Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kohtuuton deittimiestä kohtaan?

Vierailija
07.02.2025 |

Olen ihan loppu deittailuun. Tulin siihen tulokseen että en halua tuhlata enää yhtään sekuntia kaikenlaiseen säätämiseen tai tunnetyön tekemiseen puolituntemattomille.

Nykyinen tilanne: lokakuun lopulla tutustuin kivaan mieheen ja luulin että meillä meni kivasti. Kävimme myös joululomalla yhdessä, ja vikana päivänä mainitsin että mies on ainoa jota deittailen, ja olisi kiva keskittyä vain meihin koska muutenkin on kivaa yhdessä. Pari viikkoa tuosta, mies alkoi vähentää viestien lukemista, lähettelyä, ja lopulta ignoorasi minut viikoksi. Puhuimme tuon sitten auki, kun sanoin selvästi että kerran viikossa -hyvänpäivänviestittely ei ole etsimäni suhdemuoto. Pari viikkoa ihan ok kontaktia.

Nyt kuukausi tuosta mies on taas vajonnut radiohiljaisuuteen. Vaikka olin aluksi innoissani miehestä, niin suoraan sanottuna tällainen ignooraminen on tappanut mielenkiintoni miestä kohtaan. Miehellä on kiireinen työjakso, mutta kyllä nyt helvetissä edes yhden rupisen viestin (á 10 sekuntia) saa viikon aikana lähetettyä jos on omaa kiinnostusta. 

Onko ihan kohtuutonta heittää romukoppaan lupaava tapailu tällaisen takia? En halua suhdetta jossa tunnen itseni yksinäisemmäksi kuin oikeasti yksin ja sinkkuna. Ja jos näin on jo tapailuvaiheessa niin mitä tästä nyt tulee. Tekisi mieli vetää kalenteri täyteen treffejä muiden kanssa. Ärsyttää kun itse vielä toin esille ettei tapailtaisi muita. Tällä hetkellä kun minun mielestäni emme tällä tavalla tapaile edes toisiamme.

Mietteitä?

Kommentit (317)

Vierailija
21/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, älä vedä tuosta liikaa draamaa. Äijältä loppui mielenkiinto ja se on niin epäkypsä ettei kerro suoraan. Siinä kaikki. Lopeta yhteydenpito, sinua ei kiinnosta enää ja se on ihan terve reaktio toisen kiinnostuksen ja panostuksen puutteeseen.

Mutta tuollaiset "vien sit jonkun muun ja kerron siitä" on myös lapsellista. Voit käyttäytyä itse kuin aikuinen vaikkei toinen niin teekään. Ei sun tartte kenellekään lällätellä mitä teet ja kenen kanssa, etenkään ihmiselle joka ei, anteeksi nyt vaan, ole sinusta mitenkään enää kiinnostunut.

Jatkossa opit että ekan häviämisen jälkeen juttu katki (jos toisella ei ole erittäin hyvää syytä jonka hän ITSE selittää ja hyvittää), selviät vähemmällä vatvomisella. 

Vierailija
22/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, vaikutat vähän läheisriippuvaiselta. Sorry.

Sinulle tärkeintä on saada tapailusuhde? Kun tämä hyytyi, mietit jo kalenterin täyttämistä uusilla. Vaikka aloituksessa sanoit, että olet ihan loppu deittailuun.

Älä ole noin epätoivoinen. Pelotat miehet pois.

Olen ollut pidempään sinkkuna eli tietysti olen valmis heittäytymään suhteeseen jos kohtaan kivan tyypin. Olen tämän mykkäkoulumiehen vuoksi torjunut monta muuta treffikutsua ja kiinnostavaa miestä, kun en mielelläni treffaile montaa päällekkäin tai ole puolen kaupungin patjana.

Siksi juuri turhauttaakin odottaa tyhjän panttina, kun toisaalta olen valmis ymmärtämään jos töissä on kiirettä tai elämäntilanne on ajoittain kireä. Olisin ollut valmis joustamaan jos mies olisi tarvinnut enemmän aikaa, mutta alkaa tuntua että tuhlaan vain omaa aikaani.

En halua olla ylidramaattinen draamaprinsessa joka lopettaa tapailun ja polttaa sillat pienimmästäkin vastoinkäymisestä, mutta tällainen tapailu jättää minut oikeasti surullisemmaksi kuin kokonaan ilman. Olen valmis joustamaan, mutta en halua olla mikään kynnysmatto jonka tarpeet eivät merkitse, ja joka heitetään nurkkaan kun sitä ei tarvita.

Olen elänyt sinkkuna viimeiset 6 vuotta. Pärjään hyvin yksin. Olin vain iloinen ja yllättynyt että (aluksi) pystyin nauttimaan tapailusta. Olen väsynyt tähän mykkäkouluhinkkaukseen ja limboon.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Teillä ei ole rakkaussuhdetta, ei todellisuudessa eikä av-palstan tarinoissa. Hyvää jatkoa, jos tarina sattuisikin olemaan tosi.

Vierailija
24/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He is not that into you.

Vierailija
25/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no onhan se nyt ihan selvää, että ei ole erityisen kiinnostunut susta.

Miehet on vähän tyhmiä. Ne ulisee, ettei ole naista, sitten tapaavat kivan naisen jonka kanssa viihtyvät ja sitten lähtevät häntä koipien välissä karkuun. Olkaa ilman sitten.

Ehkä se mies ei viihtynytkään niin hyvin kuin luulit. Jotkut naiset eivät hyväksy sitä että saavat pakit.

Vierailija
26/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on vähän tyhmiä. Ne ulisee, ettei ole naista, sitten tapaavat kivan naisen jonka kanssa viihtyvät ja sitten lähtevät häntä koipien välissä karkuun. Olkaa ilman sitten.

Naisia on kahdenlaisia. Niitä jotka ovat alusta asti omia itsejään ja sitten niitä jotka näyttävät todellisen luontonsa vasta kun kala on koukussa.

Vierailija
27/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti mies hyllylle ja kalenteri auki. Seuraavan kerran jos ottaa sinuun vielä yhteyttä voit ystävällisesti sanoa ettet jatka juttua, muuten älä edes ilmoita. Sanoit jo tarpeesi ja toiveesi, mies lupasi ja laiminlöi, case closed. Jos saa raivarit niin oma on ongelmansa, niitä raivareita näkyy ja kuuluu koko ajan joka puolella ja kaikissa päivän selvää että itse mokasivat

Vierailija
28/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, vaikutat vähän läheisriippuvaiselta. Sorry.

Sinulle tärkeintä on saada tapailusuhde? Kun tämä hyytyi, mietit jo kalenterin täyttämistä uusilla. Vaikka aloituksessa sanoit, että olet ihan loppu deittailuun.

Älä ole noin epätoivoinen. Pelotat miehet pois.

Olen ollut pidempään sinkkuna eli tietysti olen valmis heittäytymään suhteeseen jos kohtaan kivan tyypin. Olen tämän mykkäkoulumiehen vuoksi torjunut monta muuta treffikutsua ja kiinnostavaa miestä, kun en mielelläni treffaile montaa päällekkäin tai ole puolen kaupungin patjana.

Siksi juuri turhauttaakin odottaa tyhjän panttina, kun toisaalta olen valmis ymmärtämään jos töissä on kiirettä tai elämäntilanne on ajoittain kireä. Olisin ollut valmis joustamaan jos mies olisi tarvinnut enemmän aikaa, mutta alkaa tuntua että tuhlaan vain omaa aikaani.

En halua olla ylidramaattinen

Suhde poikki mutta lopeta tuo yhdenkin miehen patjana oleminen. Ensin tutustuminen, sitten harkitaan intiimiasioita. Miehet pitävät tinderiä ilmaispanosovelluksena ja jokaisen kohdalla on riski siitä, että kyseessä on täysin läpimätä yksilö. Ensin siis tutustuminen

Vierailija
29/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se mies ei viihtynytkään niin hyvin kuin luulit. Jotkut naiset eivät hyväksy sitä että saavat pakit.

Vaikka sitten niin, ei sillä ole väliä. Sillä on, että ap ei ole tyytyväinen ja menee nyt eteenpäin. Miehen motiivit ovat täysin toissijaiset

Vierailija
30/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse aktiivisesti yhteydessä tuohon mieheen vai odotatko vaan että hän on se joka laittaa viestiä? Ehkä se mies ajattelee samalla tavalla että eipä ole neidistä mitään kuulunut.

Vierailija
31/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani viestien määrä ei korreloi sitä paljonko pidän jostain ihmisestä. Jos jollain pysyy mielenkiinto yllä vain jos lähettelen jatkuvasti viestiä, hän ei minusta ole kovin sitoutumiskykyinen.

elämänpituinen kumppani

Vierailija
32/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllykipeä miesvihaa tihkuva ulosanti kyllä kertoo jotain miksi mies poistuu.

Vierailija
33/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sitten niin, ei sillä ole väliä. Sillä on, että ap ei ole tyytyväinen ja menee nyt eteenpäin. Miehen motiivit ovat täysin toissijaiset

Niin, tässä kuultiin nyt vain naisen näkökulma ja miehestä saatiin taas sika leivottua.

34/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samantyyppinen juttu loppuvuonna. Tapailin miestä parin kuukauden ajan n. Joka toinen viikko (oltaisiin tavattu useamminkin, mutta hänellä oli sairastumisia ja työmatkoja) ja sen jälkeen kun oltiin yhden yön kylpylälomalla, alkoi yhteydenpito hänen puoleltaan hiljentyä. Minä olin se, joka aina kyseli kuulumisia ja ehdotin tapaamisia. Sitten kun minä otin puheeksi sen, että olen poistanut Tinderin ja annoin ymmärtää, että olen oikeasti kiinnostunut hänestä, niin hän ilmoitti, että hänellä ei ole muodostunut tunteita minua kohtaan, ja haluaa jatkaa tapaamisia ihan vaan kavereina. Eli yht. 2,5kk kesti se tapailu kunnes hän ilmoitti, että on vain kaverillisia fiiliksiä.

Vierailija
35/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaisi että miehet huomioisi heitä enemmän parisuhteissa. Miehet on vähän sellaisia että keskitytään liikaa yhteen asiaan kerrallaan kun naiset taas osaa sekä puhua samaan aikaan että tehdä muuta.

36/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä suosittelen sua alkaa treffailemaan myös muita miehiä. Jos se mies ottaa suhun yhteyttä, niin voithan sä sitten tavata. Eiköhän se mies itse ehdottaisi tapaamista jos haluaa sut tavata.

Vierailija
37/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selitetty teille moneen kertaan.

Suosio jakautuu epätasaisesti. Teitä naisia kiinnostaa vain pieni osa miehistä. Te ette ehkä pidä näitä miehiä erityisen tasokkaina, koska teille miehet jakautuvat kolmeen luokkaan: kalsarimallit/rikkaat/julkkikset, tavismiehet, ja luuserit.

Jos ns. tavismies on siinä top 10-20% joukossa jota muutkin naiset haluavat, naisia on saatavilla vallan mukavasti - mutta suurin osa niistä naisista ei ole miehen kanssa samaa tasoa. Tai, jos ette hyväksy tasoajatelua, suurin osa saatavilla olevista naisista ei täytä näiden miesten toivomuksia.

Koska miehet eivät olen yhtä tarkkoja kuin naiset alaspäin tapailemisesta tai panemisesta, he kuitenkin tapailevat naisia odotellessa sellaista naista johon heitä oikeasti kiinnostaisi panostaa. Sellainen nainen totta kai nauttii lukuisista Tinder-kosijoista, jotka myös tapailevat alaspäin oikeasti kiinnostavaa naista odotellessa.

Tämän lisäksi on myös paljon miehiä jotka ovat avioliitossa tajunneet raataneensa naisen kotiunelmien eteen, harrastusten ja kavereiden jäädessä viimeiselle sijalle. Nämä miehet haluavat nyt paremman diilin. Tapailua ja seksiä ilman lähinnä naisen toivomaa tunnetyötä, metasäätämistä ja keskustelua työpaikkajuoruista.

Tämä ei tule muuttumaan miksikään. Ne miehet jotka haluaisivat panostaa ap:n kanssa seurustelemiseen, eivät kiinnosta ap:ta. "Ei vain ole sitä kemiaa" tms. Ap:n harmiksi nämä ovat miehiä joita siihen oikeaan parisuhteeseen olisi saatavilla.

Vierailija
38/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon, pökäle.

Vierailija
39/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse aktiivisesti yhteydessä tuohon mieheen vai odotatko vaan että hän on se joka laittaa viestiä? Ehkä se mies ajattelee samalla tavalla että eipä ole neidistä mitään kuulunut.

Pidän aktiivisesti yhteyttä, kysyn tapaamisia, ehdotan tekemistä, lähetän viestejä, mutta en siis pommita. Jos jättää viestini/kysymyksen vastaamatta, niin en todellakaan pommita. Tämä on jo toinen tapailu peräjälkeen jossa kävi näin. Tekee mieli muuttaa erakoksi vuorille ja luovuttaa ihmisten kanssa.

-ap

Vierailija
40/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtikö siis perspillujutut jo kehiin?