Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?

Vierailija
16.02.2025 |

Tai jos lähettää  yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?

Kommentit (1052)

Vierailija
141/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jättää lapsuudenperheensä avioituessaan, sanotaan raamatussa. Mies joka roikkuu äidinsä tississä tai helmassa ei ole valmis tähän

Muutama vuosi itsenäisyyttä välissä tekisi hyvää, ihan niinkuin parisuhteidenkin välillä. Sitten kun itse olet valmis kasvamaan pojasta mieheksi niin jätät äitisi, menet läpi tuon itsenäisen vaiheen, ja kun se on ilman ongelmia ohi niin olet valmis tapaamaan naisen

Oletko isostikin uskossa oleva, kun niin Raamattuun vetoat?

Mitä muita Raamatun oppeja noudatat?

Jeesus muuten huolehti vielä ristillä riippuessaankin äidistään. Kehotti Johannesta pitämään huolta hänestä.

Ei ehkä nyt ihan sitä tarkoittanut, eri asia sairaasta vanhuksesta 😅

Vierailija
142/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin kotona laukkaavan miehen, koska hakusi jäädyttää sekä oman urakehityksensä että minun etenemismahdollisuudet, koska ei voi muuttaa pikkupaikkakunnalta kaupunkiin, kun ei pääse kotiin...

Palautin hänet vanhemmilleen. Kasvattakoot aikuiseksi.

Voi olla, että syy on ollut enemmänkin siinä, että jotkut ihmiset ei vain voi elää kaupungissa.  Se on heistä sietämätöntä.  Olen itsekin sitä lajia.

Siinä pistää sitten likoon oman mielenterveytensä, jos vaan pakottaa itsensä ympäristöön, joka etoo joka suunnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jättää lapsuudenperheensä avioituessaan, sanotaan raamatussa. Mies joka roikkuu äidinsä tississä tai helmassa ei ole valmis tähän

Muutama vuosi itsenäisyyttä välissä tekisi hyvää, ihan niinkuin parisuhteidenkin välillä. Sitten kun itse olet valmis kasvamaan pojasta mieheksi niin jätät äitisi, menet läpi tuon itsenäisen vaiheen, ja kun se on ilman ongelmia ohi niin olet valmis tapaamaan naisen

Oletko isostikin uskossa oleva, kun niin Raamattuun vetoat?

Mitä muita Raamatun oppeja noudatat?

Jeesus muuten huolehti vielä ristillä riippuessaankin äidistään. Kehotti Johannesta pitämään huolta hänestä.

No sallin minäkin anopin tulevan poikansa hautajaisiin jos menee kupsahtamaan. Meillä on kuitenkin suomessa nykyään vanhustenhoitojärjestelmä, ei tarvitse pojan huolehtia vanhemmastaan

Vierailija
144/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että olisi taloudellinen asia? Tiedän parikin tapausta, jossa äiti aina antaa pojalleen hieman rahaa "osta vaikka lapsille/itsellesi jotain" -tyyliin.

Toinen käy lisäksi kotonaan syömässä, oma vmo ei tee ruokaa lainkaan, ei ole lapsia.

Vierailija
145/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytiin tuota keskustelua suhteen alkuvuosina. Miehen vanhemmat pitivät itsestäänselvänä, että mies esimerkiksi vie ja hakee heidät lentokentältä aina, kun matkustivat. Samoin juhlapyhät olivat semmoisia, että miehen odotettiin menevän heidän luokseen. Erilaista pikku askaretta löytyi myös tiheään.

Tämä loppui vasta, kun minä laitoin sille lopun. Siinä vaiheessa meillä oli koliikkivauva, ja miehen muutaman tunnin pikku piipahdus vanhempien asioilla käytännössä pilasi minun päiväni. Ei aikuinen perheellinen mies ole enää vanhempiensa pikku apulainen ja seuralainen. Yllättävän hyvin kaikki osapuolet sopeutuivat uuteen vaiheeseen, tosin anoppi ei oikein tykkää minusta edelleenkään.

Juuri näin. Miehillä ei ole omaa integriteettiä luonnostaan vain kuten eläimet, roikkuvat siinä äidin tississä tasan niin kauan, kunnes äiti ajaa heidät pois. Surullinen se nainen, joka joutuu ottamaan mammanpojan hoteisiinsa. Siksi miehen on hyvä elää lapsuudenperheensä ja oman perheensä välillä useamman vuoden itsenäisesti, jottei vaimosta tule miehen uutta äityliä. Ja jos mies ei ole valmis äitylistä luopumaan ja itsenäistymään, hän ei ole kypsä lisääntymäänkään.

Vierailija
146/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot suuttuvat myös jos vietät kolme päivää viikossa mökillä ja loput töissä. 

Vierailija
147/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat aina jotenkin vinksahtaneita kuvioita. Oma isä palasi äitinsä helmoihin eronsa jälkeen. Ja lakkasi olemasta isä. Ja äitinsä mielestä isäni toki ansaitsi vapaan elämän vailla vastuita. 

Vierailija
148/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muutaman kerran viikossa"? Siis vähintään kolmesti viikossa. Ja yhteisiltä lomiltakin pitää raportoida mamille.

Ja jo 2 exää kyllästynyt tähän.

Ja nyt epäilet, että nainen haluaisi olla uusi äitisi... Ei, ei halua.

Luulen, ettei sanastostasi löydy sanaa sille, mitä ne naiset toivovat parisuhteelta - tai tiedätkö edes, mitä tarkoittaa "parisuhde". Äidiltäsi on turha kysyä, koska ilmeisesti hänkään ei tiedä.

No parisuhde ei tarkoita sitä, että katkaistaan yhteydet ystäviin ja sukulaisiin. Paitsi jos on parisuhteessa alistavan ja manipuloivan tyypin kanssa, joka haluaa eristää kumppanin tukiverkostostaan, ettei tämä pysty pakenemaan.

Ap ei kerro, miten pitkiä aikoja viettää lapsuuskodissaan viikon mittaan.

Jos pariskunnan yhteinen aika jää kovin vähäiseks

Jos haluaa, niin kyllä varmasti pääsee.

Kysymys onkin siinä, haluaako tämä mies viettää enemmän aikaa vaimonsa kanssa.  Jos ei, niin miksi?

Vierailija
149/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olet yötä, nukutteko samassa sängyssä vai sinä eri huoneessa?

Vierailija
150/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että olisi taloudellinen asia? Tiedän parikin tapausta, jossa äiti aina antaa pojalleen hieman rahaa "osta vaikka lapsille/itsellesi jotain" -tyyliin.

Toinen käy lisäksi kotonaan syömässä, oma vmo ei tee ruokaa lainkaan, ei ole lapsia.

Miksi tekisi? Vaimo käy nykymalliin varmaan töissä ja tuo talouteen puolet tuloista. Ei sellainen nainen miestä palvele

Siinä että käy ulkona syömässä ei ole ongelmaa. Se että käy äidin tissillä juomassa, on. Ei jatkoon

Vierailija
151/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimot suuttuvat myös jos vietät kolme päivää viikossa mökillä ja loput töissä. 

Niin, sitten olisi sama olla yksin

Vierailija
152/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muutaman kerran viikossa"? Siis vähintään kolmesti viikossa. Ja yhteisiltä lomiltakin pitää raportoida mamille.

Ja jo 2 exää kyllästynyt tähän.

Ja nyt epäilet, että nainen haluaisi olla uusi äitisi... Ei, ei halua.

Luulen, ettei sanastostasi löydy sanaa sille, mitä ne naiset toivovat parisuhteelta - tai tiedätkö edes, mitä tarkoittaa "parisuhde". Äidiltäsi on turha kysyä, koska ilmeisesti hänkään ei tiedä.

No parisuhde ei tarkoita sitä, että katkaistaan yhteydet ystäviin ja sukulaisiin. Paitsi jos on parisuhteessa alistavan ja manipuloivan tyypin kanssa, joka haluaa eristää kumppanin tukiverkostostaan, ettei tämä pysty pakenemaan.

Ap ei kerro, miten pitkiä aikoja viettää lapsuuskodissaan viikon mittaan.

J

Ei tuo ongelma ratkea sillä, että vaimo saa 51% huomiota ja äiti 49%. Aikuisen miehen huomio menee työnantajalle ja vaimolle, sekä lapsille sitten kun vaimo heidät vieroittaa. Jos ei kelpaa niin jääkää ilman vaimoja ja lapsia

Vierailija
153/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suuttunut siitä että mies käy äitinsä luona. Mutta kyllä kun hänen isä eli, vanhemmat olivat eronneet, niin kävi joka päivä isänsä luona huolehtimassa iltapuuron ja minä en voinut mitään suunnitelmia tehdä, kun ei tiennyt milloin pitää lähtä sinne ja tänne isänsä asioille, joo ei todellakaan joka päivä 

Vierailija
154/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua suututtaa kun miehen vanhemmat ja sisarus inhoaa minua, mutta se on miehelle vissiin ok kun vähän väliä luonaan vierailee. Kuulemma veri on vettä sakeampaa. 

Sama. Minun mieheni on kaikki viikonloput vanhempiensa luona kun kuulemma tarvitsevat apua. Me asutaan heistä kymmenien km päässä, mutta sisaruksiaan asuu ihan vanhempien naapurissa. Viduddaa olla kaikki vkl yksin. 

Olet outo kun et mene mukaan. Kuka käskee jäädä yksin kotiin?

Pidin aikoinani huolen että käytiin anoppilassa säännöllisesti. Myös lapsenlapsiin tuli hyvät välit. Nyttemmin mies on ex ja hänen vanhemmat kuolleet. Lapsilla hyvät ja lämpöiset muistot mummista ja ukista.

Olen järkyttynyt tästä keskustelusta. Omat lapseni käyvät puolisoineen ja yksikseen säännöllisen epäsäännöllisesti. Soittelemme v

Mitä nuo alapeukuttajat ajattelevat? Onnettomia ihmisiä

Vierailija
155/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
156/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen äiti ahdistaa naisia yleisesti kun se miehen äiti on ainoa joka haluaa hyvää miehelle kun muut ihmiset miehen elämässä hakevat vain hyötyjä itselleen miehestä

Hyvin usein se äidin "hyvätahto" ei oikeasti ole sitä, vaan rajattomuutta, jossa yritetään pitää aikuisia lapsia omassa hallinnassaan. 

Ja narsistinen vaimo ei salli miehelleen kuin oman seuransa.  Narsistinaisella ei ole ystäviä joiden kanssa viettää aikaa, oman sukunsa kanssa riidoissa, koska kaikki eivät alistu hänen hallintaansa. Miestä on helppo hallita sekzillä ja raivolla ainakin joitain vuosia.

Narsistipuolison vallan alta on vaikea irtautua.  Nainen voi maksaa vaikka gengellään jos yrittää alisteisesta asemasta vapautua.

Voi sen noinkin ilmaista jos oikein rumasti haluaa. Itse olen nähnyt tarpeeksi näitä tapauksia, missä mies elää 99% jotain kyläpojan elämää, missä ravaa kavereiden, sukulaisten ja naapureiden luona, ja nainen on kotona odottava mamma ja patja. Jokainen nainen toki määrittää itse sen millaista kohtelua sietää, ja jokainen omistaa itsensä 100%. Miehen ei tarvitse suostua omistautumaan perheelle, eikä naisen tarvitse edes katsoa miestä päin, mistään seurustelusta tai synnyttelystä puhumattakaan

Vierailija
157/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistivaimot erottavat miehen vanhemmistaan, sisaruksistaan ja ystävistä.

Narsisti hallitsee siten.

Sellaisesta pitää erota. Mun ex mies on narsisti.

Narsistivanhempi ei ymmärrä, että aikuisella lapsella on oma perhe huolehdittavanaan. 

Ja toisinpäin narsistipuoliso ei ymmärrä, että puoliso haluaa olla väleissä vanhempiensa ja sisarustensa kanssa. 

Vierailija
158/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja lasten kanssa mies soittelee äidilleen, anoppi antaa imetysohjeita miehelle joita mies sitten antaa lapsen äidille :)

Vierailija
159/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistivaimot erottavat miehen vanhemmistaan, sisaruksistaan ja ystävistä.

Narsisti hallitsee siten.

Sellaisesta pitää erota. Mun ex mies on narsisti.

Narsistivanhempi ei ymmärrä, että aikuisella lapsella on oma perhe huolehdittavanaan. 

Ja toisinpäin narsistipuoliso ei ymmärrä, että puoliso haluaa olla väleissä vanhempiensa ja sisarustensa kanssa. 

Hän ei halua heidän olevan yhteydessä, koska he saattaisivat pelastaa puolison narsistilta. Hän haluaa erottaa nämä. Eksäni yritti jopa uskotella, että äitini on puhunut hänelle paskaa minusta. 

Vierailija
160/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mies aina sano mihin menee. Ikkunasta joskus nään kun se autolla lähtee pihasta. Täällä maalla vaan mennään.

Toivottavasti itse teet samoin, lähdet vaan lomalle miehelle ilmoittamatta. Oma mies yritti samaa suhteen alkuaikoina, mutta ihmetteli kovasti, jos minä tein samoin.

Tarkotin että menee käväisemään jossain, kavereita ja naapureita lähistöllä. Tekee autoremppaa esim. ja lähtee kaverilta hakemaan jotain. Ei tietysti tunti/päivätolkulla pois ole. Puhelimella saa kiinni jos tarvia.

Voitko sinä tehdä samoin? Se on se olennainen kysymys. Vai onko niin, että sinun pitää kyllä ilmoittaa, ettet ole käytettävissä seuraavan kahden tunnin ajan ja että ruoanlaittosi myöhästyy, ruoka on pöydässä vasta kello 19.30?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi