Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin kielinen pohjanmaa on kyllä suomen siisteintä ja kauneinta suomea.
Ja ihmisetkin arvaten kauneimpia ja puhtaimpia, sitä parempaa germaanista läntistä rotua? :DDD
Itse asiassa nää kylien tyypit on jokseenkin sisäsiittoista porukkaa ja siksi useimmiten enemmänkin hassun näköisiä. 😅
Ja tähän kun lisää sen mongertavan ruotsin murteen, niin siinähän se huumoribändi on ja siitä se vähän niinkuin syntyikin! 😁
E do alls na ung å crazy?"
Jåo jåo nåo e ja jåo YOLO ja nåo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ on kyllä hyvä valopilkku iloisine poikineen tämän vuoden euroviisuissa.
Vähän jo kyllästyttää, kun koko ajan hoetaan, ei se nyt niin ihmeellinen ole.
Saa hokea ja saa kyllästyttää, sana on vapaa!
Paitsi tällä palstalla sana ei kyllä ole vapaa.
Ei ole ei se on huomattu jopa kirjoitustyyliin puututaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ruotsin kielinen pohjanmaa on kyllä suomen siisteintä ja kauneinta suomea.
Ja ihmisetkin arvaten kauneimpia ja puhtaimpia, sitä parempaa germaanista läntistä rotua? :DDD
Kyllä näin on, että meillä täällä rannikolla on ruotsalaisia geenejä
Sitä parempaa perimää."
Toi on totta. Komeimmat ja siisteimmät miehet rannikolla sekä ruotsin kielisellä pohjanmaalla. Vieraspaikkakuntalaisena itse todennut.
Kuka jaksaa jauhaa enää Erikan perseestä?!? Ei kukaan. Toukokuussahan se nähdään onko pöksyt vai ei. Biisi on mikä on, ei muutu enää, vaikka joku sais itkupotkut.
Mutta mitäs spekulaatiota Ranskan biisistä on kuulunut? Lauantaina julki.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa jauhaa enää Erikan perseestä?!? Ei kukaan. Toukokuussahan se nähdään onko pöksyt vai ei. Biisi on mikä on, ei muutu enää, vaikka joku sais itkupotkut.
Mitäpä siitä Ranskasta nyt menisi sanomaan, ennen kuin sen kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä siitä Ranskasta nyt menisi sanomaan, ennen kuin sen kuulee.
Lähinnä, että onko laulasta tietoa? Tai on, mutta mitä kokemuksia? Genre?
Aika huvittavaa kyllä on tuo eräitten Ruotsiin kohdistuva kateus aja kiukku, vaikka Ruotsin vallasta on kulunut jo 600-700 vuotta. Itse asun ruotsinkielisellä alueella. Vöyri on jotain 60 km matkaa. Kun muutin tänne ei täällä asunut muita suomenkielisiä kuin minä. Hämmästyin sitä ystävällisyyttä mitä täällä kohtasin. Kaikki tervehtivät toisia iloisesti vastaan tullessa eikä kukaan kääntänyt päätä vastaan tullessa kuten tekivät edellisessä asuinpaikassa Oulussa. Kukaan ei katsellut minua nenänvartta pitkin, vaikka muut suomenkieliset siitä uteli minulta. Alussa saatettiin udella minulta, puhunko ruotsia? Kun vastasin "bara liitte" he jatkoivat puhumista kanssani suomenkielellä. Samaa paikallisten ystävällisyyttä ja iloisuutta olen kohdannut edelleen, asuttuani kymmenen vuotta alueella. Nykyisin täällä asuu jo muitakin suomenkielisiä, jotka hekin näyttävät viihtyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin kielinen pohjanmaa on kyllä suomen siisteintä ja kauneinta suomea.
Itse asiassa nää kylien tyypit on jokseenkin sisäsiittoista porukkaa ja siksi useimmiten enemmänkin hassun näköisiä. 😅
Ja tähän kun lisää sen mongertavan ruotsin murteen, niin siinähän se huumoribändi on ja siitä se vähän niinkuin syntyikin! 😁
E do alls na ung å crazy?"
Jåo jåo nåo e ja jåo YOLO ja nåo
KAJ'n porukka oli jo koulupoikina lahjakkaita, harrastivat musiikkiteatteria. Tekivät lukioaikana noin 18-vuotiaina joulukalenterivideoita, joista yksi on aivan ihana "vakava hulluttelu" nimeltään "Tango taas". Se on tarina ruotsinkielisestä mamman ujosta aikamiespojasta, joka lähtee Tangomarkkinoille Seinäjoelle. Siellä on tuhansittain suomalaisia ja se saa olon tuntumaan aralta ja syrjäytyneeltä. Mutta sittenpä tuleekin yksi ronski suomalaisnainen hakemaan tanssiin... Kannattaa katsoa, millaisilta juurilta bändi aikoinaan lähti kohti Baselia. Videoon on jopa tehty koulussa tarinaa selventäviä piirroksia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä parempaa perimää."
Toi on totta. Komeimmat ja siisteimmät miehet rannikolla sekä ruotsin kielisellä pohjanmaalla. Vieraspaikkakuntalaisena itse todennut.
Komeita kuin KAJn miehet? Nuo nelikymppiset kirjastonhoitajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan voittoon uskotaan tässäkin ketjussa yhä vähemmän. Melko moni ei usko et pääsee edes itse kisaan. Euroviisu edustajan pitäisi edustaa maataan eikä vaan itseään.
Niin se vaan on, että seksibiisillä ei yleensä pärjää. Mutta eihän näitä varoitteluja Erikan fanit uskoneet.
Uliuli. Yritä ny päästä yli. Ei se tietenkään voita, mut top kymppiin pääsee. Mutta mitä sä saat Erikan mollaamisesta? Hyvän mielen? :D Kannusta vaikka suosikkiasi, jos on nuin energiaa. Mä kannustan JJ:tä ja Kaj:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan voittoon uskotaan tässäkin ketjussa yhä vähemmän. Melko moni ei usko et pääsee edes itse kisaan. Euroviisu edustajan pitäisi edustaa maataan eikä vaan itseään.
Ai niiku kaj? 🤣
KAJ vie suomalaista sauna- ja luontokulttuuria maailmalle.
Aivan! Mut edustaako ne Ruotsia?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan on, että seksibiisillä ei yleensä pärjää. Mutta eihän näitä varoitteluja Erikan fanit uskoneet.
Uliuli. Yritä ny päästä yli. Ei se tietenkään voita, mut top kymppiin pääsee. Mutta mitä sä saat Erikan mollaamisesta? Hyvän mielen? :D Kannusta vaikka suosikkiasi, jos on nuin energiaa. Mä kannustan JJ:tä ja Kaj:ta.
Oletkin tainnut kertoa sen muutaman kymmenen kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä parempaa perimää."
Jännämiestäkö olet vailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä parempaa perimää."
Huom. Viiskymppisiltä näyttävät kolmekymppiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä parempaa perimää."
Jännämiestäkö olet vailla?<
Niistä puheen ollen. Kisan komein mies? Mä tykkään Kyproksen ja Tsekin miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi saatana nyt. Kun se ei ole mollaamista, jos sanoo, että seksibiisillä ei ole voitettu. Ja sitäpaitsi te Erikan fanit väititte, että Erikalla saadaan viisuvoitto. Nytkö se onkin muuttunut top kymppiin??
En oo erika-fani. Ja monta kertaa sun pitää toistaa ettei seksibiisillä pärjätä? Riittääkö sata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä parempaa perimää."
On kajn jäsenetkin ihan komeita mutta komein on Serbian edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Niistä puheen ollen. Kisan komein mies? Mä tykkään Kyproksen ja Tsekin miehistä.
Tällä hetkellä vastaukseni on Serbian mies! Kyproskaan ei paha.
Aivan varmasti menisivät sekaisin! Ja kyllä täällä koko suomalainen media olisi pullollaan juttuja, kun jo nytkin innostuivat hehkuttamaan.