Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se auta mihinkään mitään siis keikat. Mutta kyllä se vähän saattaisi piristää jos saisin annettua sen korun Käärijälle.
Kiinnostaakohan Käärijää (tai yleensäkään ketään artistia) fanien antamat lahjat? En tarkoita tätä pahalla, kerron vain mielipiteeni. Luulisi, että siinä korussa pitäisi olla jotain todella spesiaalia joka koskettaisi lahjan saajaa tavalla, josta muilla ihmisillä ei ole aavistustakaan. Aika harvinaista varmaan että sellaista sattumaa tapahtuisi.
Luulen, että se lahjan antaminen merkitsee lahjan antajalle hetkenä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli aiemmin tuleeko Tommy Cash Suomeen. Provinssiin Seinäjoelle ainakin la 28.6. näyttäis olevan tulossa.
Provinssissa on sitten tuplaeuroviisuedustus kun Tommyn lisäksi KAJ.
No sitä ei kysynyt kukaan, niin on Erikakin Suomen edustaja Provinssissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se auta mihinkään mitään siis keikat. Mutta kyllä se vähän saattaisi piristää jos saisin annettua sen korun Käärijälle.
Kiinnostaakohan Käärijää (tai yleensäkään ketään artistia) fanien antamat lahjat? En tarkoita tätä pahalla, kerron vain mielipiteeni. Luulisi, että siinä korussa pitäisi olla jotain todella spesiaalia joka koskettaisi lahjan saajaa tavalla, josta muilla ihmisillä ei ole aavistustakaan. Aika harvinaista varmaan että sellaista sattumaa tapahtuisi.
Luulen, että se lahjan antaminen merkitsee lahjan antajalle hetkenä enemmän.
Onhan se noinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska kuulla miksi olette karvat pystyssä noista mitä eilen illalla puhuin mutta esim keikka ja lahja asioihin vastaatte ihan normaalisti.
Kaje-tyrkyttäjä pyrkii mustamaalaamaan Käärijää taas vaihteeksi. Larppaa jotain fania jonka lahjan K on muka jättänyt arvostamatta.
Juu. Minä tiedän että Käärijä arvostaa fanien lahjoja. Olen nähnyt hänestä kuvia joissa hänellä on käsissään koruja. Jotka on 98% varmuudella fanien tekemiä.
Tekeeköhän Tommy Måneskinit ja lentää heti keikan jälkeen takaisin sinne mistä oli tullut?
Kyllä Käärijä arvostaa fanien lahjoja. Mutta esimerkiksi Blind Channelista en ole niinkään varma. Vaikka heilläkin on omien sanojensa mukaan tilat lahjoille.
Ne mitä silloin vein jätkille suurin osa oli lapsellisia lahjoja. Ajattelin että ajatus on tärkein.
Joukossa oli myös mun vanhoja koruja ja itsetehtyjä ja pehmolelu. Uskon että jos ovat ne saaneet eivät ole niitä säästäneet. Koska suurin osa niistä oli lapsellisia.
Olen nähnyt jossain kuvissa Joelilla sen näköisen ketjun joka voisi olla mun antama.
Vierailija kirjoitti:
Tekeeköhän Tommy Måneskinit ja lentää heti keikan jälkeen takaisin sinne mistä oli tullut?
Eli Viroon?
Provinssissa on sitten tuplaeuroviisuedustus kun Tommyn lisäksi KAJ.