Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Ikääntyessään nainen muuttuu näkymättömäksi

Vierailija
19.02.2025 |

Onko törkeää ikärasismia?

Kommentit (193)

Vierailija
161/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tällä palstalla 30v nainen ikääntynyt xxD

Vierailija
162/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 70-kymppinen ja saanut välillä miesten kehuja ihan arkena. Kiloja kertynyt keskivartaloon yms. Mutta uskon, että hyvä ryhti, reippaus ja huulipunaakin kiinnittää huomiota enemmän kuin surullinen olemus, iästä riippumatta.

Raamatun Saara?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 43v mutta en millään lailla koe olevani näkymätön, rupsahtanut ja harmaa...

Vierailija
164/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seinäruusu nuori nainen ja pukeudun tummiin ja löysiin vaatteisiin ja jotkut naiset tällä palstalla kerran sanoi mulle että tulen katumaan sitä nyt kun esittele vartaloani ulkona miehille xD. Mulla on rakas mies kotona niin kyllä riittää että hän näkee vartaloani. Kaikilla naisilla ei ole edelleenkään mieleekiintoa olla ihan jokaisen miehen päiväuni. Enemmän haluan että mut nähdään kilttinä ja hyvänä ja arvostettavana ihmisenä. Mulle tulee sellainen limainen olo jos joku ventovieras esim tuijottaisi peffaani kadulla.

Vierailija
165/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lisääntymisiän ohittaneen naisen kuulukaan saada huomiota

Vierailija
166/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen 43v mutta en millään lailla koe olevani näkymätön, rupsahtanut ja harmaa...

Minä taas ikätoverina olen sitä erittäin mielelläni. Itse näen sen sellaisena aikuisen naisen tyyneytenä ja itseluottamuksena, ettei enää kiinnosta olla minkäänlaisen huomion kohteena muuten kuin osaamisensa ja tekemisensä kautta. Haluan tulla yleisesti ottaen nähdyksi ennemmin äidillisen turvallisena, viisaana ja vakaana kuin millään tavoin coolina, kuumana, räiskyvänä tai näyttävänä hahmona. 

Vierailija
167/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei lisääntymisiän ohittaneen naisen kuulukaan saada huomiota

Niin, sehän olisi luonnonvastaista.

Vierailija
168/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä tuon kuvan naisen näkymättömyys ei johdu iästä vaan ylipainosta..

T. Saman ikäinen hoikka nainen

Juu, ylipaino tekee naisista seinäruusuja paljon tehokkaammin, kuin keski-ikäistyminen. Olen kohta kolmekymppinen lihava nainen ja kuuntelen sivusta, kun ikäiseni hoikemmat naiset kauhistelevat pian edessä häämöttävää "markkina-arvon" laskemista ja siirtymäriittiä jalustalta sinne sukupuolettomaan, merkityksettömään massaan, jonne mummot, vammaiset naiset ja rumat naiset kuuluvat. Itse olen ollut tuossa heidän kammoamassaan tilassa koko aikuisikäni, koska olen ollut lihava ja vaatimattoman näköinen teinistä asti.

Joten näkymättömyyttä pelkäävät naiset: jättäkää ne ryppyvoiteet kaupan hyllylle ja keskittykää parantamaan ruokavaliotanne

Vierailija
169/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hyvä, että saa olla rauhassa

Vierailija
170/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tosiaan sammuu silmistä valo ikääntyessään ja sen vuoksi kukaan ei näe heitä enää.

Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta...

Vierailija
171/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ikääntynyt on joku ppäälle 60v niin haluaako sen ikäinen muka samalla tavoin enää huomiota kuin nuorena? Silloinhan hormonitoimintakin on jo ihan eri tasoa? Naurattaa taas jos ikääntynyt on joku 40-49v tuon ikäisellähän on usein vielä menkatkin joten tietysti miehet ja niiden huomio kiinnostaa

Vierailija
172/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen, enkä ole ikinä eläissäni kokenut olevani mitenkään ''näkyvä''. En usko tulevani vanhempana tästä yhtään näkymättömämmäksi. Kaikki naiset eivät ole nuorenakaan huomiota herättäviä tai miesten silmää miellyttäviä.

Vierailija
173/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen nainen, enkä ole ikinä eläissäni kokenut olevani mitenkään ''näkyvä''. En usko tulevani vanhempana tästä yhtään näkymättömämmäksi. Kaikki naiset eivät ole nuorenakaan huomiota herättäviä tai miesten silmää miellyttäviä.

Olen melko nätti ja mua ei edes lähestetty nuorena. Ja mistä sen tietää että on "näkyvä" . En minä seuraa muiden ihmisten katseita. Nämä aloitukset on ihan outoja 

Vierailija
174/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko nätti ja mua ei edes lähestetty nuorena. Ja mistä sen tietää että on "näkyvä" . En minä seuraa muiden ihmisten katseita. Nämä aloitukset on ihan outoja 

Melko nättinä on näköjään mahdotonta asettua muunlaisten naisten asemaan. Jos ihmettelet sanaa näkyvä, niin minkälaisia viestejä oikein odotit ketjulta, jossa aiheena on naisten näkymättömyys? Kaikille nätti ulkonäkö ei ole itsestäänselvyys.

Vierailija
175/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko nättinä on näköjään mahdotonta asettua muunlaisten naisten asemaan. Jos ihmettelet sanaa näkyvä, niin minkälaisia viestejä oikein odotit ketjulta, jossa aiheena on naisten näkymättömyys? Kaikille nätti ulkonäkö ei ole itsestäänselvyys.

Mä en vaan seuraa muita ihmisiä ja en näe "huomaako" ne minut. Ja en juuri puhu kenellekään

Vierailija
176/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinkin nelikymppisenä arvostan ja rakastan itseäni. Toisin oli parikymppisenä. Jokainen kokee ikääntymisen tavallaan.

Vierailija
177/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri täyttänyt 43 vuotta. Olen petite-kokoinen, siro ja hoikka, pitkähiuksinen ja vielä ihan nätti kasvoiltani.Olen lapseton ja liikkunut aktiivisesti koko ikäni, mikä on pitänyt kroppani kiinteänä. Rintani ovat c-kupin kokoa ja jostain kumman syystä niin terhakat, että niitä on luultu silikoneiksi.

En ole näkymätön enkä tunnistanut itseäni tai elämäntilannetta Hesarin artikkelista. Mutta ehkäpä sitten muutaman vuoden kuluttua.

Vierailija
178/193 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinkin nelikymppisenä arvostan ja rakastan itseäni. Toisin oli parikymppisenä. Jokainen kokee ikääntymisen tavallaan.

Nelikymppinen ei ole mikään "ikääntynyt" xD

Vierailija
179/193 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kaunis. Sekin voi olla kirous. En itsekään lähesty liian priimoja yksilöitä koska tiedän oman levelini 0-10 asteikolla.

Vierailija
180/193 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri täyttänyt 43 vuotta. Olen petite-kokoinen, siro ja hoikka, pitkähiuksinen ja vielä ihan nätti kasvoiltani.Olen lapseton ja liikkunut aktiivisesti koko ikäni, mikä on pitänyt kroppani kiinteänä. Rintani ovat c-kupin kokoa ja jostain kumman syystä niin terhakat, että niitä on luultu silikoneiksi.

En ole näkymätön enkä tunnistanut itseäni tai elämäntilannetta Hesarin artikkelista. Mutta ehkäpä sitten muutaman vuoden kuluttua.

Sitten heräsin ja päästin kissa(laumani) ulos...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan