Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
701/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella kritisoijalla on kokemusta seksin takia säännöllisesti mököttävistä ja kiukuttelevista miehistä? Ei ne yleensä edes rajoitu ravintola tai hotelli-iltaan. Sehän on henkistä väkivaltaa, joka pikku hiljaa alkaa syödä naisen seksuaalisuutta. Samaa voisi tehdä miehellekin. Alkaa mököttää, kun miehellä ei seiso heti kunnolla, tapahtuu lerpahdus tai yhdyntä kestää liian lyhyen ajan. Miten luulette, että tämä vaikuttaisi miehen seksuaalisuuteen? 

Aikuinen ihminen on siinä mielessä vastuussa itse, että jos ok parisuhteessa ja halut tosiaan menevät niin ristiin että voisi itse olla ilmankin, se pitää sanoa. Uskon että miehestä tuntuu siltä että yrittää kaikkensa, ja mikään ei kelpaa, mikä turhauttaa. 

Kyse ei aina ole siitä

Eli mies tekee kaikkea että nainen olisi halukas mutta nainen päättää olla haluton koska mies tekee hänen vuoksensa asioita.

Ei stana te naiset ootte raskaita. Onneksi ei tartte elää naisen kanssa suhteessa.

Nainen on haluton, koska mies suuttuu, jos ei saa seksiä tasan silloin, kun haluaa.

Vierailija
702/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun avasin radion niin siellä joku nainen puhui miehen kiveksestä korkokengän alla. Mitä ihmettä?

Ja liittyy ketjuun miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän aloittajaa. Tämän asian ymmärtää, kun on itse sen kokenut. Olin avioliitossa 10 vuotta ihmisen kanssa, jolle seksin puute oli syy mököttää ja kiukutella, ja joka juurikin tähtäsi kaikella huomioimisella aina seksiin. Ikinä ei voinut edes hieroa ja helliä minua ilman, että se tähtäsi seksiin. Ymmärtäkää, että tuollainen tappaa naisen seksuaalisuuden pidemmän päälle. Itselläni seksuaalinen puoli itsestäni kuoli vuosiksi eron jälkeen, kiitos pakkoseksin.

Vuosia myöhemmin tapasin miehen, joka ennenkaikkea arvostaa henkisiä ominaisuuksiani ja yhdessä viettämäämme aikaa. Hän haluaa seksiltä tunneyhteyttä, ei tyydyttää tarpeitaan minuun. Jos minä en todella halua, ei hänkään halua. Ja kas ihmettä, hänen kanssaan minulla ei olekaan haluttomuutta.

Ymmärrättekö eron?

Minä ymmärrä, koska oli ihan vastaava kokemus. Hienoa, että löysit arvostavan miehen.

Vierailija
704/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän aloittajaa. Tämän asian ymmärtää, kun on itse sen kokenut. Olin avioliitossa 10 vuotta ihmisen kanssa, jolle seksin puute oli syy mököttää ja kiukutella, ja joka juurikin tähtäsi kaikella huomioimisella aina seksiin. Ikinä ei voinut edes hieroa ja helliä minua ilman, että se tähtäsi seksiin. Ymmärtäkää, että tuollainen tappaa naisen seksuaalisuuden pidemmän päälle. Itselläni seksuaalinen puoli itsestäni kuoli vuosiksi eron jälkeen, kiitos pakkoseksin.

Vuosia myöhemmin tapasin miehen, joka ennenkaikkea arvostaa henkisiä ominaisuuksiani ja yhdessä viettämäämme aikaa. Hän haluaa seksiltä tunneyhteyttä, ei tyydyttää tarpeitaan minuun. Jos minä en todella halua, ei hänkään halua. Ja kas ihmettä, hänen kanssaan minulla ei olekaan haluttomuutta.

Ymmärrättekö eron?

Naisen seksuaalisuus sitä, naisen seksuaalisuus tätä. Miksei voi puhua vain omista kokemuksistaan sotkematta koko sukupuolta asiaan? 

Vierailija
705/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella kritisoijalla on kokemusta seksin takia säännöllisesti mököttävistä ja kiukuttelevista miehistä? Ei ne yleensä edes rajoitu ravintola tai hotelli-iltaan. Sehän on henkistä väkivaltaa, joka pikku hiljaa alkaa syödä naisen seksuaalisuutta. Samaa voisi tehdä miehellekin. Alkaa mököttää, kun miehellä ei seiso heti kunnolla, tapahtuu lerpahdus tai yhdyntä kestää liian lyhyen ajan. Miten luulette, että tämä vaikuttaisi miehen seksuaalisuuteen? 

Aikuinen ihminen on siinä mielessä vastuussa itse, että jos ok parisuhteessa ja halut tosiaan menevät niin ristiin että voisi itse olla ilmankin, se pitää sanoa. Uskon että miehestä tuntuu siltä että yrittää kaikkensa, ja mikään ei kelpaa, mikä turhauttaa.&nb

Meinaat että mies haluaa ainoastaan hemmotteluviikonloppuisin?

Vierailija
706/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen!!

Vierailija
707/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina valittaa kun mies vain kourii ja sillä koittaa saada naisen innostumaan. Ap:n mies järkkää kahdenkeskeistä aikaa ja varaa hotellit jne. Mutta ei. Ei auta. Ei kiinnosta mies seksimielessä.

Ap:n kanttaisi linkata tämä ketju miehelleen. Ymmärtäisi hänkin etsiä halukkaan naisen.

Se ei kiinnosta siksi, koska se on tehty vain seksi mielessä. Ihmiset eivät selvästikään tajua aloittajan pointtia.

No mä en ainakaan tajua siksi, että ap syttyy harrastamaan kahdesti kuussa spontaania arkiseksiä miehensä kanssa. Ihan sitä samaa seksiä olisi luvassa saman miehen kanssa myös hemmotteluviikonloppuna, mutta silloin se ei sytytä, koska siihen on liitetty hemmottelu, ja ap:n päässä sama seksi pilaa tällöin sen hemmottelunkin.

Mies haluaa selvästi enemmän seksiä, ja tekee minkä osaa as

Hyvin kiteytetty!

Ap taisi lähteä murjottamaan, kun vastaukset ei miellyttäneet. Ensin toki kiukutteli, huusi (cap lock) ja uhriutui. Siten aloitti mykkäkoulun.

Saimme maistiaisen siitä, mitä Ap.n mies joutuu kokemaan

Vierailija
708/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina valittaa kun mies vain kourii ja sillä koittaa saada naisen innostumaan. Ap:n mies järkkää kahdenkeskeistä aikaa ja varaa hotellit jne. Mutta ei. Ei auta. Ei kiinnosta mies seksimielessä.

Ap:n kanttaisi linkata tämä ketju miehelleen. Ymmärtäisi hänkin etsiä halukkaan naisen.

Se ei kiinnosta siksi, koska se on tehty vain seksi mielessä. Ihmiset eivät selvästikään tajua aloittajan pointtia.

No mä en ainakaan tajua siksi, että ap syttyy harrastamaan kahdesti kuussa spontaania arkiseksiä miehensä kanssa. Ihan sitä samaa seksiä olisi luvassa saman miehen kanssa myös hemmotteluviikonloppuna, mutta silloin se ei sytytä, koska siihen on liitetty hemmottelu, ja ap:n päässä sama seksi pilaa tällöin sen hemmottelunkin.

Mies haluaa

täällä jo sanottiinkin että jos haluaa tuota useammin, kyseessä on seksiaddiktio. Alkaa tuntua siltä että monella täällä on tosi vanhoillinen käsitys seksistä ja siitä miten tunteita saa ilmaista (ei ollenkaan)

Vierailija
709/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ahdistaisi olla miehen kanssa jonka mielestä seksi on sitä että jyystetään vaikka nainen on kuivana. Seksuaaliseen kiihottumiseen tarvitaan niin paljon muitakin seikkoja. Onko hyvä henkinen yhteys, kemia, läheisyyttä muutenkin... onko ympäristössä jotain muita stressiä aiheuttavia tekijöitä. Antaako mies tukensa, onko läsnä, haluaako aidosti tehdä naisensa olon paremmaksi ilman että silmät kiimasta kiiluen odottaa vastalahjaa; seksiä. Miehet ovat niin oikeasti yksinkertaisia tässä asiassa. 

Vierailija
710/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä käy kun haluton ja halukas pariutuvat. 

Vierailija
711/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö eron?

Mä ymmärrän aloittajan miestä. Tämän asian ymmärtää, kun on itse sen kokenut. Olin avioliitossa 10 vuotta ihmisen kanssa, jolle romantiikan ja hemmottelun puute oli syy mököttää ja kiukutella, ja joka juurikin tähtäsi kaikella huomioimisella aina hänen palvontaansa ja viihdyttämiseensä. Ikinä ei voinut edes koskettaa minua ilman, että se tähtäsi lomareissuun tai ravintolaillalliseen. Ymmärtäkää, että tuollainen tappaa miehen rakkauden pidemmän päälle. Itselläni romanttinen puoli itsestäni kuoli eron jälkeen, kiitos pakkohemmottelun.

Nykyään seksiä vaikka rahalla mutta ei sekuntiakaan seurustelua.

Vierailija
712/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puhutaan ja olen sanonut että koen ahdistavaksi nämä viikonloput. Siitä huolimatta mies jatkaa. Olisin rehellisesti sanottuna tyytyväisempi jos mies lähtisi teinien kanssa sinne Tahkolle kuin että stressaisin pakkoseksiä. Viikonloppu voisi olla todella ihana jos minulla ei olisi tunnetta että kaikki valmistelut tähtäävät vain seksiin, eikä minulla itselläni ole mitään väliä.

Ap

Ettekö siiten p..e arkisin?

Vierailija
713/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on asia joka ei toimi. Molempien seksuaalisuus pitäisi olla samaa tasoa. 

Vierailija
714/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin siinä käy kun haluton ja halukas pariutuvat. 

Toisin sanoen nainen ja mies

Vierailija
715/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukkaan miehen kannattaa etisä halukas nainen. Nämä ovat toki harvassa, mutta sellaisiakin helmiä on. 

Muuten kohtalo on sama kuin ap:n miehellä.

Vierailija
716/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap on jo valmiiksi naama norsunvitulla ja sitten on sitä mieltä, että mies pilaa yhteisen ajan. Ok.

Vierailija
717/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo molemmat haluaa panna 24 7

Tosin toiselle se tarkoittaa joka päivän joka tuntina kun toiselle se tarkoittaa 24. päivä heinäkuuta.

Vierailija
718/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halukkaan miehen kannattaa etisä halukas nainen. Nämä ovat toki harvassa, mutta sellaisiakin helmiä on. 

Muuten kohtalo on sama kuin ap:n miehellä.

Samanlainen neuvo kuin naisille etsiä rikas laatikkoleuka lentäjä kirurgi joka on aseksuaali. Nämäkin ovat harvassa.

Vierailija
719/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin ahdistaisi olla miehen kanssa jonka mielestä seksi on sitä että jyystetään vaikka nainen on kuivana. Seksuaaliseen kiihottumiseen tarvitaan niin paljon muitakin seikkoja. Onko hyvä henkinen yhteys, kemia, läheisyyttä muutenkin... onko ympäristössä jotain muita stressiä aiheuttavia tekijöitä. Antaako mies tukensa, onko läsnä, haluaako aidosti tehdä naisensa olon paremmaksi ilman että silmät kiimasta kiiluen odottaa vastalahjaa; seksiä. Miehet ovat niin oikeasti yksinkertaisia tässä asiassa. 

Miksi naiset eivät saa suutaan auki?!

Se on mielestäni yksinkertaisen ihmisen merkki, ettei osaa puhua. Ja jos toinen ei kuuntele, eikä millään ymmärrä, vaan jyystää edelleen kuivaa niin se on sitten heippa!

Mitkä läheisriippuvaisten kokoontumisajot täällä on?

Roikutaan huonoissa suhteissa, syytetään toista, ei osata pitää puolia...

Herätkää jo pahvit! 

Vierailija
720/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo molemmat haluaa panna 24 7

Tosin toiselle se tarkoittaa joka päivän joka tuntina kun toiselle se tarkoittaa 24. päivä heinäkuuta.

Miten on edes aikaa moiselle kun töissäkin pitää käydä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän