Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kohtuuton deittimiestä kohtaan?

Vierailija
07.02.2025 |

Olen ihan loppu deittailuun. Tulin siihen tulokseen että en halua tuhlata enää yhtään sekuntia kaikenlaiseen säätämiseen tai tunnetyön tekemiseen puolituntemattomille.

Nykyinen tilanne: lokakuun lopulla tutustuin kivaan mieheen ja luulin että meillä meni kivasti. Kävimme myös joululomalla yhdessä, ja vikana päivänä mainitsin että mies on ainoa jota deittailen, ja olisi kiva keskittyä vain meihin koska muutenkin on kivaa yhdessä. Pari viikkoa tuosta, mies alkoi vähentää viestien lukemista, lähettelyä, ja lopulta ignoorasi minut viikoksi. Puhuimme tuon sitten auki, kun sanoin selvästi että kerran viikossa -hyvänpäivänviestittely ei ole etsimäni suhdemuoto. Pari viikkoa ihan ok kontaktia.

Nyt kuukausi tuosta mies on taas vajonnut radiohiljaisuuteen. Vaikka olin aluksi innoissani miehestä, niin suoraan sanottuna tällainen ignooraminen on tappanut mielenkiintoni miestä kohtaan. Miehellä on kiireinen työjakso, mutta kyllä nyt helvetissä edes yhden rupisen viestin (á 10 sekuntia) saa viikon aikana lähetettyä jos on omaa kiinnostusta. 

Onko ihan kohtuutonta heittää romukoppaan lupaava tapailu tällaisen takia? En halua suhdetta jossa tunnen itseni yksinäisemmäksi kuin oikeasti yksin ja sinkkuna. Ja jos näin on jo tapailuvaiheessa niin mitä tästä nyt tulee. Tekisi mieli vetää kalenteri täyteen treffejä muiden kanssa. Ärsyttää kun itse vielä toin esille ettei tapailtaisi muita. Tällä hetkellä kun minun mielestäni emme tällä tavalla tapaile edes toisiamme.

Mietteitä?

Kommentit (317)

Vierailija
1/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta jos minulle jonkun naisen kanssa olisi käynyt noin niin lakkaisin kokonaan viestittelemästä, alkaisin tapailemaan muita ja jos tämä nainen joskus vielä viestittelisi niin vastailisin viiveellä, lyhyesti ja kohteliaasti - vähän niinkun sellasella tuttavatyylillä. Jos sitten joskus kysyisi mikä on ja haluaisi lähentyä taas, niin ilmoittaisin että mulla ei ole enää romanttisia tunteita.

Vierailija
2/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on helppo.

Haluat jotain muuta kuin mitä tämän miehen kanssa saat. Et ole kohtuuton että lopetat ja etsit muualta sitä mitä oikeasti haluat. Olet itse asiassa tyhmä jos jatkat tätä suhdetta, koska te näköjään haluatte eri asioita.

Hänen tapailemisensa estää sinua löytämästä sitä mitä etsit. Lähetä hänelle kohtelias ilmoitus, että tienne eroavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ei sitä selvästi kiinnosta enää kun toit sitoutumishalusi esille.

Vierailija
4/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä välttelevästi kiintyvän käyttäytymistä. Juokse.

Vierailija
5/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se nyt ihan selvää, että ei ole erityisen kiinnostunut susta.

Vierailija
6/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän löysi paremman. Ei sen kummempaa.

Vierailija
7/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Tuosta tuskin tulee mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa. Kokemuksesta tiedän, että kun on ihastunut ja täysillä rakentamassa suhdetta, potentiaalista tulevaa elämänkumppania ei päästä käsistään. Vaikka olisi miten kiire, yhteydenpito ei loppujen lopulta ihmeitä vaadi. Ennemminkin se on voimavara kiireen keskellä.

M48

Vierailija
8/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on vähän tyhmiä. Ne ulisee, ettei ole naista, sitten tapaavat kivan naisen jonka kanssa viihtyvät ja sitten lähtevät häntä koipien välissä karkuun. Olkaa ilman sitten.

Vierailija
9/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille message, että tää oli varmaan tässä, kun ei häntä kiinnosta. Otat seuraavan jonossa. Tsemppiä.

Vierailija
10/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä on helppo.

Haluat jotain muuta kuin mitä tämän miehen kanssa saat. Et ole kohtuuton että lopetat ja etsit muualta sitä mitä oikeasti haluat. Olet itse asiassa tyhmä jos jatkat tätä suhdetta, koska te näköjään haluatte eri asioita.

Hänen tapailemisensa estää sinua löytämästä sitä mitä etsit. Lähetä hänelle kohtelias ilmoitus, että tienne eroavat.

Hyvä pointti. En ikinä itse kohtelisi deittikumppania noin. 

Ärsyttävintä miten kaikki loppui noin äkisti - meillä oli kirjaimellisesti tosi kiva yhdessä suunniteltu loma, olimme ostaneet joululahjoja toisillemme, oli suunnitelmia lähitulevaisuuteen. Mielestäni ei ollut mitenkään outoa puhua siitä missä mennään, ja ettei nähdä muita. Ja sitten tuollainen ignooraaminen. Ihan kuin jotain henkistä kidutusta, teeskennellään kivaa suhteen alkua, räpsäytät silmiäsi, ja kaikki on poissa.

-ap

Vierailija
11/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuo mies. Sekin on jo sinut unohtanut - tai ainakin pikkuhiljaa unohtamassa. 

Vierailija
12/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger? Jotkut assit menevät lukkoon jos aletaan vaatia nopeampaa tahtia. Miespuolisia asseja löytyy jostakin syystä Suomessa kuin sieniä sateella.

Vierailija
13/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole lupaava tapailu, kun kerran toiveet yhteytenpidon suhteen eivät kohtaa ollenkaan.

Vierailija
14/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on vähän tyhmiä. Ne ulisee, ettei ole naista, sitten tapaavat kivan naisen jonka kanssa viihtyvät ja sitten lähtevät häntä koipien välissä karkuun. Olkaa ilman sitten.

Hehe. Ap on jännämiehen/komistuksen yksi hoito, ei sen kummempaa.

Vierailija
15/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komealla miehellä on kiire tapailla muitakin joten ei se ehdi sinua tapailemaan. Sinun kannattaa nyt vaan laskea rimaa ja kelpuuttaa joku ruma mies jolla on aikaa oikeastii rakentaa pariisuhdetta.

Vierailija
16/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat vähän läheisriippuvaiselta. Sorry.

Sinulle tärkeintä on saada tapailusuhde? Kun tämä hyytyi, mietit jo kalenterin täyttämistä uusilla. Vaikka aloituksessa sanoit, että olet ihan loppu deittailuun.

Älä ole noin epätoivoinen. Pelotat miehet pois.

Vierailija
17/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sille message, että tää oli varmaan tässä, kun ei häntä kiinnosta. Otat seuraavan jonossa. Tsemppiä.

En haluaisi olla mikään ylidramaattinen draamaprinsessa joka loukkaantuu jos ei saa whatsapp-viestittelyä joka kolmas sekunti. Toisaalta kuka ihme pysyy kiinnostuneena jostain pari kertaa viikossa -rupattelusta, vaikka olisi millaiset työkiireet tai stressi kiireisemmällä osapuolella. Mies oli jopa itse se, joka otti minuun ensin yhteyttä ja halusi tutustua, ja nyt tällainen katoamistemppu jo toista kertaa.

Minulla oli vielä ostettuna meille liput yhteen tapahtumaan parin viikon päästä. Suoraan sanottuna ei itse edes tee mieli mennä sinne miehen kanssa, vaikka olimme sopineet menevämme yhdessä. Tuostakin tekisi mieli ilmoittaa että vien sinne sitten jonkun muun. Tämäkin tuntuu joltain pikkumaiselta kostolta tyyliin et-puhu-mulle-niin-en-leiki-sun-kanssa. Toisaalta vietän mieluummin kivan illan kaverin kanssa kuin tämmöisessä tilanteessa.

-ap

Vierailija
18/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
19/317 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ole kiinnostusta

Vierailija