Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
^ Gabry Ponte on maailmankuulu dj. Sinäkin tiedät Blue dapadiin, jota todennäköisesti kyllä joko a) inhoat tai b) olet jonne joka ei muista.
Tutta L'Italiassa on tietenkin laulaja(t) erikseen, mutta sitä et huomannut koska laulajilla oli naamiot. Menit halpaan.
Ranskan biisi julkaistaan ylihuomenna.
Nyt Mirianan biisi on SERVING😂 jotenkin tuntuu vielä rivommalta kuin serving kant. Ojasta allikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Mirianan biisi on SERVING😂 jotenkin tuntuu vielä rivommalta kuin serving kant. Ojasta allikkoon.
Ja yleisö huutaa joka tapauksessa Kant, aivan kuten huusivat P*ssy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Ylellä Euroviisujen päätuottaja Anssi Autio kieltää että Vikmanin esitystä pitäisi muuttaa. Asiasta on keskusteltu Ebun kanssa, mutta mitään muutosta ei ole vaadittu. Hän vielä sanoo, ettei voi ottaa kantaa Vikmanin antamaan haastatteluun.
Miksi Vikman valehtelee julkisuuteen, että Ebu on noin vaatinut?
Haluaa varmaan itse muuttaa esitystään, kun on huomannut että suurin osa palautteesta on negatiivista.
Mutta miksi valehdella, eikö tuossa henkilössö enää mikään ole aitoa?
Ja vaikka muuttaisi miten kiemurtelujaan ja vaatteitaan, niinkuin esitys on surkea, niin ei voi mitään.
Siitä ei jää mieleen mitään muuta kuin nolo olo.
No kun Vikman ei kestä sitä että siitä ei joka päivä kirjoiteta niin täytyy keksiä jotain taas että kirjoitetaan. Taitaa olla kade Kajlle!
Tai sun hullun pääkoppa ei kestä ellet saa vihata Erikaa ja huutaa sitä ilmoille joka helvetin hetki. Se on ainut ilosi ja syysi elää. Siksi valehtelet, vääntelet ja vääristelet sekä tietty vastaat itsellesi luodaksesi jotain harhoja joukkovoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Kaikki tietää vielä paremmin mistä nyt on kyse. Tykkään tosta biisin härskiydestä.
Täällä on automaatiomode, kuka vain voi ilmiantaa viestejä poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Kaikki tietää vielä paremmin mistä nyt on kyse. Tykkään tosta biisin härskiydestä.
Voihan siellä lavalla vahingossa livauttaakin sen kantin?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt sitten sen yhden vıttupään juhliman San Marinon ja hehee! kun oli huono. :D Ensinnäkään en nähnyt äijällä mitään mikrofonin tapaista eli huulisynkkasi. Lavashow vanhanaikainen ja naurettava kansantanssijoineen. Ei saa ainakaan jurypisteitä siltä osin.
Hehee! Katsoin myös sen Itävallan jota hullu myös tuputtaa ja sitten muistin että olen sen kirkunan jo katsonut aiemmin kerran. Niin mieleenjäävä spektaakkeli siinä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja viime vuonna huudettiin kuorossa zorra zorra zorra eli h*ro h*ro h*ro! Tämä toki oli EBUlle ok laulajankin laulamaksi 🙄. Nää sensuurit onkin ihan naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
Ranskan biisi julkaistaan ylihuomenna.
Ainoa mikä voi vielä pelastaa tän vuoden. Mutta en kauheesti odota.
Ihan oikeasti jos Erikan pitää "sensuroida" asuaan Espanjan viime aikaisten esitysten jälkeen niin tässähän kohta pitää tehdä joku protesti eriarvoisesta kohtelusta! 😅 Sen verran on ollut kinkkua tarjolla ihan suoraan kameraan tarjoiltuna, katsoin juuri Zorran uudestaan ja se on vielä härskimpi kuin muistinkaan. Hyvä, mutta todella todella rietas. Ja Chanel tähän perään sitten (pun intended 😂).
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten minun viestit on tänään poistettu? Kirjoitin Eerikan viisukirouksesta kaksi kertaa. Kirjoitin Ranskan viisusta etten odota sen olevan kuin ponnetonta huokailua. Pari muutakin viestiä nimenomaan euroviisuihin liittyen. En jankannut Eerika/KAJ sitä ja tätä. Kirjoitin Kyproksen viisusta piiiitkän viestin. Yhtään näistä ei ole tallella, ja mikä merkittävää, myös niihin vastanneet viestit on poistettu. Ehdin yhden vastauksen lukea, mutta sitäkään ei ole enää. Kaikenlaista muuta liibalaabaa löytyy sivutolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt sitten sen yhden vıttupään juhliman San Marinon ja hehee! kun oli huono. :D Ensinnäkään en nähnyt äijällä mitään mikrofonin tapaista eli huulisynkkasi. Lavashow vanhanaikainen ja naurettava kansantanssijoineen. Ei saa ainakaan jurypisteitä siltä osin.
Hehee! Katsoin myös sen Itävallan jota hullu myös tuputtaa ja sitten muistin että olen sen kirkunan jo katsonut aiemmin kerran. Niin mieleenjäävä spektaakkeli siinä. :D
Mikä vika san marinossa?
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkaan ne häirikköviestit ei poistu kuin ehkä seuraavana päivänä, mutta asialliset hyvinkin nopeasti.
Olen hc-viisufani, mutta minulta on unohtunut, että Ranskan lisäksi Georgiankin pitäisi ilmoittaa vielä ehdokkaansa. Eivät ole ainakaan osallistumistaan peruneet. Olenko ollut koomassa vai eikö tästä ole mitään huhuja edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika san marinossa?
Ei mitään sanomaa. Tylsä jollotus. Mä taas tykkäsin Itävallasta, mut ymmärrän, ettei kaikki tykkää oopperasta. Mä tykkään ja kylmät väreet meni.
Se on totta ettei kaikki tykkää samoista ja se on ok itse en tykkää oopperasta Conchitan rise like a phoenix oli hyvä silloin joku vuosi siitä tykkäsin.
Se ei tosin ihan oopperaosastoa tainnut olla kuitenkaan.
Luin juuri, että KAJ.n jäsenet ja Måns on entuudestaan tuttuja.