Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?

Vierailija
16.02.2025 |

Tai jos lähettää  yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?

Kommentit (1052)

Vierailija
161/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistivaimot erottavat miehen vanhemmistaan, sisaruksistaan ja ystävistä.

Narsisti hallitsee siten.

Sellaisesta pitää erota. Mun ex mies on narsisti.

Narsistivanhempi ei ymmärrä, että aikuisella lapsella on oma perhe huolehdittavanaan. 

Ja toisinpäin narsistipuoliso ei ymmärrä, että puoliso haluaa olla väleissä vanhempiensa ja sisarustensa kanssa. 

Olkoot ihan rauhassa. Ei tarvitse sitten itkeä kun sillä kumppanillakin on hyvät välit veljiinsä, isiinsä, setiinsä, eksiinsä... Ja vertailee, miten isä korjaisi tuon, ja miten isä sitä, ja miten eksä sitä, ja eksä tätä. Ja seksinkin aikana tulee paljon neuvoja, joiden alkuperä on tietysti hämärän peitossa. Eikä nainen viihdy kotona ja lapsetkin viedään mieluummin harrastusseuran miesten hoteisiin, sillä se oma on vähän sellainen... Kokematon...

Vierailija
162/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jättää lapsuudenperheensä avioituessaan, sanotaan raamatussa. Mies joka roikkuu äidinsä tississä tai helmassa ei ole valmis tähän

Muutama vuosi itsenäisyyttä välissä tekisi hyvää, ihan niinkuin parisuhteidenkin välillä. Sitten kun itse olet valmis kasvamaan pojasta mieheksi niin jätät äitisi, menet läpi tuon itsenäisen vaiheen, ja kun se on ilman ongelmia ohi niin olet valmis tapaamaan naisen

Oletko isostikin uskossa oleva, kun niin Raamattuun vetoat?

Mitä muita Raamatun oppeja noudatat?

Jeesus muuten huolehti vielä ristillä riippuessaankin äidistään. Kehotti Johannesta pitämään huolta hänestä.

Juu, eikä pyytänyt hoivaa äidiltään, kuten nämä mammanpojat, jotka käyvät äitinsä luona syömässä ja valittamassa naisestaan niin, että voivat yhdessä haukkua

Mielellään käyvät syömässä, kun ei kotona akka viitsi ruokaa laittaa, ei edes jaupassa yksin käydä eikä siivota. Ei jaksa aina itse passata sitä akkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu huonot perhevälit a la white trash. Kyllähän se risoo jos on itse polttanut sillat omiin vanhempiinsa ja toisella on hyvät välit. 

Mulla on hyvät läheiset välit vanhempien kanssa. En ravaa heillä joka viikko.

Mulla hyvät läheiset välit lapsen kanssa, mutta en haluaisi hänen ravaavan meillä monesti viikossa, kuin ehkä hätätilanteessa lyhytaikaisesti.

Vierailija
164/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että olisi taloudellinen asia? Tiedän parikin tapausta, jossa äiti aina antaa pojalleen hieman rahaa "osta vaikka lapsille/itsellesi jotain" -tyyliin.

Toinen käy lisäksi kotonaan syömässä, oma vmo ei tee ruokaa lainkaan, ei ole lapsia.

Miehen pitää siis opetella tekemään ruokaa itselleen ja vaimolleen.

Vierailija
165/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistivanhempi ei ymmärrä, että aikuisella lapsella on oma perhe huolehdittavanaan. 

Ja toisinpäin narsistipuoliso ei ymmärrä, että puoliso haluaa olla väleissä vanhempiensa ja sisarustensa kanssa. 

Hän ei halua heidän olevan yhteydessä, koska he saattaisivat pelastaa puolison narsistilta. Hän haluaa erottaa nämä. Eksäni yritti jopa uskotella, että äitini on puhunut hänelle paskaa minusta. 

Hah, ilmeisesti sait äitisi ja menetit hedelmällisen naisen. No tuikkaapa sitä äityliä sitten, ei ole keltään pois. Enjoy.

Vierailija
166/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei saa seksiäkään jos sitä sattuu haluamaan silloin kun mammanpoika on äidillään. Äiti on tärkeämpää kuin seksi tällaiselle miehelle.

Moni muukin ihminen on tärkeämpää kuin seksi haloo

Vierailija
167/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei halua heidän olevan yhteydessä, koska he saattaisivat pelastaa puolison narsistilta. Hän haluaa erottaa nämä. Eksäni yritti jopa uskotella, että äitini on puhunut hänelle paskaa minusta. 

Sama juttu, pojan exä teki samaa. Onneksi pääsi hänestä eroon. 

Vierailija
168/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jättää lapsuudenperheensä avioituessaan, sanotaan raamatussa. Mies joka roikkuu äidinsä tississä tai helmassa ei ole valmis tähän

Muutama vuosi itsenäisyyttä välissä tekisi hyvää, ihan niinkuin parisuhteidenkin välillä. Sitten kun itse olet valmis kasvamaan pojasta mieheksi niin jätät äitisi, menet läpi tuon itsenäisen vaiheen, ja kun se on ilman ongelmia ohi niin olet valmis tapaamaan naisen

Oletko isostikin uskossa oleva, kun niin Raamattuun vetoat?

Mitä muita Raamatun oppeja noudatat?

Jeesus muuten huolehti vielä ristillä riippuessaankin äidistään. Kehotti Johannesta pitämään huolta hänestä.

Juu, eikä pyytänyt hoivaa äidiltään, kuten nämä mammanpojat, jotka käyvät äitinsä luona syömässä ja valitta

Jos ei jaksa elää perhe-elämää niin aina voi olla ilman. Ei ole keltään pois.

Vierailija
169/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, ilmeisesti sait äitisi ja menetit hedelmällisen naisen. No tuikkaapa sitä äityliä sitten, ei ole keltään pois. Enjoy.

Ihan oli luonnevikainen mies, joka yritti saada minut uskomaan, että äitini ja ystäväni haukkuvat minua hänelle. 

Vierailija
170/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sielä boy mum oikein ylpeilee kun erotti poikansa lastensa äidistä. 

No eipä naisten tarvitse kuin alkaa huomaamaan nämä tapaukset pikkuisen aikaisemmin, että mikään suhde ei pääse koskaan alkamaankaan. Saavata anoppi ja poikaa jatkaa insestuaalista elämäänsä ihan läpi elämänsä eikä ketään harmita. Ehkäisyn aikana anoppi voi jopa avata haaransa pojalleen, mahokin kun on jo.

Vierailija
171/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Minulle on kahden eri naisen toimesta valitettu näistä asioista. Ei ole lapsia. Kai naiset haluavat olla uusi äiti.

ap

Ei. Kun naiset haluavat, ettet tarvitse äitiä useaa kertaa viikossa, itse asiassa tyyliin koskaan. Äidistä voit pitää huolta, jos on tarvetta. 

En ihmettele, että olet tullut jätetyksi. Jo Raamatussa opetetaan miehet kasvamaan aikuisiksi:  Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa. Ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi.' Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."

Niin.  Muistakaa nyt varsinkin tuo viimeinen ohjeistus.  Älkää erotko!

Miksi te ette noudata tätä ohjetta, vaan eroilette ja yhtyilette ihan miten huvittaa?

Tähän pilkkaatte Raamatun sanaa.  Ensin pidätte niin kiinni siitä ja seuraavassa hetkessä hylkäätte koko opetukset.

Noudattakaa näitä ohjeita sitten kaikilta osin, eikä vain siitä mikä teitä huvittaa.  Muuten teillä ei ole mitään järkevää perustetta vedota Raamatun oppeihin, kun ette itsekään niitä noudata 

Vierailija
172/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisteja!! Ovat niin itseriittoisia ja mustasukkaisia nämä nykynaiset, että määräilevät miehiään ja miehet uskovat. 

Vika on niissä lässyköissä miehissä, kun suostuvat kaikkeen. Tottakai saa yhteyttä sopivassa määrin vanhempiinsa mies pitää. 

Usein on kuitenkin niin, että tämä narsistiakka itse pitää yhteyttä sukuunsa tiiviisti, siitä ei voi mies mitään sanoa. 

Olkaa miehet miehiä. Ei tarvitse lyömään alkaa, vaan heti alussa opettaa sille tyttöystävälle, että tasa-arvoisia liitossa ollaan ja suku on molemmille tärkeä. 

Veljentyttö ei voinut sietää anoppiaan, mutta mies ja lapset saivat vapaasti anopin luona vierailla. Fiksu tyttö. Hän onkin hyvässä työssä, avioliitto toimii ja lapset ovat tyytyväisiä. 

Sinä vaikutat kanssa sellaiselta, ettei

Taisi osua nappiin...

Vierailija
173/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, minä siivoan asuntoa ja mies lähtee äidin luo. 

Enää en seura kenenkään miehen kanssa, jos tulisi ero. 

Vierailija
174/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, minä siivoan asuntoa ja mies lähtee äidin luo. 

Enää en seura kenenkään miehen kanssa, jos tulisi ero. 

Siis en seurustelisi enää kenenkään miehen kanssa. 

Nainen on pelkkä ilmaissiivooja. 

Vierailija
175/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjen ammattien miehet pettää ja määräilee.

Ei kiitos. 

Vierailija
176/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli miehellä vähän samanlaisia oireita, mutta puhuttiin asia kuntoon, mies lopetti käynnit ja minusta soitto kerran kuukaudessa on OK.

Tosin nyt kun minä soittelen anopille ja pyydän apua lastenhoitoon, niin vastaus on jotenkin välttelevä, että ei nyt oikein olisi mahdollista, mutta jos vaikka kesällä jonain päivänä käväisette, niin se olisi kiva, nähtäisiin vaikka torilla.

Eikö miehen vanhemmat ymmärrä paikkaansa? Pojassaan ei pidä olla ripustautuneena, mutta minua pitää auttaa, minähän se heidän poikansa lapsia joudun hoitamaan!

Mies ei siis saisi koskaan NÄHDÄ äitiään, vain puhelinsoitto kerran kuussa.

Tuskin sinäkään sitten häntä näet, joten tuntisitko edes sen anoppisi siellä torilla?  Muistatko minkä näköinen hän on?

Muista nyt sinäkin sitten kun lapsesi tulevat isoiksi, niin varsinkin jos sulla on poikia,

Just tämä, muistakaapa kaikki te kanssasiskot, joilla on poikia tämä, kun pojat on aikuisia ja pariutuneita. Älkää siis näkevänne heitä koskaan tai kuulevanne heistä ikinä. Ihan käsittämätön sävy kyllä tässä keskustelussa..

Vierailija
177/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävy ei ole yhtään käsittämätön heille, jotka ovat tavanneet boy momeja ja heidän jälkikasvuaan. Nuo suhteet ovat ihan vinksahtaneita. Tavallisen perheen tavalliset ihmiset voivat ihan hyvin olla tekemisissä keskenään sopivaksi katsomansa määrän. Se solahtaa luonnostaan jonnekin järkevälle tasolle tai korjautuu pienellä perhepalaverilla. 

Vierailija
178/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se menikään, kun kysyjälle tulee ikää ja elämänkokemusta, niin sitä odotellessa:

Käy äidillä vieraissa silloin,

kun äitisi elossa on.

Hänodottaa sinua,

aina on sinusta levoton.

Ei moiti jos käyt niin harvoin,

vain hiljakseen huoahtaa.

Hän lahjaa ei muuta kaipaa,

kun sinut vain nähdä saa.

Ei utele sinulta mitään,

hän sydämin käsittää,

nyt riemuko paisuttaa rintaa

vai kipuko kirveltää.

Ei lohduta. Hänhän osaa

kuin äidit osaavat vain

sanoin arkisin keventää

mielen, pois murheesi karkottain.

Hän ovelle saattaa sinut

ja kuuntelee huokaistuaan,

miten etääntyy askelet tutut

ja istuu taas odottamaan.

Ja taas hänen ikkunassaan

valo lepattaa levoton...

Käy äitisi luona silloin,

kun äitisi elossa on.

-Taisto Summanen- (lainaus)

Vierailija
179/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli miehellä vähän samanlaisia oireita, mutta puhuttiin asia kuntoon, mies lopetti käynnit ja minusta soitto kerran kuukaudessa on OK.

Tosin nyt kun minä soittelen anopille ja pyydän apua lastenhoitoon, niin vastaus on jotenkin välttelevä, että ei nyt oikein olisi mahdollista, mutta jos vaikka kesällä jonain päivänä käväisette, niin se olisi kiva, nähtäisiin vaikka torilla.

Eikö miehen vanhemmat ymmärrä paikkaansa? Pojassaan ei pidä olla ripustautuneena, mutta minua pitää auttaa, minähän se heidän poikansa lapsia joudun hoitamaan!

Mies ei siis saisi koskaan NÄHDÄ äitiään, vain puhelinsoitto kerran kuussa.

Tuskin sinäkään sitten häntä näet, joten tuntisitko edes sen anoppisi siellä torilla?  Muistatko minkä näköinen hän on?

Muista nyt sinäkin sitten kun lapsesi

Äidin ei kuulu puuttua parisuhteeseen. 

Miehen kuuluu myös siivota ja tehdä oman perheen kanssa Juttuja.

Ei ole ihme, että naiset ei halua enää parisuhdetta ja miehet jäävät myös ilman seksiä. 

Vierailija
180/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Minulle on kahden eri naisen toimesta valitettu näistä asioista. Ei ole lapsia. Kai naiset haluavat olla uusi äiti.

ap

Vaimo syrjäyttää äidin tärkeyskärjestyksessä, ellei äiti tarvitse erityistä apua terveyden takia

En ole uskova, mutta  raamatussakin käsketetään irtoamaan vanhemmista  ja liittymään vaimoon, jotenkin niin se oli.. Napanuora pitää katkaista  jo 

Syrjäyttää, siis mikä helvetin kilpailuasetelma tässä on kyseessä? Eikö miehen elämässä ole tilaa sekä vaimolle / omalle perheelle, että vanhemmilleen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä