Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
1881/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäni olen naisten (ja tyttöjen nuorempana) kanssa viettänyt aikani. Lapsena siskojen kanssa kun olin perheen ainoa poika. Vähän isompana kaikki kaverini olivat tyttöjä koska poikien stereotyyppiset jutut kuten jäkis ei kiinnostanut. Teininä sitten olikin tyttöjä kavereina ja tyttökavereina. Aikuisena vietin aikani vain tyttökaverin ja hänen kavereidensa seurassa. Vaimon kanssa ilman mitään "poikienreissuja". Nykyään naisystävien kanssa sekä kotona omien teinityttöjen seurassa.

Ja voin sanoa että ei helevetti mitä seuraa. Osan kanssa jaksaa usean tunnin putkeen muttei enempää ellei ole seksiä luvassa.

Miesten seurassa viihdyn enintään minuutin kunnes lähden paikalta.

Eli naisten seura ei ole hirveän haluttua ellei seksiä ole luvassa mutta on se parempaa kuin miesten seura. 

Täysin eri mieltä, paljon mieluummin vietän aikaa miesten kuin naisten kanssa vaikkei seksiä olisi tiedossa. t: nainen

Vierailija
1882/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäni olen naisten (ja tyttöjen nuorempana) kanssa viettänyt aikani. Lapsena siskojen kanssa kun olin perheen ainoa poika. Vähän isompana kaikki kaverini olivat tyttöjä koska poikien stereotyyppiset jutut kuten jäkis ei kiinnostanut. Teininä sitten olikin tyttöjä kavereina ja tyttökavereina. Aikuisena vietin aikani vain tyttökaverin ja hänen kavereidensa seurassa. Vaimon kanssa ilman mitään "poikienreissuja". Nykyään naisystävien kanssa sekä kotona omien teinityttöjen seurassa.

Ja voin sanoa että ei helevetti mitä seuraa. Osan kanssa jaksaa usean tunnin putkeen muttei enempää ellei ole seksiä luvassa.

Eli naisten seura ei ole hirveän haluttua ellei seksiä ole luvassa mutta on se parempaa kuin miesten seura. 

Täysin eri mieltä, paljon mieluum

Sama homma. Parhaat tuntemani ihmiset ovat miehiä (toki myös kurjimmat). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pilaa ap:n viikonlopun satunnaisesti. Ja ap pilaa miehen ajan muulloin :D

Vierailija
1884/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin ketjua lueskellessa ei voi kuin olla harvinaisen onnellinen, että nykyinen naisystävä on halukas ja innokas seksin saralla. Se onnellisuus aiheuttaa minussa sen, että tämä nainen saa juuri sitä mitä ap:kin kaipaa. Löhöillään paljon lähekkäin, ilman että jokainen kerta etenisi seksiin. Vietämme paljon aikaa yhdessä jne. 

Ap:n on selvästi saanut miehensä tuskastumaan, koska hän joutuu elämään puutteessa. Edes hemmottelu viikonloput eivät auta. 

Vierailija
1885/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa hirveää jos haluaa rakastella oman puolison kanssa ja järjestää sille mukavat puitteet. Se sika!

Oma ukkoni pilaa kaikki lomat pihtaamisella. 

Vierailija
1886/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä...

Ja ap väittää pokalla, ettei ole seksivastainen. Ja ihmettelee miksi miestä tuskastuttaa. No ihan varoituksena voin sanoa, että ei kannata ihmetellä, jos mies haluaa eron jossain vaiheessa.

Vierailija
1887/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap! Mulla on samanlainen mies, aina tavotteena vaan paneminen. Jos ei sitä saa niin sitte suututaan ja otetaan nokkiinsa. Henkistä väkivaltaa tuokin käytös. 

Meillä on kaks lasta joidenka koulu/hoitoasiat hoidan, kodin hommat, kaupassa käynnit ym. Mies lähtee töihin vasta iltapäivällä. Makaa klo 11 tai 12 sängyssä, tulee alakertaan, menee makaamaan sohvalle viltin alle ja selaa puhelinta. Ei elettäkään tee auttaakseen kotona  mutta silloin vain kun haluaa panna. Vähä siivoilee leluja lattialta tai siivoaa pöydältä astioita. Palkinnoksi siitä petihommia. Minä koitan keksiä itselleni tekemistä sillä välin kun toinen makaa sohvalla koska jos hetke istunkin sohvalle, kysyy mies että pannaanko. Olen monet kerrat sanonu asiasta mutta kääntää sen aina mun syyks. Haluan läheisyyttä välillä ilman sitä vitunaikasta jyystöö. Mä oon 24/7 kaikkien tarpeittentyydyttäjä vaan, ainaki siltä musta tuntuu. Rakastan olla yksin että saisin akkuja ladattua ja päätä tyhjättyä. Mutta hymykin tai hyväntuulisuutenki on miehelle kutsu seksiin. Siksi yleensä olen neutraalilla naamalla. Seksi on mulle yks kotitöistä vaan. Ja kun ollaan saatu hoidettua homma alta niin huokaisen helpotuksesta sillä saa mieheni muutamaks päiväks pois niskastani. 

Vierailija
1888/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin, että toinen saa olla kipeä, väsynyt ja pelkän läheisyyden tarpeessa ilman että se johtaa seksiin. Tietenkin. Mutta kyllä me molemmat aika usein oletetaan että yhteisen, kahden keskeisen ajan yksi bonus on, että seksiäkin saa ihan estoitta olla ilman että tarvitsee varoa kenenkään heräävän tai pölähtävän paikalle.

Vierailija
1889/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poikkeuksiakin toki on, on olemassa joitain miehiä, jotka haluavat kumppaniksi, seurakseen nimenomaan naisen, eikä seksi (tai ilmainen piikuus) ole siinä pääasia. Mutta heitä on minimaalisen vähän, eikä heitä oikein voi erottaa mistään ilman että parisuhde on jo pitkällä."

Jos nyt ihan oikeasti tuttavapiirissäsi on vain pelkkää seksiä ajattelevia miehiä niin sinuna vaihtaisin aina nopeasti sitä seuraa jossa aikasi vietät. Kuulostaa että olet joutunut jonkun oudon kultin tai junttikylän vangiksi etkä siksi enää tapaa tavallisia normaaleja miehiä lainkaan.

Vierailija
1890/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi ap! Mulla on samanlainen mies, aina tavotteena vaan paneminen. Jos ei sitä saa niin sitte suututaan ja otetaan nokkiinsa. Henkistä väkivaltaa tuokin käytös. 

Meillä on kaks lasta joidenka koulu/hoitoasiat hoidan, kodin hommat, kaupassa käynnit ym. Mies lähtee töihin vasta iltapäivällä. Makaa klo 11 tai 12 sängyssä, tulee alakertaan, menee makaamaan sohvalle viltin alle ja selaa puhelinta. Ei elettäkään tee auttaakseen kotona  mutta silloin vain kun haluaa panna. Vähä siivoilee leluja lattialta tai siivoaa pöydältä astioita. Palkinnoksi siitä petihommia. Minä koitan keksiä itselleni tekemistä sillä välin kun toinen makaa sohvalla koska jos hetke istunkin sohvalle, kysyy mies että pannaanko. Olen monet kerrat sanonu asiasta mutta kääntää sen aina mun syyks. Haluan läheisyyttä välillä ilman sitä vitunaikasta jyystöö. Mä oon 24/7 kaikkien tarpeittentyydyttäjä vaan, ainaki siltä musta tuntuu. Rakastan olla yksin että saisi

Eihän tämä liittynyt mitenkään ap:n tilanteeseen. Ihan erilainen ukko sinulla. Ei vie lomille vaan loisii. 

Vierailija
1891/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaks lasta joidenka koulu/hoitoasiat hoidan, kodin hommat, kaupassa käynnit ym. Mies lähtee töihin vasta iltapäivällä. Makaa klo 11 tai 12 sängyssä, tulee alakertaan, menee makaamaan sohvalle viltin alle ja selaa puhelinta. Ei elettäkään tee auttaakseen kotona  mutta silloin vain kun haluaa panna. Vähä siivoilee leluja lattialta tai siivoaa pöydältä astioita. Palkinnoksi siitä petihommia. Minä koitan keksiä itselleni tekemistä sillä välin kun toinen makaa sohvalla koska jos hetke istunkin sohvalle, kysyy mies että pannaanko. Olen monet kerrat sanonu asiasta mutta kääntää sen aina mun syyks. Haluan läheisyyttä välillä ilman sitä vitunaikasta jyystöö. Mä oon 24/7 kaikkien tarpeittentyydyttäjä vaan, ainaki siltä musta tuntuu. Rakastan olla yksin että saisi

Sairasta. Niin sairasta. Molemmin puolin.

Vierailija
1892/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ei sitten ole mitään vikaa? Kaikki muut miehet ja naiset vaan huonoa seuraa. Huhhuh!

Vierailija
1893/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ei sitten ole mitään vika

No sinä varsinkin olet.

Vierailija
1894/1899 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki mies aina pilaa lapsettomat viikonloput. Järjestää kyllä mukavia reissuja ja aktiviteettaja mutta kuten ap:n mies on aina pillua vailla. Mikä siinä on niin vaikia uskoa että haluan anaaliseksiä.

Vierailija
1895/1899 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munki mies aina pilaa lapsettomat viikonloput. Järjestää kyllä mukavia reissuja ja aktiviteettaja mutta kuten ap:n mies on aina pillua vailla. Mikä siinä on niin vaikia uskoa että haluan anaaliseksiä.

Tekee mies niin tai näin ei se silti voi olla pilaamatta kaikkea.

Hirveitä sikoja kaikki

Vierailija
1896/1899 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI sinä olet tuossa avioliitossa? Ja etenkään harrastat enää seksiä hänen kanssaan?

Vierailija
1897/1899 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos ap on päässyt yli miehensä ällöttävästä hemmottelusta ja eronnut?

Vai menikö tämäkin viikonloppu pilalle kun jouduit hotellissa syömään kynttiläillallista puolison seurassa.

Vierailija
1898/1899 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos ap on päässyt yli miehensä ällöttävästä hemmottelusta ja eronnut?

Vai menikö tämäkin viikonloppu pilalle kun jouduit hotellissa syömään kynttiläillallista puolison seurassa.

Ei olla erottu mutta lähellä on.

Teinit haluaisivat viettää hiihtoloman laskettelemassa ilman vanhempien seuraa. Tästähä mies sitten sai idean että vie minut viikoksi Pariisiin. Olen kyllä aina halunnut siellä käydä mutta koko reissu on jo etukäteen pilalla. Eihän sellaisessa romanttisessa ympäristössä mies kykene olemaan mitään muuta vailla kuin seksiä. Menisi yksinään niin saisin olla rauhassa.

ap

Vierailija
1899/1899 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on kerrankin vapaa viikonloppu edessä. Mies sanoi varanneensa itselleen reissun Tallinnaan eikä kertonut koska palaa. Iloisesti se viheltelee niin varmaan siellä on joku kiinnostava kulttuuritapahtuma luvassa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä