Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Ikääntyessään nainen muuttuu näkymättömäksi

Vierailija
19.02.2025 |

Onko törkeää ikärasismia?

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinkin nelikymppisenä arvostan ja rakastan itseäni. Toisin oli parikymppisenä. Jokainen kokee ikääntymisen tavallaan.

Nelikymppinen ei ole mikään "ikääntynyt" xD

On, todellakin on jos vertaa kolmekymppiseen. Ero on massiivinen ihan fyysisesti. 30 vee voi olla vielä aika freesi ja rypytön mutta kyllä nelikymppisellä on jo raitaa ja ryppyä ja näppyä siellä ja täällä.

Vierailija
182/193 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa näkymättömyys? ettei saa kuolaavien miesten huomiota? Onko se huono asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri täyttänyt 43 vuotta. Olen petite-kokoinen, siro ja hoikka, pitkähiuksinen ja vielä ihan nätti kasvoiltani.Olen lapseton ja liikkunut aktiivisesti koko ikäni, mikä on pitänyt kroppani kiinteänä. Rintani ovat c-kupin kokoa ja jostain kumman syystä niin terhakat, että niitä on luultu silikoneiksi.

En ole näkymätön enkä tunnistanut itseäni tai elämäntilannetta Hesarin artikkelista. Mutta ehkäpä sitten muutaman vuoden kuluttua.

Sitten heräsin ja päästin kissa(laumani) ulos...

...ja osa kissoistani oli juuttunut syvälle poimuihini.

Vierailija
184/193 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että naiset, jotka täällä väittävät hyväksi asiaksi teeskentelevät. No suodaan heille tämä puolustusmekanismi käsitellä ikääntymistään. Oikeasti naiset pelkäävät kuollakseen ikääntymistä ja haluttavuutensa menettämistä. 

Minkälaisen ihmisen kirjoittama tämä oikein mahtaa olla? Kun ei pidä yhtään paikkaansa. Kun näin ikääntyneenä olen minä ainakin täysin kyllästynyt miehiin , omani kanssa vielä jotenkin jaksan olla, mutta jos yksin jään , niin en taatusti edes yritä löytää uutta. Nautin vapaudestani .

Vierailija
185/193 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nuori nainenkaa saa mitään huomiota suomessa jos ei pukeudu näyttävästi. Jos 50v nainen laittaa tiukan minimekon ja sexysaappaat päälle ja lähtee ulos varmasti saa sitä "huomiota"

Vierailija
186/193 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä.

Minua eivät kiinnosta vanhat miehet, yli 35-vuotiaat

N

Vierailija
187/193 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että jollakin on tuollainenkin kokemus.

Millä seudulla asut? Jos siellä on harvinaisen sivistynyttä porukkaa..

Vierailija
188/193 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä liittyi viestiin, jonka kirjoittaja ei ole kokenut tuijotusta, törkeitä kommentteja jne. eikä ilkeää kohtelua naisilta vaikka pukeutuu mekkoihin, meikkaa ja on muutenkin nätti ja naisellinen

Vierailija
189/193 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa näkymättömyys? ettei saa kuolaavien miesten huomiota? Onko se huono asia?

Sitten kun saa ehätetään valittamaan että huomio on vääränlaista.

Ja kun tätä ihmettelee aletaan kiljua naisvihaa.

Kuka tätä paskaa ohjaa ja suunnittelee?

Vierailija
190/193 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä liittyi viestiin, jonka kirjoittaja ei ole kokenut tuijotusta, törkeitä kommentteja jne. eikä ilkeää kohtelua naisilta vaikka pukeutuu mekkoihin, meikkaa ja on muutenkin nätti ja naisellinen

Siis tähän viestiin, oikeasti kiinnostaa missä tällaista on! :

Mä en tajua, miten jotkut naiset saa koko ajan huomiota ja toiset ei. Mulle ei kukaan huutele mitään eikä tulla kähmimään. En myöskään koskaan huomaa, että toiset naiset katselisi pahasti, kun jotkut valittaa, ettei voi edes hameeseen pukeutua, kun heti naiset katsoo pahasti ja ovat ilkeitä. Mä kohtaan lähinnä vaan tosi mukavia ihmisiä.

Olen kuitenkin sellainen aika naisellinen nainen eli pitkät hiukset löytyy, meikkaan, olen normaalipainoinen ja pukeuduin lähinnä mekkoihin ellei nyt mennä pulkkamäkeen lapsen kanssa. Naamakaan ei mielestäni ole paha. Pidän siis itseäni ihan hyvännäköisenä, vaikka tiedän, etten mikään miss universumikaan ole.

En nyt mitenkään kaipaa mitään huutelua, pahoja katseita ja kähmintää, mutta se on aina ollut outoa, etten ole saanut niitä.

Vierailija
191/193 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko näkymättömyydellä sitä, ettei tule enää romanttista tai seksuaalista huomiota? Minusta tämä on hyvä asia vain. Suurin osa nuorena saamastani huomiosta on ollut rasite, ei toivottua. Aikansa kutakin, nuorena saa patsastella huomiossa jos siitä nauttii, mutta uskon että monelle olisi olennaisen tärkeää löytää myös muita rooleja itselleen, kuin halun kohteena oleminen.

Jos tässä ei tarkoiteta sitä, niin mitä sitten?

Vierailija
192/193 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä tuon kuvan naisen näkymättömyys ei johdu iästä vaan ylipainosta..

T. Saman ikäinen hoikka nainen

Juu, ylipaino tekee naisista seinäruusuja paljon tehokkaammin, kuin keski-ikäistyminen. Olen kohta kolmekymppinen lihava nainen ja kuuntelen sivusta, kun ikäiseni hoikemmat naiset kauhistelevat pian edessä häämöttävää "markkina-arvon" laskemista ja siirtymäriittiä jalustalta sinne sukupuolettomaan, merkityksettömään massaan, jonne mummot, vammaiset naiset ja rumat naiset kuuluvat. Itse olen ollut tuossa heidän kammoamassaan tilassa koko aikuisikäni, koska olen ollut lihava ja vaatimattoman näköinen teinistä asti.

Voi herrajumala miten kamalaa pinnallista porukkaa. Olen 35 ja päässyt tuosta ajattelutavasta jo joskus parikymppisenä. Melkein kolmekymppisillä ihmisillä pitäisi olla aivot jo täysin kehittyneet.

Vierailija
193/193 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia ne Hamasin Sanomien naistoimittajat tuppaavat olemaan. 😏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän