Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina valittaa kun mies vain kourii ja sillä koittaa saada naisen innostumaan. Ap:n mies järkkää kahdenkeskeistä aikaa ja varaa hotellit jne. Mutta ei. Ei auta. Ei kiinnosta mies seksimielessä.
Ap:n kanttaisi linkata tämä ketju miehelleen. Ymmärtäisi hänkin etsiä halukkaan naisen.
Se ei kiinnosta siksi, koska se on tehty vain seksi mielessä. Ihmiset eivät selvästikään tajua aloittajan pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän tää suuttuminen tuli, aloituksessa sitä ei käsittääkseni lue? Ja ärsyyntyminen on ihan normaalia, en ymmärrä miksi ihmiset täällä olettavat kumppaninsa peittävän kaikki tunteensa.
Puhuttiin yleisellä tasolla siitä jos mies suuttuu tai ärsyyntyy, kun ei saa seksiä. Ja yhä se on teinin tasolla jos suuttuu siitä, ettei toinen halua ruveta patjaksi tai seksiin. Kyllä aikuiset yli nelikymppiset pitäisi jo olla sen verran tunnetaitoisia, että ymmärretään, ettei sitä seksiä voi aina haluta ja että parisuhteessa on ihan normaalia, ettei seksiä aina ole. Se, että suuttuu tai ärsyyntyy ja näyttää sen kertoo heikoista tunnetaidoista ja siitä, että tahtoo negatiivisesti näyttää toiselle omat tunteensa. Teinitason käyttäytymistä siis.
Mutta kun puhutaan vuosien pihtaamisesta, niin kyllä siinä alkaa olla hermot koetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten naiset ihmettelevät miksei mies anna huomiota eikä tee mitään parisuhteen eteen...
No mutta juu ymmärrän toisaalta pointtisi. Ei elämä voi pyöriä pelkästään seksin ympärillä vaikka se kuuluukin elämään. Onko seksinne laadukasta? Sekin on tärkeä kysymys koska jos ei halut kohtaa, ei sekään puoli toimi ollenkaan. Olkaa avoimempia, keskustelkaa ja ota hienovaraisesti esille mitä oikeasti haluat ja mitä hän haluaa. Ongelma voi oikeasti olla myös se että mies on seksuaalisempi ja läheisyydenkipeämpi kuin sinä.
Miksei elämä voi pyöriä seksin ympärillä? Minulle se on ainoa tärkeä asia elämässäni ja on ollut siitä asti kun kiihotuin ensimmäisen kerran esiteininä.
M55
Ehkä niille jotka ovat pakkomielteisen kiinnostuneita seksistä. Pahimmillaan pettäjiä kun eivät omalta puolisoltaan saa, käydään vieraissa. Tällainen käyttäytyminen vaatii terapiaa eikä ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Siis minkäikäisiä olette, jos seksi ei enää kiinnosta?
Kyse ei ole iästä, vaan siitä että moni mies on ihan onneton sängyssä etsien vain omaa orgasmiaan. Jos mies ei saisi orgasmia, niin tuskin olisi innokas sänkyhommiinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tänne sun miehen puh numeto niin minä voin lähtä hänen kanssaan lomamökkiviikonlopulle. Mua saa juustää eikä yhtään ahdistas vaikka menis samalla kaavalla useammankin kerran.
Täällä toinen vapaaehtoinen.
Ja täällä kolmas. Henmotteluakin otetaan vastaan kitisemättä.
Olispa joku palvelu mihin puutteessa elävät vois laittaa anonyymisti yhteystietonsa ja sieltä valittaisiin random pareja.
Menisin heti tällaiseen palveluun.
Ja kun joku heti alkaa heittämään että "joo saisit homomiehen kairaa sun takarööriä heh heh" niin ei. Tottakai parit muodostettaisiin seksuaalisen suuntautumisen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tänne sun miehen puh numeto niin minä voin lähtä hänen kanssaan lomamökkiviikonlopulle. Mua saa juustää eikä yhtään ahdistas vaikka menis samalla kaavalla useammankin kerran.
Täällä toinen vapaaehtoinen.
Ja täällä kolmas. Henmotteluakin otetaan vastaan kitisemättä.
Äläpäs etuile! Sä oot neljäs. Ehdin sanoa av yv jono!
Teillä on siis kaverisuhde koska ei seksiä. Miksette vain eroa ja jatka kavereina. Anna miehesi ottaa nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten naiset ihmettelevät miksei mies anna huomiota eikä tee mitään parisuhteen eteen...
No mutta juu ymmärrän toisaalta pointtisi. Ei elämä voi pyöriä pelkästään seksin ympärillä vaikka se kuuluukin elämään. Onko seksinne laadukasta? Sekin on tärkeä kysymys koska jos ei halut kohtaa, ei sekään puoli toimi ollenkaan. Olkaa avoimempia, keskustelkaa ja ota hienovaraisesti esille mitä oikeasti haluat ja mitä hän haluaa. Ongelma voi oikeasti olla myös se että mies on seksuaalisempi ja läheisyydenkipeämpi kuin sinä.
Miksei elämä voi pyöriä seksin ympärillä? Minulle se on ainoa tärkeä asia elämässäni ja on ollut siitä asti kun kiihotuin ensimmäisen kerran esiteininä.
M55
Ehkä niille jotka ovat pakkomielteisen kiinnostuneita seksistä. Pahimmillaan pettäjiä ku
Tällainen käyttäytyminen vaatii terapiaa eikä ole normaalia.
Höpöhöpö
Seksi ja seksuaalisuus sekä halut ovat normaalia. Aseksuaalisuus ja pihtaus eivät ole ja pitäisi terapialla hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55
Ehkä niille jotka ovat pakkomielteisen kiinnostuneita seksistä. Pahimmillaan pettäjiä ku
Tällainen käyttäytyminen vaatii terapiaa eikä ole normaalia.
Höpöhöpö
Seksi ja seksuaalisuus sekä halut ovat normaalia. Aseksuaalisuus ja pihtaus eivät ole ja pitäisi terapialla hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina valittaa kun mies vain kourii ja sillä koittaa saada naisen innostumaan. Ap:n mies järkkää kahdenkeskeistä aikaa ja varaa hotellit jne. Mutta ei. Ei auta. Ei kiinnosta mies seksimielessä.
Ap:n kanttaisi linkata tämä ketju miehelleen. Ymmärtäisi hänkin etsiä halukkaan naisen.
Se ei kiinnosta siksi, koska se on tehty vain seksi mielessä. Ihmiset eivät selvästikään tajua aloittajan pointtia.
Miten niin vain seksi mielessä?
Ovat "vanha pariskunta". Heillä on teinejä. Ihan varmasti mies on tehnyt muutakin vaimon ja perheen eteen.
Ja nyt mies ryökäle yrittää vielä ottaa vaimonsa huomioon ja hemmottelee.
Vai muka pelkkä seksi mielessä! Kehtaatkin!
No toisaalta totta tämäkin puoli. Parisuhteessa kun ollaan on velvollinen hoitamaan se seksipuoli... mutta on kamala ajatus että kun yhdessä ollaan että se on pakonomaista, ei omasta halusta toimiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella kritisoijalla on kokemusta seksin takia säännöllisesti mököttävistä ja kiukuttelevista miehistä? Ei ne yleensä edes rajoitu ravintola tai hotelli-iltaan. Sehän on henkistä väkivaltaa, joka pikku hiljaa alkaa syödä naisen seksuaalisuutta. Samaa voisi tehdä miehellekin. Alkaa mököttää, kun miehellä ei seiso heti kunnolla, tapahtuu lerpahdus tai yhdyntä kestää liian lyhyen ajan. Miten luulette, että tämä vaikuttaisi miehen seksuaalisuuteen?
Aikuinen ihminen on siinä mielessä vastuussa itse, että jos ok parisuhteessa ja halut tosiaan menevät niin ristiin että voisi itse olla ilmankin, se pitää sanoa. Uskon että miehestä tuntuu siltä että yrittää kaikkensa, ja mikään ei kelpaa, mikä turhauttaa.
Kyse ei aina ole siitä, että voi olla ilmankin. Kyse on siitä, että toinen kiukuttelee aina kun ei saa tahtoaan läpi. Tietyt kaavat alkaa toistua. Mies lupaa hieroa. Tiedät että palkkiona pitää olla seksiä. Mies laittaa ruuan ja palkkioksi seksiä jne. Tämä ei vaurioita suhdetta heti, vaan pikku hiljaa. Seksistä tulee velvollisuus, joka pitää hoitaa mukavan arjen eteen. Puhuminen ei välttämättä muuta asiaa suuntaan eikä toiseen. Ei äkkipikainenkaan muutu rauhalliseksi pyytämällä. Mies tuntee tietenkin yrittävänsä, hänhän hieroo ja laittaa ruuan. Lopulta kyseessä onkin tilanne, jossa naisen seksuaalisuus loppuu kokonaan tai nainen pettää ja mieskin varmaan pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat "vanha pariskunta". Heillä on teinejä. Ihan varmasti mies on tehnyt muutakin vaimon ja perheen eteen.
Aloittaja haluaa hemmottelua ilman seksiä, ei kysymyksiin vastannut ja kertonut millaista hemmottelua on järjestänyt.
Sama nää naiset jotka toivoo spontaania seksiä, mutteivät itse tee aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies yrittää ottaa itsensä huomioon ja hemmottelee vaimoa vain sen vuoksi, että saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en ainakaan tajua siksi, että ap syttyy harrastamaan kahdesti kuussa spontaania arkiseksiä miehensä kanssa. Ihan sitä samaa seksiä olisi luvassa saman miehen kanssa myös hemmotteluviikonloppuna, mutta silloin se ei sytytä, koska siihen on liitetty hemmottelu, ja ap:n päässä sama seksi pilaa tällöin sen hemmottelunkin.
Mies haluaa selvästi enemmän seksiä, ja tekee minkä osaa asiaa edistääkseen, ap voisi olla ilmankin ja on pistämässä kioskia kiinni. Eihän tuosta mitään hyvää seuraa, puheyhteyttä ei ole ja tuskin tuleekaan, koska ap ei omasta mielestään ole haluton, mitä nyt muuten vaan pitää nuorisopupuilua turhana ja mies haluaa väärään aikaan ja väärällä tavalla.
Kun avasin radion niin siellä joku nainen puhui miehen kiveksestä korkokengän alla. Mitä ihmettä?
Mä ymmärrän aloittajaa. Tämän asian ymmärtää, kun on itse sen kokenut. Olin avioliitossa 10 vuotta ihmisen kanssa, jolle seksin puute oli syy mököttää ja kiukutella, ja joka juurikin tähtäsi kaikella huomioimisella aina seksiin. Ikinä ei voinut edes hieroa ja helliä minua ilman, että se tähtäsi seksiin. Ymmärtäkää, että tuollainen tappaa naisen seksuaalisuuden pidemmän päälle. Itselläni seksuaalinen puoli itsestäni kuoli vuosiksi eron jälkeen, kiitos pakkoseksin.
Vuosia myöhemmin tapasin miehen, joka ennenkaikkea arvostaa henkisiä ominaisuuksiani ja yhdessä viettämäämme aikaa. Hän haluaa seksiltä tunneyhteyttä, ei tyydyttää tarpeitaan minuun. Jos minä en todella halua, ei hänkään halua. Ja kas ihmettä, hänen kanssaan minulla ei olekaan haluttomuutta.
Ymmärrättekö eron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta opiksi kaikille muille jos on yhtään samantyylisiä haasteita.
Te jotka ette halua seksiä eteenkään silloin kun miehenne sitä haluaa, oletteko ajatelleet että jos mies suutyuu tai ärsyyntyy siitä, niin miksi hän suuttuu/ärsyyntyy?
Hän haluaa sinua, hän haluaa olla lähekkäin sinun kanssasi (muuten hän hoitelisi itse itsensä jossain salaa suihkussa käydessään) ja hän loukkaantuu kun torjut hänet, se tuntuu miehestä todennköisesti yhtä pahalta kuin meistä naisista. Hän on todennäköisesti tullut jo torjutuksi aika monta kertaa, tajuaa tilanteen (halujen epätasapainon) ja on todella turhautunut tilanteeseen.
Pitäisikö seksiin siis suostua, vaikka sitä ei halua? Tajuatko tai ymmärrätkö, että kun pakotat itsesi seksiin haluat sitä yhä vähemmän? Ja kun huomaat, että puolisosi on tyytyväinen seksiin vaikka
Naiset saa suuttua ja ärsyyntyä. Kiukutella ja nalkuttaa.
Miesten pitää kestää ja sietää. Ja panna, jos nainen niin keksii vaatia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella kritisoijalla on kokemusta seksin takia säännöllisesti mököttävistä ja kiukuttelevista miehistä? Ei ne yleensä edes rajoitu ravintola tai hotelli-iltaan. Sehän on henkistä väkivaltaa, joka pikku hiljaa alkaa syödä naisen seksuaalisuutta. Samaa voisi tehdä miehellekin. Alkaa mököttää, kun miehellä ei seiso heti kunnolla, tapahtuu lerpahdus tai yhdyntä kestää liian lyhyen ajan. Miten luulette, että tämä vaikuttaisi miehen seksuaalisuuteen?
Aikuinen ihminen on siinä mielessä vastuussa itse, että jos ok parisuhteessa ja halut tosiaan menevät niin ristiin että voisi itse olla ilmankin, se pitää sanoa. Uskon että miehestä tuntuu siltä että yrittää kaikkensa, ja mikään ei kelpaa, mikä turhauttaa.
Kyse ei aina ole siitä, että voi olla ilmankin. Kyse on siitä, että toi
On tosiaan täysin normaalia että jos seksiä ei koskaan ole, se alkaa turhauttaa. Jos itse muodostaa tällaisen kehän eikä siitä mitään puhu, niin ei se ainakaan miksikään muutu. Voihan sitä aina selitellä itselleen ettei puhuminen välttämättä auta, niin ei tarvitse tehdä mitään.
Tämä. "Elämä hukkaan". Kun miehelle koko elämä ja elämänsä keskipiste on se oma kalu. Primitiivistä apinaa vie genitaalinsa, ja on valmis käyttämään seksuaalisesti hyväksi läheistään. Koska "rakastaa". Rakastaa toki. Kaluaan ja itseään.
sitä toivoisi, että vuonna 2025 oltaisiin jo päästy yli tästä seksin vähättelemisestä ja häpeästä. Joillekin meille seksi on tosi tärkeä osa elämää ja parisuhdetta, eikä kiinnosta olla parisuhteessa josta asiasta ei edes puhuta. Se on ihan yhtä arvokasta kuin joku toinenkin tapa rakastaa, tai aloittajan tarpeet saada hemmottelua -eri, nainen