Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
661/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin suostun aina seksiin kun joku nainen sitä haluaa. Miksi en suostuisi?

Juu me nähdään kyllä, ettet ymmärrä lukemaasi. Tuossa luki selkeästi, että silloin kun ei halua.

En halua nytkään seksiä mutta jos joku halukas nainen tähän ilmestyisi niin heti suostuisin.

Vierailija
662/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella kritisoijalla on kokemusta seksin takia säännöllisesti mököttävistä ja kiukuttelevista miehistä? Ei ne yleensä edes rajoitu ravintola tai hotelli-iltaan. Sehän on henkistä väkivaltaa, joka pikku hiljaa alkaa syödä naisen seksuaalisuutta. Samaa voisi tehdä miehellekin. Alkaa mököttää, kun miehellä ei seiso heti kunnolla, tapahtuu lerpahdus tai yhdyntä kestää liian lyhyen ajan. Miten luulette, että tämä vaikuttaisi miehen seksuaalisuuteen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkäikäisiä olette, jos seksi ei enää kiinnosta?

Vierailija
664/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin suostun aina seksiin kun joku nainen sitä haluaa. Miksi en suostuisi?

Juu me nähdään kyllä, ettet ymmärrä lukemaasi. Tuossa luki selkeästi, että silloin kun ei halua.

En halua nytkään seksiä mutta jos joku halukas nainen tähän ilmestyisi niin heti suostuisin.

Esitätkö t y h mää vai oletko?

Vierailija
665/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkäikäisiä olette, jos seksi ei enää kiinnosta?

Avmamma ikäisiä eli seksi ei ole koskaan kiinnostanut vaan se on pakollinen paha raskaaksi tulemiseen.

Vierailija
666/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti keskustellut haluttomuudestasi miehesi kanssa?

Osaako mies ottaa sen asian oikealla lailla? Tässä ketjussakin on paljon hyökkäyksiä.

Tottakai on hyökkäyksiä kun ap on tuollanen

Miehen kanssa on vaikeaa tai mahdotonta keskustella haluttomuudesta, jos reaktio on raivostuminen.

Naisen kanssa on vaikeaa tai mahdotonta keskustella hänen haluttomuudestaan, kun reaktio on aina raivostuminen ja erolla uhkailu.

Rauhoitu, hyvä vänkääjä. Ihmisellä on yhtä lailla oikeus voimakkaisiin seksuaalisiin haluihin kuin haluttomuuteen, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
667/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän tää suuttuminen tuli, aloituksessa sitä ei käsittääkseni lue? Ja ärsyyntyminen on ihan normaalia, en ymmärrä miksi ihmiset täällä olettavat kumppaninsa peittävän kaikki tunteensa.

Puhuttiin yleisellä tasolla siitä jos mies suuttuu tai ärsyyntyy, kun ei saa seksiä.
Ja yhä se on teinin tasolla jos suuttuu siitä, ettei toinen halua ruveta patjaksi tai seksiin. Kyllä aikuiset yli nelikymppiset pitäisi jo olla sen verran tunnetaitoisia, että ymmärretään, ettei sitä seksiä voi aina haluta ja että parisuhteessa on ihan normaalia, ettei seksiä aina ole.

Se, että suuttuu tai ärsyyntyy ja näyttää sen kertoo heikoista tunnetaidoista ja siitä, että tahtoo negatiivisesti näyttää toiselle omat tunteensa. Teinitason käyttäytymistä siis.

Vierailija
668/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitätkö t y h mää vai oletko?

En esitä enkä ole.

Sanonpahan vaan että minä suostun aina seksiin. Koskaan ei tiedä milloin tilaisuudet loppuvat.

Harvassa on ihmiset jotka elämänsä loppupäässä miettivät että "olisinpa pihdannut enemmän".

Vierailija
669/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita tänne sun miehen puh numeto niin minä voin lähtä hänen kanssaan lomamökkiviikonlopulle. Mua saa juustää eikä yhtään ahdistas vaikka menis samalla kaavalla useammankin kerran. 

Täällä toinen vapaaehtoinen. 

Yv av jono!

Vierailija
670/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten naiset ihmettelevät miksei mies anna huomiota eikä tee mitään parisuhteen eteen... 

No mutta juu ymmärrän toisaalta pointtisi. Ei elämä voi pyöriä pelkästään seksin ympärillä vaikka se kuuluukin elämään. Onko seksinne laadukasta? Sekin on tärkeä kysymys koska jos ei halut kohtaa, ei sekään puoli toimi ollenkaan. Olkaa avoimempia, keskustelkaa ja ota hienovaraisesti esille mitä oikeasti haluat ja mitä hän haluaa. Ongelma voi oikeasti olla myös se että mies on seksuaalisempi ja läheisyydenkipeämpi kuin sinä. 

Vierailija
671/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En esitä enkä ole.

Sanonpahan vaan että minä suostun aina seksiin. Koskaan ei tiedä milloin tilaisuudet loppuvat.

Harvassa on ihmiset jotka elämänsä loppupäässä miettivät että "olisinpa pihdannut enemmän".

No hyvä tietää, että olet vähemmän älykäs kun et ymmärrä sitä, mitä tarkoittaa se, ettei halua seksiä. Sinä haluat seksiä halukkaan naisen kanssa. Se ei tarkoita sitä, että ei halua seksiä.

Vierailija
672/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän tää suuttuminen tuli, aloituksessa sitä ei käsittääkseni lue? Ja ärsyyntyminen on ihan normaalia, en ymmärrä miksi ihmiset täällä olettavat kumppaninsa peittävän kaikki tunteensa.

Puhuttiin yleisellä tasolla siitä jos mies suuttuu tai ärsyyntyy, kun ei saa seksiä. Ja yhä se on teinin tasolla jos suuttuu siitä, ettei toinen halua ruveta patjaksi tai seksiin. Kyllä aikuiset yli nelikymppiset pitäisi jo olla sen verran tunnetaitoisia, että ymmärretään, ettei sitä seksiä voi aina haluta ja että parisuhteessa on ihan normaalia, ettei seksiä aina ole. Se, että suuttuu tai ärsyyntyy ja näyttää sen kertoo heikoista tunnetaidoista ja siitä, että tahtoo negatiivisesti näyttää toiselle omat tunteensa. Teinitason käyttäytymistä siis.

Jaa kyllä mulla vaan näin yli nelikymppisenä aina haluttaa. 

M45

Vierailija
673/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella kritisoijalla on kokemusta seksin takia säännöllisesti mököttävistä ja kiukuttelevista miehistä? Ei ne yleensä edes rajoitu ravintola tai hotelli-iltaan. Sehän on henkistä väkivaltaa, joka pikku hiljaa alkaa syödä naisen seksuaalisuutta. Samaa voisi tehdä miehellekin. Alkaa mököttää, kun miehellä ei seiso heti kunnolla, tapahtuu lerpahdus tai yhdyntä kestää liian lyhyen ajan. Miten luulette, että tämä vaikuttaisi miehen seksuaalisuuteen? 

Aikuinen ihminen on siinä mielessä vastuussa itse, että jos ok parisuhteessa ja halut tosiaan menevät niin ristiin että voisi itse olla ilmankin, se pitää sanoa. Uskon että miehestä tuntuu siltä että yrittää kaikkensa, ja mikään ei kelpaa, mikä turhauttaa. 

Vierailija
674/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka täällä sanotaan, että provo, niin ihan vastaavia kokemuksia oli omassa liitossani.

Seksiä oli ehkä kerran kuussa. Ja sitten kun oli yhteinen vapaa viikonloppu, niin koitin järjestää jotain mitä ap:kin kuvaili. Ja ilmeisesti ex-vaimo oli suunnilleen samoilla linjoilla asian suhteen.

No onneksi tajusin vihdoin ottaa eron. Nyt on erittäin halukas naisystävä ja elämä on jälleen mahtavaa.

Kiukuttelitko?

En nyt kiukutellut, mutta toki olin hyvin kärttyisä monesti. Loppua kohden toki aloin välttelemään vaimon seuraa. 

Lopetin itse kokonaan seksin ehdottelun. Ja kun oli mennyt yli puoli vuotta ilman seksiä, niin totesin elämän olevan liian lyhyt heitettäväksi hukkaan.

Tämä. "Elämä hukkaan". Kun miehelle koko elämä ja elämänsä keskipiste on se oma kalu. Primitiivistä apinaa vie genitaalinsa, ja on valmis käyttämään seksuaalisesti hyväksi läheistään. Koska "rakastaa". Rakastaa toki. Kaluaan ja itseään.

Vierailija
675/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset ihmettelevät miksei mies anna huomiota eikä tee mitään parisuhteen eteen... 

No mutta juu ymmärrän toisaalta pointtisi. Ei elämä voi pyöriä pelkästään seksin ympärillä vaikka se kuuluukin elämään. Onko seksinne laadukasta? Sekin on tärkeä kysymys koska jos ei halut kohtaa, ei sekään puoli toimi ollenkaan. Olkaa avoimempia, keskustelkaa ja ota hienovaraisesti esille mitä oikeasti haluat ja mitä hän haluaa. Ongelma voi oikeasti olla myös se että mies on seksuaalisempi ja läheisyydenkipeämpi kuin sinä. 

Miksei elämä voi pyöriä seksin ympärillä? Minulle se on ainoa tärkeä asia elämässäni ja on ollut siitä asti kun kiihotuin ensimmäisen kerran esiteininä.

M55

Vierailija
676/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina valittaa kun mies vain kourii ja sillä koittaa saada naisen innostumaan. Ap:n mies järkkää kahdenkeskeistä aikaa ja varaa hotellit jne. Mutta ei. Ei auta. Ei kiinnosta mies seksimielessä.

Ap:n kanttaisi linkata tämä ketju miehelleen. Ymmärtäisi hänkin etsiä halukkaan naisen.

Tekemällä ensin kotihommat ja sitten siirtymällä kourimaan on välitön innostus ja onni? Osa miehistä on ihan tumupuloita sängyssä, vain oma etu mielessä eikä mikään muu. 

Vierailija
677/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuttiin yleisellä tasolla siitä jos mies suuttuu tai ärsyyntyy, kun ei saa seksiä. Ja yhä se on teinin tasolla jos suuttuu siitä, ettei toinen halua ruveta patjaksi tai seksiin. Kyllä aikuiset yli nelikymppiset pitäisi jo olla sen verran tunnetaitoisia, että ymmärretään, ettei sitä seksiä voi aina haluta ja että parisuhteessa on ihan normaalia, ettei seksiä aina ole. Se, että suuttuu tai ärsyyntyy ja näyttää sen kertoo heikoista tunnetaidoista ja siitä, että tahtoo negatiivisesti näyttää toiselle omat tunteensa. Teinitason käyttäytymistä siis.

Olen kyllä eri mieltä. Mikään tunne ei ole väärin. Jos ei kestä toisen tunnereaktioita yhtään, on itse jäänyt jollekin teinin tasolle. Ja suuttumisen sekä ärsyyntymisen välillä on sellainen ero, etten ymmärrä miksi ne pitää sekottaa. 

Vierailija
678/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei elämä voi pyöriä seksin ympärillä? Minulle se on ainoa tärkeä asia elämässäni ja on ollut siitä asti kun kiihotuin ensimmäisen kerran esiteininä.

M55

Addiktiot ovat vielä asia erikseen.

Vierailija
679/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset! Ettekö ymmärrä, että jokainen on itse vastuussa tunteistaan ja tyydytyksestään? 

Ja miehelläkin on oikeus tuntea pettymystä. Miksi se pitää salata? Kun nainen pettyy johonkin, se saa näkyä ja kuulua. Miehen velvollisuus on lohduttaa naista ja hyvitellä. Kun mies pahastuu, nainen uhriutuu ja mies joutuu taas lohduttamaan.

Ikävää tällainen miesviha.

T. Mummeli

Vierailija
680/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita tänne sun miehen puh numeto niin minä voin lähtä hänen kanssaan lomamökkiviikonlopulle. Mua saa juustää eikä yhtään ahdistas vaikka menis samalla kaavalla useammankin kerran. 

Täällä toinen vapaaehtoinen. 

Ja täällä kolmas. Henmotteluakin otetaan vastaan kitisemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi