Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on automaatiomode, kuka vain voi ilmiantaa viestejä poistoon.
Kuitenkaan ne häirikköviestit ei poistu kuin ehkä seuraavana päivänä, mutta asialliset hyvinkin nopeasti.
Joojoo mua taas syytellään vaikka olen puhunut asiallisesti.
No minä en ainakaan epäile, että olet mode, joskus viestit vain poistuvat hitaammin, vaikka ne olisi ilmiannettu.
Tämä meni tanskalaisilla tunteisiin, etsittiin jo paperiliinoja.
Yuval Raphael - New Day Will Rise | Israel | Official Music Video | REACTION
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti jos Erikan pitää "sensuroida" asuaan Espanjan viime aikaisten esitysten jälkeen niin tässähän kohta pitää tehdä joku protesti eriarvoisesta kohtelusta! 😅 Sen verran on ollut kinkkua tarjolla ihan suoraan kameraan tarjoiltuna, katsoin juuri Zorran uudestaan ja se on vielä härskimpi kuin muistinkaan. Hyvä, mutta todella todella rietas. Ja Chanel tähän perään sitten (pun intended 😂).
No ei tarvii muuttaa, näinhän YLEltä jo sanottiin. Erika vaan tapansa mukaan käytti taas vähän värikynää noissa haastatteluvastauksissa ja tämä on myös huomioitu monilla keskustelufoorumeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskan biisi julkaistaan ylihuomenna.
Ainoa mikä voi vielä pelastaa tän vuoden. Mutta en kauheesti odota.
No voi, itse olen ihastunut jo vaikka kuinka moneen, nyt viimeksi Israelin viisuun. Ihanin kaikista (en tosin ole vielä sitä Ranskan viisua kuullut).
Vierailija kirjoitti:
Jos sattuisi niin, että Kaj voittaisi viisut, matkustaisivatko he juhlimaan Baselista Ruotsiin vai Suomeen? Loreenille järjestettiin aika vaatimaton paluujuhla Liverpoolin jälkeen jossain puistossa.
Varmaan ensin Ruotsiin, mutta satavarmasti Suomessakin olisi heille kovat bileet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Mirianan biisi on SERVING😂 jotenkin tuntuu vielä rivommalta kuin serving kant. Ojasta allikkoon.
Ja yleisö huutaa joka tapauksessa Kant, aivan kuten huusivat P*ssy!
Juuri näin! Kaikki tietää vielä paremmin mistä nyt on kyse. Tykkään tosta biisin härskiydestä.
Voihan siellä lavalla vahingossa livauttaakin sen kantin?
Kai voi mutta seuraamuksia tulee. Vähintään sakot Maltan delegaatiolle. Vrt. Hatarin Palestiinan lippu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti jos Erikan pitää "sensuroida" asuaan Espanjan viime aikaisten esitysten jälkeen niin tässähän kohta pitää tehdä joku protesti eriarvoisesta kohtelusta! 😅 Sen verran on ollut kinkkua tarjolla ihan suoraan kameraan tarjoiltuna, katsoin juuri Zorran uudestaan ja se on vielä härskimpi kuin muistinkaan. Hyvä, mutta todella todella rietas. Ja Chanel tähän perään sitten (pun intended 😂).
Se Espanjan viisuhan perustui nimenomaan Chanelin näyttäviin kinkkuihin - ja niitähän kyllä esiteltiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sattuisi niin, että Kaj voittaisi viisut, matkustaisivatko he juhlimaan Baselista Ruotsiin vai Suomeen? Loreenille järjestettiin aika vaatimaton paluujuhla Liverpoolin jälkeen jossain puistossa.
Varmaan ensin Ruotsiin, mutta satavarmasti Suomessakin olisi heille kovat bileet!
Ehdotan Ahvenanmaata, sopivasti siinä puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
Islanti pian
Viime vuonna espanjalaisten miesten pyllyt oli hyvännäköisiä. Sentään kiinteät pakarat.
Vanhoja tässä muistelen, tulipa katsottua Voyagerin esitys ja huh muistin taas miten upea mies tuo heidän basistinsa on. Ja mikä ääni 😍. Muutenkin ovat taas olleet mun ylivoimaisesti kuunnelluin bändi Spotifyssa, tää onkin parasta viisuissa - löytyy ihan oikeasti sellaisia artisteja jotka tuovat elämään jotain lisää. Hyvä musiikki vaan kutittaa jotain osaa aivoista minne mikään muu ei yllä.
Uhhuh, mitä kireää kirkunaa Itävallan biisissä. Melodia ym. ihan nätti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Luin juuri, että KAJ.n jäsenet ja Måns on entuudestaan tuttuja.
Ovat vissiin kymmenen vuotta sitten olleet samassa tapahtumassa Vöyrillä esiintymässä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt sitten sen yhden vıttupään juhliman San Marinon ja hehee! kun oli huono. :D Ensinnäkään en nähnyt äijällä mitään mikrofonin tapaista eli huulisynkkasi. Lavashow vanhanaikainen ja naurettava kansantanssijoineen. Ei saa ainakaan jurypisteitä siltä osin.
Hehee! Katsoin myös sen Itävallan jota hullu myös tuputtaa ja sitten muistin että olen sen kirkunan jo katsonut aiemmin kerran. Niin mieleenjäävä spektaakkeli siinä. :D
Miksi edes seuraat euroviisuja jos noin kyrpii osallistujat..?
ERIKA on meidän valitsema ja hänen täytyy päästä finaalipaikalle. Muuten en katso kisoja.
Niin on ollut ERIKAsta puhetta, että tulkaa nyt takaisin ja kannattakaa ERIKAa. Minä olen sitä mieltä, että meidän biisi on meidän biisi ja naapurin biisi on naapurin biisi. Kun menivät naapuriin , niin pysykööt siellä. ihmettelivät, että suomessaKIN on heidät otettu raikvin aploodein vastaan.
Meillä on ERIKA!
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja tässä muistelen, tulipa katsottua Voyagerin esitys ja huh muistin taas miten upea mies tuo heidän basistinsa on. Ja mikä ääni 😍. Muutenkin ovat taas olleet mun ylivoimaisesti kuunnelluin bändi Spotifyssa, tää onkin parasta viisuissa - löytyy ihan oikeasti sellaisia artisteja jotka tuovat elämään jotain lisää. Hyvä musiikki vaan kutittaa jotain osaa aivoista minne mikään muu ei yllä.
Se on niin kivaa, kun löytää joskus euroviisujen avulla artisteja ja bändejä joita ei muuten olisi varmaan koskaan kuullut. Itse kuuntelen vieläkin Turkkilaista rockbändiä Mor ve ötesiä joka oli Turkin edustaja Deli-biisillään vuonna 2008. 😁
Paskana , meillä on nyt Erika ja pidetään hänen puoliaan.
Viime vuonna samaa vihaa ja tänä vuonna enemmän.
Onpas viestejä poistunut. Olin monta tuntia pois ja sivuja ei muka ole tullut yhtään lisää. Ihme touhua.
Mitä täältä on poistettu?
Harmittaa jos Erika joutuu pukeutumaan nunnaksi. Olihan viime vuonna espanjan laulajien koko takapuoli avoinna viiva vaan peitossa.
Makuja on monia ja siitähän keskustelu syntyykin. Itse tykkään San Marinosta tosi paljon eikä minulle ole mitään väliä vaikka laulaisivat kertomataulua. Hyvät bileet! Tykkään minä Itävallastakin, mutta ei siinäkään sanoma merkitse mulle paljoakaan vaan se yleinen synkkä tunnelma.