Opiskelkaa omia käyttäytymismalleja ja patterneja (en ole varma mikä suomenkielinen vastine on) kuvio?
Niin te opitte tunnistamaan niitä myös toisissa ihmisissä. Te säästytte ihan hirveeltä vaivalta kun esim parisuhde asioissa te otatte vähän takapakkia ja tarkkailette sitä tyyppiä kuka haluu päästä sun lähelle. Esim mulla on ollu pitkää jo tällänen kuvio jossa varattu nainen on yrittäny jatkuvasti saada mua lähestymään häntä. Se kaava on menny kokoajan niin että tämä nainen on pitänyt tätä toista miestä löysässä hirressä samaan aikaan kun hän on jatkuvasti lähentynyt mua, kun mä en anna huomiota, niin tämä nainen käyttää tätä toista miestä tehdäkseen mut kateelliseksi ja vetäytyy hetkeksi kunnes taas sama rumba alkaa kokoajan alusta ja uudestaan. Kun sä katot hetken sitä kaavaa ja miten se toistaa kokoajan itteensä niin sä huomaat samantien sen että kyse ei oo susta (musta) vaan tää nainen on riippuvainen huomiosta ja täyttää tyhjää aukkoaan mun huomiolla samaan aikaan kun pitää turvaverkkoa yllä toisaalla ettei tipu täysin yksin. Eli tää nainen on ihastunut muhun mutta samalla tää nainen ei osaa päästää tästä löysähirsi miehestä irti koska mä en ole antanut viitteitä siihen että mä haluaisin mitään tämän naisen kanssa, joten hän pitää tätä toista miestä kokoajan löysässä hirressa koska jos hän jättäisi tämän miehen ja mä sanoin että mä en ole kiinnostunut niin naisen ego pamahtaisi hajalle. Se turvamies täytyy olla siinä. Eli mikä tän tarinan opetus on? Jos mä lähtisin tähän leikkiin mukaan mä antaisin kokonaan vallan naiselle ja nainen todnäk vaihtaisi mut vaan tän toisen miehen tilalle ja kohta olis joku toinen mies ja mä olisin se löysä hirsi. Se on aina kyse siitä että ihminen ei osaa olla yksin ja se on huomionkipee, se ei saa emotionaalista täyttymystä omassa suhteessa niin se kattelee muualle, se nainen on sekasin itsensä kanssa. MIehenä jos sä lähtisit tähän pelii mukaa sä menettäisit täysin ittes. Seuratkaa ihmisten kuvioita mitkä kaavat toistaa itseään.
Kommentit (6)
En usko että nainen täyttää aukkoaan sinulla?
Tuossakin tapauksessa nainen huijaa kaikkia ja tuhlaa sen toisen miehen aikaa olemalla senkaa vaikka ei oikeasti edes tunne mitään tätä kohtaan ja yrittää selän takana muita. Se ei ole reilua kellekkään. Laittakaa aina oma pöytänne tyhjäks ennen.
Yleensä ihmiset ei pääse eroon noista ennen kuin itse havahtuu siihen
Hyvä tiedostaa ettei tule pahasti takkiin
Malli ja pattern ovat synonyymejä