Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksitään unelmamies! Millainen olisi?

Vierailija
16.09.2023 |

Mitä harrastaisi? Jne.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamista ja kokkaamista tietenkin.

Vierailija
2/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakon levittämistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän olisi sivistynyt herrasmies, vapaa-ajallaan harrastaisi intohimoisesti jotain liikuntaa ja jotain luovaa. Sosiaalisissa tilanteissa luonteva, veikeän huumorintajun omaava. Hän levittäisi ympärilleen hyvää ja välitöntä fiilistä. 

Samalla hän olisi maskuliinisella tavalla rauhallinen, henkistä varmuutta ja turvaa huokuva. Hän on jämäkkä mutta ei aggressiivinen. 

Puolisona hän olisi romanttinen ja osoittaisi rakkauttaan kaikilla rakkauden kielillä. Hänelle oma parisuhde on vaalimisen arvoinen voimavara. 

Ulkonäöltään hän olisi yhtäaikaa huoleton mutta siisti. Hygienia kunnossa mutta välillä tukka hieman pörrössä ja kasvava parransänki toisi hieman renttumaista särmää. 

Hän olisi vastuuta kantava, asioista ja ympäristöstään huolehtiva ihminen, lisäksi eläinrakas. Ei polttaisi tupakkaa eikä käyttäisi paljoa alkoholia. Hän osaisi nauttia monenlaisesta viihteestä. 

Vierailija
4/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma, karvaisen selän omaava ja karvaiset kädet. Olisi laittomasti maassa ja sekaantunut huumekauppaan.

Minun ja kaikkien av-mammojen toivemies.

Siihen asti, kunnes irrottaa pään kehostani. Mutta niin ihana.

Vierailija
5/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumatisoitunut entinen sotilas, joka lähtee pelastamaan kaveriaan tai panttivankeja vieraasta maasta

Vierailija
6/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen ihana pitkä mallin näköinen komistus, jota 50 muutakin naista haluaa. Sellainen, joka uskottelee, että on lojaali ja samalla nussii muita, koska löytyy niin paljon kysyntää.

Tälläinen on jokaisen naisen unelma suhde.

Vierailija
7/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on jalat maassa ja viihtyy luonnossa eräilemässä. Eräharrastus on omaan makuuni aivan täydellinen piirre miehessä koska itsekin viihdyn luonnossa :) Kirjallisuus on toinen hyvin seksikäs harrastus eli lukeva mies sopii minulle.

Vierailija
8/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenhän se olis minunlaiselleni Barbielle.

Vierailija
9/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla on jalat maassa ja viihtyy luonnossa eräilemässä. Eräharrastus on omaan makuuni aivan täydellinen piirre miehessä koska itsekin viihdyn luonnossa :) Kirjallisuus on toinen hyvin seksikäs harrastus eli lukeva mies sopii minulle.

Unohdit mainita mallin mitat.

Vierailija
10/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätänsä sellainen ihminen, jolla olisi järki ja sydän paikallaan. Omaisi terveen egon mutta osaisi asettua toisen asemaan. Seisoisi omilla jaloillaan. Osaisi puhua, kuunnella ja oikeasti nähdä asioita, tilanteita ihan itse eikä avustettuna ymmärtämään. Mies, jolla olisi terve suhde omaan äitiinsä. Mies, joka ymmärtäisi, että suhteessa on kaksi erilaista ihmistä ja että se ei ole uhka vaan mahdollisuus. Mies, joka osaa rakastaa, ottaa syliin, tukea.

Nämä toki pätevät myös naisenkin.

Vierailija
11/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit mainita mallin mitat.

Miksi kun ei sellainen ole omaa miesmakuani? :D

Vierailija
12/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas, antaa luottokortin ja jättää rauhaan.

Vierailija
13/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavainen komistus olisi mun unelma.

Vierailija
14/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka saa paikat märäksi lauantaisin.

Vierailija
15/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolle olisin ihmeellisintä ja kauneinta maailmassa.

Vierailija
16/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria O. kirjoitti:

Tumma, karvaisen selän omaava ja karvaiset kädet. Olisi laittomasti maassa ja sekaantunut huumekauppaan.

Maria O-nimmarilla koko ajan kirjoittava on mies.

Vierailija
17/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tartte keksiä, mulla on jo.

Vierailija
18/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä.

Vierailija
19/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän olisi sivistynyt herrasmies, vapaa-ajallaan harrastaisi intohimoisesti jotain liikuntaa ja jotain luovaa. Sosiaalisissa tilanteissa luonteva, veikeän huumorintajun omaava. Hän levittäisi ympärilleen hyvää ja välitöntä fiilistä. 

Samalla hän olisi maskuliinisella tavalla rauhallinen, henkistä varmuutta ja turvaa huokuva. Hän on jämäkkä mutta ei aggressiivinen. 

Puolisona hän olisi romanttinen ja osoittaisi rakkauttaan kaikilla rakkauden kielillä. Hänelle oma parisuhde on vaalimisen arvoinen voimavara. 

Ulkonäöltään hän olisi yhtäaikaa huoleton mutta siisti. Hygienia kunnossa mutta välillä tukka hieman pörrössä ja kasvava parransänki toisi hieman renttumaista särmää. 

Hän olisi vastuuta kantava, asioista ja ympäristöstään huolehtiva ihminen, lisäksi eläinrakas. Ei polttaisi tupakkaa eikä käyttäisi paljoa alkoholia. Hän osaisi nauttia monenlaisesta viihteestä. 

Oih. Tämä on minun mieheni! Siis oikeasti. Ja tajusin aika heti kun tapasimme mikä helmi minulla onkaan edessäni. Kuvauksesta puuttuu vielä hyvin antoisa ja himokas seksielämä. Sekin meillä nimittäin on.

Vierailija
20/45 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria O. kirjoitti:

Maria O-nimmarilla koko ajan kirjoittava on mies.

Ja sinä olet traumatisoinut. Kun sinua vedettiin toistuvasti takapuoleen Keravan nuorisovankilassa ja myöhemmin Sukevalla. Et pidätyskyvyyttömisen vuoksi pysty erottamaan sukupuolia toisistaan.

-Edelleen nainen, Maria O.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi