Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan voittoon uskotaan tässäkin ketjussa yhä vähemmän. Melko moni ei usko et pääsee edes itse kisaan. Euroviisu edustajan pitäisi edustaa maataan eikä vaan itseään.
Niin se vaan on, että seksibiisillä ei yleensä pärjää. Mutta eihän näitä varoitteluja Erikan fanit uskoneet.
Uliuli. Yritä ny päästä yli. Ei se tietenkään voita, mut top kymppiin pääsee. Mutta mitä sä saat Erikan mollaamisesta? Hyvän mielen? :D Kannusta vaikka suosikkiasi, jos on nuin energiaa. Mä kannustan JJ:tä ja Kaj:ta.
Voi saatana nyt. Kun se ei ole mollaamista, jos sanoo, että seksibiisillä ei ole voitettu. Ja sitäpaitsi te Erikan fanit väititte, että Erikalla saadaan viisuvoitto. Nytkö se onkin muuttunut top kymppiin??
Ei vaan nyt puhutaan jo "Erikan omasta tavoitteesta". Mikä sitten liekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä puheen ollen. Kisan komein mies? Mä tykkään Kyproksen ja Tsekin miehistä.
Tällä hetkellä vastaukseni on Serbian mies! Kyproskaan ei paha.
Ja tykkään itseasiassa myös KAJn miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä puheen ollen. Kisan komein mies? Mä tykkään Kyproksen ja Tsekin miehistä.
Aa, muhin ei iske toi heviletti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oikeat viisuasiantuntijat vauhdissa. Kuka on kisan komein mies -tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Suomi voittoon eli Erika voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oikeat viisuasiantuntijat vauhdissa. Kuka on kisan komein mies -tyyliin.
Voidaan me ihan viisuasiaakin puhua, mistä haluaisit jutella?
t. Viisuja 30 vuotta seurannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan voittoon uskotaan tässäkin ketjussa yhä vähemmän. Melko moni ei usko et pääsee edes itse kisaan. Euroviisu edustajan pitäisi edustaa maataan eikä vaan itseään.
Ai niiku kaj? 🤣
KAJ vie suomalaista sauna- ja luontokulttuuria maailmalle.
Aivan! Mut edustaako ne Ruotsia?!
Itse ainakin ovat selkeästi sanoneet edustavansa, mitäs muutakaan voisivat sanoa. Ruotsalaiset ovat tyytyväisiä ja näyttäisivät olevan sinut tuon suomalaisuuden kanssa, kun nyt kumminkin laulukieli on sentään pitkästä aikaa ruotsi eikä englanti. :)
UMK:n voitto oli aina Erikan tavoite. Sen viisutavoite on ollut aina top 10, mikä on realistista ja hyvä tulos. Voittoon biisi on liian marginaalissa varmastikin, mutta jos Suomi onnistuisi pitämään tason siinä taulukon vasemmalla laidalla niin olis hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ruotsin kielinen pohjanmaa on kyllä suomen siisteintä ja kauneinta suomea.
Ja ihmisetkin arvaten kauneimpia ja puhtaimpia, sitä parempaa germaanista läntistä rotua? :DDD
Kyllä näin on, että meillä täällä rannikolla on ruotsalaisia geenejä
Sitä parempaa perimää."
Toi on totta. Komeimmat ja siisteimmät miehet rannikolla sekä ruotsin kielisellä pohjanmaalla. Vieraspaikkakuntalaisena itse todennut.
"Komeita kuin KAJn miehet? Nuo nelikymppiset kirjastonhoitajat."
Joo-o. Onhan ne nyt ihan timmissä kunnossa
Mistä sä tiedät et on timmejä nelikymppisinä, kun ovat vasta 31. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tykkään itseasiassa myös KAJn miehistä.
Mä sanon KAJN miehet ja Serbian edustaja.
Kaj edustaa ruotsia ja suurin osa ei tule tietämään edes että ovat suomalaisia eikä sillä ole väliä koska edustavat ruotsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niiku kaj? 🤣
KAJ vie suomalaista sauna- ja luontokulttuuria maailmalle.
Aivan! Mut edustaako ne Ruotsia?!
Itse ainakin ovat selkeästi sanoneet edustavansa, mitäs muutakaan voisivat sanoa. Ruotsalaiset ovat tyytyväisiä ja näyttäisivät olevan sinut tuon suomalaisuuden kanssa, kun nyt kumminkin laulukieli on sentään pitkästä aikaa ruotsi eikä englanti. :)
Ja Erika on selkeästi sanonut edustavansa Suomea. Nuin. Mikä oli ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Teidän top 5?
Itävalta
Ruotsi
Hollanti
Suomi
Puola
Vierailija kirjoitti:
Nyt riittää jo tuo KAJ-pakotus. Kiitos. Oma ihasteluketju ja sinne hymistelyt.
Tämä palsta on KAIKILLE viisuihin osallistujille avoin. Vauva-palstalle ei yksinkertaisesti pysty tekemään semmoista ketjua, jossa ei olisi kehumista ja paskanheittoa.
Vierailija kirjoitti:
UMK:n voitto oli aina Erikan tavoite. Sen viisutavoite on ollut aina top 10, mikä on realistista ja hyvä tulos. Voittoon biisi on liian marginaalissa varmastikin, mutta jos Suomi onnistuisi pitämään tason siinä taulukon vasemmalla laidalla niin olis hyvä.
Minusta on tyhmää jos ei lähde voittamaan niin kuin Käärijä ja Blind Channel. Erikan tavoite onkin ilmeisesti päästä Euroopan markkinoille, eikä saada Suomelle parasta mahdollista tulosta.
"Suureen suosioon tähtää myös Erika. Hänen mukaansa Euroviisut ovat vasta alkua, sillä tamperelaismuusikko on ryhtymässä Euroopan valloitukseen.
Kutsun tätä harjoittelukaudeksi, hän sanoo."
Vierailija kirjoitti:
Kaj edustaa ruotsia ja suurin osa ei tule tietämään edes että ovat suomalaisia eikä sillä ole väliä koska edustavat ruotsia
No täähän ei pidä paikkaansa, kun se mainitaan about joka haastattelussa ja kommenttiosioissa ja itsekin miettivät pitäisikö ottaa joku pieni Suomi pinssi rintapieleen viisuihin. Eli kyllä se Suomi siellä vahvasti kulkee mukana, vaikka edustavatkin Ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Teidän top 5?
1. Liettua
2. Australia
3. Suomi
4. Ruotsi
5. Malta
Neutraalit (toistaiseksi): Saksa, Norja, Kypros, Belgia, Itävalta, Sveitsi, San Marino, Italia.
Inhokit: Islanti, Luxembourg, Kreikka, Puola, Espanja, Hollanti, Kroatia, UK, Portugal, Israel, Irlanti. (Oho, onpa mulla paljon inhokkeja tämä vuonna 😅)
Näittekö kun KAJn Axelilla oli hienot Marimekon Unikko-farkut jalassa kun tulivat takaisin Suomeen?
Suomi voittoon eli Erika voittoon!