HS: Ikääntyessään nainen muuttuu näkymättömäksi
Kommentit (193)
Niin, niistä juhlivista ja mässyttävistä kauneuskuningattarista tuli isona painavia ja väsähtäneitä.
Minä saan edelleen päivittäin miehiltä vihjailuja ja kehuja. Tosin suora kouriminen on onneksi vähentynyt, mutta edelleen miehet puskee iholle, valitettavasti. Etenkin hiukan vanhemmat miehet.
N47
Ensin nillitetään häirinnästä ja sitten siitä, kun ei enää kiinnitetäkään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ensin nillitetään häirinnästä ja sitten siitä, kun ei enää kiinnitetäkään huomiota.
Sinä se jaksat.
Se on hyvä asia. Ei tarvitse olla enää ainakaan miesten arvioivien katseiden kohteena. Naiset kyllä jatkavat sitä toisistaan loppuun asti.
ahaa. siksikö sitten aletaan keräämään valtavasti lisää painoa, että näkyisi kunnolla? ei vaiskaan. tämä on se hetki, kun alkaa nykynaiselle paniikki iskeä. miehet ei enää kiinnitä mitään huomiota. kääk! somessa ei enää tykätä bikinikuvista, ei kehuta kauniiksi, ja oikeassa elämässäkään ei edes känniääliöt tule lääppimään. markkina-arvo on mennyttä. kun tämä näkymättömyys alkaa, niin silloin olisi hyvä olla vakaassa suhteessa, kun ei sitten enää kelpaa kenellekään. kamalaa.
Ei minusta kaikki huomio ole mitenkään negatiivista, vaikka monet sen niin ajattelee. Minulle tuli joskus herttainen vanha pappa kertomaan, että olen aivan saman näköinen kuin hänen nuoruuden rakkautensa, joka kuoli onnettomuudessa ennen kuin he pääsivät naimisiin. Sitten tämä vanhus pyysi saako lausua minulle runon, jonka oli kirjoittanut tälle nuoruuden rakkaalleen. Ja kädestäni pitäen silmät kyynelissä lausui sen. Ikää hänellä oli arviolta 80-90v ja tämä hänen nuoruuden rakkaus oli kuollut parikymppisenä. Tästä on varmaan 7v aikaa, mutta on jäänyt nimenomaan positiivisena mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ajellaan suojatiellä päälle vai mihin tää liittyy???
Nykyään ajellaan kaikkien päälle, jopa lastenvaunujen.
Miehistä 99% on näkymättömiä naisille kehdosta hautaan että sinällään hyvä että tilanne jossain kohtaa ns. tasoittuu
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nämä nainen nainen nainen jankutukset. Ukrainan sotaankin liittyen mainoksia että naiset kärsii. Rintamalla kuolevat, vammautuvat ja kärsivät miehet on pelkkiä numeroita ja sitten alkavat taas vetoomukset naisten auttamiseksi. Miesvihaa.
Sitä pahinta laatua misandriaa tosiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 49v ja edelleen näitä toljottajia riittää. Ei todellakaan ole mukavaa. Ei ole ikinä ollutkaan. Todella ahdistavaa. Nykyään voin kyllä vaikka sanoa, että v i t t u a k o tuijotat.Tai antaa viheasen katseen. Nuorena en uskaltanut.
Tyyppi voi ihan vaan lauhkeasti todeta että siinäpä mukavan näköinen naisimmeinen ja sun asenteesi on tuo..
Oletkohan tottakaan. Valitettavasti voit ollakin.
keski-ikäiset naiset on kyllä jostain syystä lähes poikkeuksetta todella kärttyisiä
nuoret on ylensä rennoimpia. monet vanhukset on myös iloisia ja hyväntuulisia
Sen takia keski-ikäiset miehet hakevat tinderissä rentoa ja nuorempaa (10-15 vuotta) seuraa. Nuoremmat naiset vaan eivät ole niin toksisia kuin vanhemmat kanssasisaret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nämä nainen nainen nainen jankutukset. Ukrainan sotaankin liittyen mainoksia että naiset kärsii. Rintamalla kuolevat, vammautuvat ja kärsivät miehet on pelkkiä numeroita ja sitten alkavat taas vetoomukset naisten auttamiseksi. Miesvihaa.
Jep. Ukrainalaiset miehet ovat tykinruokana, sillä välin, kun ukrainalaiset ovat länsimaissa bilettämässä ja pariutumassa ulkomaisten miesten kanssa. En voisi kuvitellakaan makaavani juoksuhaudan mutavellissä tietäen, mitä maani naiset ovat samalla toisaalla tekemässä.
Miesten sota. Ei se naisille kuulu. Miehet ovat itse yhteiskuntansa ja sotakoneistonsa rakentaneet, ottakoot siitä myös vastuun.
Arvasin tämän. Kuka niistä ukranalaisista oli aloittanut sodan tai rakentanut yhteiskunnan. Naiset aina niputtaa miehet kollektiivisesti yhdeksi henkilöksi joka on vastuussa kaikesta mikä on miehen tekemää.
Saako ketä tahansa naistakin rangaista siitä mikä joku toinen nainen on tehnyt tuhannen kilometrin päässä tai sata vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 49v ja edelleen näitä toljottajia riittää. Ei todellakaan ole mukavaa. Ei ole ikinä ollutkaan. Todella ahdistavaa. Nykyään voin kyllä vaikka sanoa, että v i t t u a k o tuijotat.Tai antaa viheasen katseen. Nuorena en uskaltanut.
Tyyppi voi ihan vaan lauhkeasti todeta että siinäpä mukavan näköinen naisimmeinen ja sun asenteesi on tuo..
keski-ikäiset naiset on kyllä jostain syystä lähes poikkeuksetta todella kärttyisiä
Sen takia keski-ikäiset miehet hakevat tinderissä rentoa ja nuorempaa (10-15 vuotta) seuraa. Nuoremmat naiset vaan eivät ole niin toksisia kuin vanhe
Jännä juttu. Ne vanhemmat naiset ovat olleet suomalaisten miesten kanssa parisuhteessa. Mikähän se naiset muuttaa toksisiksi? Nyt en millään keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia keski-ikäiset miehet hakevat tinderissä rentoa ja nuorempaa (10-15 vuotta) seuraa. Nuoremmat naiset vaan eivät ole niin toksisia kuin vanhe
Mutta muuttuvat kärttyisiksi oltuaan muutaman vuoden noiden vanhojen miesten kohteina. Ja noidankehä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia keski-ikäiset miehet hakevat tinderissä rentoa ja nuorempaa (10-15 vuotta) seuraa. Nuore
Kyllä se happamuus ja katkeruus liittyy puhtaasti ikään ja kokemusmaailman karttumiseen. Vanhatpiiatkin on kärttysiä vanhana vaikkeivat ole nähneet miehiä kuin lehdissä ja elokuvissa. Vanhemmat naiset on elämän "suola" ja nuoremmat sitten se "sokeri". Niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia keski-ikäiset miehet hakevat tinderissä rentoa ja nuorempaa (10-15 vuotta) seuraa. Nuore
Sen takia on säännöllisesti tärkeää uudistaa kalusto
Ehkä joku haluaa tulkita kärttyisyydeksi, jos ei jaksa enää hymyillä kaiken maailman höpöhöpö jutuille ja jos nainen ottaa oman tilansa. Ettäs kehtaa, mokoma. Kiitos luojalle Sointu Borgeista ym. muista rohkeista nuorista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku haluaa tulkita kärttyisyydeksi, jos ei jaksa enää hymyillä kaiken maailman höpöhöpö jutuille ja jos nainen ottaa oman tilansa. Ettäs kehtaa, mokoma. Kiitos luojalle Sointu Borgeista ym. muista rohkeista nuorista naisista.
Juurikin näin. Se valo silmistä sammuu lasten ja perhe-elämän myötä. Harvoin jos koskaan se syttyy uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole vaan hyvä asia? Vai onko elämäsi tarkoitus olla vain ja ainoastaan miesten mielenkiinnon ja käpälöinnin kohde? Jos on, olen pahoillani. Meillä muilla saattaa olla elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin olla joku objekti!
Outo tulokulma asiaan, missä pointti on juuri se, että et tule naisena koskaan nähdyksi ihmisenä, kun olet ensin objekti ja kun iän myötä menetät objektiarvosi, menetät myös kaiken muun validiteettisi.
Johtuisiko yksinkertaisesti tyhmyydestä? Mies, joka kykenee näkemään naiset yksinomaan seksuaalisina objekteina, on yksinkertaisesti perusviettiensä tasolla elävä apina. Sama jos nainen perustaa itsetuntonsa nuoruuden varaan eikä yllä missään asiassa älylliselle tasolle, on kenties vain tyhmä. Tyhmiä kohdellaan usein tyhminä.
Olin nuorena näkymätön, sitten aloin näkyä 50 vuotiaana kun ikätoverit alkoi lihoa. Joskus se voi olla näinkin päin.