Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?

Vierailija
16.02.2025 |

Tai jos lähettää  yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?

Kommentit (1052)

Vierailija
1/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Pakenetko hoitovastuutasi äidin helmoihin? Muuten läheiset suhteet omiin vanhempiin on hyvä asia.

Vierailija
2/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Minulle on kahden eri naisen toimesta valitettu näistä asioista. Ei ole lapsia. Kai naiset haluavat olla uusi äiti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä oot naisesi valinnut. Ei koske naisia yleisesti.

Vierailija
4/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jättää lapsuudenperheensä avioituessaan, sanotaan raamatussa. Mies joka roikkuu äidinsä tississä tai helmassa ei ole valmis tähän

Muutama vuosi itsenäisyyttä välissä tekisi hyvää, ihan niinkuin parisuhteidenkin välillä. Sitten kun itse olet valmis kasvamaan pojasta mieheksi niin jätät äitisi, menet läpi tuon itsenäisen vaiheen, ja kun se on ilman ongelmia ohi niin olet valmis tapaamaan naisen

Vierailija
5/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä mieheltä. En tiedä, mikä noissa naisissa on vikana - ehkä heillä oli huonot vanhemmat, ja he ovat kateellisia miehen läheisistä suhteista vanhempiinsa, kun eivät itse ole voineet saada samaa?

Vierailija
6/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt suututtaa. Miten kehtaat? T. Nainen

Ei vaineskaa.

Vierailija
7/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies siellä vanhempiensa luona tekee?Heittäytyy äidin helmaan mieslapseksi? Auttaa askareissa? Puhuu vanhemmilleen kotielämästään ja parisuhteesta? 

Vierailija
8/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suututtaa kun miehen vanhemmat ja sisarus inhoaa minua, mutta se on miehelle vissiin ok kun vähän väliä luonaan vierailee. Kuulemma veri on vettä sakeampaa. 

Vierailija
9/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin aviomieheni osittain siksi, että hän oli niin kiinni vanhemmissaan ja ramppasi heidän luonaan lähes päivittäin. Jätti mut kerran koko päiväksi 40-asteen kuumeessa hoitamaan kahta kipeää vaippaikäistä, kun vanhemmat juoksuttivat hänet omille asioilleen. 

Kannattaa miettiä siis minkälaisen viestin tuolla käytöksellä annat..

Vierailija
10/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muutaman kerran viikossa"? Siis vähintään kolmesti viikossa. Ja yhteisiltä lomiltakin pitää raportoida mamille.

Ja jo 2 exää kyllästynyt tähän.

Ja nyt epäilet, että nainen haluaisi olla uusi äitisi... Ei, ei halua.

Luulen, ettei sanastostasi löydy sanaa sille, mitä ne naiset toivovat parisuhteelta - tai tiedätkö edes, mitä tarkoittaa "parisuhde". Äidiltäsi on turha kysyä, koska ilmeisesti hänkään ei tiedä.

Vierailija
11/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin miesystävä lähti heti vanhempien luona käymään kun käsky kävi. Ja sehän kävi usein, töiden jälkeen iltaisin ja viikonloppuisin jo aamukahdeksalta. Siinä yhteiset suunnitelmat peruuntui, kun piti mennä vanhempien luo lakaisemaan portaat ja vaihtamaan lamppu. Heillä oli ollut jo puhetta perheen perustamisesta, mutta eihän tuollaisen kanssa voi lapsia hankkia.

Vierailija
12/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin aviomieheni osittain siksi, että hän oli niin kiinni vanhemmissaan ja ramppasi heidän luonaan lähes päivittäin. Jätti mut kerran koko päiväksi 40-asteen kuumeessa hoitamaan kahta kipeää vaippaikäistä, kun vanhemmat juoksuttivat hänet omille asioilleen. 

Tuo on aikamoista projisointia. Jos aloituksessa sanotaan, että mies käy vanhempiensa luona muutaman kerran viikossa, niin se on aika eri asia kuin se, että mies lähtee kotoa vaikka vaimo ja lapset olisi kipeinä ja tarvitsisi hoitoa. Sama toisinpäin - jos mies on vain harvoin yhteydessä vanhempiinsa, niin se ei tarkoita, ettei hän auta äitiään esim. tämän tarvitessa apua leikkauksen jälkeen...

Vierailija
13/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muutaman kerran viikossa"? Siis vähintään kolmesti viikossa. Ja yhteisiltä lomiltakin pitää raportoida mamille.

Ja jo 2 exää kyllästynyt tähän.

Ja nyt epäilet, että nainen haluaisi olla uusi äitisi... Ei, ei halua.

Luulen, ettei sanastostasi löydy sanaa sille, mitä ne naiset toivovat parisuhteelta - tai tiedätkö edes, mitä tarkoittaa "parisuhde". Äidiltäsi on turha kysyä, koska ilmeisesti hänkään ei tiedä.

No parisuhde ei tarkoita sitä, että katkaistaan yhteydet ystäviin ja sukulaisiin. Paitsi jos on parisuhteessa alistavan ja manipuloivan tyypin kanssa, joka haluaa eristää kumppanin tukiverkostostaan, ettei tämä pysty pakenemaan.

Vierailija
14/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aikamoista projisointia. Jos aloituksessa sanotaan, että mies käy vanhempiensa luona muutaman kerran viikossa, niin se on aika eri asia kuin se, että mies lähtee kotoa vaikka vaimo ja lapset olisi kipeinä ja tarvitsisi hoitoa. Sama toisinpäin - jos mies on vain harvoin yhteydessä vanhempiinsa, niin se ei tarkoita, ettei hän auta äitiään esim. tämän tarvitessa apua leikkauksen jälkeen...

Ihan sama lopputulos tuon aloittajan kanssa tulee mitä tuossa. Yhdenkään naisen ei kannata mennä aloittajan ja äidin väliin, äiti on parisuhteen kolmas pyörä aina ja ikuisesti.

eri

Vierailija
15/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies aina sano mihin menee. Ikkunasta joskus nään kun se autolla lähtee pihasta. Täällä maalla vaan mennään.

Vierailija
16/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama lopputulos tuon aloittajan kanssa tulee mitä tuossa. Yhdenkään naisen ei kannata mennä aloittajan ja äidin väliin, äiti on parisuhteen kolmas pyörä aina ja ikuisesti.

eri

Ei herranjestas. Ei perhe ja ystävät ole mikään "parisuhteen kolmas pyörä" vaan ihan erillisiä ihmissuhteita, jotka eivät lakkaa olemasta ihmisille tärkeitä, vaikka heillä olisi myös parisuhde.

Vierailija
17/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mies aina sano mihin menee. Ikkunasta joskus nään kun se autolla lähtee pihasta. Täällä maalla vaan mennään.

Toivottavasti itse teet samoin, lähdet vaan lomalle miehelle ilmoittamatta. Oma mies yritti samaa suhteen alkuaikoina, mutta ihmetteli kovasti, jos minä tein samoin.

Vierailija
18/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on huonotapainen mies. Mutta niin kai maalla usein.

Ap, kuinka omaishoitajana aika riittää parisuhteelle?

Vierailija
19/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli miehellä vähän samanlaisia oireita, mutta puhuttiin asia kuntoon, mies lopetti käynnit ja minusta soitto kerran kuukaudessa on OK.

Tosin nyt kun minä soittelen anopille ja pyydän apua lastenhoitoon, niin vastaus on jotenkin välttelevä, että ei nyt oikein olisi mahdollista, mutta jos vaikka kesällä jonain päivänä käväisette, niin se olisi kiva, nähtäisiin vaikka torilla.

Eikö miehen vanhemmat ymmärrä paikkaansa? Pojassaan ei pidä olla ripustautuneena, mutta minua pitää auttaa, minähän se heidän poikansa lapsia joudun hoitamaan!

Vierailija
20/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen taitaa haluta lapsia sun kanssa. Mutta ei voi olla varma onko susta isäksi, kun lapsuudenkoti ja lapsen rooli edelleen vetää puoleensa. Jos hän sinisilmäisesti luottaa, että osaat priorisoida oman perheen sitten kun sellainen on ja onkin väärässä... Sitten ei voi muuta kuin syyttää itseään. Me kaikki naiset tunnetaan naisia, jotka on käytännössä yksinhuoltajia, koska lasten isä haluaa edelleen olla vanhempiensa pikkupoika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi