Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kohtuuton deittimiestä kohtaan?

Vierailija
07.02.2025 |

Olen ihan loppu deittailuun. Tulin siihen tulokseen että en halua tuhlata enää yhtään sekuntia kaikenlaiseen säätämiseen tai tunnetyön tekemiseen puolituntemattomille.

Nykyinen tilanne: lokakuun lopulla tutustuin kivaan mieheen ja luulin että meillä meni kivasti. Kävimme myös joululomalla yhdessä, ja vikana päivänä mainitsin että mies on ainoa jota deittailen, ja olisi kiva keskittyä vain meihin koska muutenkin on kivaa yhdessä. Pari viikkoa tuosta, mies alkoi vähentää viestien lukemista, lähettelyä, ja lopulta ignoorasi minut viikoksi. Puhuimme tuon sitten auki, kun sanoin selvästi että kerran viikossa -hyvänpäivänviestittely ei ole etsimäni suhdemuoto. Pari viikkoa ihan ok kontaktia.

Nyt kuukausi tuosta mies on taas vajonnut radiohiljaisuuteen. Vaikka olin aluksi innoissani miehestä, niin suoraan sanottuna tällainen ignooraminen on tappanut mielenkiintoni miestä kohtaan. Miehellä on kiireinen työjakso, mutta kyllä nyt helvetissä edes yhden rupisen viestin (á 10 sekuntia) saa viikon aikana lähetettyä jos on omaa kiinnostusta. 

Onko ihan kohtuutonta heittää romukoppaan lupaava tapailu tällaisen takia? En halua suhdetta jossa tunnen itseni yksinäisemmäksi kuin oikeasti yksin ja sinkkuna. Ja jos näin on jo tapailuvaiheessa niin mitä tästä nyt tulee. Tekisi mieli vetää kalenteri täyteen treffejä muiden kanssa. Ärsyttää kun itse vielä toin esille ettei tapailtaisi muita. Tällä hetkellä kun minun mielestäni emme tällä tavalla tapaile edes toisiamme.

Mietteitä?

Kommentit (317)

Vierailija
201/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelevälle ja ahdistuneesti kiintyneelle sopii parhaiten turvallisesti kiintynyt. Välttelevälle ja ahdistuneelle syntyy usein vetovoimainen suhde, joka ei kuitenkaan toimi kauan. Välttelevä - välttelevä kombinaatio ei toimi, koska kumpikaan ei ole kovin kiinnostunut syventämään suhdetta.

Mutta turvallisesti kiintyneelle ei todellakaan sovi välttelevä tai ahdistuneesti kiintynyt.

Vierailija
202/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymällä selviää ja jos sanoo toista kuin tekee, niin siitäkin. Sinulla on oikeus tietää miten asia on.

Näin on. Inhoan häilyvää kommunikaatiota ja epävarmuutta. Ja toisaalta halusin miehen sanovan asian itse. Kysyin mieheltä siis perjantaina suoraan onko hän vielä kiinnostunut tutustumaan ja viettämään aikaa yhdessä, kun huomasin kontaktin väljähtyneen.

Sain takaisin viestin jossa mies myönsi asian, sanoi ettei ole nyt paikassa romanttiselle suhteelle, ettei ole ollut selvä tarkoitusperistään ja sitten pitkä lässytys miten pitää minua hienona ihmisenä ja haluaisi tutustua ystävänä. Mieluummin juoksen sirkkeliin (sorry).

Olisi ollut reilua sanoa tuo joskus lokakuussa ennen kolmen kuukauden teeskentelysuhdetta. Omat tunteet ehti muodostumaan tässä ihan liian pitkälle. Eniten satuttaa että noin pitkään piti teeskennellä, lupailla olemattomia ja rakentaa valheellista toivoa kaikenmaailman lahjoilla, lomilla ja lupauksilla. Alan varmaan kirkumaan ääneen seuraavan kerran kun joku uusi tekee minkäänsortin ystävällisen tai romanttisen eleen. Ihan toivotonta.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymällä selviää ja jos sanoo toista kuin tekee, niin siitäkin. Sinulla on oikeus tietää miten asia on.

Näin on. Inhoan häilyvää kommunikaatiota ja epävarmuutta. Ja toisaalta halusin miehen sanovan asian itse. Kysyin mieheltä siis perjantaina suoraan onko hän vielä kiinnostunut tutustumaan ja viettämään aikaa yhdessä, kun huomasin kontaktin väljähtyneen.

Sain takaisin viestin jossa mies myönsi asian, sanoi ettei ole nyt paikassa romanttiselle suhteelle, ettei ole ollut selvä tarkoitusperistään ja sitten pitkä lässytys miten pitää minua hienona ihmisenä ja haluaisi tutustua ystävänä. Mieluummin juoksen sirkkeliin (sorry).

Olisi ollut reilua sanoa tuo joskus lokakuussa ennen kolmen kuukauden teeskentelysuhdetta. Omat tunteet ehti muodostumaan tässä ihan liian pitkälle. Eniten satuttaa että noin pitkään piti teeskennellä, lupailla olemattomia ja rakentaa valheellista toivoa kaikenmaailman lahjoilla, lomilla ja lupauksilla. Alan varmaan kirkumaan ääneen seuraavan kerran kun joku uusi tekee minkäänsortin ystävällisen tai romanttisen eleen. Ihan toivotonta.

-ap

Mulle kävi vasta niin, että mies alkoi tavattaessa kiireiseksi, etäiseksi ja tylyksi. Ei ollut millään aikaa kunnolla nähdä ja lopulta tapaamattomuuden syyksi kelpasi jo se, että bensa on kallista. Olin jo monta kertaa koettanut jutella että mikä mättää, onko kiinnostus hiipunut. Ei kuulemma ollut, oli vain kiirettä töissä ja tällaista tämä hänen työnsä on. Kun lopulta sitten pistin kovan kovaa vasten ja sanoin, että minä en harrasta mitään seksisuhteita vaan etsin oikeaa parisuhdetta, sanoi hän ettei ole enää pariin kuukauteen tuntenut mitään minua kohtaan. Kertoi odotelleensa, tulisivatko tunteet takaisin. Sanoin hänelle suoraan, että jos tunteet parin kuukauden tapailun jälkeen katoavat, niin tuskin ne takaisin ovat tulossa. Ja mies oli itse se, jolla oli kiire alkaa seurustella ja suunnitella tulevaisuuteen vaikka mitä, vaikka itse koin ettei oltu kunnolla edes alettu tutustua. T. Eri

Vierailija
204/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan susta on aidosti kiinnostunut. On vain ujo ja haluaa edetä hitaasti 🤔 Mukava ja kiltti mies pohjimmiltaan lienee, niitähän ne naiset aina valitsee.

Vierailija
205/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia tulevaisuudensuunnitelmia teillä oli? Olisi kiva tietää tällein kun ei ole deittaillut että minkälaisia asioita miehet sanoo vaikkei edes tarkoita. 

Vierailija
206/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, me suunniteltiin exän kanssa yhteenmuuttoa ja vietettiin kaikki vapaa-aika yhdessä, mutta kun exä jätti, niin kertoi syyksi, ettei ole enää tunteita. Ei kuulemma ole ollut enää puoleen vuoteen muttei uskaltanut sanoa.

Kiva huijaus. Joo, rakas, muutetaan vaan yhteen mutta viddu että oot rasittava turhake ja mietin pakotietä ulos 24/7 sun selän takana.

Toivottavasti karma kosti.

Vierailija
207/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut reilua sanoa tuo joskus lokakuussa ennen kolmen kuukauden teeskentelysuhdetta. Omat tunteet ehti muodostumaan tässä ihan liian pitkälle. Eniten satuttaa että noin pitkä

Mulle kävi vasta niin, että mies alkoi tavattaessa kiireiseksi, etäiseksi ja tylyksi. Ei ollut millään aikaa kunnolla nähdä ja lopulta tapaamattomuuden syyksi kelpasi jo se, että bensa on kallista. Olin jo monta kertaa koettanut jutella että mikä mättää, onko kiinnostus hiipunut. Ei kuulemma ollut, oli vain kiirettä töissä ja tällaista tämä hänen työnsä on. Kun lopulta sitten pistin kovan kovaa vasten ja sanoin, että minä en harrasta mitään seksisuhteita vaan etsin oikeaa parisuhdetta, sanoi hän ettei ole enää pariin kuukauteen tuntenut mitään minua kohtaan. Kertoi odotelleensa, tulisivatko tunteet takaisin. Sanoin hänelle suoraan, että jos tunteet parin kuukauden tapailun jälkeen katoavat, niin tuskin ne takaisin ovat tulossa. Ja mies oli itse se, jolla oli kiire alkaa seurustella ja suunnitella tulevaisuuteen vaikka mitä, vaikka itse koin ettei oltu kunnolla edes alettu tutustua. T. Eri

Anteeksi, repesin tuolla bensakommentille :D

Mutta kuulostaa niin edelliseltä suhteeltani, jossa toisella oli tosi kiire tulevaisuuden suhteen (oli mielessä jo yhteenmuutot jne), muttei kokenut tarvetta viettää kanssani aikaa ja tutustua minuun.

Tulkitsin, että hänellä oli mielessään visio haluamastaan elämästä, mutta siihen puolison rooliin kävi ihan kuka tahansa. Yhtä hyvin olisi voinut lätkäistä käteeni käsikirjoituksen vuorosanoineen.

Vierailija
208/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei, me suunniteltiin exän kanssa yhteenmuuttoa ja vietettiin kaikki vapaa-aika yhdessä, mutta kun exä jätti, niin kertoi syyksi, ettei ole enää tunteita. Ei kuulemma ole ollut enää puoleen vuoteen muttei uskaltanut sanoa.

Kiva huijaus. Joo, rakas, muutetaan vaan yhteen mutta viddu että oot rasittava turhake ja mietin pakotietä ulos 24/7 sun selän takana.

Olenpa kuullut että joku mies ajautuu aina suhteissa pettämäänkin, koska on ylikiltti, eikä uskalla tuottaa pettymystä ja sanoa ei yhdellekään naiselle... Saisivat armeijassa kurssittaa miehiä tunnetaidoissa ja vuorovaikutuksessa.

Vierailija
209/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa samalta mitä miehet kokevat.

Mies rakentaa vuosia naisen toivomaa kotiunelmaa. Kun ruuhkavuosien jälkeen olisi yhteistä aikaa, nainen ostaa kuntosalikortin ja ilmoittaa "olemme kasvaneet erilleen, olemme kuin sisko ja veli, liittomme on ollut jo vuosia emotionaalisesti kuollut".

Nainen ei tietenkään ole halunnut erota aikaisemmin koska hän olisi menettänyt miehen tuoman taloudellisen turvan ja mies oli tarpeellinen kävelevänä työkalupakkina.

Vierailija
210/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Anteeksi, repesin tuolla bensakommentille :D

Mutta kuulostaa niin edelliseltä suhteeltani, jossa toisella oli tosi kiire tulevaisuuden suhteen (oli mielessä jo yhteenmuutot jne), muttei kokenut tarvetta viettää kanssani aikaa ja tutustua minuun.

Tulkitsin, että hänellä oli mielessään visio haluamastaan elämästä, mutta siihen puolison rooliin kävi ihan kuka tahansa. Yhtä hyvin olisi voinut lätkäistä käteeni käsikirjoituksen vuorosanoineen.

Kyllä, mulla oli just sama olo tuosta suhteesta! Jos naisia joskus haukutaan jossain Disney- ja prinsessaharhassa elämisestä, niin joillakin miehillä on kyllä oma harhansa parisuhteen olemuksesta. Voihan se olla, että miehen lapsuudenperheessäkin äidin paikka on ollut olla hiljaa ja näytellä roolia isän elämässä. T. Tuo jolle vastasit 

Vierailija
211/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan jaksa enää uskoa mihinkään penturakkauteen yli nelikymppisenä eronneena miehenä. Minulla on vielä alaikäisiä lapsia, joten en halua sokkona muuttaa kenenkään kanssa heti yhteen. En jaksa enää uskoa mihinkään sielunkumppanuuteen ja päivittäiseen puhelimessa lässyttämiseen tai viestien vaihtoon. Jos asutaan erillään niin voidaan vaihtaa kuulumiset pääosin silloin kun tavataan. Joskus jos elämässä tapahtuu jotain merkittävää, on hiljainen hetki tai oikein kaipaa toista niin miksei silloin voisi pitää yhteyksiä. Mutta että päivittäin hampaat irvessä keksiä jotain viestiteltävää...eieiei. Esimerksi työni on sellaista etten sitä voi juurikaan kertoa muuta kuin ympäripyöreästi yleisellä tasolla, niin sitäkään ei mitään jutun juurta saa.

No jos sulla ei riitä mitään sanottavaa edes päivittäis

En ole koskaan uskonut välilliseen kommunikaatioon, koska niissä ei yleensä näe toisen reaktioita ja virhetulkintojen mahdollisuus on suuri. Lisäksi nykyään viestien lähettäminen on turhan helppoa, joku jolla ei ole itsesääntelyä saattaa paukutella niitä roppakaupalla ennen kuin toinen ehtii edes reagoida.

Jos vaikka tavataan muutaman päivän välein niin onhan sitä puhuttavaakin enemmän eikä tarvitse väkisin tiristää joka päivä jotain teennäistä mitä sinulle kuuluu jutustelua.

Pakko ihmetellä, että miten onnistuu noin tiiviit tapaamiset, vaikka sinulla lapsia ennestään?

Ja tuo kertoo paljon, ettei puhuttavaa joka päivälle olisi, siis että olisi pakko väkisin keksiä jotain "teennäistä" puhuttavaa. Et ole silloin kiinnostunut toisesta.

Vierailija
212/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia tulevaisuudensuunnitelmia teillä oli? Olisi kiva tietää tällein kun ei ole deittaillut että minkälaisia asioita miehet sanoo vaikkei edes tarkoita. 

Yksi jälkiviisaus näiden kohdalla on toi nopeasti eteneminen, kunnes sille tulee stoppi jossain kohdin. 

Vierailija
213/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies rakentaa vuosia naisen toivomaa kotiunelmaa. Kun ruuhkavuosien jälkeen olisi yhteistä aikaa, nainen ostaa kuntosalikortin ja ilmoittaa "olemme kasvaneet erilleen, olemme kuin sisko ja veli, liittomme on ollut jo vuosia emotionaalisesti kuollut".

Nainen ei tietenkään ole halunnut erota aikaisemmin koska hän olisi menettänyt miehen tuoman taloudellisen turvan ja mies oli tarpeellinen kävelevänä työkalupakkina.

Niin, olisi kannattanut ottaa ruma nainen sieltä baarin pimeästä nurkasta niin ei olisi eroja. 

Vierailija
214/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisuunnitelmia, ravintoloita joissa olisi kiva käydä, tapahtuma katsottuna+liput ostettuna minne mentäisiin yhdessä, kavereiden tapaaminen, lomahaaveita, sukulaisten tapaaminen, yhteen typerään leikkimieliseen tapahtumaan osallistuminen kilpaparina, makkarin puolen toiveita mitä olisi kiva yhdessä tehdä. Siis kaikkea taivaan ja maan väliltä, ja kaikki oli vaan sanahelinää.

Kaikki ei siis tietenkään olleet mitään konkreettisia suunnitelmia, mutta kaikki yhdessä puhuttuja kivoja juttuja mitä olisi tehty yhdessä. Mitä muutakaan johtopäätöstä tuollaisista keskusteluista voi edes tehdä että jes, toihan on innoissaan ja täysillä mukana. En minä kaverimiesten kanssa puhu mistään yhteisistä lomista tai mitä olisi kiva tehdä sängyssä.

-ap

Vierailija
215/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Minkälaisia tulevaisuudensuunnitelmia teillä oli? Olisi kiva tietää tällein kun ei ole deittaillut että minkälaisia asioita miehet sanoo vaikkei edes tarkoita. 

Mun lyhytaikainen ex haaveili omakotitalosta, ja katseli jo mulle sopivaa autoa jonka hän hankkisi että pääsen kulkemaan sieltä vähän syrjemmässä sijaitsevasta talosta töihin. Mietti, kannattaako siihen hankkia kitka- vai nastarenkaat talveksi. Siellä omakotitalossa kuulemma piti olla tilaa, että voisimme ottaa vanhempani asumaan kunhan he ovat siinä iässä että tarvitsevat apua. Pienempiä haaveita miehellä oli yhteinen matkailuautoretki Lappiin. Hän myös suunnitteli meille parasta eläkesäästämisratkaisua, että voisimme jäädä eläkkeelle ennen oikeaa eläkeikää.

Nämä oikeasti viikon-parin tuntemisen jälkeen, ja täysin miehen omasta päästä lähtöisin, kun itse koetin pistää vähän kapuloita rattaisiin, että tutustutaan nyt ennen kuin aletaan puhua tällaisia. Mutta ajattelin jotenkin, että kai mies on vain jonkinlaisessa ihastuksen huumassa ja rauhoittuu suunnitelmineen hieman, kun hänen päänsä selkenee. Sitten se pää selkenikin varoittamatta niin, että tunteet ja kiinnostus lopahtivat täysin. T. Eri kuin jolle vastasit

Vierailija
216/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei tietenkään ole halunnut erota aikaisemmin koska hän olisi menettänyt miehen tuoman taloudellisen turvan ja mies oli tarpeellinen

Niin, olisi kannattanut ottaa ruma nainen sieltä baarin pimeästä nurkasta niin ei olisi eroja. 

Totta. Itselläni suurin unelma jo nuoresta pitäen oli loppuelämän parisuhde ja perhe.

En vaan valitettavasti ole juuri ketään kiinnostanut kuin kelpuutussuhteeseen, joista minut sitten on jätetty. Ne kauniit kaverit ovat pariutubert, avioituneet, eronneet, pariutuneet jo toiselle kierrokselle jne.

Vierailija
217/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittisuunnitelmia, ravintoloita joissa olisi kiva käydä, tapahtuma katsottuna+liput ostettuna minne mentäisiin yhdessä, kavereiden tapaaminen, lomahaaveita, sukulaisten tapaaminen, yhteen typerään leikkimieliseen tapahtumaan osallistuminen kilpaparina, makkarin puolen toiveita mitä olisi kiva yhdessä tehdä. Siis kaikkea taivaan ja maan väliltä, ja kaikki oli vaan sanahelinää.

Kaikki ei siis tietenkään olleet mitään konkreettisia suunnitelmia, mutta kaikki yhdessä puhuttuja kivoja juttuja mitä olisi tehty yhdessä. Mitä muutakaan johtopäätöstä tuollaisista keskusteluista voi edes tehdä että jes, toihan on innoissaan ja täysillä mukana. En minä kaverimiesten kanssa puhu mistään yhteisistä lomista

Miehellä riittää työstettävää itsensä kanssa jos joskus ihan oikean suhteen haluaakin, rehellisyys on yksi niistä. Sinulle ap toivon kaikkea hyvää.

Vierailija
218/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Minkälaisia tulevaisuudensuunnitelmia teillä oli? Olisi kiva tietää tällein kun ei ole deittaillut että minkälaisia asioita miehet sanoo vaikkei edes tarkoita. 

Mun lyhytaikainen ex haaveili omakotitalosta, ja katseli jo mulle sopivaa autoa jonka hän hankkisi että pääsen kulkemaan sieltä vähän syrjemmässä sijaitsevasta talosta töihin. Mietti, kannattaako siihen hankkia kitka- vai nastarenkaat talveksi. Siellä omakotitalossa kuulemma piti olla tilaa, että voisimme ottaa vanhempani asumaan kunhan he ovat siinä iässä että tarvitsevat apua. Pienempiä haaveita miehellä oli yhteinen matkailuautoretki Lappiin. Hän myös suunnitteli meille parasta eläkesäästämisratkaisua, että voisimme jäädä eläkkeelle ennen oikeaa eläkeikää.

Nämä oikeasti viikon-parin tuntemisen jälkeen, ja täysin miehen omasta päästä lähtöisin, kun itse koetin pistää vähän kapuloita rat

Itsellänikin tosi nopeasti alettiin suunnitella tulevaisuutta, minkälainen asunto kannattaisi yhteiseksi hommata, kiire viedä vanhemmilleen näytille jne jne.

Ja samalla kuitenkin tunsin olevani yhdentekevä. Treffien yms. lyhyemmän tähtäimen suunnittelu ei sitten toiminut yhtään, vaan itse olisin saanut niitä olla yksin miettimässä. Aikataulujen yksipuolista muuttamista, niin ettei sitten kerettykään näkemään (eikä se toista tuntunut edes haittaavan).

Puolen vuoden tuntemisen jälkeen jos tältä olisi kysynyt mitään minuun liittyvää (mistä pidän, mistä en pidä jne.), niin tuskin olisi osannut vastata. Mutta mielessä siinsi silti kaikki yhteenmuutot ja aviot, niin tuosta yhdistelmästä ymmärsi, että ei halua niitä Juuri Minun kanssa. Vaan lähes kenen tahansa.

Vierailija
219/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä joskus vaan käy.

Olen itsekin ollut vastaavissa tilanteissa, kokemusta molemmista puolista: välillä minun tunteet kuolevat muutaman kuukauden tapailun jälkeen, ja välillä mies menettää kiinnostuksensa minuun muutaman kuukauden tapailun jälkeen. 

Semmoista se on. Me ihmiset ei olla robotteja, vaan aika tuuliviirejä tunteidemme kanssa. 

Vierailija
220/317 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin siinä joskus vaan käy.

Olen itsekin ollut vastaavissa tilanteissa, kokemusta molemmista puolista: välillä minun tunteet kuolevat muutaman kuukauden tapailun jälkeen, ja välillä mies menettää kiinnostuksensa minuun muutaman kuukauden tapailun jälkeen. 

Semmoista se on. Me ihmiset ei olla robotteja, vaan aika tuuliviirejä tunteidemme kanssa. 

Minä olen ajatellut, että tämä olisi ominaisempaa miehille. Että he sekoittavat sukupuolisen halun rakkauteen, ja ovat joka kerta varmoja että tämä nainen on nyt hänen sielunkumppaninsa ja tulevien lastensa äiti. Sitten seksuaalisen uutuudenviehätyksen hälvettyä ihmettelevät, että eivät pidä tästä ihmisestä yhtään eikä nainen ole edes siedettävän näköinen. Olen nähnyt tällaisia miehiä itseäänkin hämmentäviä, alati yhtä "mystisesti" toistuvia kuvioita sekä miespuolisten ystävieni elämässä, että uskoakseni myös omassani.