Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?
Tai jos lähettää yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?
Kommentit (1052)
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet valittavat, kun ei saa naista.
Parisuhteessa tulee muutakin kuin pelkkä mies.
Just anopit mitä ei jaksa.
Helpompaa olla ilman parisuhdetta.
Miehet käykööt äitiensä luona. Minä en siellä jaksa arvosteltavana käydä.
Ei kannata menettää toivoaan. Minä aloin vihdoin kelvata anopille, kun tuli aika, jolloin hän ei enää selviytynyt ilman apua. Kun poikansa ei ole innostunut keittiöhommista, siivouksesta ja pyykinpesusta, mutta minulle ovat helppoja. Saan oikein kehujakin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistivaimot erottavat miehen vanhemmistaan, sisaruksistaan ja ystävistä.
Narsisti hallitsee siten.
Sellaisesta pitää erota. Mun ex mies on narsisti.
Narsistivanhempi ei ymmärrä, että aikuisella lapsella on oma perhe huolehdittavanaan.
Ja toisinpäin narsistipuoliso ei ymmärrä, että puoliso haluaa olla väleissä vanhempiensa ja sisarustensa kanssa.
Hän ei halua heidän olevan yhteydessä, koska he saattaisivat pelastaa puolison narsistilta. Hän haluaa erottaa nämä. Eksäni yritti jopa uskotella, että äitini on puhunut hänelle paskaa minu
Meillä äiti on se luonnevikainen. Ihan virallinen diagnoosi harhaluuloisuudesta. Kenellekään ei tule yllätyksenä, että hän haukkuu ihmisiä... syynä on yleensä se, että ko. Ihminen ei ole toiminut kuten äitini haluaisi.
-ohis
Meillä jos ehdotin miehelle, että oltaisiin menty jonnekin lauantai iltana niin hän suuttui ja alkoi huutamaan.
Pikku hiljaa opin, että en enää pyydä enkä kysy.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli varmaan kynmenen vuotta niin ettei mies ollut yhtenäkään lauantaina kotona. Hän oli äitinsä luona.
Itse olisin edes joskus halunnut tehdä yhdessä ruokaa tai mennä ostoksille tai elokuviin, edes muutaman kerran vuosi, mutta ei.
Mä pitäisin tuota kyllä jo outona, jos kokopäivätöissä käyvä aikuinen lapsi haluaisi hengata lauantait meillä eikä puolisonsa kanssa.
Naiset? Kuinka monen naisen kanssa seurustelet tai asut?
Vierailija kirjoitti:
Narsistit naiset yrittää kontrolloida miehiä ja saamaan miehen katkaisemaan välit ystäviinsä ja vanhempiinsa.
Muijat ovat sairaita.
Jos tuntuu siltä, että kaikki muut naiset ovat sairaita paitsi äiti ... niin ehkä terapia auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli varmaan kynmenen vuotta niin ettei mies ollut yhtenäkään lauantaina kotona. Hän oli äitinsä luona.
Itse olisin edes joskus halunnut tehdä yhdessä ruokaa tai mennä ostoksille tai elokuviin, edes muutaman kerran vuosi, mutta ei.
Mä pitäisin tuota kyllä jo outona, jos kokopäivätöissä käyvä aikuinen lapsi haluaisi hengata lauantait meillä eikä puolisonsa kanssa.
Mieheni äiti ei pidä.
Mies on ainoa lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Olitko masentunut vai miksi jäit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet valittavat, kun ei saa naista.
Parisuhteessa tulee muutakin kuin pelkkä mies.
Just anopit mitä ei jaksa.
Helpompaa olla ilman parisuhdetta.
Miehet käykööt äitiensä luona. Minä en siellä jaksa arvosteltavana käydä.
Ei kannata menettää toivoaan. Minä aloin vihdoin kelvata anopille, kun tuli aika, jolloin hän ei enää selviytynyt ilman apua. Kun poikansa ei ole innostunut keittiöhommista, siivouksesta ja pyykinpesusta, mutta minulle ovat helppoja. Saan oikein kehujakin. :D
Narsisti manipuloi ihmisiä mielensä mukaan. Tietää, että kehuillla saa nyt palveluksia, vaikka olisi paska, jos ei olisi saamasa mitään.
En tiedä millaisia muut miehet on parisuhteessa, että suuttuvatko he, jos ehdottaa, että mennään elokuviin tai ovatko äitinsä luona koko lauantai päivän.
Tykkään olla työpaikoissa missä työkaverit on naisia, he on ystävällisempiä kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen samassa suhteessa.
Mies ei ole nytkään kotona.
Kyllä normaaliin elämänkaareen kuuluu sellainen, että uudet asiat syrjäyttävät vanhoja asioita, sekä ajankäytön että roolien tasolla.
Aikuistuminen syrjäyttää normaalisti monia lapsen rooliin kuuluvia asioita. Niille ei ole enää aikaa eikä niiden kuulu kiinnostaa samalla tavalla. Lapsen rooliin kuuluu juuri luuhaaminen vanhempien nurkissa ja runsas ajankäyttö vanhempien seurassa. Normaalisti nuoren aikuisen oma parisuhde viimeistään syrjäyttää ajankäytön vanhempien luona. Siis opiskelu- tai työpäivän jälkeen ei mennä äidin ja isin luokse vaan omaan kotiin, ja semmoinen rento oleilu tapahtuu kumppanin eikä vanhempien kanssa.
Useinhan tätä edeltää jo se, että aikaa vietetään kavereiden kanssa, ei kotona. Kehitys alkaa jo teininä, kun lapsi vähitellen itsenäistyy.
Toinen lapsen roolin syrjäyttävä asia on vanhemmaksi tuleminen. Kun ihmisestä tulee äiti tai isä, hän ei enää hahmota itseään jonkun tyttärenä tai poikana. Se lapsen elämä ja rooli jää taakse ja vanhemman velvollisuudet syrjäyttävät vanhan perhe-elämän.
Jos aikuinen mies ramppaa muutaman kerran viikossa vanhemmillaan, ilman että kyse on välttämättömästä ikääntyneen tai sairaan vanhemman hoivaamisesta, se ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo anopoit ottavat poikansa avosylin vastaan. Pelastavat kamalilta miniöiltä. Tekevät pojalle tämän lempiruokaa, koska miniä ei kuitenkaan osaa pitää hänen silmäterästään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni äiti ei pidä.
Mies on ainoa lapsi.
Mäkin olen ainoa lapsi. Meidän aikuinen lapsikin on ainoa, mutta tytär. Ehkä poikien äidit ovat sitten erilaisia. Ja pojat ovat erilaisia, peräkammarin tyttöjähän ei juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millaisia muut miehet on parisuhteessa, että suuttuvatko he, jos ehdottaa, että mennään elokuviin tai ovatko äitinsä luona koko lauantai päivän.
Tykkään olla työpaikoissa missä työkaverit on naisia, he on ystävällisempiä kuin miehet.
Sun kannattaa nyt lopettaa kaikki parisuhteet ja tehdä terapeuttista työtä itsesi kanssa. Ei, ei ole ok olla miehen kanssa, joka suuttuu, jos ehdotat elokuvia. Se on eron paikka tasapainoiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo anopoit ottavat poikansa avosylin vastaan. Pelastavat kamalilta miniöiltä. Tekevät pojalle tämän lempiruokaa, koska miniä ei kuitenkaan osaa pitää hänen silmäterästään huolta.
Uhh. Mun hoivaroolini on onneksi jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko masentunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko masentunut?
Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni äiti ei pidä.
Mies on ainoa lapsi.
Mäkin olen ainoa lapsi. Meidän aikuinen lapsikin on ainoa, mutta tytär. Ehkä poikien äidit ovat sitten erilaisia. Ja pojat ovat erilaisia, peräkammarin tyttöjähän ei juuri ole.
Googlaa termi boy mom tai etsi se Youtubesta.