Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?

Vierailija
16.02.2025 |

Tai jos lähettää  yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?

Kommentit (1052)

Vierailija
181/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja lasten kanssa mies soittelee äidilleen, anoppi antaa imetysohjeita miehelle joita mies sitten antaa lapsen äidille :)

Jessus.  Tuo on kyllä jo omituista.  Imetysohjeita...  Nyt on kyllä joku outo perhekuvio.  Syitä jokaisessa.

Imetysohjeet saadaan neuvolasta ja tietääkseni sinne voi aina soittaa ja kysyä neuvoa.  

No miksei, jos anoppi on terveydenhoitaja tai muuten osaava ja läheinen ihminen, mutta kyllä minä sittenkin kyselisin niitä ohjeita itse häneltä, en laittaisi miestä soittamaan.  Pyytämättä en mitään ohjeita ottaisi vastaan.

Vierailija
182/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kertaakaan suuttunut miehelleni siitä että hän käy vanhempiensa luona ja vie lapsia kylään. Itsekin käyn usein omien vanhempieni luona ja soittelen heille. Kumma tilanne sulla. Tuntuu että sorrut naisiin jotka pyrkivät kontroloimaan sua vähän liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet valittavat, kun ei saa naista. 

Parisuhteessa tulee muutakin kuin pelkkä mies. 

Just anopit mitä ei jaksa. 

Helpompaa olla ilman parisuhdetta. 

Miehet käykööt äitiensä luona. Minä en siellä jaksa arvosteltavana käydä. 

Vierailija
184/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit naiset yrittää kontrolloida miehiä ja saamaan miehen katkaisemaan välit ystäviinsä ja vanhempiinsa.

Muijat ovat sairaita.

Vierailija
185/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole kertaakaan suuttunut miehelleni siitä että hän käy vanhempiensa luona ja vie lapsia kylään. Itsekin käyn usein omien vanhempieni luona ja soittelen heille. Kumma tilanne sulla. Tuntuu että sorrut naisiin jotka pyrkivät kontroloimaan sua vähän liikaa. 

Käykö mies vanhemmillaan neljä kertaa viikossa? Jos ei niin tilanteenne ei ole verrannollisia.

Vierailija
186/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet valittavat, kun ei saa naista. 

Parisuhteessa tulee muutakin kuin pelkkä mies. 

Just anopit mitä ei jaksa. 

Helpompaa olla ilman parisuhdetta. 

Miehet käykööt äitiensä luona. Minä en siellä jaksa arvosteltavana käydä. 

Narsisti uhriutuu...

"-- jaksa arvosteltavana käydä"

Vierailija
187/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit naiset yrittää kontrolloida miehiä ja saamaan miehen katkaisemaan välit ystäviinsä ja vanhempiinsa.

Muijat ovat sairaita.

Anopeissa on narsisteja. 

Ensinnäkin jo neuvolassa sanotaan, että lastenkasvatus ohjeita ei saa antaa, paitsi jos lapsen äiti itse kysyy. 

Vierailija
188/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sävy ei ole yhtään käsittämätön heille, jotka ovat tavanneet boy momeja ja heidän jälkikasvuaan. Nuo suhteet ovat ihan vinksahtaneita. Tavallisen perheen tavalliset ihmiset voivat ihan hyvin olla tekemisissä keskenään sopivaksi katsomansa määrän. Se solahtaa luonnostaan jonnekin järkevälle tasolle tai korjautuu pienellä perhepalaverilla. 

Mitä vinksahtanutta on siinä, että käy joskus katsomassa äitiään, joka saattaa tarvita joskus apuakin jos on yksin asuva. 

Vierailija
189/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sävy ei ole yhtään käsittämätön heille, jotka ovat tavanneet boy momeja ja heidän jälkikasvuaan. Nuo suhteet ovat ihan vinksahtaneita. Tavallisen perheen tavalliset ihmiset voivat ihan hyvin olla tekemisissä keskenään sopivaksi katsomansa määrän. Se solahtaa luonnostaan jonnekin järkevälle tasolle tai korjautuu pienellä perhepalaverilla. 

Mitä vinksahtanutta on siinä, että käy joskus katsomassa äitiään, joka saattaa tarvita joskus apuakin jos on yksin asuva. 

Niin joka viikko. 

Ja sitten kun mies tekee vielä vuorotyötä niin eipä siinä naisystävälle aikaa jää. 

Vierailija
190/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Minulle on kahden eri naisen toimesta valitettu näistä asioista. Ei ole lapsia. Kai naiset haluavat olla uusi äiti.

ap

Vaimo syrjäyttää äidin tärkeyskärjestyksessä, ellei äiti tarvitse erityistä apua terveyden takia

En ole uskova, mutta  raamatussakin käsketetään irtoamaan vanhemmista  ja liittymään vaimoon, jotenkin niin se oli.. Napanuora pitää katkaista  jo 

Syrjäyttää, siis mikä helvetin kilpailuasetelma tässä on kyseessä? Eikö miehen elämässä ole tilaa sekä vaimolle / omalle perheelle, että vanhemmilleen? 

Kyllä. Mutta ensisijainen vastuu on oma perhe. Se ei ole kilpailua, että lapsuusperheestä kuuluu irtautua. Se ei tarkoita sitä, etteikö voisi viettää aikaa vanhampansa kanssa, hoitaa tätä tarvittaessa tms. kunhan se tapahtuu järkevissä raameissa. 

Vierailija
191/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muijat ovat sairaita.

Anopeissa on narsisteja. 

Ensinnäkin jo neuvolassa sanotaan, että lastenkasvatus ohjeita ei saa antaa, paitsi jos lapsen äiti itse kysyy. 

Käykö anopitkin neuvolassa, tuota en ole tiennytkään?

Vierailija
192/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja lasten kanssa mies soittelee äidilleen, anoppi antaa imetysohjeita miehelle joita mies sitten antaa lapsen äidille :)

Jessus.  Tuo on kyllä jo omituista.  Imetysohjeita...  Nyt on kyllä joku outo perhekuvio.  Syitä jokaisessa.

Imetysohjeet saadaan neuvolasta ja tietääkseni sinne voi aina soittaa ja kysyä neuvoa.  

No miksei, jos anoppi on terveydenhoitaja tai muuten osaava ja läheinen ihminen, mutta kyllä minä sittenkin kyselisin niitä ohjeita itse häneltä, en laittaisi miestä soittamaan.  Pyytämättä en mitään ohjeita ottaisi vastaan.

Tuossa puhutaan Youtube-sketseistä. Ihan hyviä ovat. 

Vierailija
193/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei osallistunut lasten hoitoom eikä kodin hoitoon. 

Käy kyllä muualla auttamassa. 

Vierailija
194/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet boy mom, kaikki mitä teette on vinksahtanutta, koska koko kuvio on sairas. Jos taas et ole, voi poika hyvin käydä katsomassa äitiään ja tarjota apuaan. 

Vierailija
195/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö mies vanhemmillaan neljä kertaa viikossa? Jos ei niin tilanteenne ei ole verrannollisia.

No tuo ei kuulosta enää "muutamalta kerralta" viikossa. Sorry, en lukenut koko ketjua läpi kun jo kommentoin. Tietty sitten on otettava huomioon kauanko vierailu kestää, eli on eri asia viettää vanhempiensa kanssa 5h x 4 päivää viikossa kuin että poikkeaa juomassa pikaisesti kahvit jos porukat asuu sopivasti vaikka työmatkan varrella.

Vierailija
196/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muijat ovat sairaita.

Anopeissa on narsisteja. 

Käykö anopitkin neuvolassa, tuota en ole tiennytkään?

Ei vaan neuvovat miniää vauvan hoidossa esim. äidinmaidossa ei ole ravinto-aineita. Anoppi haluaa syöttää vauvaa tuttipullosta ja antaa tutin. 

Vierailija
197/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei osallistunut lasten hoitoom eikä kodin hoitoon. 

Käy kyllä muualla auttamassa. 

The communal narcissist. Apuna kaikkialla ja luottamustehtävissä, mutta koti jää täysin oman onnensa nojaan. 

Vierailija
198/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Minulle on kahden eri naisen toimesta valitettu näistä asioista. Ei ole lapsia. Kai naiset haluavat olla uusi äiti.

ap

Vaimo syrjäyttää äidin tärkeyskärjestyksessä, ellei äiti tarvitse erityistä apua terveyden takia

En ole uskova, mutta  raamatussakin käsketetään irtoamaan vanhemmista  ja liittymään vaimoon, jotenkin niin se oli.. Napanuora pitää katkaista  jo 

Syrjäyttää, siis mikä helvetin kilpailuasetelma tässä on kyseessä? Eikö miehen elämässä ole tilaa sekä vaimolle / omalle perheelle, että vanhemmilleen? 

Tietenkin on tilaa - molempien perheille.

Mutta, kun perustetaan se oma ydinperhe, se on ykkönen. Puolisot ovat ne toistensa tärkeimmät ihmiset (lapset sisältyvät tähän komboon).

Lapsuuden perheet ja omat vanhemmat ovat lähipiiriä, mutteivät ydinperhettä.

Vierailija
199/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo ei kuulosta enää "muutamalta kerralta" viikossa. Sorry, en lukenut koko ketjua läpi kun jo kommentoin. Tietty sitten on otettava huomioon kauanko vierailu kestää, eli on eri asia viettää vanhempiensa kanssa 5h x 4 päivää viikossa kuin että poikkeaa juomassa pikaisesti kahvit jos porukat asuu sopivasti vaikka työmatkan varrella.

Meillä mies oli aina äitinsä luona koko lauantai päivän eli 10.00 - 20.00.

Kävi siellä saunassa. Meillä ei ole saunaa. 

Minä yleensä siivosin ja tein käsitöitä. 

Vierailija
200/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies oli aina äitinsä luona koko lauantai päivän eli 10.00 - 20.00.

Kävi siellä saunassa. Meillä ei ole saunaa. 

Minä yleensä siivosin ja tein käsitöitä. 

Ei vastaa kuvausta sellaisesta parisuhteesta, jossa itse olisin. Jos tämä siis toistuu säännöllisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme