Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työllisyyspalvelut eivät ole ottaneet yhteyttä

Vierailija
16.02.2025 |

Viimeinen suunnitelmani vanheni joskus marraskuussa 2024. Eli viimeisin yhteydenotto siis joskus elokuussa 2024. Aikaisemmin yhteydenotto tuli aina viikon tai kahden sisään suunnitelman vanhenemisesta. Nyt ei näy eikä kuulu mitään. Kuinka pitkään tämä kestää että saavat hommat taas toimimaan? Muilla vastaavia kokemuksia viivästymisestä. Olen siis Helsingissä.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduin viime viikolla työnhakijaksi ja jo samana päivänä soitettiin. Haastattelussakin jo käyty. 

Vierailija
102/106 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla viimeisestä yhteydenotosta jo 9 kuukautta. Ja Helsinki kyseessä.

Muutto Järvenpäähän tulossa kesällä, toimiiko siellä yhteydenotot nopeammin? Tarvitseeko tehdä muuta kuin osoitteenmuutos TE palveluitetn sivuille.

Järvenpäässä on paljon juoppoja ja työttömiä joten mahdollisesi yhtä ruuhkaista kuin Helsingissä. En tosin asu siellä joten varmuudella en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla viimeisestä yhteydenotosta jo 9 kuukautta. Ja Helsinki kyseessä.

Muutto Järvenpäähän tulossa kesällä, toimiiko siellä yhteydenotot nopeammin? Tarvitseeko tehdä muuta kuin osoitteenmuutos TE palveluitetn sivuille.

Järvenpäässä on paljon juoppoja ja työttömiä joten mahdollisesi yhtä ruuhkaista kuin Helsingissä. En tosin asu siellä joten varmuudella en osaa sanoa.

Enemmän on Helsingissä, Järvenpäässäkin paljon toki. 

Vierailija
104/106 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus elokuussa täytin viimeisen kerran työkkärin päiväkirjaa.

Aivan sama vaikka eivät ottaisi enää ikinä yhteyttä.

Vierailija
105/106 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ottivat yhteyttä ja ensi viikolla pitää mennä sinne kunnan työllisyyspalaveriin. Viimeksi kävin siellä 5.5 vuotta sitten ja se käynti päättyi huonosti kun uhkasin hakata sen virkailijan joka väitti että sairastan alkoholismia ja käytin kuulemma päihteitä kuten viinaa ja huumeita eikä mulla ollut elämänhallinta kunnossa. Saa nähdä mitä ne ensi viikolla sanoo mutta vaadin edelleen työkkäriä tilille siitä mitä viimeksi tapahtui, ne olivat todella törkeitä valeita mitä sanoivat minusta. Vaadin anteeksi pyyntöä tai muuten en keskustele siellä mitään työn hakemisesta.

Vierailija
106/106 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun ottivat yhteyttä ja ensi viikolla pitää mennä sinne kunnan työllisyyspalaveriin. Viimeksi kävin siellä 5.5 vuotta sitten ja se käynti päättyi huonosti kun uhkasin hakata sen virkailijan joka väitti että sairastan alkoholismia ja käytin kuulemma päihteitä kuten viinaa ja huumeita eikä mulla ollut elämänhallinta kunnossa. Saa nähdä mitä ne ensi viikolla sanoo mutta vaadin edelleen työkkäriä tilille siitä mitä viimeksi tapahtui, ne olivat todella törkeitä valeita mitä sanoivat minusta. Vaadin anteeksi pyyntöä tai muuten en keskustele siellä mitään työn hakemisesta.

No sitten ne laittaa karenssin etkä saa rahaa.