Kuinka selvitä työpaikan jatkuvasti nalkuttavan naisen kanssa
löytää taukoamatta virheitä muista eikä osaa pitää pahaa oloaan sisällään.
Kommentit (16)
Käske pitää suunsa kiinni,jos ei mitään oikeaa asiaa sieltä tule.
Tuollaiset yrittää aina vetää muut mukanaan alas joten pieni etäisyys on tervettä.
Ilmoitus HooÄrrään tai palaute työnantajalle. Sano, et lähet jos ei homma muutu. Ei tommosta kukaan jaksa ikuisesti.
Haluaa erota ehkä. Tai ehkä sun pitäisi jos on nalkutusta vaan. Ellet sitten mieti mikä se naisen haluama korjauksen aihe parisuhteessa on ja tee sille jotain, tai sovi siitä asiasta. Tai sano siitä aiheesta jotain järkevää itse, riitelemättä, ystävällisesti. Onko hän yksin parisuhteessa vai sä. Jos nainen vaatii liikaa, että sun pitäisi tyyliin kiivetä vuorelle ja sitä tätä tota, ehkä se on epärealistista. Sä tiedät mitä haluat ja mitä et. Ei ole pakko kestää riitaisaa parisuhdetta, on kaksi asuntoa mahdollinen. Nalkutus voi olla liian raskasta kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus HooÄrrään tai palaute työnantajalle. Sano, et lähet jos ei homma muutu. Ei tommosta kukaan jaksa ikuisesti.
Ikävä kyllä työpaikallani koetetaan loputtomasti tehostaa työntekoa ja palaverissa esimiehet ohjeistavat työntekijöitä huomauttelemaan toisia työntekijöitä jos huomaavat epäkohtia. Sitten kyseinen johdon persettä nuoleva täti löytää jatkuvasti huomauteltavaa muista työntekijöistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä työpaikallani koetetaan loputtomasti tehostaa työntekoa ja palaverissa esimiehet ohjeistavat työntekijöitä huomauttelemaan toisia työntekijöitä jos huomaavat epäkohtia. Sitten kyseinen johdon persettä nuoleva täti löytää jatkuvasti huomauteltavaa muista työntekijöistä.
Ap
Et voi olla tosissasi! Tuollainen kyttäys heikentää työilmapiiriä niin, että on työsuojeluilmoituksen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
jaaha, meni modelle vaikka oli ihan asiallinen viesti. Kirjoitin, että työn valvonta on esihenkilön eikä kollgoiden asia ja että tälle nalkuttavalle voi sanoa että keskittyy vaan hoitamaan omat työnsä muiden vahtimisen sijaan.
sosiopaattiset / narsistiset naiset ovat myrkyttäneet ja tuhonneet monia työympäristöjä...
Laita sukka käteen. Joka kerralla kun alkaa kälkättää, tee käsiliikkeitä kuin sukka nalkuttaisi suulla. Voi tehdä myös ilman sukkaa kädestä puhehahmon joka kääntää välillä päätä katsoakseen ympäristöä. Vihje menee perille tai pahenee vaan? Entä jos suoraan sanoo että korjataan viat vikalistoilla tai tehtävät, mutta älä nalkuta koko ajan! Niin.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset yrittää aina vetää muut mukanaan alas joten pieni etäisyys on tervettä.
Pieni etäisyys ei auta, itse vaihdoin kokonaan konttoria. Omassa tapauksessani tämän kalkattavan, kiukuttelevan, syyttelevän ja vittuilevan kollegan takana oli myös vanha höperö pomo.
Minulla on tuollainen esimiehenä.
Hänen vuokseen osastollamme on valtava vaihto, parhaimmat (?) lähtevät kaksi viikkoa palkkauksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
sosiopaattiset / narsistiset naiset ovat myrkyttäneet ja tuhonneet monia työympäristöjä...
Juu, mutta meillä on kuitenkin hyvä hallitusohjelma.
-Petteri-
Ei tuossa auta kuin työpaikan vaihto.
Meillä on pari näitä, suurin heistä on hr-päällikkö. Olen itse päättänyt, että en lähde samaan, teen työni hyvin, niin että mitään sanomista ei ole ja olen korostetun kohtelias. En suostu alentumaan samalle tasolle. Asiattomuuksiin jos mennään, kerron asiasta suoraan mutta asiallisesti. Näitä valitettavasti löytyy joka työpaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa auta kuin työpaikan vaihto.
Samaa suositteli työterveyslääkäri, kun kerroin hankalasta esimiehestä, jonka vuoksi on valtava vaihto.
Kiinnostavaa, että syyllisenä ovat alaiset. :D
Tee työsi paremmin, niin ei tarvitse koko ajan olla korjaamassa virheitäsi.