Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaj edustaa ruotsia ja suurin osa ei tule tietämään edes että ovat suomalaisia eikä sillä ole väliä koska edustavat ruotsia
No täähän ei pidä paikkaansa, kun se mainitaan about joka haastattelussa ja kommenttiosioissa ja itsekin miettivät pitäisikö ottaa joku pieni Suomi pinssi rintapieleen viisuihin. Eli kyllä se Suomi siellä vahvasti kulkee mukana, vaikka edustavatkin Ruotsia.
eikä sillä ole väliä, etteivät muut Euroopassa tiedä KAJn olevan suomaaisia. Olennaista on, että ruotsalaiset äänestivät suomalaisen yhtyeen voittoon! Se kertoo jostain suuremmasta muutoksesta kuin mitä Euroviisut itsessään edustaa; suomalainen yhtye lauloi ruotsiksi menevän saunalaulun ja voitti mellon!
Kaikkia isoja taustalla tapahtuvia kehityskaaria ei huomaa, ennenkuin ne lyödään naaman eteen
Vierailija kirjoitti:
Ei Blind Channel halunnut edes voittaa euroviisuja nehän sitä sanoi.
Niille oli tärkeämpää voittaa umk.
"Blind Channel tekee kaikkensa euroviisuvoiton eteen"
Mun mielestä Blind Channel sanoi ettei missään vaiheessa edes yritänyt voittaa euroviisuja.
Vierailija kirjoitti:
Teidän top 5?
1. Suomi
2. saksa
3. kypros
4. Luxemburg
5. Albania
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut tosta p*skanheitosta että tässä ketjussa sitä on muutamat henkilöt näkee vaivaa joka asiasta.
Tää on noloa mutta aloin itkeä kun joku kritisoi mun kirjoitustyyliä miten joku voi tarttua noin pieneen asiaan? Eikö sisältö ole tärkeämpi?
+ se että jatkuvasti kääntää puheen itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaj edustaa ruotsia ja suurin osa ei tule tietämään edes että ovat suomalaisia eikä sillä ole väliä koska edustavat ruotsia
Suomalaisethan tätä 'ne on suomesta' tulee jankuttamaan, mutta ketään ei kiinnosta. Viisuissa ei oo niin harvinaista edustaa toista maata ja sillon edustetaan sitä viisumaata ei kotimaata :D
Erikan pitäis mennä ironisesti nunnakaavussa. Siitähän vasta riemu repeäisi varsinkin jos paavi kupsahtaa kohtapuoliin.
Se ois aika rokkia itseasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut tosta p*skanheitosta että tässä ketjussa sitä on muutamat henkilöt näkee vaivaa joka asiasta.
Tää on noloa mutta aloin itkeä kun joku kritisoi mun kirjoitustyyliä miten joku voi tarttua noin pieneen asiaan? Eikö sisältö ole tärkeämpi?
Vauva-palstalle pitäis laittaa varoitus, että "vain paksunahkaisille". Kun saa kirjoittaa anonyyminä, niin jotkut toteuttaa sisäistä koulukiusaajaansa somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK:n voitto oli aina Erikan tavoite. Sen viisutavoite on ollut aina top 10, mikä on realistista ja hyvä tulos. Voittoon biisi on liian marginaalissa varmastikin, mutta jos Suomi onnistuisi pitämään tason siinä taulukon vasemmalla laidalla niin olis hyvä.
Minä en näe suomalaisia faneja oikein missään. Biisi ei ole listoilla, kuka tätä äänesti? No olihan Erika näistä varmin esiintyjä, mutta jotenkin ihmetyttää. Onko biisi edes Suomen listoilla?
Tarvitseeko niitä ollakaan näkyvästi? Erika keikkailee ahkerasti ja sillä on hittejä, niin kai sillä on oma kohdeyleisö joka ei remua somessa. Se vaikuttaa olevan vähän sellainen kulttiartisti.
Ruotsiin tietenkin. Varmasti Suomessakin jotain järjestettäisiin mutta ruotsi ne viisut voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ruotsin kielinen pohjanmaa on kyllä suomen siisteintä ja kauneinta suomea.
Ja ihmisetkin arvaten kauneimpia ja puhtaimpia, sitä parempaa germaanista läntistä rotua? :DDD
Kyllä näin on, että meillä täällä rannikolla on ruotsalaisia geenejä
Sitä parempaa perimää."
Toi on totta. Komeimmat ja siisteimmät miehet rannikolla sekä ruotsin kielisellä pohjanmaalla. Vieraspaikkakuntalaisena itse todennut.
Komeita kuin KAJn miehet? Nuo nelikymppiset kirjastonhoitajat.
Ihania ovat jokainen, sympaattisia ja tyylikkäitä! Axel on näistä minun makuuni eniten. Harmi, etteivät ole nelikymppisiä, vaan 10 vuotta nuorempia, ja vielä vakaasti pariutuneita.
T: yks 40+ emäntä vaan
Vierailija kirjoitti:
Nyt Ylellä Euroviisujen päätuottaja Anssi Autio kieltää että Vikmanin esitystä pitäisi muuttaa. Asiasta on keskusteltu Ebun kanssa, mutta mitään muutosta ei ole vaadittu. Hän vielä sanoo, ettei voi ottaa kantaa Vikmanin antamaan haastatteluun.
Miksi Vikman valehtelee julkisuuteen, että Ebu on noin vaatinut?
Haluaa varmaan itse muuttaa esitystään, kun on huomannut että suurin osa palautteesta on negatiivista.
Mutta miksi valehdella, eikö tuossa henkilössö enää mikään ole aitoa?
Ja vaikka muuttaisi miten kiemurtelujaan ja vaatteitaan, niinkuin esitys on surkea, niin ei voi mitään.
Siitä ei jää mieleen mitään muuta kuin nolo olo.
Ei valehtele, asia on jo selvinnyt. Ebun kanssa on keskustelua käyty ja lopullinen esitys kuulemma lähetetty syynättäväksi, koska umk:n versio on kuulemma liikaa. Asun olisivat joka tapauksessa vaihtaneet kuulemma, mutta rivien välistä saa kuvan että sen pitää olla peittävämpi.
Yle on aina hyvin varovainen lausunnoissaan joten se selittää Aution vastauksen, mutta siis keskustelua on käyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palstalle pitäis laittaa varoitus, että "vain paksunahkaisille". Kun saa kirjoittaa anonyyminä, niin jotkut toteuttaa sisäistä koulukiusaajaansa somessa.
Anonyymipalstalla on turha vetää marttyyrin viittaa harteille väittämällä, että joku kiusaa ja poistaa kaikki mun viestit, koska täällä kukaan ei tiedä, kuka mitäkin on kirjoittanut. Varmasti jokainen saa vuorollaan kuraa niskaan ja viestejä poistellaan tai kommentoidaan ilkeästi.
Vierailija kirjoitti:
"Lordi uudelleen viisuihin ensi vuonna kappaleella Hard c o c k Hallelujah? Olisi sopivasti 20 vuotta edellisestä voitostakin."
Kiitos päivän nauruista! :D :D
Kertoisko tää jostain vanhasta ukosta jolla ei enää ota oikein eteen ja sitten...! 😆😆😆
Vois olla jopa ihan sympaattinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Erikan pitäis mennä ironisesti nunnakaavussa. Siitähän vasta riemu repeäisi varsinkin jos paavi kupsahtaa kohtapuoliin.
Se ois aika rokkia itseasiassa.
Jaa. Toivottavasti hän itse on aikuisempi ajatusmaailmaltaan.
No, esitys varmaan on viisuissa vielä sliipatumpi kuin umk:ssa ja erilaisella asulla, jos kerta karsinnoistakin tuli sanomista. Ei sitä silloin voi liian rajuksi kutsua mitenkään, kun varmaan samana vuonna on paljastavampaakin asua muilla ja tanssijoiden kanssa pelehtemistä jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei kirjoitustyylissä mitään, mutta sisältöön voisi kiinnittää huomiota. Kakkajutut ei kiinnosta ketään tai seksifantasiat Tommyn ja Erikan välillä, tai Blind Channelim vehkeiden koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on totta ja mun mielestä on törkeää että joku voi puuttua kirjoitustyyliin jokaisella on oma tyyli ja on väärin puuttua siihen kuten muutamat täällä on tehneet.
Ja kun joku juuri äsken sanoi että olen kääntänyt puheen itseeni no en nyt viimepäivinä ole kun korkeintaan pari sivuhuomautusta joka ei mun mielestä ole mikään maailmanloppu.
Ei Blind Channel halunnut edes voittaa euroviisuja nehän sitä sanoi.
Niille oli tärkeämpää voittaa umk.