä lähtee!

Oon itse käynyt ylemmän korkeakoulututkinnon joten on varmaan molempien osapuolten etu että on suunnilleen

En todellakaan edellytä kumppanilta mitään cv:tä. Jos tietäisitte miten valtavia terveysongelmia kumppaneillani on ollut niin pitäisitte mua erittäin joustavana sen suhteen mitä mieheltä odotan.

Mulle toi koulutusasia on ehkä tärkeä siksi että koen koulutuksen ja työelämän muokanneen mua ihmisenä aika paljon. Osaan arvostaa sitä että joku on nähnyt vaivaa ja kouluttautunut. Ja vaikka olen korkeakoulutettu niin duunarin ammatissa.

Ap

Vierailija
133/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen mies oli Ressu Redford 😍😘

AP ei olisi huolinut edes treffeille. Kun hän ei ole akateeminen.

En ole itsekään akateeminen :S

Ap

Vierailija
134/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista. 

Ja anteeksi kaikille yksinäisille miehille. Ei ollut tarkoitus loukata teitä.

Ja anteeksi ammattikoulun käyneille, omassa "akateemisessa" kuplassani (lue: duunarikuplassa) en aina muista että duunariksi päätyy monia reittejä ja että saatte itse asiassa parempaa palkkaa jos ootte valinneet oikean koulutuksen ja työpaikan. (Joten jos haluaisin rikkaan miehen niin en varmaan etsisi niitä "akateemisia" vaan ammattikoulun käyneitä).

Ap

Vierailija
135/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun todelliset mitat 165cm ja 73kg.

Ap

No on sullakin vara laihtua ainakin 10 kg. Olen itse jo keski-iän ylittänyt nainen ja tuotakin hoikempi. Ainoa perustelu kiloillesi olisi timmit lihakset, mutta et ole maininnut sali- tms harrastusta.

Vierailija
136/136 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun todelliset mitat 165cm ja 73kg.

Ap

No on sullakin vara laihtua ainakin 10 kg. Olen itse jo keski-iän ylittänyt nainen ja tuotakin hoikempi. Ainoa perustelu kiloillesi olisi timmit lihakset, mutta et ole maininnut sali- tms harrastusta.

No tääkin asia keskusteltiin jo aiemmissa kommenteissa. Mulla on toi 10kg tavoite painonlaskun suhteen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi