Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Minulla on sukulaisia ja kavereita UK ja Irlanti. Erikaa pitävät rivona. You Tube Erika on menettänyt kiinnostusta ja myös You Tubessa.
Viisukuppilassa eräs vanha herra vakuutti itselleen, että Erikalla on vain shadowbannaus päällä. Herralla oli paha mieli koska KAJ on neljässä päivässä kerännyt + 2 milj. videon klikkausta ja Erikalla on vajaa 2 milj.
En viittinyt korjata, että Erikan video on kyllä näkyvillä.
Video ei edelleenkään tule mulle jos haen sitä Youtubesta. Sitä shadowbannaus tarkoittaa - video on siellä mutta ei tule hakutuloksiin. En tiedä onko kaikilla näin mutta mulle on, vaikka olen tosiaan jo katsonut videon monta kertaa ja siten luulisi Youtuben ymmärtävän että haluaisin nähdä sen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan rauhallisesti tässä vaan kerron ilman hypetystä, että Ruotsin virallinen viisuvideo on ohittanut 2 miljoonan rajan neljässä päivässä.
Luulisi, että tuon kuuntelumäärän jälkeen ei halua kuulla ko kappaletta enää vähään aikaan. Vielä pitää jaksaa kuitenkin kaksi kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Minulla on sukulaisia ja kavereita UK ja Irlanti. Erikaa pitävät rivona. You Tube Erika on menettänyt kiinnostusta ja myös You Tubessa.
Viisukuppilassa eräs vanha herra vakuutti itselleen, että Erikalla on vain shadowbannaus päällä. Herralla oli paha mieli koska KAJ on neljässä päivässä kerännyt + 2 milj. videon klikkausta ja Erikalla on vajaa 2 milj.
Video ei edelleenkään tule mulle jos haen sitä Youtubesta. Sitä shadowbannaus tarkoittaa - video on siellä mutta ei tule hakutuloksiin. En tiedä onko kaikilla näin mutta mulle on, vaikka olen tosiaan jo katsonut videon monta kertaa ja siten luulisi Youtuben ymmärtävän että haluaisin nähdä sen.
Ihan perushaulla tulevat molemmat Ich kommet näkyviin. Jostain syystä ne on UMKn kanavalla eikä. Escissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rauhallisesti tässä vaan kerron ilman hypetystä, että Ruotsin virallinen viisuvideo on ohittanut 2 miljoonan rajan neljässä päivässä.
Luulisi, että tuon kuuntelumäärän jälkeen ei halua kuulla ko kappaletta enää vähään aikaan. Vielä pitää jaksaa kuitenkin kaksi kuukautta.
Luku tulee kasvamaan vielä paljon ennen Baselia. Uusia tykkäyksiäkin tulee koko ajan. Mä kuuntelen joka päivä pari kolme kertaa ainakin, kun kaipaan rentoutusta ja hyvää mieltä. Eihän kaikki tykkää samanlaisista asioista, mutta so what. Mä jo varttuneempana musiikinkuluttajana olen iloinen, että nuoret tekee vielä tämmöistäkin musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luku tulee kasvamaan vielä paljon ennen Baselia. Uusia tykkäyksiäkin tulee koko ajan. Mä kuuntelen joka päivä pari kolme kertaa ainakin, kun kaipaan rentoutusta ja hyvää mieltä. Eihän kaikki tykkää samanlaisista asioista, mutta so what. Mä jo varttuneempana musiikinkuluttajana olen iloinen, että nuoret tekee vielä tämmöistäkin musiikkia.
Katsoin viisuvideo on Tutta L'Italia, joka on ylittänyt jo 10 miljoonan rajan ilmeisesti ainoana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perushaulla tulevat molemmat Ich kommet näkyviin. Jostain syy
Mitä tarkoitat molemmilla Ich Kommeilla? Live ja video? Mulle tosiaan tulee reaktiovideoita ja yleisöstä kuvattuja videoita vaan. Ei UMK-esitystä UMKn eikä ESCn sivuilta, eikä musiikkivideota.
Joo Ich kommen videota ja UMKn esitystä tarkoitan. Heti tulevat jonon kärkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jees eli sitten tosiaan Youtube käyttäytyy eri käyttäjillä eri tavalla. Omituista! Luulisi tosiaan että etenkin kun olen sen jo katsonut, Youtube suosittelisi sitä hakutuloksissa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkemmin katsottuna tulee myös Escin kanavalla oleva video ja joku Erikan oman kanavan video. Kyllä näitä täältä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut tosta p*skanheitosta että tässä ketjussa sitä on muutamat henkilöt näkee vaivaa joka asiasta.
Tää on noloa mutta aloin itkeä kun joku kritisoi mun kirjoitustyyliä miten joku voi tarttua noin pieneen asiaan? Eikö sisältö ole tärkeämpi?
Ei kirjoitustyylissä mitään, mutta sisältöön voisi kiinnittää huomiota. Kakkajutut ei kiinnosta ketään tai seksifantasiat Tommyn ja Erikan välillä, tai Blind Channelim vehkeiden koko.
Kuules pilkunn*ssija:
Mä EN ole puhunut vehkeiden koosta moneen päivään.
Hanki lukutaito!
Ps. Hyvä että Erikan p*rse peitetään.
Päivän parhaat naurut: "en ole puhunut vehkeiden koosta moneen päivään"! Olet kuitenkin hiljaa mielessäsi ajatellut, turha kieltää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jees eli sitten tosiaan Youtube käyttäytyy eri käyttäjillä eri tavalla. Omituista! Luulisi tosiaan että etenkin kun olen sen jo katsonut, Youtube suosittelisi sitä hakutuloksissa.
Hulluinta on se, että en ole katsonut Erikan videoita kun kerran molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin viisuvideo on Tutta L'Italia, joka on ylittänyt jo 10 miljoonan rajan ilmeisesti ainoana.
Joo, hieno saavutus kolmessa viikossa. Ihan kiva pomppubiisi, ei turhan monimutkainen sekään. Italiankieliseltä alueelta taattu kannatus, ja varmasti muualtakin kannatusta riittää.
Haluatteko musaa? Euroviisuihin liittyvää?
Ehdottakaa voin laittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2006: Hard C*ck Hallelujah
2007: Lick Me Alone
2008: Missä naiset ratsastaa
2009: Lose Condom
2010: Työnnä Ellaa
2011: Da Da Daaaaaaamn Girl
2012: När jag knullar
2013: F*ck Me
2014: Something Wetter
2015: Vaimo mun pitää (hoidella)
2016: Twink It Away
2017: Blackc*ock
2018: Boobsters
2019: F*ck Away
2020: Looking At Your Back
2021: Dark Backside
2022: Jezebel 🤷🏼
2023: F*ck F*ck F*ck
2024: No Dudes!
Anteeksi, oli pakko 😂.
Nyt nää rupesi soimaan päässä näillä sanoilla! 😁 I don't wanna lose condoms but I'm falling... Tai Paradise Oskar huutamassa daaaaaamn girl 😅.
Ai että, kiitos hänelle joka tuolla Lordin biisillä tämän aloitti :D. Siitä vaan parodiavideoita tekemään!
Top 5
Itävalta
Ruotsi
Hollanti
Tsekki
Suomi
Kyllä mä kunnioitan noita top 5 listoja vaikka joidenkin omissa on Suomi mukana.
Ja onko Netherlands Hollanti?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kunnioitan noita top 5 listoja vaikka joidenkin omissa on Suomi mukana.
Ja onko Netherlands Hollanti?
On tai Alankomaat, sama asia.
No mä olen asunut 15 vuotta Keski-Euroopassa ja kaikki mun kaverit ja työkaverit tykästyivät Erikaan. Makuja on niin monenlaisia, enkä edes ole tämän alueen liberaaleimmalla alueella.