Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä keski-ikäisen naisen näkymättömäksi muuttuminen tarkoittaa?

Vierailija
22.02.2025 |

Hesarissa oli tänään artikkeli, jossa kolme eri-ikäistä naista kertoo ikääntymisen vaikutuksista. Tässäkin artikkelissa nousee esille väite, että yli nelikymppinen nainen muuttuu näkymättömäksi. Tuo väite tuntuu olevan peruskamaa keski-ikäisten ja sitä vanhempien naisten haastatteluissa.

Mitä sillä näkymättömäksi muuttumisella tarkalleen ottaen tarkoitetaan? Minulle on tullut sellainen mielikuva, että se tarkoittaisi lähinnä sitä, että miehiltä ei tule enää samassa määrin huomiota kuin aiemmin. Onko se näkymättömäksi muuttuminen juuri tätä vai jotain muutakin?

Kommentit (208)

Vierailija
61/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän urheilevat vanhenevat nopeammin, siitä oli lehdessä juttu.

Liika urheilukaan ei ole hyvä.

Vierailija
62/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että se tarkoittaa sitä että nuorena miehet lähestyivät enemmän mutta ikää myöten sitten vähemmän. Tämä ilmeisesti harmittaa.

En koe että arvoni naisena mitataan sillä kuinka paljon miehet uskaltavat tai kiinnostuvat lähestymään minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tultiin baarissa kolme kertaa puolentoista tunnin aikana hakemaan tanssimaan ja olen 53-vuotias.

En tiedä mistä johtuu.

Epätoivoisia miehiä löytyy aina.

Niin ja ne ei silti hae tanssimaan edes kaikkia 20-vuotiaita.

Itse olen naimisissa joten en edes mennyt tanssimaan.

Osa on vielä 40-vuotiaina sinkkuja, eivät ole kelvanneet kenellekään. Eivät ole päässeet naimisiin.

Vierailija
64/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset kasvoi ja otatin vahingossa liikaa vaaleita raitoja niin miehet alkoi katsomaan kun muutuin blondimmaksi

N47

Vierailija
65/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Kannattaa mennä alle 30-vuotiaana naimisiin niin saa rypyttömän hääkuvan seinälle.

Kyllä vanha on vanha eikä ole enää kaunis morsian, vaikka kuinka ostaisi hienon hääpuvun ja ammattilainen meikkaisi. Todella ruma sitä on jo.

Vierailija
66/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän urheilevat vanhenevat nopeammin, siitä oli lehdessä juttu.

Liika urheilukaan ei ole hyvä.

Ei nyt aina, ei voi siis tehdä tälläistä yleistystäkään.

Vierailija
67/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hiukset kasvoi ja otatin vahingossa liikaa vaaleita raitoja niin miehet alkoi katsomaan kun muutuin blondimmaksi

N47

Ehkä se sopi sinulle vahingossa tosi hyvin!

Vierailija
68/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tyytyväinen, että hääkuva otettiin nuorena.

Olen kuvassa hoikka ja rypytön.

Vierailija
69/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on ylipainoa jo 20-vuotiaana.

Vierailija
70/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se tarkoittaa,ettei enää ahdistella. Kukaan ei myöskään tuijota. Varsinkin mukavaahan tuo on. 

Vierailija
71/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla on ylipainoa jo 20-vuotiaana.

Aineenvaihduta hidastuu, kun tulee ikää. Noi painaa 40-vuotiaina 200 kg.

Vierailija
72/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Kannattaa mennä alle 30-vuotiaana naimisiin niin saa rypyttömän hääkuvan seinälle.

Kyllä vanha on vanha eikä ole enää kaunis morsian, vaikka kuinka ostaisi hienon hääpuvun ja ammattilainen meikkaisi. Todella ruma sitä on jo.

Olettaen, että olet yhdessä sen toisen puoliskon kanssa loppuelämäsi. Jos et niin tuskin viitsit kuvaa katsella. 

Vierailija
73/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 20-vuotiaana ylipainoa niin minkälainen on 40-vuotiaana, kun aineenvaihdunta hidastuu.

Vierailija
74/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen vähemmän viehättävä nainen on aika lailla näkymätön koko ikänsä. Toki negatiiviset kommentit ulkonäöstä ovat loppuneet iän myötä, että parempaan suuntaanhan tässä on menty.

Vierailija
75/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaen, että olet yhdessä sen toisen puoliskon kanssa loppuelämäsi. Jos et niin tuskin viitsit kuvaa katsella. 

Kyllä moni on, kun valitsee hyvän jo nuorena.

Ja kyllä ne kuvat silti säilytetään loppuelämän.

Vierailija
76/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viitsii vaihtaa kumppania koko ajan, kun on tarttuvia seksitauteja joista osa tarttuu oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia.

Vierailija
77/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuijottelu ja ahdistellut jää mikä on hyvä, mutta itse olen huomannut työelämässä että nuoremmille ja nätimmille liikutellaan ja ollaan palvelualttiimpia ja joskus on selvästi valittu tällä perusteella myös töihin.

Vierailija
78/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tultiin baarissa kolme kertaa puolentoista tunnin aikana hakemaan tanssimaan ja olen 53-vuotias.

En tiedä mistä johtuu.

Epätoivoisia miehiä löytyy aina.

Niin ja ne ei silti hae tanssimaan edes kaikkia 20-vuotiaita.

Itse olen naimisissa joten en edes mennyt tanssimaan.

Osa on vielä 40-vuotiaina sinkkuja, eivät ole kelvanneet kenellekään. Eivät ole päässeet naimisiin.

Mä en ainakaan aio mennä ikinä naimisiin. Suhteessa voi olla, mutta en näe mitään syytä mennä naimisiin. 

Vierailija
79/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni on, kun valitsee hyvän jo nuorena.

Ja kyllä ne kuvat silti säilytetään loppuelämän.

No, ei nyt niin kauhean moni tilastojen mukaan. 

Vierailija
80/208 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet pettää.

Just oli juttu netissä näistä miesten Lapin reissuista missä miehet pettää, kun menevät sinne kavereiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan