Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?

Vierailija
16.02.2025 |

Tai jos lähettää  yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?

Kommentit (1052)

Vierailija
241/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen äiti ahdistaa naisia yleisesti kun se miehen äiti on ainoa joka haluaa hyvää miehelle kun muut ihmiset miehen elämässä hakevat vain hyötyjä itselleen miehestä

Tämän kommentin kirjoitti aivan varmasti Rakkaat tyttäret -sarjasta Joonas Nordmanin näyttelemä poika.

Vierailija
242/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jättää lapsuudenperheensä avioituessaan, sanotaan raamatussa. Mies joka roikkuu äidinsä tississä tai helmassa ei ole valmis tähän

Muutama vuosi itsenäisyyttä välissä tekisi hyvää, ihan niinkuin parisuhteidenkin välillä. Sitten kun itse olet valmis kasvamaan pojasta mieheksi niin jätät äitisi, menet läpi tuon itsenäisen vaiheen, ja kun se on ilman ongelmia ohi niin olet valmis tapaamaan naisen

Mitä, ateisti lainaa Raamattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet valittavat, kun ei saa naista. 

Parisuhteessa tulee muutakin kuin pelkkä mies. 

Just anopit mitä ei jaksa. 

Helpompaa olla ilman parisuhdetta. 

Miehet käykööt äitiensä luona. Minä en siellä jaksa arvosteltavana käydä. 

Ei kannata menettää toivoaan. Minä aloin vihdoin kelvata anopille, kun tuli aika, jolloin hän ei enää selviytynyt ilman apua. Kun poikansa ei ole innostunut keittiöhommista, siivouksesta ja pyykinpesusta, mutta minulle ovat helppoja. Saan oikein kehujakin. :D

Narsisti manipuloi ihmisiä mielensä mukaan. Tietää, että kehuillla saa nyt palveluksia, vaikka olisi paska, jos ei olisi saamasa mitään. 

Ikä on kypsyttänyt meitä molempia.Ollaan pehmeämpiä toisiamme kohtaan.

Vierailija
244/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tulee mieleen, että jos aloittaja olisi nainen ja kertoisi miehensä suuttuvan siitä, että käy aktiivisesti vanhempiensa luona: mies olisi vaarallinen, kontrolloiva, narsisti tms ja tuskin vihjattaisiin että nainen on liikaa äidin tississä kiinni.

Ehkä olen väärässä ja toivon olevani väärässä, mutta pahoin pelkään että näin se menisi.

Vierailija
245/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tulee mieleen, että jos aloittaja olisi nainen ja kertoisi miehensä suuttuvan siitä, että käy aktiivisesti vanhempiensa luona: mies olisi vaarallinen, kontrolloiva, narsisti tms ja tuskin vihjattaisiin että nainen on liikaa äidin tississä kiinni.

Ehkä olen väärässä ja toivon olevani väärässä, mutta pahoin pelkään että näin se menisi.

Olet väärässä. Ihan yhtä omituista on aikuisen naisen roikkua monesti viikossa vanhempiensa nurkissa. Viikossa on 7 päivää, paljonko asiaa voi olla?

Vierailija
246/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies myös kävi 2-3 arki-iltana vanhemmillaan. Yleensä katselivat telkkaa ja anoppi laittoi iltapalaa. Mies palasi siinä kohden, kun olin saanut lapset nukkumaan.

Jos joskus käytiin perheenä, niin anoppi kiitteli että en ole sellainen pahasisuinen miniä, joka ei päästä miestään kotiin. On niin mukava syödä iltapalaa oman lapsen kanssa, kyllä se on paras hetki päivässä ja elämän tärkeimpiä hetkiä. Totesin, että anoppi on täysin oikeassa.

Ja ymmärsin, että minä ja lapset viihdytään yhtä hyvin iltapalapöydässä ilman ketään muuta. Ja anoppi saa saman tähtihetken oman lapsensa kanssa vielä useammin, kun laitetaan erilliset osoitteet. Ero oli helppo, lapset eivät huomanneet juuri mitään muutosta. Itsellä on nyt selkeä ja helpottunut olo.

Vierailija
247/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen äiti ahdistaa naisia yleisesti kun se miehen äiti on ainoa joka haluaa hyvää miehelle kun muut ihmiset miehen elämässä hakevat vain hyötyjä itselleen miehestä

Pieleen meni!

Narsistiäiti pitää aikuista poikaansa maailman 8. ihmeenä. Kun se on oma poika. Eikä anna aikuisen miehen itsenäistyä ja olla mies omassa perheessään.

Aina pitäisi olla äidin luona, jolla ei ole mitään omaa elämää. Ei työtä, ystäviä, harrastuksia. Narsistiäidin mielestä miniä ei ole tarpeeksi hyvä ja hän kertoo sen usein. Poikaa juoksutetaan mitättömillä asioilla (haravointi, marjojen poiminta, mikään ei onnistu). Ja vierailuun menee koko päivä. Joskus narsistiäiti herkistyy kyyneliin ja nyyhkäisee että toivottavasti poika käy äitinsä haudalla sentään.

Narsistiäidit pilaa poikiensa avioliitot itsekkyydellään.

Oi kyllä! Mikä tahansa asia on maailmanloppu, joka pitää korjata heti. Marjat mätänee puskiin, jos just nyt ei niitä poimita jne. Jos poika ei käskystä juokse paikalle, alkaa syyllistäminen ja uhriutuminen. 

Vierailija
248/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun aikuinen poikani käyttäisi aikaansa ramppaamalla monta kertaa viikossa meidän vanhempien luona, tietäisin että joku on huonosti. Kysyisin onko kaikki hyvin terveydessä, mielenterveydessä ja parisuhteessa. Koska jos asiat on kunnossa, niin parisuhde ja työ vie valtaosan ajasta, kaverit ja harrastukset loput. Ja vanhemmille laitetaan kyllä viestejä viikkotasolla, ei päivittäin ja kuukaudessa nähdään kerta tai pari. Ja välit on lämpimät.

Eikö muuten ap:n vanhemmilla ole omia kavereita, menoja, harrastuksia? Ap:lla tuntuu olevan loputtomasti aikaa kyläilyyn, mitä ihmettelen. Mutta näin aikuisten lasten vanhempana mietin myös, että missä se vanhempien oma elämä on? Heidän parisuhdeaika, harrastusten aika, heidän omat kaverit..? Onko jääty pikkulapsiaikaan roikkumaan puolin ja toisin?

Vierailija
249/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee pyhittää aikansa vaimolleen.

Vierailija
250/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap teet siellä vanhempiesi luona? Entä mitä raportoit äidillesi lomalta?

Vierailija
251/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kohta 60v enkä ole ikinä nähnyt sillä lailla tiiviisti äidissään ja/tai isässään kiinni olevaa täysikäistä naista kuten miehissä paljon on. Eli sun teoreettiset kysymykset on aika turhia.

Vierailija
252/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen vanhemmat asuvat Australiassa. Jäisi aika vähän yhteistä aikaa jos kävisi heitä katsomassa pari kertaa viikossa.

Vierailija
253/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieleen meni!

Narsistiäiti pitää aikuista poikaansa maailman 8. ihmeenä. Kun se on oma poika. Eikä anna aikuisen miehen itsenäistyä ja olla mies omassa perheessään.

Aina pitäisi olla äidin luona, jolla ei ole mitään omaa elämää. Ei työtä, ystäviä, harrastuksia. Narsistiäidin mielestä miniä ei ole tarpeeksi hyvä ja hän kertoo sen usein. Poikaa juoksutetaan mitättömillä asioilla (haravointi, marjojen poiminta, mikään ei onnistu). Ja vierailuun menee koko päivä. Joskus narsistiäiti herkistyy kyyneliin ja nyyhkäisee että toivottavasti poika käy äitinsä haudalla sentään.

Narsistiäidit pilaa poikiensa a

Mun narsistianopille piti jonkun pojistaan käydä laittamassa sähkösauna päälle. Sehän onkin vaikeaa vääntää sitä namiskaa.

Vierailija
254/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet valittavat, kun ei saa naista. 

Parisuhteessa tulee muutakin kuin pelkkä mies. 

Just anopit mitä ei jaksa. 

Helpompaa olla ilman parisuhdetta. 

Miehet käykööt äitiensä luona. Minä en siellä jaksa arvosteltavana käydä. 

Ei kannata menettää toivoaan. Minä aloin vihdoin kelvata anopille, kun tuli aika, jolloin hän ei enää selviytynyt ilman apua. Kun poikansa ei ole innostunut keittiöhommista, siivouksesta ja pyykinpesusta, mutta minulle ovat helppoja. Saan oikein kehujakin. :D

Vaikka anoppi olisi kuinka heikossa hapessa, en alkaisi hänelle piikomaan. Huoli-ilmoituksen voisin tehdä. Sen verran pontevasti on ollut mun ja mieheni yhteiseloa vastaan, että ei tulisi mieleenkään pistää tikkua ristiin hänen hyvinvointinsa eteen.  Mutta, kukin tavallaan. En ole hänelle mitään velkaa. Ei, hän ei ole hoitanut lapsiani. 

Vierailija
255/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni äiti harmitteli hänelle jatkuvasti, että kyllä hänen pitäisi elää nuoruuttaan. Isäni oli ihan vapaaehtoisesti seurustellut, mennyt naimisiin ja perustanut perheen. Lopulta äitinsä voitti kuitenkin. Eikä tietenkään tarvitse mitään taloudellistakaan vastuuta kantaa peräänsä jääneistä asioista, koska kaikki rahat kuuluvat aina vain miessukupuolelle. 

Vierailija
256/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jättää lapsuudenperheensä avioituessaan, sanotaan raamatussa. Mies joka roikkuu äidinsä tississä tai helmassa ei ole valmis tähän

Muutama vuosi itsenäisyyttä välissä tekisi hyvää, ihan niinkuin parisuhteidenkin välillä. Sitten kun itse olet valmis kasvamaan pojasta mieheksi niin jätät äitisi, menet läpi tuon itsenäisen vaiheen, ja kun se on ilman ongelmia ohi niin olet valmis tapaamaan naisen

Siis jos käy äidin luona tai viestittelee lomalta, niin roikkuu äidin tississä tai helmassa? Sun mielestä ei muuta syytä vierailuille ja viesteille ole? Mikä sinä itse olet, kun tuollaista vertaat. Kateellinen, ilkeämielinen ääliö. 

Voi että se on kiva, kun ollaan sovussa anopin ja apen kanssa, ovat niin auttavaisiakin. Minä käskytän miestäni huolehtimaan myös heistä ja myös tapaamaan tasaisin välein. He ovat poikansa kasvattaneet ja kouluttaneet,

Käskytät?

Vierailija
257/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos käy äidin luona tai viestittelee lomalta, niin roikkuu äidin tississä tai helmassa? Sun mielestä ei muuta syytä vierailuille ja viesteille ole? Mikä sinä itse olet, kun tuollaista vertaat. Kateellinen, ilkeämielinen ääliö. 

Voi että se on kiva, kun ollaan sovussa anopin ja apen kanssa, ovat niin auttavaisiakin. Minä käskytän miestäni huolehtimaan myös heistä ja myös tapaamaan tasaisin vä

Käskytät?

Poika siirtynyt yhdeltä äidiltä toiselle. 

Vierailija
258/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla niinkin päin että vaimo käy vanhemmillaan usein.

Joo, näin oli meillä. Asuvat usemapi sata km päässä, joten koko viikonloppu reissuissa menee. Kun appiukon kuoleman jälkeen anoppi on niin yksinäinen ja tarvitsee apua. Että minä voin jäädä lasten kanssa kotiin, kun anoppi ei jaksa kestitä. Selvisi, ettei useinkaan käynyt edes anopin luona, tai jos kävi niin päiväseltään. Taustalta löytyi AS tili, ja sitä kautta löytynyt "Pena" parinkymmen kilometrin päästä anoppia. Eipä tästä taida enää olla liittoa jota pelastaa.

Vierailija
259/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap teet siellä vanhempiesi luona? Entä mitä raportoit äidillesi lomalta?

Juttelen vanhempien kanssa ja joskus siirtelen jotain paikasta toiseen . Lähinnä kuulumisia. Ihmeen moni puhuu vain äidistäni vaikka tapaan myös isäni.

Olen yleensä noin tunnin ,koska asumme  5km päässä.

Lomasähköpostit oli tyyliin olen Madridissa ja olemme kunnossa . Tässä valokuva presidentin linnasta. Toivottavasti siellä voidaan hyvin.

ap

Vierailija
260/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun narsistianopille piti jonkun pojistaan käydä laittamassa sähkösauna päälle. Sehän onkin vaikeaa vääntää sitä namiskaa

--

Tuli yllä olevasta mieleen, kun oma anoppi aikoinaan juoksutti miestäni, kun ei "osannut" tulostaa sähköpostejaan. Ei "oppinut", vaikka näytettiin ainakin sata kertaa, kirjoitettiin ohjeet jos toisenkin. Miksi ne sähköpostit pitää tulostaa ja arkistoida mappiin, juuri tällä sekunnilla? Miksi ei voi odottaa seuraavaa vierailua? Kummallisesti oppi tulostamisen, kun oltiin reissussa pari viikkoa eikä mies keskeyttänyt lomaansa tästä syystä. Reissuunkin lähdettiin salaa. Salaa = ei kerrottu lomasuunnitelmia anopille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä