Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kohtuuton deittimiestä kohtaan?

Vierailija
07.02.2025 |

Olen ihan loppu deittailuun. Tulin siihen tulokseen että en halua tuhlata enää yhtään sekuntia kaikenlaiseen säätämiseen tai tunnetyön tekemiseen puolituntemattomille.

Nykyinen tilanne: lokakuun lopulla tutustuin kivaan mieheen ja luulin että meillä meni kivasti. Kävimme myös joululomalla yhdessä, ja vikana päivänä mainitsin että mies on ainoa jota deittailen, ja olisi kiva keskittyä vain meihin koska muutenkin on kivaa yhdessä. Pari viikkoa tuosta, mies alkoi vähentää viestien lukemista, lähettelyä, ja lopulta ignoorasi minut viikoksi. Puhuimme tuon sitten auki, kun sanoin selvästi että kerran viikossa -hyvänpäivänviestittely ei ole etsimäni suhdemuoto. Pari viikkoa ihan ok kontaktia.

Nyt kuukausi tuosta mies on taas vajonnut radiohiljaisuuteen. Vaikka olin aluksi innoissani miehestä, niin suoraan sanottuna tällainen ignooraminen on tappanut mielenkiintoni miestä kohtaan. Miehellä on kiireinen työjakso, mutta kyllä nyt helvetissä edes yhden rupisen viestin (á 10 sekuntia) saa viikon aikana lähetettyä jos on omaa kiinnostusta. 

Onko ihan kohtuutonta heittää romukoppaan lupaava tapailu tällaisen takia? En halua suhdetta jossa tunnen itseni yksinäisemmäksi kuin oikeasti yksin ja sinkkuna. Ja jos näin on jo tapailuvaiheessa niin mitä tästä nyt tulee. Tekisi mieli vetää kalenteri täyteen treffejä muiden kanssa. Ärsyttää kun itse vielä toin esille ettei tapailtaisi muita. Tällä hetkellä kun minun mielestäni emme tällä tavalla tapaile edes toisiamme.

Mietteitä?

Kommentit (317)

Vierailija
41/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko läski?

Vierailija
42/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rivien välistä luin, että oli panostanut tosissaan, ja romanttisella joululomalla menit hänelle kerskailemaan panneesi muita tapaamisaikana, joten hänen silmissään osakkeesi romahtivat ja itsetunnon palauttamiseksi hänen on nyt käytävä jörnimässä muutamaa pimatsua, että olette tasoissa. Psykoosin hellitettyä hän on kuin uusi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no onhan se nyt ihan selvää, että ei ole erityisen kiinnostunut susta.

Miehet on vähän tyhmiä. Ne ulisee, ettei ole naista, sitten tapaavat kivan naisen jonka kanssa viihtyvät ja sitten lähtevät häntä koipien välissä karkuun. Olkaa ilman sitten.

Parempi juosta ajoissa pakoon, kuin muuttua naisen kanssa hirviöksi.

Vierailija
44/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt jos miehellä on oikeasti työkiireitä? Minulla on mies jolla on 1 viikko kuukaudesta niin paljon työssä kiirettä ettei varmasti ehtisi/jaksaisi montaa kertaa soitetta eikä viestitellä. Tutustumisvaiheessa joskus mietin asiaa, mutta minua se ei haitannut. Tykkään olla omissa oloissani myös, aika paljonkin.

Nyt vuosien jälkeen yhdessä asuessa tiedän ettei sille viikolle voi suunnitella hänen kanssaan yhtään mitään vaan hänellä menee silloin aivan kaikki paukut työhön.

45/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse aktiivisesti yhteydessä tuohon mieheen vai odotatko vaan että hän on se joka laittaa viestiä? Ehkä se mies ajattelee samalla tavalla että eipä ole neidistä mitään kuulunut.

Pidän aktiivisesti yhteyttä, kysyn tapaamisia, ehdotan tekemistä, lähetän viestejä, mutta en siis pommita. Jos jättää viestini/kysymyksen vastaamatta, niin en todellakaan pommita. Tämä on jo toinen tapailu peräjälkeen jossa kävi näin. Tekee mieli muuttaa erakoksi vuorille ja luovuttaa ihmisten kanssa.

-ap

Jos sua AP yhtään lohduttaa, niin minullekin käy usein näin. Alku vaikuttaa tosi hyvältä, kunnes miehen mielenkiinto minua kohtaan laimenee. 

Minulle tulee mieleen, että ehkä se mies on tutustunut johonkin toiseen naiseen?

46/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rivien välistä luin, että oli panostanut tosissaan, ja romanttisella joululomalla menit hänelle kerskailemaan panneesi muita tapaamisaikana, 

Ei ole AP tuollaista maininnut. Ap:han nimenomaan sanoi, että ei ole tavannut muita miehiä.

Vierailija
47/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä on helppo.

Haluat jotain muuta kuin mitä tämän miehen kanssa saat. Et ole kohtuuton että lopetat ja etsit muualta sitä mitä oikeasti haluat. Olet itse asiassa tyhmä jos jatkat tätä suhdetta, koska te näköjään haluatte eri asioita.

Hänen tapailemisensa estää sinua löytämästä sitä mitä etsit. Lähetä hänelle kohtelias ilmoitus, että tienne eroavat.

Höh, ei tuollaiselle tarvitse lähettää mitään ilmoitusta.

Vierailija
48/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse aktiivisesti yhteydessä tuohon mieheen vai odotatko vaan että hän on se joka laittaa viestiä? Ehkä se mies ajattelee samalla tavalla että eipä ole neidistä mitään kuulunut.

Pidän aktiivisesti yhteyttä, kysyn tapaamisia, ehdotan tekemistä, lähetän viestejä, mutta en siis pommita. Jos jättää viestini/kysymyksen vastaamatta, niin en todellakaan pommita. Tämä on jo toinen tapailu peräjälkeen jossa kävi näin. Tekee mieli muuttaa erakoksi vuorille ja luovuttaa ihmisten kanssa.

-ap

Tasoero.

Sinä tavoittelet miehiä jotka ovat sinusta kiinnostavia, mutta joiden silmissä sinä et ole riittävän kiinnostava.

Yksikään nainen maan päällä ei tule koskaan hyväksymään tätä yksinkertaista tosiasiaa, mutta näin se on.

Tiedän tämän itse. Minä olen treffaillut naisia jotka ovat olleet aktiivisia ja mukavia, jotain mitä harva mies pääsi kokemaan ensimmäisellä kierroksella nuorempana. Treffailu menee paljon enemmän minun toiveideni mukaisesti kuin parikymppisenä, jolloin piti esittää sirkustemppuja jotta naista kiinnostaisi.

Mutta todella harva minun ikäiseni nainen on ulkonäöltään tai luonteeltaan vau!!!-tasoa. Kun nainen ei 100% sytytä, niin touhusta tulee sellaista kädenlämpöistä. Mukavaa ja seksi on silti vallan hyvää, mutta ei herää sellaista fiilistä, että yrittäisin kaikkeni.

Kun sitten aletaan puhumaan vakavammasta suhteesta, sanon kyllä rehellisesti ettei tämä ehkä toimi. Moni aika selvästikin roikottaa kivaa ja helppoa tapailukumppania niin kauan kuin mahdollista.

Vierailija
49/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toistan, että tuo kuullostaa aivan siltä, miten (vakavasti) välttelevän kiintymyssuhdemallin omaava henkilö toimii; katoaa heti sen jälkeen, kun on ollut erityisen kivaa ja läheistä. Instassa on paljon materiaalia tästä, kannataa etsiä esim. avoidant -hakusanalla. Olen itsekin törmännyt pari kertaa tuollaiseen deittaillessani, ja opin kiertämään kaukaa ensimmäisestä merkistä.

Vierailija
50/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden tapailun jälkeen sanoit, että mies on ainut jota deittailet ja olisi kiva keskittyä vain meihin?

Minulle tuo olisi viesti, että siihen saakka ei ole ollut noin tai ainakin olisit ollut valmis katselemaan muitakin. Mielenkiintoni olisi lopahtanut välittömästi tai ainakin luottamukseni olisi romuttunut. On täysin itsestään selvää, että tutustutaan vain yhteen kerrallaan ja oletan näin olevan automaattisesti myös tapailemani naisen osalta.

m45

Vierailija
51/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kohtuudella? Jos tää on sulle deal breaker, se on. Eihän se mitään hyödytä, jos jokus muu täällä sanoo ettei häntä haittaisi, jos sua haittaa. Mitä hyötyä olisi jatkaa, jos viestintätottumukset ovat liian erilaiset? Ja kommunikaatiohan on iso osa suhdetta. 

Mulle tuo ei riittäisi. Eikä ole koskaan tarvinnut miehelle sanoa, hän on aina ollut samoilla linjoilla sen kanssa että parisuhde tulee prioriteettilistan kärkisijoilla, verrattuna esim.  työhön, jota hänkin tekee siis paljon. Jotkut ajattelevat toisin, ja se on ok. Olisi tietenkin toivottavaa että nämä ihmiset sitten pariutuisivat keskenään. 

Vierailija
52/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua suhdetta jossa tunnen itseni yksinäisemmäksi kuin oikeasti yksin ja sinkkuna. Ja jos näin on jo tapailuvaiheessa niin mitä tästä nyt tulee. "

Nuorempana yritin olla maailman ymmärtäväisin ja samalla maailman paras tyttöystävä-kandidaatti. 

Nykyään totean, että jos jo tapailuvaiheessa/seurustelun alussa toisen käytös aiheuttaa pahaa mieltä, niin NEXT! 

Vierailija
53/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tasoero.

Sinä tavoittelet miehiä jotka ovat sinusta kiinnostavia, mutta joiden silmissä sinä et ole riittävän kiinnostava.

Yksikään nainen maan päällä ei tule koskaan hyväksymään tätä yksinkertaista tosiasiaa, mutta näin se on.

Tiedän tämän itse. Minä olen treffaillut naisia jotka ovat olleet aktiivisia ja mukavia, jotain mitä harva mies pääsi kokemaan ensimmäisellä kierroksella nuorempana. Treffailu menee paljon enemmän minun toiveideni mukaisesti kuin parikymppisenä, jolloin piti esittää sirkustemppuja jotta naista kiinnostaisi.

Mutta todella harva minun ikäiseni nainen on ulkonäöltään tai luonteeltaan vau!!!-tasoa. Kun nainen ei 100% sytytä, niin touhusta tulee sellaista kädenlämpöistä. Mukavaa ja seksi on silti vallan hyvää, mutta ei herää sellaista fiilistä, että yrittäisin kaikkeni.

Kun sitten aletaan puhumaan vakavammasta suhteesta, sanon kyllä rehellisesti ettei tämä ehkä toimi. Moni aika selvästikin roikottaa kivaa ja helppoa tapailukumppania niin kauan kuin mahdollista.

Edellisessä suhteessani miestä ei näyttänyt riittävästi homma kiinnostavan, mutta samalla oli hirveä kiire viedä minut vanhemmilleen ja muille näytille, sekä miettiä yhteenmuuttoa ja avioliittokin puheissa vilahti.

Mutta samalla kahdenkeskisen ajan järjestäminen oli vaivan takana, eikä toinen näyttänyt kokevan sitä aikaa edes tarpeelliseksi. 

Lähdit hippulat vinkuen.

Vierailija
54/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tasoero.

Tiedän tämän itse. Minä olen treffaillut naisi

Tähän vielä kaksi lisäystä. Nämä asiat ovat myyttejä.

"Ei kannata olla itse aloitteellinen. Miehet eivät pidä aloitteellisista naisista"

Täyttä puppua. Muutamat jahtaaja-pelimiehet eivät pidä aloitteellisista naisista. Muut miehet pitävät. Miehet ovat aloitteellisia koska on pakko, ja sanovat pitävänsä siitä koska naiset pitävät aloitteellsuutta miehekkäänä ominaisuutena. Todellisuudessa lähes kaikki miehet pitävät aloitteellisista naisista.

"Kannattaa jättää aloite miehelle. Mies tekee aloitteen jos on tosissaan kiinnostunut"

Miehen aloitteellisuus ei kerro mitään kiinnostuksen tasosta. Kaikkein aloitteelisimpia ja voimakkaimmin kiinnostusta osoittaa pelkkää seksiä etsivä mies, koska seksisuhteissa kysynnän ja tarjonnan laki ei suosi miehiä, ja vaikutus on tehtävä nopeasti.

Vierailija
55/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin kuukauden tapailun jälkeen sanoit, että mies on ainut jota deittailet ja olisi kiva keskittyä vain meihin?

Minulle tuo olisi viesti, että siihen saakka ei ole ollut noin tai ainakin olisit ollut valmis katselemaan muitakin. Mielenkiintoni olisi lopahtanut välittömästi tai ainakin luottamukseni olisi romuttunut. On täysin itsestään selvää, että tutustutaan vain yhteen kerrallaan ja oletan näin olevan automaattisesti myös tapailemani naisen osalta.

m45

Sama ajatus. Aika hölmöä odottaa enää tässä vaiheessa, että mies enää panostaa täysillä. N30

Vierailija
56/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En halua suhdetta jossa tunnen itseni yksinäisemmäksi kuin oikeasti yksin ja sinkkuna. Ja jos näin on jo tapailuvaiheessa niin mitä tästä nyt tulee. "

Nuorempana yritin olla maailman ymmärtäväisin ja samalla maailman paras tyttöystävä-kandidaatti. 

Nykyään totean, että jos jo tapailuvaiheessa/seurustelun alussa toisen käytös aiheuttaa pahaa mieltä, niin NEXT! 

Ero on siinä, että nuorena sinua kiinnosti vain erittäin komeat ja itsevarmat miehet. Näille miehille et kelpaisi nytkään, ellet olisi maailman ymmärtäväisin ja paras tyttöystävä-kandidaatti, joka hyväksyy miehen ehdoilla menemisen.

Vierailija
57/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tasoero.

Mulla ei naisena sinänsä ole mitään aloitteiden tekemistä vastaan, mutta tiedän että monet naiset kokevat sen nimenomaan viehättävänä, että mies tekee aloitteen. Ja moni nainen haluaa kokea sen, se on heistä romanttista. Ymmärrän pointtisi, mutta asialla on toinenkin puoli. Ehkä miesten kannattaisi olla rehellisempiä siitä, etteivät tykkää tehdä aloitteita. 

Vierailija
58/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on siinä, että nuorena sinua kiinnosti vain erittäin komeat ja itsevarmat miehet. Näille miehille et kelpaisi nytkään, ellet olisi maailman ymmärtäväisin ja paras tyttöystävä-kandidaatti, joka hyväksyy miehen ehdoilla menemisen.

Komeus ja itsevarmuus eivät tee ihmisestä huonoa kumppania, joka odottaa toiselta täyttä joustoa suhteessa. -eri

Vierailija
59/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kaikki me emme ole niitä missi-kauniita, vaikket tavallisen näköisiä huomioisikaan.

Vierailija
60/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m45

Sama ajatus. Aika hölmöä odottaa enää tässä vaiheessa, että mies enää panostaa täysillä. N30

Jotenkin tuntuu että tässä ei ole voittajia. Oletusarvona että kaikki deittailee monia ristiin rastiin, ja ollaan eksklusiivisia vasta kun siitä on puhuttu. Ja sitten kun kumppanille kertoo että hei, en deittaile muita, niin loukkaannutaan että varmasti olet siis deittaillut, kun erikseen ilmoitat. Täh?

En deittaillut muita tämän miehen aikana. Halusin hänen myös tietävän tämän. Miten ihmeessä tuosta saa väännettyä luottamuksen romuttumisen, jos seurustelukumppani varta vasten kertoo haluavansa olla vain sinun kanssasi?

-ap